Tacar, TO i TE positiu alhora
Tacar, TO i TE positiu alhora
Hola noies, sóc nova aquí. De fet m'hi ha enviat una amiga. Em passa el següent i no se que pensar....
Aquest és el 5è mes q busqem. Ultima W 28-31 d'octubre. Molt forta. TO positiu el 9 de novembre (CD13), més d'hora q els darrers 4 mesos (CD 18-19). 10 novembre vaig tacar una miqueta miqueta, marró fosc i l'endemà igual. Avui 12 novembre tot el dia sense tacar i al arribar a casa m'he fet TO (he continuat despres del positiu de dilluns al haver-lo tingut més dora de lo normal. (TMI: al aixugarme he tacat però rosa....) m'he fet TE i ha aparegut una linia fluixeta pro definitivament linia al moment..... Que pot voler dir tot plegat?
Vam fer deures desde CD12.
No entenc res, la veritat.
Aquest és el 5è mes q busqem. Ultima W 28-31 d'octubre. Molt forta. TO positiu el 9 de novembre (CD13), més d'hora q els darrers 4 mesos (CD 18-19). 10 novembre vaig tacar una miqueta miqueta, marró fosc i l'endemà igual. Avui 12 novembre tot el dia sense tacar i al arribar a casa m'he fet TO (he continuat despres del positiu de dilluns al haver-lo tingut més dora de lo normal. (TMI: al aixugarme he tacat però rosa....) m'he fet TE i ha aparegut una linia fluixeta pro definitivament linia al moment..... Que pot voler dir tot plegat?
Vam fer deures desde CD12.
No entenc res, la veritat.
Re: Tacar, TO i TE positiu alhora
Ostres Xelaia, moltes dones tenen una regla estant embarassades. Crec que hauries d'anar al ginecòleg :) també he escoltat que si estàs embarassada els TO surten positius.
Re: Tacar, TO i TE positiu alhora
Té pinta a embaras, el que no sé és si ja t'ho diu taaant d'hora.
Jo també crec que hauries d'anar al gine... :)
Jo també crec que hauries d'anar al gine... :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: Tacar, TO i TE positiu alhora
Hola,
Podria tractar-se del sagnat d'implantació, jo el vaig tenir.
Sort!
Podria tractar-se del sagnat d'implantació, jo el vaig tenir.
Sort!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: Tacar, TO i TE positiu alhora
jo t crec potser és implantació... jo aniria a la gine i a veure què et diu... poder amb unes analisi de sang et poden dir el què
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: Tacar, TO i TE positiu alhora
Efectivament pt ser tacat d'implantació. Si vas tenir TO positiu sense cap dubte, vau fer deures quan tocava, molt provablement estiguis embarasada.
El TE mai dona falsos possitius, així que dependrà de si hi ha ralleta o només s'intueix... De vegades les ganes que tenim fa que veiem ombres sospitoses. De tota manera en els casos que conec, si és positiu la ralla surt al moment i bastant clara. El TO també surt positiu quan hi ha embaraç.
Jo de tu esperaria uns dies, i repetiria el TE. Generalment el gine si encara no tens la falta no et donarà visita... Acostumen a donar-la dos setmanes despres de la data de NW.
Molta sort, espero que sigui un super positiu!!!
El TE mai dona falsos possitius, així que dependrà de si hi ha ralleta o només s'intueix... De vegades les ganes que tenim fa que veiem ombres sospitoses. De tota manera en els casos que conec, si és positiu la ralla surt al moment i bastant clara. El TO també surt positiu quan hi ha embaraç.
Jo de tu esperaria uns dies, i repetiria el TE. Generalment el gine si encara no tens la falta no et donarà visita... Acostumen a donar-la dos setmanes despres de la data de NW.
Molta sort, espero que sigui un super positiu!!!
Re: Tacar, TO i TE positiu alhora
Moltissimes gràcies noies!
Us porto una mica d'actualització.....
Aquest matí tot seguia igual i a mig matí ha aparegut la temuda amiga.... He començat perdent com en una regla força abundant i he acabat anant a la gine.
La informació ha estat una mica desconcertant....
No estic embarassada ni ho estava... No estic perdent un embaràs però tampoc es la regla ja que les parets de l'endometri estan netes. M'han fet una eco i tot sta be. Ni quist ni res fora de lo normal tant en la matriu com en els ovaris. Estic CD 18 i sagnant però sense que sigui una regla (mha dit q ni idea d q pot ser aquesta sang pq tot sta normal....) tampoc estic ovulant.... Es a dir, hi ha un desgabell aquí que fa por! En fi. Resultat, si, perdo com en una regla sense sero i a nivell ecogràfic tot normal com si fos un principi d'un cicle al final d la regla. M'ha dit q estigui alerta de a vere quan em dura el sagnat aquest, simptomes que tinc i quan em ve la següent regla. Que si ella hagués de fer una predicció seria d'aquí un més..... Per tant, calma, paciència (no se si en sabré...) i no cal q vagi fent TOs i contant dies pq de poc servirà. Per tant, deures a discreció!
De nou moltissimea gràcies i ara que us he trobat i he trobat el fòrum ja m'hi quedo.
Esperem q les noticies vagin a millor en el futur proper!
Us porto una mica d'actualització.....
Aquest matí tot seguia igual i a mig matí ha aparegut la temuda amiga.... He començat perdent com en una regla força abundant i he acabat anant a la gine.
La informació ha estat una mica desconcertant....
No estic embarassada ni ho estava... No estic perdent un embaràs però tampoc es la regla ja que les parets de l'endometri estan netes. M'han fet una eco i tot sta be. Ni quist ni res fora de lo normal tant en la matriu com en els ovaris. Estic CD 18 i sagnant però sense que sigui una regla (mha dit q ni idea d q pot ser aquesta sang pq tot sta normal....) tampoc estic ovulant.... Es a dir, hi ha un desgabell aquí que fa por! En fi. Resultat, si, perdo com en una regla sense sero i a nivell ecogràfic tot normal com si fos un principi d'un cicle al final d la regla. M'ha dit q estigui alerta de a vere quan em dura el sagnat aquest, simptomes que tinc i quan em ve la següent regla. Que si ella hagués de fer una predicció seria d'aquí un més..... Per tant, calma, paciència (no se si en sabré...) i no cal q vagi fent TOs i contant dies pq de poc servirà. Per tant, deures a discreció!
De nou moltissimea gràcies i ara que us he trobat i he trobat el fòrum ja m'hi quedo.
Esperem q les noticies vagin a millor en el futur proper!
Re: Tacar, TO i TE positiu alhora
Carai Xelaia, deu ni dó.
Bé, potser el millor és que aquest cicle ho agafis amb calma i el següent pinxueteigis quan vingui de gust. Amb la calma.
Sinó sempre pots demanar una segona opinió.
Lo important és que et sentis tranquil·la i segura.
PEPOS!
Bé, potser el millor és que aquest cicle ho agafis amb calma i el següent pinxueteigis quan vingui de gust. Amb la calma.
Sinó sempre pots demanar una segona opinió.
Lo important és que et sentis tranquil·la i segura.
PEPOS!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






