No ovulo
No ovulo
Hola a totes!!
Igual us sembla una pregunta una mica tonta, però ara mateix no sé a qui dirigir-me: fa un any i mig que estem buscant el nostre 2n fill. El primer embaràs ja ens va costar 1 any però al final ho vam aconseguir. El cas es que els últims 2 mesos m'he fet TO i sempre m'han sortit negatius durant tot el cicle, o sigui que no ovulo. La meva regla és regular. Vull anar a mirar-ho però no sé a qui dirigir-me, o sigui, no sóc de cap mútua i per anar al ginecolèg he d'anar primer al metge de capçalera i que em derivi, cosa que pot ser que s'allargui la cosa molts més mesos, estava pensant demanar hora a la llevadora i a veure que m'aconsella o anar directament a una consulta d'un ginecolèg privat i pagar el que em demani. No sé que fer. Algun consell? Començo a defallir i pensar que ho deixem estar i que ens quedem amb la nena sola i ja està, però ens fa molta il.lusió tenir 2 fills i tenir un germanet/a per ella.
Igual us sembla una pregunta una mica tonta, però ara mateix no sé a qui dirigir-me: fa un any i mig que estem buscant el nostre 2n fill. El primer embaràs ja ens va costar 1 any però al final ho vam aconseguir. El cas es que els últims 2 mesos m'he fet TO i sempre m'han sortit negatius durant tot el cicle, o sigui que no ovulo. La meva regla és regular. Vull anar a mirar-ho però no sé a qui dirigir-me, o sigui, no sóc de cap mútua i per anar al ginecolèg he d'anar primer al metge de capçalera i que em derivi, cosa que pot ser que s'allargui la cosa molts més mesos, estava pensant demanar hora a la llevadora i a veure que m'aconsella o anar directament a una consulta d'un ginecolèg privat i pagar el que em demani. No sé que fer. Algun consell? Començo a defallir i pensar que ho deixem estar i que ens quedem amb la nena sola i ja està, però ens fa molta il.lusió tenir 2 fills i tenir un germanet/a per ella.
Re: No ovulo
Jo tampoc entenc gaire però crec que el millor que pots fer és anar a la llevadora o un gine privat si per SS et va molt lent, perquè per aquí he llegit noies que es prenen alguna cosa per millorar el tema d'ovulació i pot ser t'aniria bé! Molts ànims i a veure si aviat li podeu donar un germanet a la vostra filla!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










