Dia mundial de la mort gestacional i perinatal
Dia mundial de la mort gestacional i perinatal
Ploro per tu, fill meu, perquè mai ningú t'ha vist, ningú t'ha sentit, ningú t'ha notat, ningú t'ha estimat com jo.
Aixó no és un adeu, sinó un fins sempre. Perquè sempre caminarem junts, àngel meu...
Per totes aquelles famílies que hem perdut un fill durant el nostre embaràs, us animo avui a encendre una espelma per tots ells, perquè la llum i l'escalfor ens doni forces per tirar endavant i l'amor i l'energia traspassi fins al cel amb els nostres petits.
Aixó no és un adeu, sinó un fins sempre. Perquè sempre caminarem junts, àngel meu...
Per totes aquelles famílies que hem perdut un fill durant el nostre embaràs, us animo avui a encendre una espelma per tots ells, perquè la llum i l'escalfor ens doni forces per tirar endavant i l'amor i l'energia traspassi fins al cel amb els nostres petits.
Re: Dia mundial de la mort gestacional i perinatal
Jo la tinc encesa...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
*
*
* 
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Jo també he encès una espelma...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fet!!!

5/2 TE+
13/2 1 ECO sac 5s
27/2 2 ECO Cor a tope 7s
13/3 3 ECO Es mou. Veiem extremitats i el perfil 9s
19/3 4 ECO Es mou molt i està perfecte. 35 mm 10s
27/3 5 ECO Veiem estomac i horta. 41.33 mm 11s
4/4 6 ECO Morfo. os nasal i plec nucal OK 5.5mm una nena? 12s
7/4 7 ECO Confirma tot perfecte
16/4 8 ECO Elsa 77 mm 13s
Encesa! Eloi sempre estaras present a les nostres vides
Jan 03/12/09 . Mi pequeño terremoto, la fuerza que nos empuja
Eloi 30 / 01 /2013 . Que el dolor de haberte perdido no nos quite la alegria de haberte tenido.
Eloi 30 / 01 /2013 . Que el dolor de haberte perdido no nos quite la alegria de haberte tenido.
Hola, sóc nova en aquest camp... el de la informàtica vull dir. Tot just fa un mes que tinc ordinador i tenia la il·lusió d´aprendre a fer-lo anar ara que estava embarassada. Però el dia 14 el malson es va repetir, vam anar a fer la eco del primer trimestre, amb la por al cos, i els nostres temors es van confirmar: el petit feia quatre setmanes que ja no tenia vida. Es el meu segon abort. I ara veig que em van fer el legrat el dia mundial de la mort gestacional. Ara fa 14 dies.
M´he passat el cap de setmana plorant. Em sento desfeta. I avui que estic una mica mes be (almenys no ploro desconsoladament) he descobert que hi ha la possibilitat de compartir les meves experiències amb dones que heu patit com jo. M´he passat hores llegint i buscant i trobant experiències similars a les meves i també altres que encara són pitjors... I ho sento tant per totes!
Es molt difícil descriure la sensació, i em consola pensar que no cal que us l'expliqui, que ja ens entenem, que ja ens donem el suport tant sols amb el gest d'encendre una espelma. Admiro la valentia d'escriure les vostres experiències i m'hi vull unir. El 15 d'octubre jo era a l'hospital, mentre brillaven les espelmes rere les finestres. I avui sóc aquí, per ajudar, si puc, i per a que m'ajudin les vostres esperances.
I per l'any vinent ja ho sé. Hi haurà una espelma encesa a casa meva.
M´he passat el cap de setmana plorant. Em sento desfeta. I avui que estic una mica mes be (almenys no ploro desconsoladament) he descobert que hi ha la possibilitat de compartir les meves experiències amb dones que heu patit com jo. M´he passat hores llegint i buscant i trobant experiències similars a les meves i també altres que encara són pitjors... I ho sento tant per totes!
Es molt difícil descriure la sensació, i em consola pensar que no cal que us l'expliqui, que ja ens entenem, que ja ens donem el suport tant sols amb el gest d'encendre una espelma. Admiro la valentia d'escriure les vostres experiències i m'hi vull unir. El 15 d'octubre jo era a l'hospital, mentre brillaven les espelmes rere les finestres. I avui sóc aquí, per ajudar, si puc, i per a que m'ajudin les vostres esperances.
I per l'any vinent ja ho sé. Hi haurà una espelma encesa a casa meva.
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |