Sac embrionari buit

Problemes durant l'embaràs.
papallonasomiadora
Entrades: 3
Membre des de: dj. març 07, 2019 11:10 am

Sac embrionari buit

EntradaAutor: papallonasomiadora » dj. març 07, 2019 11:46 am

Hola a tothom!
He trobat per casualitat la vostra pàgina i volia compartir amb vosaltres la meva experiència.
Al mes de gener després d'estar més d'any buscant un embaràs, vaig tenir un avortament, el sac embrionari estava buit.
Ha estat molt dur sobretot després de tot el temps que havíem invertit en intentar ser pares i quan per fi, ho has aconseguit, et troves que no arriba a bon port.
Us volia demanar consell ja que la meva ginecòloga és molt freda i m'he sentit molt desatesa en tot el procès, han passat dos mesos des de la pèrdua i poc a poc em sento més forta i el que tinc clar és que en el moment en que tornem a provar, m'agradaria tenir una ginecòloga que em fes costat i m'ajudés en el nostre cas en particular.
Em podeu recomanar alguna ginecòloga de confiança i aconsellar-me?
Moltes gràcies per llegir-me i per la vostra ajuda.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Sac embrionari buit

EntradaAutor: Gustineta » dj. març 07, 2019 1:10 pm

Hola papallonasomiadora,

Em sap greu la teva pèrdua :-()-) . És una put*** que passin aquestes coses i si passa després de temps buscant és frustrant.

Vius a Barcelona o a prop de Barcelona? Una persona de confiança em van recomanar la Lorena de Bengoechea, que treballa a GineCorts, a l'Eixample Esquerre. Tot i que jo he tingut tres avortaments, la vaig anar a veure per fer una revisió general abans de fer la FIV, i em va agradar molt el tracte i l'atenció. L'important ens aquest moment és que cap ginecòleg minimitzi la teva pèrdua i penso que ella no ho farà.

Una abraçada
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Sac embrionari buit

EntradaAutor: ambjdejan » dv. març 08, 2019 2:05 pm

Hola,
La Lorena no ho sé, però la Carme, que és molt bona professional, amb la part més sensible potser et pots sentir decebuda... A mi em va fer el legrat i m'ho va fer molt bé, però és tan despistada, o a mi em va semblar que li donava poca importància que a vegades et pots sentir frustrada... jo no em vaig sentir acompanyada com a mi m'hauria agradat...
T'ho dic per si truques i et donen hora amb la Carme...
(que repeteixo que a nivell mèdic és molt bona!)
papallonasomiadora
Entrades: 3
Membre des de: dj. març 07, 2019 11:10 am

Re: Sac embrionari buit

EntradaAutor: papallonasomiadora » dc. març 13, 2019 2:26 pm

Hola!
Moltes gràcies a totes dues, si que sóc de Barcelona, del barri de Sant Andreu però treballo aprop de la clínica sagrada família que és on habitualment em faig totes les proves i la veritat és que sempre em tracten allà molt bé però no tinc cap ginecòleg de referència per demanar el canvi.
Justament la paraula de frustració defineix perfectament com em vaig sentir perquè en moments així, necessites el recolzament d'un bon professional, no tot és ser bon metge, també existeix el factor humà que en tot aquest procès és vital!
Miraré la noia que m'heu comentat.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::