Trisomia 21 i ILE

Problemes durant l'embaràs.
Incansable
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 19, 2021 8:14 am

Trisomia 21 i ILE

EntradaAutor: Incansable » ds. juny 19, 2021 9:02 am

Hola a totes,

Fa molt de temps que us llegia però mai no m'havia animat a escriure. Em vaig estar a punt d'apuntar al grup de mames de novembre, però Sort que no ho vaig acabar fent, perquè en el nostre cas no hem tingut un bon final...

Sóc mare de 2 nens i ens feia molta il•lusió tenir el tercer, així que ens Hi vam posar i el febrer / març em vaig quedar embarassada. La primera eco de les 9 setmanes estava bé, així que ens vam il•lusionar confiant que tot aniria bé.
A l'ecografia de la setmana 12 van detectar una complicació en el fetus que ja ens havia Passat en el primer nen i no havia tingut conseqüències, així que teníem esperança que també es resolgués espontàniament, però no va ser així. De l'amnio va sortir trisomia 21 i vam interrompre l'embaràs a la setmana 16. Va ser molt dolorós, és inexplicable... A més el protocol és que l'has de tenir com en un "part" i és horrorós.

En les analítiques que ens han donat surt que és trisomia lliure, és a dir que en principi no es tracta de res hereditari, però fa por pensar que pot tornar a passar... Tenim 35 anys, ja sé que molt joves no som,.. Hi ha algú que hagi tingut experiències amb trisomia i després s'hagi atrevit a tenir un altre embaràs i tot hagi Anat bé?

Moltes gràcies per escoltar-me.

Una abraçada
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Trisomia 21 i ILE

EntradaAutor: Gustineta » dt. jul. 27, 2021 11:52 am

Hola incansable,

Em sap greu que hàgiu passat per una ILE i hàgiu perdut el fill que esperàveu.

Conec un cas que va haver de fer una ILE per una malformació incompatible amb la vida i el següent embaràs va anar bé. Si és una malformació no hereditària no té per què tornar a passar.

Si ho torneu a intentar, la por malauradament ja no te la treuràs de sobre i l'embaràs ja no serà "innocent", hi conviuràs, juntament amb moments bonics.
A mi em va anar bé durant l'embaràs (després de tres pèrdues i tractaments de reproducció assistida) tenir acompanyament psicològic puntual.

Una abraçada molt molt forta.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::