SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
fadeta82
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. nov. 20, 2014 2:49 pm

SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)

EntradaAutor: fadeta82 » dt. març 01, 2016 10:45 am

Bon dia noies,

Tinc un nen de 4 anys pero fa gairebé un any que busquem el segon i no hi ha manera. No tinc ni idea de com funcionen aquests temes. Primer el meu home ha dit que no l'importa fer-se un estudi primer ell ja que és més senzill i despres ja em miraria jo segons que surti. Té adeslas. Sabeu com funciona? s'ha de buscar un uroleg i passar consulta i despres t'envia ell a fer seminograma? sabeu si entra per mutua?
Ja de pas, coneixeu algun per reus que estigui bé? Gracies.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. març 01, 2016 11:29 am

Si, us enta per mutua.

Pot anar a un uroleg q us entri ique li fagi el volant. Nocal que demani autorització a Adeslas
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
fadeta82
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. nov. 20, 2014 2:49 pm

Re: SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)

EntradaAutor: fadeta82 » dt. març 01, 2016 12:35 pm

Gracies, llavors es anar a qualsevol uroleg d'adeslas i ens fa el volant no? perque un metge de capçelera d'adeslas m'imagino que no no? pq despres s'haura de tornar al metge per veure resultats oi?
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)

EntradaAutor: dama10 » dt. març 01, 2016 6:21 pm

Hola fadeta. Nosaltres després d'un any buscant i amb una filla ens van fer proves a tots dos. Jo vaig anar a la meva gine i ella ens va derivar a tot, tant a ell com a mi. Jo vaig per mútua i m'entrava tot pero ell no en té. Va anar a la seva metge de capçalera i amb el paper de la meva gine li va enviar, ho van fer molt ràpid aixi que suposo que per mútua igual.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: SEMINOGRAMA- entra per ADESLAS? i dubtes....(reus)

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. març 01, 2016 10:22 pm

Els resultats sols tenir 2 opcions... O buscar-los tu directament o que li portin al metge que ha fet la petició.
Si voleu que us expliquin els resultats, millor demanar visita per recollir resultats.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::