Treball sobre nens prematurs
Treball sobre nens prematurs
hola noies, fa un temps que miro el foro, pro mai havia pensat a presentar el meu treball aqui. el vaig fer per el treball de recerca i la veritat que va anar molt bé.
re, si el voleu veure envieume un privat am el vostre correo i jo encantada l'enviu. oook?
aquest treball te una gran aportacio de la MamadeEmma, que em va ajudar moooltiisim!
molts petons!!
re, si el voleu veure envieume un privat am el vostre correo i jo encantada l'enviu. oook?
aquest treball te una gran aportacio de la MamadeEmma, que em va ajudar moooltiisim!
molts petons!!
- MamadeEmma
- :: poltre

- Entrades: 610
- Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
- Ubicació: Granollers
aiiiiiiiiiiiiiix clreios sempre tens paraules maques per mi i per l'Emma....mmmmmmmmmmmmmmmmmuaaaaaaa
bueno i ara et donaré una sorpreseta...
estic intentant que a la vall d'hebron ens deixin un despatxet petit per l'associació Prematura...la idea es donar informació de l'associació, suport als pares que ho necessitin i tenir unes copies del teu treball pq els pares se les puguin emportar a casa durant una setmana (tipus biblioteca).
Encara haig de fer uns tràmits, pero si puc, que sàpigues q el teu treball serà allà a l'hospital.
PETOOOOOOOOOONS!!!!
bueno i ara et donaré una sorpreseta...
estic intentant que a la vall d'hebron ens deixin un despatxet petit per l'associació Prematura...la idea es donar informació de l'associació, suport als pares que ho necessitin i tenir unes copies del teu treball pq els pares se les puguin emportar a casa durant una setmana (tipus biblioteca).
Encara haig de fer uns tràmits, pero si puc, que sàpigues q el teu treball serà allà a l'hospital.
PETOOOOOOOOOONS!!!!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |