No ovulo

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
elpoma
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

No ovulo

EntradaAutor: elpoma » dt. març 15, 2016 2:49 pm

Hola a totes!!

Igual us sembla una pregunta una mica tonta, però ara mateix no sé a qui dirigir-me: fa un any i mig que estem buscant el nostre 2n fill. El primer embaràs ja ens va costar 1 any però al final ho vam aconseguir. El cas es que els últims 2 mesos m'he fet TO i sempre m'han sortit negatius durant tot el cicle, o sigui que no ovulo. La meva regla és regular. Vull anar a mirar-ho però no sé a qui dirigir-me, o sigui, no sóc de cap mútua i per anar al ginecolèg he d'anar primer al metge de capçalera i que em derivi, cosa que pot ser que s'allargui la cosa molts més mesos, estava pensant demanar hora a la llevadora i a veure que m'aconsella o anar directament a una consulta d'un ginecolèg privat i pagar el que em demani. No sé que fer. Algun consell? Començo a defallir i pensar que ho deixem estar i que ens quedem amb la nena sola i ja està, però ens fa molta il.lusió tenir 2 fills i tenir un germanet/a per ella.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: No ovulo

EntradaAutor: cookiee46 » dt. març 15, 2016 7:15 pm

Jo tampoc entenc gaire però crec que el millor que pots fer és anar a la llevadora o un gine privat si per SS et va molt lent, perquè per aquí he llegit noies que es prenen alguna cosa per millorar el tema d'ovulació i pot ser t'aniria bé! Molts ànims i a veure si aviat li podeu donar un germanet a la vostra filla!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::