SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)
SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)
Bon dia noies,
Tinc un nen de 4 anys pero fa gairebé un any que busquem el segon i no hi ha manera. No tinc ni idea de com funcionen aquests temes. Primer el meu home ha dit que no l'importa fer-se un estudi primer ell ja que és més senzill i despres ja em miraria jo segons que surti. Té adeslas. Sabeu com funciona? s'ha de buscar un uroleg i passar consulta i despres t'envia ell a fer seminograma? sabeu si entra per mutua?
Ja de pas, coneixeu algun per reus que estigui bé? Gracies.
Tinc un nen de 4 anys pero fa gairebé un any que busquem el segon i no hi ha manera. No tinc ni idea de com funcionen aquests temes. Primer el meu home ha dit que no l'importa fer-se un estudi primer ell ja que és més senzill i despres ja em miraria jo segons que surti. Té adeslas. Sabeu com funciona? s'ha de buscar un uroleg i passar consulta i despres t'envia ell a fer seminograma? sabeu si entra per mutua?
Ja de pas, coneixeu algun per reus que estigui bé? Gracies.
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)
Si, us enta per mutua.
Pot anar a un uroleg q us entri ique li fagi el volant. Nocal que demani autorització a Adeslas
Pot anar a un uroleg q us entri ique li fagi el volant. Nocal que demani autorització a Adeslas
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Re: SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)
Gracies, llavors es anar a qualsevol uroleg d'adeslas i ens fa el volant no? perque un metge de capçelera d'adeslas m'imagino que no no? pq despres s'haura de tornar al metge per veure resultats oi?
Re: SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)
Hola fadeta. Nosaltres després d'un any buscant i amb una filla ens van fer proves a tots dos. Jo vaig anar a la meva gine i ella ens va derivar a tot, tant a ell com a mi. Jo vaig per mútua i m'entrava tot pero ell no en té. Va anar a la seva metge de capçalera i amb el paper de la meva gine li va enviar, ho van fer molt ràpid aixi que suposo que per mútua igual.
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)
Els resultats sols tenir 2 opcions... O buscar-los tu directament o que li portin al metge que ha fet la petició.
Si voleu que us expliquin els resultats, millor demanar visita per recollir resultats.
Si voleu que us expliquin els resultats, millor demanar visita per recollir resultats.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




