Quan les coses no van bé...aquí hi ha persones fantàstiques!
Quan les coses no van bé...aquí hi ha persones fantàstiques!
Bones a totes,
si llegiu això és que, com jo, esteu en el post més trist de tot el SP; abans de saber què era estar embarassada no pensava que arribés a ser un consol tan gran, i després del primer avortament vaig pensar que no calia entrar, simplement desconnectar del SP una temporada. Ara, després del segon -i no és res comparat amb el que heu patit algunes- puc dir que la meva gran sort ha sigut trobar-vos en aquest petit racó virtual, on heu sigut les "orelles" que sovint trobes a faltar quan parles del tema amb la gent que no ha passat pel mateix. Sou l'esperança quan vas veient que les coses no sempre seran negres com les veus en els moments més baixos.
No pensava que un dia seria jo el cas que algú coneix i comenta a una altra persona quan passa per això, sí, he tingut dos embarassos i els dos han anat malament, i tot i estar en aquest post "temut" he trobat unes bellíssimes persones que han sabut entendre pel que passava, escoltar-me, compartir amb mi les seves vivències i aconsellar-me en coses que desconeixia.
Per tot això, perquè espero que poc a poc poguem trobar el nostre post de "MES" a "Estic embarassada" però també que poguem seguir entrant en aquest apartat, doncs les coses sempre aniran malament en algun moment i mai se sap si les nostres paraules poden donar esperança a algú, com vosaltres heu fet amb mi.
Encara que no és el millor context, m'alegro d'haver-vos trobat.
GRÀCIES
si llegiu això és que, com jo, esteu en el post més trist de tot el SP; abans de saber què era estar embarassada no pensava que arribés a ser un consol tan gran, i després del primer avortament vaig pensar que no calia entrar, simplement desconnectar del SP una temporada. Ara, després del segon -i no és res comparat amb el que heu patit algunes- puc dir que la meva gran sort ha sigut trobar-vos en aquest petit racó virtual, on heu sigut les "orelles" que sovint trobes a faltar quan parles del tema amb la gent que no ha passat pel mateix. Sou l'esperança quan vas veient que les coses no sempre seran negres com les veus en els moments més baixos.
No pensava que un dia seria jo el cas que algú coneix i comenta a una altra persona quan passa per això, sí, he tingut dos embarassos i els dos han anat malament, i tot i estar en aquest post "temut" he trobat unes bellíssimes persones que han sabut entendre pel que passava, escoltar-me, compartir amb mi les seves vivències i aconsellar-me en coses que desconeixia.
Per tot això, perquè espero que poc a poc poguem trobar el nostre post de "MES" a "Estic embarassada" però també que poguem seguir entrant en aquest apartat, doncs les coses sempre aniran malament en algun moment i mai se sap si les nostres paraules poden donar esperança a algú, com vosaltres heu fet amb mi.
GRÀCIES

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.
http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Re: Quan les coses no van bé...aquí hi ha persones fantàstiques!
Hola petita,
Primer de tot donar-te moltíssims ànims i em sap molt de greu que hagis passat dos cops per aquest infern. Dit això, no cal que et digui que ens en sortirem eh!! Que ho sàpigues!!!! Tard o d'hora tot anirà bé segur!!!
Et recolzo i et dóno tot el meu suport que necessitis!
Perla
Primer de tot donar-te moltíssims ànims i em sap molt de greu que hagis passat dos cops per aquest infern. Dit això, no cal que et digui que ens en sortirem eh!! Que ho sàpigues!!!! Tard o d'hora tot anirà bé segur!!!
Perla
PANXUPACTE ESPERADORES/CERCADORES TARDOR/HIVERN
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
perla24 ha escrit:Hola petita,
Perla
Moltíssimes gràcies i molts ànims per endavant!!! :)

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.
http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Guapiii i tant que q ho aconseguirem, ja saps que pots comptar amb mi pel que necessitis!
petita83 ha escrit:Bones a totes,
GRÀCIES
Petita83!! Amore, amore GRACIES a TU!! això és un equip!. Mil petons per superar aquests cops, arribarà un moment en que anirà bé, ànims amunt!
Pàssat pel post on ens anem aplegant totes, com va el procés? t'han dit si faran proves i quines??

http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +
Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura
Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
11/03/13 +
Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura
Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
- sandradani
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:41 am
Hola guapes, nomes volia transmetreus molts anims, per continuar endavant.jo tb vaig patir un abort, despres de tractamentS de fertilitat, als dos mesos ho vaig tornar aconseguir, tinc bessones precioses I cada cop q les miro,tot va valer la pena...segur q ben dhora ho aconseguireu
Petita, molts ànims perquè de vegades el procés per arribar a tenir un fill és tan dolorós que molta gent ni ho sospita. I aquí hi ha molta gent que, no només ho sap o té prou empatia per entendre't, sinó que t'ajuda a portar-ho millor.
Per mi també va ser una llum al camí, trobar aquest fòrum i gent que passava el mateix que jo o que, com a mínim, m'entenia. Embarassos incipients que es perden, una p... malaltia que provoca dolor constant, una operació, tractaments que es cancel·len perquè la malaltia recidiva, una menopausa induïda, tractaments de fertilitat que no arriben ni a transfer i finalment, una alienació d'astres brutal que fa que tingui aquí els meus dos sols. Quatre anys de patiments i d'un creixement personal que no m'esperava quan "feliçment" vam decidir tenir fills. El que per algú és una cerca divertida i una dolça espera pot arribar a ser una tortura en majúscules.^
Ànims, perquè de tot se'n treuen coses bones. I no tot està perdut! Un petonàs!
Per mi també va ser una llum al camí, trobar aquest fòrum i gent que passava el mateix que jo o que, com a mínim, m'entenia. Embarassos incipients que es perden, una p... malaltia que provoca dolor constant, una operació, tractaments que es cancel·len perquè la malaltia recidiva, una menopausa induïda, tractaments de fertilitat que no arriben ni a transfer i finalment, una alienació d'astres brutal que fa que tingui aquí els meus dos sols. Quatre anys de patiments i d'un creixement personal que no m'esperava quan "feliçment" vam decidir tenir fills. El que per algú és una cerca divertida i una dolça espera pot arribar a ser una tortura en majúscules.^
Ànims, perquè de tot se'n treuen coses bones. I no tot està perdut! Un petonàs!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |