Relat de part d'una ILE

Problemes durant l'embaràs.
estrella_tro
Entrades: 4
Membre des de: dg. juny 09, 2019 5:59 pm

Relat de part d'una ILE

EntradaAutor: estrella_tro » dg. juny 09, 2019 6:05 pm

Us animo a llegir aquest relat de part que no us deixarà indiferents,,, si voleu i creieu necessari podeu compartir amb qui sapigueu que han viscut una situació semblant,,,


[url]https://xatracacreixerenfamilia.org/blog/relato-de-un-parto-muy-deseado/?fbclid=IwAR2y3G-8zzsF7vftemR2ocFTxd_0B92XOqtDf7jbC4RQoIUxVEd9KHLlsl0
[/url]
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: Relat de part d'una ILE

EntradaAutor: Coaner » dl. juny 10, 2019 1:05 pm

Hola!!
Fa dies que vaig llegir aquest mateix relat... no recordo ben bé per on em va arribar. Per descomptat no deixa indiferent!!
Jo estic convençuda que vaig coincidir amb la Maria. I sort en vaig tenir també. Tot i que l'espai es podria millorar, crec que totes coincidim en que compartir espai abans d'una ile, amb embarassos que acaben amb un final feliç, no és gens idoni. A Vall d'Hebron tenen personal MOLT ben qualificat.
Imatge
Imatge
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Relat de part d'una ILE

EntradaAutor: Flop » dl. juny 10, 2019 6:39 pm

Hola,

jo també l’havia llegit. Tenir un part respectat en una ILE és tan important! I sovint s’oblida per part dels professionals mèdics.
Jo a la Vall d’Hebron no vaig tenir gaire sort, potser perquè va ser al 2014 i alguns protocols actuals encara no es tenien en compte... el cert és que la majoria de la gent que hi han fet ILE n’estan molt contents.
El passat novembre de 2018 sí que vaig tenir un part respectat en la meva segona ILE a l’hospital Sant Joan de Reus. Vaig poder veure la nena i ens van atendre molt bé! Fins i tot he pogut recuperar les fotos que van fer a la nena, les que figuren al meu expedient. I me les van facilitar súper ràpid. A la vall d’Hebron, en canvi, encara a dia d’avui estic lluitant per recuperar-les. I m’interessen molt, no vaig veure la nena i necessito tenir aquestes imatges per estar en pau...
Perdoneu, he entrat per respondre un post i he acabat deixant anar tot el meu rotllo!!
estrella_tro
Entrades: 4
Membre des de: dg. juny 09, 2019 5:59 pm

Re: Relat de part d'una ILE

EntradaAutor: estrella_tro » dc. juny 12, 2019 10:22 am

Boniques!
primer de tot us envio moltíssima llum per tot el que heu viscut!
Nosaltres a Vall Ebron ja podeu veure que super bé, els anys han fet que tot es vagi normalitzant una mica, per sort! em sap greu Flop que no hagis pogut viure-ho igual que nosaltres. Espero de tot cor que puguis sanar aquesta cicatriu que et queda poden recuperar el que tant desitges i necesites del teu petit.
No se si esteu al grup de Facebook, us recomano que hi entreu si no hi sou i us bé de gust compartir la vostra experiència amb totes nosaltres.
Qualsevol cosa sinó envieu-me un missatge!
Salutacions
estrella_tro
Entrades: 4
Membre des de: dg. juny 09, 2019 5:59 pm

Re: Relat de part d'una ILE

EntradaAutor: estrella_tro » dc. juny 12, 2019 10:23 am

Coaner ha escrit:Hola!!
Fa dies que vaig llegir aquest mateix relat... no recordo ben bé per on em va arribar. Per descomptat no deixa indiferent!!
Jo estic convençuda que vaig coincidir amb la Maria. I sort en vaig tenir també. Tot i que l'espai es podria millorar, crec que totes coincidim en que compartir espai abans d'una ile, amb embarassos que acaben amb un final feliç, no és gens idoni. A Vall d'Hebron tenen personal MOLT ben qualificat.



Moltes gràcies reina per les teves paraules!!!
La Maria!!! sort en vam tenir d'ella si, però també vam tenir la suficient força de viure-ho de tal manera!
Salutacions i encantada!
Si no estas al grup et convido a entrar

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::