Risc d'avort 1º trimestre

Problemes durant l'embaràs.
Rousi23
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Risc d'avort 1º trimestre

EntradaAutor: Rousi23 » dt. abr. 26, 2011 9:32 am

Bon dia,
Estic embarassada d’unes 9 setmanes, em vaig estar notant com em creixia el baix ventre, i em feien molt mal els pits, ara ja no em fan mal els pits, i noto que no creix gaire la panxeta. Tinc por de no haver fet un avort ja que fa dues setmanes, jo no sabia que no em podia posar en una sauna, i m’hi vaig estar uns 5-10 min. No he sangrat en cap moment, i no tinc ni marejos ni vòmits, si que a vegades he tingut nàusees i fàstics. Pot ser com que no tinc síntomes de prenyada i l’únic que tenia era el mal de pits, se m’ha fet una pilota al cap i només tinc pors, però algú ha passat per això.
A la setmana 6 vam anar al gine i vam veure que tot estava correcte, i fins la setmana que ve no hi torno.
Imatge
Imatge
Corda
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

Re: Risc d'avort 1º trimestre

EntradaAutor: Corda » dt. abr. 26, 2011 9:38 am

Si no has tingut pèrdues jo no em preocuparia, i pel que fa a la sauna no crec que li hagi pogut passar res... pensa que jo en els dos embarassos no vaig tenir cap simptoma, i ja havia passat dos aborts per tant, fins que no me'ls notava cada dia movent-se dins meu era una angoixa constant perquè no sabies si estaven bé... és normal aquestes pors! ja veuràs com el teu petit està bé!
arlet76
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

EntradaAutor: arlet76 » dt. abr. 26, 2011 10:23 am

Tranquila guapa!!! Es normal que t'angoixis... a mi també hem passava ,tampoc tenia massa simptomes i els pits va arribar un punt que també hem van deixar de fer mal . Ja veuras que cuan vagis al gine està tot perfecte!!
susaneta
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dt. abr. 26, 2011 10:52 am

Tranquila guapi ja veuràs com tot va bé, jo vaig tenir perduas a la 2º setmana i fins el 4rt mes vaig estar tacan i tinc un nen precios.... al començament es normal que no et notis res, jo no tenia cap sintoma ni en creixia la panxa ni res de res... pero d'un dia per un altra va començar a sortir....

tu tranquila aixó es normal, i tenir por es normal també pero ja veuras com tot surt genial. :ok:
ImatgeImatgeImatge
Rousi23
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Rousi23 » dt. abr. 26, 2011 2:14 pm

Gràcies a totes!!!!!
Uf això m'ha carregat de piles moltíssim, es que si tinguéssim la panxeta transparent i el pogués veure en cada moment... seria la més feliç del món, ja he llegit que això dels avorts toca a qui toca, i que tampoc no hi ha una provabilitat molt alta, pensarè en positiu i segurament tot anirà molt i molt bé! Suposo que aquestes mals pensaments me’ls crea les hormones!!! Que no tinc ni mala llet ni res, però a vegades ploraria sense saber perquè!!! Es una passada veure els canvis que fa el cos i intenta’ls entendre’ls.
El que si que he acabat fent és compra’m un catxarro que serveix per escoltar el cos, tinc una amiga que ho te i així cada cop que tingui por li escoltaré el cor.
Gracies a totes i mil petons, es el primer cop que entro en un foro i m'he sentit molt acompanyada!!!! :p-)
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::