no hi ha manera

Problemes durant l'embaràs.
gemma032
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. set. 25, 2012 11:46 pm

no hi ha manera

EntradaAutor: gemma032 » dt. juny 24, 2014 2:28 pm

Després d haver tingut una ILE al mes d octubre ara no hi ha manera de quedar me embarassada. Estic per tirar la tovallola.estic molt trista i enfadada
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: no hi ha manera

EntradaAutor: petitacuca » dt. juny 24, 2014 6:12 pm

Hola Gemma,

Què és una ILE?

Respecte el "no hi ha manera", t'entenc perfectament pq jo tb quan buscava vaig tenir èpoques d'engegarho tot, fins i tot vam estar uns mesos q vam dir "no busquem" i teniem relacions més o menys quan voliem sense mirar dies fèrtils, després vam dir, "b, ara estic fertil, ok, provem-ho" xo quan m'havia de venir la regla l'esperava, pq deia "pq ha de ser aquest mes i no el que ve? Total.. Altres mesos tp ha vingut" i ja no va venir. Després reflexionant jo ho he lligat tb amb un tema d'entrés a la feina, quan vaig acabar de fer els viatges "q shavien de fer", mhi vaig quedar.

No sóc psicòloga, ni ningú x donar-te consell, xo potser necessites "tirar la tovallola" i si durant aquest temps sona la flauta wai, sinó ja trobaras una altra època q thi tornaràs a posar.

Tan la ginecòloga em va dir, com més endavant vaig sentir a la ràdio que s'havia publicat un estudi, vivim a una societat que quan decidim una cosa la volem "al moment" (potser aquest moment és l'any 2014), i la concepció d'un fill no va així; "ara el vull ara mhi quedo" (i se q moltes noies shi queden a la primera, xo no la majoria!). Una de les coses del socpetit q més em va sorprendre és q de 35-40 cercadores cada mes només 8-10 s'hi quedaven, vaig flipar!!

Ànims i si et cal fer reset el fas.. La ment és molt més punyetera del q ens pensem.

Petons i sort!
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: no hi ha manera

EntradaAutor: Jaleturu » dt. juny 24, 2014 6:56 pm

petitacuca, una ILE és una Interrupció Legal de l'Embaràs, que es fa en casos molt concrets de malalties del nadó, com ara una espina bífida o algun síndrome com el d'Edwards. A més han de passar per un comitè ètic...

jo no n'he passat cap, però al meu voltant en tinc algun cas i ha de ser duríssim!

Gemma032, enfada't molt i enrabia't, però segueix intentant-ho, el desig de ser mare us farà aconseguir-ho, ànims bonica!!
Imatge

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::