Sagnat del legrat

Problemes durant l'embaràs.
campannilla
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

Sagnat del legrat

EntradaAutor: campannilla » dl. abr. 11, 2011 6:43 pm

Hola guapes,
em van fer un legrat fa una setmana i mitja i estic una mica desconcertada amb les perdues que estic tenint ara.
Em van dir que sagnaria uns dies i que era normal, que només m'havia de preocupar si sagnava més que en una regla.
La qüestió és que gairebé no vaig sagnar, tenia com al final de la regla, fluxe marronós. Però és que cinc dies després, quan ja gairebé ni embrutava, vaig començar a sagnar més. Res preocupnat, eh? però de no tacar gens vaig passar a tornar a tacar un parell de dies. Aleshores vaig deixar de tacar una altra vegada i quan ja pensava que gairebé estava ahir una altra vegada... ja torno a tenir sagnat!
Em podrieu dir com us va anar a vosaltres? és normal aquesta intermitència? i quants dies us va durar a vosaltres aquestes perdues??

MOLTES GRÀCIES per la vostra ajuda.
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Sagnat del legrat

EntradaAutor: neuetes » dl. abr. 11, 2011 7:53 pm

ostres, campannilla, em sap molt de greu. No et puc ajudar, només et volia donar molts ànims. :-()-) :-()-)
glorieta
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dl. abr. 11, 2011 8:08 pm

Campanilla, quin greu!
A mi m'en van fer un al gener i pel que recordo va ser com una regla un pel més llarga. Si la regla em durava en total 7 dies doncs el legrat van ser 10. Uns 6-7 com una regla i llavors com el final. Ho trobo molt estrany el que et passa.. i si truques al ginecòleg i li preguntes?
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dl. abr. 11, 2011 8:34 pm

campanilla cuca! molts ànims!

a mi em va passar una mica com tu, però no tant.... és a dir vaig tenir fluxe marronós, casi res i cap als 4/5 dies vaig començar més fort... tampoc res bestial, però si es notava bé la diferència!! després de dos o tres dies ja es va passar del tot... em van dir que era normal, el que no sé és el que t'ha passat a tu, després tornar-hi ja és una altra cosa... consulta-ho al ginecòleg, que no et costa res i segur que et tranquilitza!!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. abr. 11, 2011 8:44 pm

A mi tambè va ser com una regla mes forta, això que expliques no ho veig massa normal, truca al ginecoleg i que et faci una ullada!
Nima
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nima » dt. abr. 12, 2011 8:53 am

Hola Campannilla... primer de tot una super abraçada :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Doncs jo en el primer legrat vaig tenir una regla molt forta i no va parar fins que vaig expulsar un tros de teixit que va quedar, potser vaig estar dues setmanes amb pèrdues.
I en el segon legrat vaig estar 1 mes amb pèrdues molt fortes i despres de la 2a consulta al gine em va receptar aquelles gotes metergin es deien? per acabar d'expulsar el que em podia haver quedat... mare meva quin mal trangul !!!

Espero que et passi aviat i millor això truca al gine a veure que et diu. :-()-) :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
mica77
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: mica77 » dt. abr. 12, 2011 9:43 am

Hola Campanilla,
jo també vaig passar per aquest tràngol i va ser horrorós. No tant per la sang...com per la pena.Com t'han dit les companyes és més o menys com una regla. Jo també recordo una pausa i després sang més marronosa. A mi no em va fer gens de mal...no més que una regla "normaleta" ...em feia mal emocional..això si.
Espero que et recuperis físicament i emocionalment.
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dt. abr. 12, 2011 10:24 am

Ostres, campannilla... una abraçada! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
campannilla
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

EntradaAutor: campannilla » dc. abr. 20, 2011 12:20 pm

Doncs seguim igual!!
Ja no sagnava i avui un altre cop!!!! :ufs: :ufs: A més avui tinc dolors de regla però no crec que ho sigui perquè només fa 20 dies del legrat...
Per sort demà vaig a la ginecóloga, a veure què em diu. Ja us explicaré!!

Petons!
Imatge

Imatge
Marta_79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 8:29 pm

EntradaAutor: Marta_79 » dv. abr. 22, 2011 11:07 am

Hola campanilla, primer de tot dir-te q ho sento molt. Jo patir un abort i legrat al gener i recordo q vaig estar sagant bastant (més q una regla) i a sobre molts dies, vaig anar al ginecoleg i em va donar les gotetes màgiques q dic jo (metergin crec q es diuen), em va comentar q m'havia kedat l'uter com molt ensanchat i q havia de tornar al seu lloc pk no sagnés tant. Amb les gotes al cap d'uns dies ja vaig deixar de sagnar i tot va tornar a la normalitat.
Ves al ginecòleg q segur q et dóna les gotetes i ja veuràs q bé t'aniran. Ara molts ànims i a recuperar-te guapa :)
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 22, 2011 6:36 pm

Campannilla, em sap molt greu. En la teva pregunta no et puc ajudar, perquè el meu va ser un avortament sense legrat, però no podia estar-me d'enviar-te una abraçada i molts, molts ànims :-()-) .

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::