Pèrdua a la setmana 38 + blog

Problemes durant l'embaràs.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Pèrdua a la setmana 38 + blog

EntradaAutor: cositina » dl. maig 07, 2018 10:28 pm

Hola noies,
feia molt que no entrava en aquest subforo que durant molts mesos va ser com la meva segona casa...encara veig alguns noms coneguts per aqui i desgraciàdament molts posts amb experiències que em són familiars. Per als q no coneguin la meva història jo vaig fer una ILE per espina bifida en la setmana 20. Actualment tinc 2 nens però mai s'oblida... vaig explicar la meva experiència aqui al foro: viewtopic.php?f=41&t=42212
Avui us volia escriure perquè he fet un blog sobre històries de mares i l'he inaugurat amb la història d'una noia del socpetit que va perdre el seu primer embaras a la setmana 38. Llegint potser alguna la reconegui. Us deixo aqui la història per si a alguna us és d'ajuda i us animo a seguir el blog
http://maternidades.es/cristinaibiza/
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Pèrdua a la setmana 38 + blog

EntradaAutor: Anna Maria » dt. maig 08, 2018 10:58 am

Hola cositina,
m'alegro de llegir-te guapa. Amb el temps, s'aconsegueix acceptar, però mai s'oblida i no ho podem fer. Hi ha que quan morim, no deixem d'existir del tot fins que algú es recorda de nosaltres. Encara que amb serenor, el millor homenatge que els hi podem fer és tenir-los presents.
Em passaré pel blog a donar-hi una ullada.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Pèrdua a la setmana 38 + blog

EntradaAutor: cositina » dg. maig 13, 2018 10:40 pm

Anna Maria ha escrit:Hola cositina,
m'alegro de llegir-te guapa. Amb el temps, s'aconsegueix acceptar, però mai s'oblida i no ho podem fer. Hi ha que quan morim, no deixem d'existir del tot fins que algú es recorda de nosaltres. Encara que amb serenor, el millor homenatge que els hi podem fer és tenir-los presents.
Em passaré pel blog a donar-hi una ullada.
Abraçades,
Anna Maria


merci bonica. Certament...jo mil cops he pensat q ho tenia superat, i ara amb 2 nens sans a casa és quan més hi torno a pensar,,, molta sort a totes
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Pèrdua a la setmana 38 + blog

EntradaAutor: Castanyeta » dj. oct. 04, 2018 1:55 pm

Cositina, Una abraçada!
(feia molt que no entrava aqui; ets dels pocs noms que reconec en aquest racó trist del SP...)

Bravo pel blog. L'he trobat molt valent.

:-)
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Pèrdua a la setmana 38 + blog

EntradaAutor: cositina » dj. oct. 04, 2018 3:17 pm

Castanyeta ha escrit:Cositina, Una abraçada!
(feia molt que no entrava aqui; ets dels pocs noms que reconec en aquest racó trist del SP...)

Bravo pel blog. L'he trobat molt valent.

:-)


Merci bonica!! Quina alegria llegirte(i que em llegeixis!)
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::