Tractar un avortament amb Cytotec

Problemes durant l'embaràs.
petita83
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Tractar un avortament amb Cytotec

EntradaAutor: petita83 » dl. des. 02, 2013 10:18 pm

Bones,
amb algunes de vosaltres hem anat coincidint pel SP, especialment en aquest subgrup on estic ancorada des de fa mesos -però envoltada de bellíssimes persones- i ja sabreu que he passat per dos avortaments (Gener i Maig) aquest any, doncs per rematar-lo fa 3 setmanes em van diagnosticar el 3r.
Idèntic, un calc del 2n...així que imagineu-vos el que penso incordiar als metges perquè d'un cop per totes se centrin i tinguin més punteria i deixin de semblar una escopeta de fira.
Tot això bé, que me'n vaig per les branques, perquè per evitar el 3r raspat en 10 mesos vaig demanar a la metgessa que em pautes les pastilles avortives, esperant que de manera natural el meu cos reaccionés enfront d'elles i fes net.
Lluny d'això va caler una segona tanda perquè la primera no havia sigut prou efectiva...i fou aquesta última la que va resultar ser una bomba de rellotgeria: 4 dies després que me l'administressin ingressava d'urgències a la Maternitat per una hemorràgia tremenda i farcida de coàguls -el més petit com una mandarina- que em provocaven tal dolor que les pulsacions amb els pics de mal arribaven a 140 passades.
Igualment em van haver de fer el legrat -procurant ser el menys agressius possibles per no castigar més la matriu- i em vaig quedar a res, i quan dic res és res, de transfusió (no van iniciar el raspat fins que va arribar la sang del banc de teixits...perquè no les tenien totes).
Entenc que això m'ha passat a mi, a d'altres us haurà anat de perles, doncs els medicaments van com van, però sobretot sobretot, que us expliquin bé, a aquelles que opteu per aquest sistema, de toootes les conseqüències i efectes, no us conformeu amb "si sagnes més del normal" o "si fa més mal del normal"...perquè...algú em pot dir què coll·ns es considera normal? He perdut moltíssima sang, encara pateixo taquicàrdies pq he quedat feta un nyap i el raspat no me l'ha tret ningú.
De saber com acabaria la història...no hagués sigut taaan expectant o conservadora, us ho dic francament i des de la meva experiència...que casi ens dóna un disgust molt gros (i les cares dels metges d'urgències i els comentaris no els oblidaré...malgrat volien treure ferro...amb la cara pagaven)
Petons a totes
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 03, 2013 9:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
trudis
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: ds. nov. 17, 2012 11:39 am

Re: TRACTAR UN AVORTAMENT AMB CYTOTEC

EntradaAutor: trudis » dl. des. 02, 2013 11:54 pm

Em va posar cycotec la doctora dl clínic mentre enkra stava paint q l.embaràs no haviatevolucionat. Jo vaig acceptar, en aquell moment t.encomanes al metge. Em va dir q tindria dolors d regla o una mica més forts i sangraria uns dies. Q l.endemà podia anar a treballar. Va ser pujar al cotxe amb el meu home i començar amb el dolor qes va convertir amb contraccions. Ara q he tingut un fill he descobert qel q vaig patir en aquell moment va ser un part. No podia suportar les contraccions així q vam parar a l.hospital d calella on em vaig sentir acompanyada. Vaig haver d pendre antibiòtic durant dies i em van receptar repòs. Vaig tenir la quarantena i dolors durant dies. Així q d dolor d regla i anar a treballar l.endemà res d res. Creuem els dits, però si hagués d.avortar altre cop tinc lar que res d cycotec
CARPE_DIEM
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 12:40 pm

Re: Tractar un avortament amb Cytotec

EntradaAutor: CARPE_DIEM » dt. des. 03, 2013 11:05 am

bones!!

a mi el dijous passat van estar apunt de donar-me el cytotec però afortunadament em va venir la regla i he fet net per mi mateixa.
Tanmateix, vaig estar mirant per internet les conseqüències del Cytotec i em vaig acollonir!! Des de contraccions, trencar aigües, ganes d'emputjar... mare meva!!!!
A mi la doctora em va dir, si en 48 hores no et ve la regla et receptaré cytotec i res de tornar a treballar, fins que no facis net estaràs de baixa. Respecte el cytotec, es com una regla mes abundant i amb dolor tipus còlic. Et donaré nolotils i coses fortes per que t'ho punxis tu mateixa (soc infermera)... i amb aixo que em va dir, ja en vaig tenir prou per dir NI DE CONYA!!!! prefereixo un raspat abans que aixo.... i a mes, he de dir que he tingut un part natural sense analgèsia i el tornaria a tenir sense problemes, però sempre que la finalitat valgui la pena, no per treure coses de dintre i estar mirant si expulses o no...
vaja... que jo m'he lliurat però si em torna a passar, tinc claríssim que no... millor un raspat!!! i mes, amb el que has explicat tu!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

molts anims a les que desafortunadament esteu passant per aixo!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
petita83

EntradaAutor: petita83 » dt. des. 03, 2013 2:35 pm

CARPE_DIEM ha escrit:bones!!

a mi el dijous passat van estar apunt de donar-me el cytotec però afortunadament em va venir la regla i he fet net per mi mateixa.
Tanmateix, vaig estar mirant per internet les conseqüències del Cytotec i em vaig acollonir!! Des de contraccions, trencar aigües, ganes d'emputjar... mare meva!!!!
A mi la doctora em va dir, si en 48 hores no et ve la regla et receptaré cytotec i res de tornar a treballar, fins que no facis net estaràs de baixa. Respecte el cytotec, es com una regla mes abundant i amb dolor tipus còlic. Et donaré nolotils i coses fortes per que t'ho punxis tu mateixa (soc infermera)... i amb aixo que em va dir, ja en vaig tenir prou per dir NI DE CONYA!!!! prefereixo un raspat abans que aixo.... i a mes, he de dir que he tingut un part natural sense analgèsia i el tornaria a tenir sense problemes, però sempre que la finalitat valgui la pena, no per treure coses de dintre i estar mirant si expulses o no...
vaja... que jo m'he lliurat però si em torna a passar, tinc claríssim que no... millor un raspat!!! i mes, amb el que has explicat tu!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

molts anims a les que desafortunadament esteu passant per aixo!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Jo un cop i espero que no més...el que passa és que duent dos legrats de Gener i Maig d'aquest any...volia evitar un altre càstig a la matriu, pq ja no saps a qui fer cas doncs hi ha qui et parla d'adherencies post legrats i qui et diu que la matriu és el teixit q més es regenera.

La veritat és que aquest tractament és una bomba pel cos...UU
Imatge

copina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 185
Membre des de: dc. maig 15, 2013 5:02 pm

EntradaAutor: copina » dt. des. 03, 2013 3:54 pm

Noies, a mi tb em van donar el cytotec per al meu avortament retingut, l'embrió s'havia aturat a les 7/8 setm. i l'avortament va ser quan ja estav de 10 i el meu cos no havia fet res per expulsar-lo. En aquell moment, estàs tan "atontada", tan centrada en intentar pair que l'embaràs no va bé, que jo, com que la doctora em va dir que millor això que un raspat, que era més agressiu, doncs vaig acceptar. Ella només em va dir que em faria mal com una regla però un poc més, em va donar les pastilles i em va enviar a casa. Me les vaig posar a les 11 de la nit i quatre hores després em vaig despertar amb uns dolors que no havia tingut mai, em vaig espantar molt, no sabia què fer ni com posar-me, havia d'anar al bany cada estona, vaig vomitar i durant dues hores només tenia mal i no sagnava gens. Estava molt espantada, el meu marit em volia dur a l'hospital però jo em trobava tan malament que no em volia moure de casa... La doctora m'havia donat tb unes pastilles de vàlium per si tenia molt de mal, me'n vaig haver de prendre dos... Total, després de dues hores de patiment, vaig començar a sagnar i el mal va disminuir i vaig poder descansar un poc. Al cap de dos dies tenia revisió amb la ginecòloga i quan li vaig explicar com m'havia anat em va dir "Bé, és que el que has tingut ha estat com un mini part, has dilatat un centímetre" I jo flipant!! Home, i això ho havia de passar jo sola a casa?? I pq em diu que em farà mal com una regla però un poc més?? Els dies després vaig mirar per internet informació del cytotec i em vaig cagar, hi havia cada història... No entenc com és que a mi me'l van donar i em van enviar cap a casa...
Imatge

Imatge
trudis

EntradaAutor: trudis » dt. des. 03, 2013 9:17 pm

Totalment d.acord copina. És una vergonya com les gines ens van tractar en aquell moment . Com ens van poder enviar a ksa dient que tindriem dolor d regla i saber que tindriem un part sense nadó.
petita83

EntradaAutor: petita83 » dt. des. 03, 2013 11:58 pm

Doncs ja ho podeu beeen dir, a mi em van fer dues tandes...i us puc assegurar q no se quan deuria dilatar però en un tacte q em va fer la gine quasi arriba al fons per agafar un coagul i vaig arribar a treure previament coaguls dl tamany d'un puny o una taronja...a part d sentir en els moments d dolor unes ganes d'apretar no se q...q em desesperaven.
Imatge

maycris
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dt. març 12, 2013 9:33 am

EntradaAutor: maycris » dc. des. 04, 2013 8:00 am

Bon dia,

Petita, em sap molt greu el q has hagut de passar...un pèrdua, ja és fotuda, 3, horrorós, però si a sobre ha de ser d'aquesta manera, no té nom.

En el meu cas, al primer avortament, vaig tenir una hemorràgia molt forta, vaig estar un mes i mig amb pèrdues sense fer net, vaig gastar 2 pots de methergin per res, i al final, per no fer-me raspat, vam fer-me histeroscòpia pq les restes eren poques i molt localitzades.
En el segon, que era un sac buit, vaig demanar jo el cytotec, no volia raspat, bàsicament pq 4 mesos abans havia passat per la histero i un any abans em van fer una altra histeroscòpia pq tenia síndrome d'Asherman (adherències a la matriu).
A les 8.30 de la tarda em vaig fotre els òvuls, just a les 2 hores vaig començar amb un dolors horribles, em recordo a 30 d'agost, al sofà, recargolada i amb una manta pq tenia uns calfreds de la hòstia..vaig patir dolors 2 hores, un cop vaig deixar de perdre fort, el dolor va desaparèixer.

Dir-vos que, en el meu cas, em va anar bé, que vaig fer net, suposo també pq estava de 7 setmanes i sense embrió.. ara, el dolor no me'l treu ningú!, però q abans vaig llegir els efectes secundaris, i sí, tela!
El meu gine em va dir que a moltes noies se'ls i fa a UCIES per els efectes q puguin patir.. jo vaig dir de fer-ho a casa..

Espero de tot cor que mai haguem de tornar a passar per això.

Un petó gran per totes!
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. des. 04, 2013 8:42 am

Petita, sento moltíssim que hagis hagut de passar per tres avortaments i a més tan seguits i que a sobre hagis tingut aquesta mala experiència amb el Cytotec.
Jo crec que a tu t'ha fet una mala reacció però que no és el normal, sé casos de gent que li han posat aquestes pastilles i que ha anat bé. Jo mateixa li vaig demanar a la meva gine perquè no volia legrat però ella em deia que esperés a que ho fes el meu cos sol fins que al final no vaig poder escapar del legrat (per una amenaça de mola).
Sí que és com un part, però si tens un avortament natural, deixant que el cos actui per si sol també és com un part, també dilates una mica i també tens contraccions. I també amb un avortament natural poden haver complicacions, que es produeixi una hemorràgia i calgui córrer a urgències. No és el més normal però pot passar. Igual que pot passar durant un part. El que t'ha passat a tu és una p*tada però no és habitual, per sort.
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

EntradaAutor: tuijoserem4 » dc. des. 04, 2013 9:06 am

Petita83,

Em sap molt de greu, ja és una gran injusítica que hagis de passar tres cops per això però encara ho és més , que sigui amb tant de patiment físic….

Mira, jo estic en procés del meu segon avortament en mig any ( sense Cytotec), el primer va ser al Juliol, aquest es va desencadenar després d'una biopsia de corion tot sol, i abans de fer-me el legrat sense prendre medicació vaig tenir dues hemorràgies importants, vaig estar com tu, a punt de rebre sang…

Avui, fa dues hores em recargolava de dolor a casa….ara estic en procés d'aquest segon…sense medicació de moment, però també em van dir que al estar de menys que l'altre vegada seria com una regla :ufs: …a vegades tinc la sensació de que no saben del que parlen….

Bonica, ara ja has passat un gran tràngol, és duríssim, cada cos reacciona diferent, el que sap més greu és que li treguin importància a un procés tant díficil…procura descansar, ara ens hem de recuperar fisicament, per poder trobar respostes i encaminar-nos cap a una llum!

Molts ànims!!
Vesnà
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dc. des. 04, 2013 9:37 am

Noies... quin greu. Ja és prou dur psicològicament com per haver de patir dolor.

Jo hi vaig passar al setembre (estava d'11 setmanes, però s'havia aturat a la 8) i potser és perquè feia menys d'un any que havia parit, però no va ser especialment dolorós. Com les contraccions del principi del part, potser. Ara, vaig ser conscient del moment que sortia "tot" i em va fer molta impressió... Malgrat tot, em van haver de repetir la dosi, perquè no havia fet net. Posteriorment, vaig notar torçons uns quants dies, perquè el meu cos devia interpretar que era com un segon part, però l'endemà ja vaig fer vida "normal".
Espero no tornar-hi a passar, però si per desgràcia torna a anar malament un embaràs, no em negaria al Cytotec.

petita83 ha escrit: 4 dies després que me l'administressin ingressava d'urgències a la Maternitat

T'havien fet cap control abans? A mi em van donar instruccions: "Si en x hores (no les recordo, però potser 12) no comences a sagnar, vine. I si en 48 hores no ho has tret tot (control ecogràfic), et farem raspat." Per això trobo una tortura que haguessis d'esperar 4 dies... :ufs: Espero que els metges t'endevinin la causa del problema d'una vegada!! Molts ànims.

Tinc entès que sempre ho administren a urgències, però després envien cap a casa. Personalment, siguin contraccions de part o no, penso que a casa, amb la intimitat per poder plorar tot el que calgui, és on millor es passa el dolor. Això sí, tenint clars els senyals d'alarma, per saber quan cal córrer. A l'hospital hauria fet el mateix mal i a sobre en un "ambient hostil"...

Petons a totes :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
petita83

EntradaAutor: petita83 » dc. des. 04, 2013 2:11 pm

Bones a totes,
m'alegro que no tot siguin males experiències...perquè tenint en compte el que comporta passar per un raspat...una fa el que faci falta.
Considero que el meu cas ha sigut, probablement, extrem, aquells que llegeixes en els prospectes i posa: "muy grave --> 0,5-1% población", però és que quan els metges -i sóc podòloga i filla de metge U_U- et parlen de coses de fora del normal...què coi entenen ells per normal? Hi ha qui em diu que vaig esperar massa...però és que un dia abans de l'hemorràgia ja havia anat a urgències i no hi havia res que fes pensar que la cosa acabaria així.
T'ho pinten tot light: "una mica més fort que una regla" o "una mica més abundant que una regla"... Oo i quan resulta que has de canviar compreses tamany XXL cada 45 minuts ja no saps què pensar (penseu que jo estava de 7 setmanes i mitja, però l'embrió es va aturar a la 5a...tampoc hi ha tanta "infraestructura" interna com en un de 10-12...).
Crec que haurien de ser més clars, que ho controlessin una mica més pq a mi va ser cap dins i res de vigilància a UCIES... i no és caaap queixa dels metges que em van atendre en ple "show" però potser els que van accedir a posar-m'ho com si fos un paracetamol...es van quedar curts d'explicacions.
Un petonàs a totes
Imatge

meritxell1976
Entrades: 398
Membre des de: dc. set. 18, 2013 7:54 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meritxell1976 » dv. des. 13, 2013 5:57 pm

Bones noies,

Us explico el meu cas. Estava de 12 setmanes amb fetus viu pero que per una malformacio estava morint dins meu sense remei. Em van dir que era millor fer un Ile ja i aquest dimecres em van citar a urgencies a les 9 del mati. Jo anava molt desinformada i al arribar em van dir que podía anar rapid o potser estar 20 hores allá. Total que em van donar camilla i les pastilles. Les primeres em van fer pujar la febre a 38 i dolor pero res d'expulsar. Al cap de 4 hores altre dosis i lo mateix. 4 hores més tard una altre dosi que finalment va fer efecte (eren les 10 de la nit) i van tenir que tallar el cordó umbilical i va ser super desagradable... I despres d'aquesta experiencia em diuen que encara no ha acabat, que tinc que expulsar la placenta.
A les 4 de la matinada, com que no expulsava van estirar-la pero va quedar part.
Més espera per expulsar la resta. A les 9 del mati seguent van fer una mica més de neteja i cap a casa amb medicació perque encara tinc restes. Dilluns faran eco i si no he fet net faran legrat.
En fi, que diuen que es millor de cara a la posterior concepció pero jo he quedat emocionalment destrossada per haver parit/matar el meu bebe. No s'ho desitjo a ningú.
Des d'agost de 2011 5 AI negatives
27/09/13 Primera transferència de la 1ª FIV Positiva
11/12/13 ILE per malformació a l'uretra de la bebè
14 3 transfers negatius
15 2ª FIV amb ectopic i 3 transfers negatius
16 3ª FIV anul·lada per baixa resposta ovàrica + 4ª FIV dues transfer negatiu
2017 Ovodonació. Primera transfer bioquimic. Segona transfer positiu.
Sen
Entrades: 69
Membre des de: dv. des. 13, 2013 6:31 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sen » dv. des. 13, 2013 7:15 pm

Hola noies,

Jo estava de 7 setmanes quan un matí de dijous em vaig llevar i vaig començar a patir unes punxades al adbomen que em feien suar i quedar sense respiració. Trucada a urgències i ambulància cap a l'hospital Vall d'Hebron. Allà, tan suau com van poder, em van dir que no hi havia bateg, després d'uns moments em van donar a escollir Cytotec o legrat. Em van explicar molt bé totes dues opcions i em van instistir que el Cytotec, tot i ser el més natural, era molt, molt i molt doloròs. I que també podia ser que no ho treiés tot i hagués de pasar pel legrat. Vaig escollir Cyototec, per ser el més natural, i em van receptar 3 calmants, dos de normals i el tercer per moments de màxim dolor. I que podia pasar el procés a casa en repós.

El meu problema va ser que no podia aguantar els calmants i els vomitava fins que la punta de dolor va ser tan alta i les contraccions tan exagerades que vam haver de correr cap a urgències. Allà em van punxar algún calmant per elefants, que ara no recordo el nom. Després de 3 hores tenia l'opció de quedar-me a pasar la nit a l'hospital o cal a casa. I com a casa, enlloc. Un cop a casa vaig expulsar el que jo creia que era tot.

Vaig pasar un cap de setmana molt tranquil, medicada amb els calmants, sagnava i prou. Però dilluns, que vaig insitir en tornar a treballar, cap al mig dia em vaig començar a tornar a notar les contraccions, suor i mal intens. I vaig expulsar una segona part. Un altre cop cap a urgencies, on em van dir que estava tot bé, que encara quedaven restes però que amb la regla ho eliminaria tot, em van recomanar repós i cap a casa.

Dimecres tenia una revisió i la ginecòloga em va dir el mateix, que amb la regla tot quedaria arreglat. El procés, normalment, és sangar durant uns quants dies. I tornar a tenir una regla extranya uns 15 dies desprès. Cada cos és diferent i jo vaig trigar uns dos mesos a tornar a tenir regles normals.

Espero que aquesta experiència us serveixi.
petita83

EntradaAutor: petita83 » dv. des. 13, 2013 9:37 pm

meritxell1976 ha escrit:Bones noies,

Us explico el meu cas. Estava de 12 setmanes amb fetus viu pero que per una malformacio estava morint dins meu sense remei. Em van dir que era millor fer un Ile ja i aquest dimecres em van citar a urgencies a les 9 del mati. Jo anava molt desinformada i al arribar em van dir que podía anar rapid o potser estar 20 hores allá. Total que em van donar camilla i les pastilles. Les primeres em van fer pujar la febre a 38 i dolor pero res d'expulsar. Al cap de 4 hores altre dosis i lo mateix. 4 hores més tard una altre dosi que finalment va fer efecte (eren les 10 de la nit) i van tenir que tallar el cordó umbilical i va ser super desagradable... I despres d'aquesta experiencia em diuen que encara no ha acabat, que tinc que expulsar la placenta.
A les 4 de la matinada, com que no expulsava van estirar-la pero va quedar part.
Més espera per expulsar la resta. A les 9 del mati seguent van fer una mica més de neteja i cap a casa amb medicació perque encara tinc restes. Dilluns faran eco i si no he fet net faran legrat.
En fi, que diuen que es millor de cara a la posterior concepció pero jo he quedat emocionalment destrossada per haver parit/matar el meu bebe. No s'ho desitjo a ningú.

Bones Meritxell1976

...no trobo paraules que et pugui dir per a consolar-te, no vull ni pensar pel que has hagut de passar. Sé el dolor que provoquen les ditxoses pastilles avortives...però viure el que has viscut...espero no trobar-m'hi mai, ha de ser duríssim. I a sobre que després de tooot el que has viscut estiguis pendent encara de passar o no per quiròfan. Dir que és un mal tràngol és quedar-se curts.

Només et puc dir que tan de bo dilluns estigui tot bé i no t'hagin de fer un raspat. Que puguis començar una temporada de descans a tots els nivells i que et permeti recuperar la pau amb tu mateixa i amb la vida.

Plora, distreu-te, estigues sola, busca companyia...a cada moment potser necessites una cosa, fes el que et dicti el cor i sobretot busca el recolzament amb els teus, la teva parella, els teus pares...el mal físic només el pots passar tu, deixa't ajudar amb la resta.

Un petó bonica
Imatge

trudis

EntradaAutor: trudis » dl. gen. 27, 2014 3:10 pm

Ostres meritxell, em sap tant de greu qhagis hagut d passar per això. Espero qestiguis millor. Una abraçada
karen6
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: karen6 » ds. feb. 08, 2014 12:37 pm

Hola a totes,

He llegit les vostres experiències i estic flipant! Jo, perquè em semblava que el raspat era més agressiu, vaig demanar el Cytotec a la meva ginecòloga per al segon avortament (el primer el vaig expulsar sola, i només em va fer falta el Methergyn per acabar de fer net). La veritat és que jo sí que el vaig passar com una regla forta (estaba de 9 setmanes i ja no hi havia batec fetal), això sí, vaig prendre pel meu compte Efferalgan amb codeïna perquè la ginecòloga em va pautar Gelocatil+Ibuprofè i no em calmaven el dolor ni de conya.
La qüestió és que després d'això van pasar 12 mesos sense tornar-me a quedar embarassada (en els 2 embarassos m'hi vaig quedar força ràpid) i vam optar per anar a RA. Aleshores em van demanar una histerosalpingografia i van trobar que tenia una trompa obstruida. Vaig al·lucinar i li vaig preguntar al gine si podía ser que amb el Cytotec no hagués fet prou net i se'm tapés la trompa i ell no ho va descartar, em va dir que ell era més partidari d'un raspat enlloc d'estar tants dies dies amb tot el 'material' a dintre (abans del Cytotec vaig fer uns 10 dies de conducta expectant per veure si el meu cos expulsava l'embrió i tota la resta).
Meritxell1976, trobo que el teu cas és molt fort. Jo no sóc metge, però estant embarassada de 12 setmanes i havent-hi batec, penso que t'haurien d'haver fet el raspat directament enlloc de fer-te passar per aquest tràngol.

Jo ara penso que si per mala sort m'hi torno a trobar optaré per el raspat, i més ara veient què et pot passar amb el ditxós Cytotec :-((

Molta sort a totes per el proper embaràs. Això està al caure! :ok:
Set '11: inici cerca (jo 36,ell 44)
Oct '11: embaràs + avort espontani set. 7
Maig '12: 2on embaràs amb hematoma placenta aturat set. 9
Resultats proves: jo mutació heterozigota c677t gen MTHFR i trompa D obstruïda. Ell astenoteratozoospermia.
Des '13: FIV+DGP (ICSI). negativa
Maig '14: FIV+DGP (IMSI) positiva
Gener '15:ja tenim els nostres bessonets!
John Wharton
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 04, 2016 10:46 am
Contacta:

EntradaAutor: John Wharton » dv. març 04, 2016 5:21 pm

Cytotec abortion pill is really good pregnancy termination pill used to terminate unwanted pregnancy up to 8 weeks. This is safe and secure to use. It is hold Misoprostol 200mcg as an active ingredient. This is best home abortion pill used by 99% women’s in the world for early pregnancy termination options.

Buy Cytotec abortion pill online

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::