Tacar, TO i TE positiu alhora

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Xelaia
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 7:37 pm

Tacar, TO i TE positiu alhora

EntradaAutor: Xelaia » dj. nov. 12, 2015 8:07 pm

Hola noies, sóc nova aquí. De fet m'hi ha enviat una amiga. Em passa el següent i no se que pensar....
Aquest és el 5è mes q busqem. Ultima W 28-31 d'octubre. Molt forta. TO positiu el 9 de novembre (CD13), més d'hora q els darrers 4 mesos (CD 18-19). 10 novembre vaig tacar una miqueta miqueta, marró fosc i l'endemà igual. Avui 12 novembre tot el dia sense tacar i al arribar a casa m'he fet TO (he continuat despres del positiu de dilluns al haver-lo tingut més dora de lo normal. (TMI: al aixugarme he tacat però rosa....) m'he fet TE i ha aparegut una linia fluixeta pro definitivament linia al moment..... Que pot voler dir tot plegat?
Vam fer deures desde CD12.
No entenc res, la veritat.
donna
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 4:37 pm

Re: Tacar, TO i TE positiu alhora

EntradaAutor: donna » dj. nov. 12, 2015 8:37 pm

Ostres Xelaia, moltes dones tenen una regla estant embarassades. Crec que hauries d'anar al ginecòleg :) també he escoltat que si estàs embarassada els TO surten positius.
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: Tacar, TO i TE positiu alhora

EntradaAutor: Elantris » dj. nov. 12, 2015 8:41 pm

Té pinta a embaras, el que no sé és si ja t'ho diu taaant d'hora.
Jo també crec que hauries d'anar al gine... :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: Tacar, TO i TE positiu alhora

EntradaAutor: Hadda » dv. nov. 13, 2015 6:22 am

Hola,
Podria tractar-se del sagnat d'implantació, jo el vaig tenir.

Sort!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Tacar, TO i TE positiu alhora

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. nov. 13, 2015 11:01 am

jo t crec potser és implantació... jo aniria a la gine i a veure què et diu... poder amb unes analisi de sang et poden dir el què
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Tacar, TO i TE positiu alhora

EntradaAutor: la_rodri » dv. nov. 13, 2015 11:11 am

Efectivament pt ser tacat d'implantació. Si vas tenir TO positiu sense cap dubte, vau fer deures quan tocava, molt provablement estiguis embarasada.
El TE mai dona falsos possitius, així que dependrà de si hi ha ralleta o només s'intueix... De vegades les ganes que tenim fa que veiem ombres sospitoses. De tota manera en els casos que conec, si és positiu la ralla surt al moment i bastant clara. El TO també surt positiu quan hi ha embaraç.
Jo de tu esperaria uns dies, i repetiria el TE. Generalment el gine si encara no tens la falta no et donarà visita... Acostumen a donar-la dos setmanes despres de la data de NW.
Molta sort, espero que sigui un super positiu!!!
Xelaia
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 7:37 pm

Re: Tacar, TO i TE positiu alhora

EntradaAutor: Xelaia » dv. nov. 13, 2015 6:02 pm

Moltissimes gràcies noies!
Us porto una mica d'actualització.....
Aquest matí tot seguia igual i a mig matí ha aparegut la temuda amiga.... He començat perdent com en una regla força abundant i he acabat anant a la gine.
La informació ha estat una mica desconcertant....
No estic embarassada ni ho estava... No estic perdent un embaràs però tampoc es la regla ja que les parets de l'endometri estan netes. M'han fet una eco i tot sta be. Ni quist ni res fora de lo normal tant en la matriu com en els ovaris. Estic CD 18 i sagnant però sense que sigui una regla (mha dit q ni idea d q pot ser aquesta sang pq tot sta normal....) tampoc estic ovulant.... Es a dir, hi ha un desgabell aquí que fa por! En fi. Resultat, si, perdo com en una regla sense sero i a nivell ecogràfic tot normal com si fos un principi d'un cicle al final d la regla. M'ha dit q estigui alerta de a vere quan em dura el sagnat aquest, simptomes que tinc i quan em ve la següent regla. Que si ella hagués de fer una predicció seria d'aquí un més..... Per tant, calma, paciència (no se si en sabré...) i no cal q vagi fent TOs i contant dies pq de poc servirà. Per tant, deures a discreció!
De nou moltissimea gràcies i ara que us he trobat i he trobat el fòrum ja m'hi quedo.
Esperem q les noticies vagin a millor en el futur proper!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: Tacar, TO i TE positiu alhora

EntradaAutor: Elantris » dv. nov. 13, 2015 7:17 pm

Carai Xelaia, deu ni dó.
Bé, potser el millor és que aquest cicle ho agafis amb calma i el següent pinxueteigis quan vingui de gust. Amb la calma.
Sinó sempre pots demanar una segona opinió.
Lo important és que et sentis tranquil·la i segura.
PEPOS!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::