Pensant en un 2n...PORS!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Pensant en un 2n...PORS!

EntradaAutor: numa1982 » ds. març 05, 2016 7:52 am

L'àcid fòlic jo ja el prendria. La visita al gine mai està de més i el tema calendari jo no m'hi capficaria massa: podeu tenir sort o no. Potser que l'encerteu a la primera, però potser q no, o q necessitis agafar la baixa abans, o que passi un miracle i allarguin la baixa de maternitat i no hagis de patir per això...
Imatge

ImatgeImatge
mariag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

EntradaAutor: mariag » ds. març 05, 2016 10:36 am

Náyade ha escrit:mariag, nosaltres també volem intentar ser pares a la primavera però hem donat més marge, hem pensat començar al maig (de manera que el petit sigui de febrer en endavant) i així tens més marge de mesos no? Encertar en 2 mesos potser és una mica difícil.

Sobre l'àcid folic, mínim 2 mesos abans o sigui que ves-hi ja! Sempre es recomana per evitar problemes de tub neural com espina bífida.

I res més! Aviam si et poden ajudar més que jo! Et desitjo una cerca curteta!!!

Náyade i numa1982 gràcies pels comentaris! Començaré ja mateix amb l'àcid fòlic!!! >.-<:
El calendari està present, però tampoc no ens atabala gaire... jejeje!! Tan de bo s'allarguessin les baixes!!! Us imagineu...?! :p-) Segurament començarem a buscar al juny perquè neixi, si tot va bé, a partir del març... Preferim que la cosa es pugui allargar cap endavant que no pas avançar-la pensant en l'adaptació a l'escola bressol, la germana gran que començarà P3 i m'agradarà ser-hi... Tinc la sort que sóc profe i si enganxo l'estiu pel mig, em queda una baixa de 4m + 2m de vacances, amb la qual cosa, 6m són una sort!!

Seguiré llegint-vos i a veure si ens trobem als grups de mares del març, de l'abril, del maig... :ok:
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » ds. març 05, 2016 11:05 am

Jo tb sóc profe i quan la petita va néixer, al febrer, ens va anar molt bé pq fins el setembre no em vaig haver d'incorporar.
Q tingueu una cerca curteta!
Imatge

ImatgeImatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dg. març 06, 2016 11:50 pm

He volgut entrar per donar-vos ànims!
Els meus es porten 2'5 anys justos. Reconec que els inicis van ser un xic durillos pels gelos de la gran i que feia veure com si el seu germà no existís. Després els gelos es van invertir i el petit en tenia de la gran. Van començar les baralles i etc. Però en tot aquest camí cada dia hi havia algun moment molt tendre entre germans... un riure, una caricia, compartir una joguina... Ara s'avenen moooooolt i tot i que es barallen, juguen molt junts i s'estimen amb bogeria.
pel que fa a la feina que comportq... bê, diuen que és el doble... no uscenganyaré, per mi va ser mil vegades més.Ara però, em donen menys feina que si només en timgués un (s'entretenen, juguen, s'ajuden...).
Així que potser els inicis són durs (o no!!!!) Però en un parell d'anys la cosa es tomba i tot és mês fàcil! I ja veieu... jo ja vaig pel tercer! :-D
picara79
:: peixet
:: peixet
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: picara79 » dj. març 31, 2016 1:44 pm

Bones nanuka !!!!

Mira ens hem torant a trobar !! La meva nena es d'agost i es porten poquet varem compartir uns mesos del soc petit i crec que estem en el grup de whatsapp jejejejeje

Doncs nosaltres ja fa desde l'agost de lany passat que ens ho estem plantejant i fem el ruc pero sense cercar mirant dies ni res, pero el mes passat ja ens hi hem posat una mica mes seriosament encara que fer els deures amb la peque es ben complicat.

Aixo si la meva nena si que te molta demanda i te molt de geni pero dorm tota la nit del tiron desde bebe i tambe menja super be i fa cas per aixo ens han dit que tenim el bebe trampa jejejje

salutacions
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::