Comiat i dol
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Comiat i dol
Un altre matí que em desperto i començo el dia amarant el coixí de llàgrimes. D'aquí a unes hores s'acabarà, més tristament encara que el primer, el meu segon embaràs.
Permeteu-me aquest ritual de comiat. El poso aquí perquè no vull encomanar aquest dolor tan gran a cap altre post.
Permeteu-me aquest ritual de comiat. El poso aquí perquè no vull encomanar aquest dolor tan gran a cap altre post.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Castanyeta,
malhauradament no tinc paraules per poder-te evitar aquest patiment q estàs passant ara mateix!!
només dir-te q ho sento moltíssim!!!de tot cor maca,
i q nosaltres estem aquí pq puguis parlar amb nosaltres sempre q ho necessitis!!!
tu ets molt forta i valenta i ho superaràs!!ja ho veuràs!!
la vida és així, ens juga aquestes males passades!!
una abraçada molt i molt forta nina!!!
petons
i ànims!!

malhauradament no tinc paraules per poder-te evitar aquest patiment q estàs passant ara mateix!!
només dir-te q ho sento moltíssim!!!de tot cor maca,
i q nosaltres estem aquí pq puguis parlar amb nosaltres sempre q ho necessitis!!!
tu ets molt forta i valenta i ho superaràs!!ja ho veuràs!!
la vida és així, ens juga aquestes males passades!!
una abraçada molt i molt forta nina!!!
petons
i ànims!!

xell13 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 04, 2008 6:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Castanyeta;
Reb la mes forta de les abraçades amb tot el sentiment del mon.
No hi ha paraules de consol, ho se. Pero tal i com diu la Xell, no oblidis que ens tens al teu costat en tot moment!!!
Reb la mes forta de les abraçades amb tot el sentiment del mon.
No hi ha paraules de consol, ho se. Pero tal i com diu la Xell, no oblidis que ens tens al teu costat en tot moment!!!
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
CASTANYETA, només dir-te q t'admiro molt, que la teva enteresa i saber portar tot aquest tema em fa respectar-te i que et desitjo que ben aviat puguis tornar al post d'estic embarassada i en 9 mesos tinguis un bebé ben maco i sa als teus braços
una abraçada molt forta
una abraçada molt forta

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

Molts ànims castanyeta! Totes estem al teu costat, les que ho hem viscut i les que no. Has de ser valenta i intentar mirar endavant de forma molt positiva! I lo dicho eh? jo t'espero per quedar-nos juntes i donar molta guerra al socpetit amb dubtes i mil preguntes de primerizas! Petons i una abraçada molt forta!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Castanyeta, xata... sé q per molt q et diguem, no podrem fer q et sentis millor.... clarament, és una p.tada... ja t'ho dit en altres posts, em sap molt greu i espero q passeu aquest maltràngul el més aviat possible, per tornar a intentar-ho i poder tenir, dins uns messos, el teu bb entre els teus braços .... Vinga, q a la tercera va a la vençuda! ja ho veuràs!!
Per qualsevol cosa q necessitis ja saps on trobar-nos....
Molts petonarrus per tu i pel castanyet...
:-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-)
Per qualsevol cosa q necessitis ja saps on trobar-nos....
Molts petonarrus per tu i pel castanyet...
:-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-):-()-)- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Castanyeta una abraçada molt gran.
Ens tens aqui per tot en el que et puguem ajudar.
Molts ànims reina.
Ens tens aqui per tot en el que et puguem ajudar.
Molts ànims reina.

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |