Ajuda psicológica nou embaras despres d'una perdua
Ajuda psicológica nou embaras despres d'una perdua
Hola,
La meva germana va perdre el seu petit a les 3 setmanes de vida ara fa 7 mesos i despres d una cessarea d urgencia amb transfussio de sang inclosa.
Va ser molt dur per tota la familia. Ara es comencen a animar amb un nou embaras, pero te molta por i mals records. Necessitarien una mica d ajuda psicológica per treure les pors i mals records. Alguna em podría aconsellar un psocoleg o psiquiatra a Barcelona?, potser millor privat, ja que per la publica va molt lent:vem preguntar i hi ha llista d espera.
Gràcies
La meva germana va perdre el seu petit a les 3 setmanes de vida ara fa 7 mesos i despres d una cessarea d urgencia amb transfussio de sang inclosa.
Va ser molt dur per tota la familia. Ara es comencen a animar amb un nou embaras, pero te molta por i mals records. Necessitarien una mica d ajuda psicológica per treure les pors i mals records. Alguna em podría aconsellar un psocoleg o psiquiatra a Barcelona?, potser millor privat, ja que per la publica va molt lent:vem preguntar i hi ha llista d espera.
Gràcies
Re: Ajuda psicológica nou embaras despres d'una perdua
Hola!
Jo et recomano la UAP - Unitat d'Atenció Psicològica
www.uap.cat/
Sobretot la Maria Núñez.
Però són fabulosos tots dos.
I, com que això també és important tenir-ho en compte
les tarifes són molt bones, ells tenen la idea de facilitar l'accés a la psicologia a tothom.

Jo et recomano la UAP - Unitat d'Atenció Psicològica
www.uap.cat/
Sobretot la Maria Núñez.
Però són fabulosos tots dos.
I, com que això també és important tenir-ho en compte
les tarifes són molt bones, ells tenen la idea de facilitar l'accés a la psicologia a tothom.
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 13, 2026 2:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gracies penny i laucob.
Penny: saps si agafen mutues a aquest centre? i tracten casos com el de la meva germana?
Laucob: si que es dur si, i tu ho deus saber be...vaig llegir el teu cas. Anims i molta sort
Penny: saps si agafen mutues a aquest centre? i tracten casos com el de la meva germana?
Laucob: si que es dur si, i tu ho deus saber be...vaig llegir el teu cas. Anims i molta sort
Gracies penny i laucob.
d
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 13, 2026 2:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Annia, no ho sé segur, però jo diria que no agafen mútues... em sap greu!! Tampoc no sé si tracten casos com el de la teva germana, jo demà hi vaig i ja ho preguntaré a la psico.
A veure si alguna altra companya et pot recomanar algun altre centre.
una abraçada, i molta força!
A veure si alguna altra companya et pot recomanar algun altre centre.
una abraçada, i molta força!

Hola bonica, primer de tot em sap molt de greu pel què haureu passat.
Jo l'any passat vaig estar anant a una psiquiatra a Barcelona per tema ansietat. Veig que preguntes això de les mútues. La meva psiquiatra no és que agafés mutues en concret però ella em feia una nota i la meva mútua em retornava el 80% de l'import.Ho poden preguntar perquè tots et poden fer la nota/factura, saps?
La meva psiquiatra estava bé però crec que estava especialtzada en això de l'ansietat.
Jo l'any passat vaig estar anant a una psiquiatra a Barcelona per tema ansietat. Veig que preguntes això de les mútues. La meva psiquiatra no és que agafés mutues en concret però ella em feia una nota i la meva mútua em retornava el 80% de l'import.Ho poden preguntar perquè tots et poden fer la nota/factura, saps?
La meva psiquiatra estava bé però crec que estava especialtzada en això de l'ansietat.

- GORETTI
- :: papallona

- Entrades: 115
- Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
- Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )
HOLA ANNIA...
NOSALTRES VAM PERDRE A LES NOSTRES PETITES ALS 8 DIES D´HAVER NASCUT...IMAGINO COM VA SER LO VOSTRE...LO DE LA TEVA GERMANA...
EN UN SEGÜENT EMBARÀS PATIRÀ ELLA, LA SEVA PARELLA, LA SEVA FAMILIA I ELS SEUS AMICS...TOT L´ENTORN PATEIX, I ES PASSA BASTANT MALAMENT PEL TEMA DE LA "PRESSIÓ" QUE TOTHOM EXERCEIX EN NOSALTRES...
JO ARA FA 3 MESOS VAIG TENIR EL BIEL, DOS ANYS I ALGO DESPRÈS D´HAVER PERDUT A LA ONA I A LA BLANCA, I L´EMBARÀS A ANAT BASTANT BÉ, TOT I QUE LA POR I L´ANSIETAT NINGÚ TE LA TREU...
CREC QUE L´ANIRÀ BÉ A LA TEVA GERMANA ANAR AL PSICÓLEG, TOT I QUE CREC QUE EL MILLOR PSICÓLEG SERÀ ELLA MATEIXA...HA D´ESCOLTAR AL SEU COS CADA DIA DEL SEU EMBARÀS, I FER EL QUE MÉS LI VINGUI DE GUST...
MAI, MAI SÓBLIDARÀ DEL SEU PÈTIT...EL DIA DEL PART SERÀ ESPECIALMENT DUR ( PER LO MNEYS A MÍ EM VA PASSAR ), I DESPRÉS, QUAN JA TENS AL NOU PETIT AMB TÚ, LA NOSTÀLGIA T´ENVAIEX...PERÒ, TENS UNA ALEGRIA INMENSA DE SER AMB ELL...
US DESITJO MOLTA SORT, I QUE TOT VAGI TANT BÉ AQUESTA VEGADA COM M´ESTÀ ANANT A MÍ...
NOSALTRES VAM PERDRE A LES NOSTRES PETITES ALS 8 DIES D´HAVER NASCUT...IMAGINO COM VA SER LO VOSTRE...LO DE LA TEVA GERMANA...
EN UN SEGÜENT EMBARÀS PATIRÀ ELLA, LA SEVA PARELLA, LA SEVA FAMILIA I ELS SEUS AMICS...TOT L´ENTORN PATEIX, I ES PASSA BASTANT MALAMENT PEL TEMA DE LA "PRESSIÓ" QUE TOTHOM EXERCEIX EN NOSALTRES...
JO ARA FA 3 MESOS VAIG TENIR EL BIEL, DOS ANYS I ALGO DESPRÈS D´HAVER PERDUT A LA ONA I A LA BLANCA, I L´EMBARÀS A ANAT BASTANT BÉ, TOT I QUE LA POR I L´ANSIETAT NINGÚ TE LA TREU...
CREC QUE L´ANIRÀ BÉ A LA TEVA GERMANA ANAR AL PSICÓLEG, TOT I QUE CREC QUE EL MILLOR PSICÓLEG SERÀ ELLA MATEIXA...HA D´ESCOLTAR AL SEU COS CADA DIA DEL SEU EMBARÀS, I FER EL QUE MÉS LI VINGUI DE GUST...
MAI, MAI SÓBLIDARÀ DEL SEU PÈTIT...EL DIA DEL PART SERÀ ESPECIALMENT DUR ( PER LO MNEYS A MÍ EM VA PASSAR ), I DESPRÉS, QUAN JA TENS AL NOU PETIT AMB TÚ, LA NOSTÀLGIA T´ENVAIEX...PERÒ, TENS UNA ALEGRIA INMENSA DE SER AMB ELL...
US DESITJO MOLTA SORT, I QUE TOT VAGI TANT BÉ AQUESTA VEGADA COM M´ESTÀ ANANT A MÍ...

" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...
ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
Hola annia,
Ja he parlat amb la psico. M'ha dit que, malauradament, al llarg de la seva carrera sí que ha tractat casos com els de la teva germana.
A banda d'això, m'ha comentat que també s'ha de tenir en compte el pare de la criatura. Diu que els pares són els grans "oblidats" i que molts cops "s'auto-ningunegen" ("no... jo estic bé... el que digui la meva dona...") ... quan estan patint moltíssim també.
Una abraçada!
Ja he parlat amb la psico. M'ha dit que, malauradament, al llarg de la seva carrera sí que ha tractat casos com els de la teva germana.
A banda d'això, m'ha comentat que també s'ha de tenir en compte el pare de la criatura. Diu que els pares són els grans "oblidats" i que molts cops "s'auto-ningunegen" ("no... jo estic bé... el que digui la meva dona...") ... quan estan patint moltíssim també.
Una abraçada!

Ostras Goretti m'enrecordo com si fos ara quan vaig llegir la teva historia, quin fart de plorar...
i ara quan t'he tornat a llegir m'he emocionat moltissim, la sensacio de tenir al teu nou fill als braços i la nostalgia de les nenes te que ser dur, molt dur.
enhorabona pel teu nenet.
annia molts anims a la teva germana, aquest cop tot anira be, em de ser positives.
i ara quan t'he tornat a llegir m'he emocionat moltissim, la sensacio de tenir al teu nou fill als braços i la nostalgia de les nenes te que ser dur, molt dur.
enhorabona pel teu nenet.
annia molts anims a la teva germana, aquest cop tot anira be, em de ser positives.
Hola bonica, primer de tot molts ànims...a mi em visiten per la SS,al centre psiquiàtric del fòrum, i va anar tot molt ràpid, al mes de que passés tot ja m'estaven visitant, jo vaig anar al meu Cap i el metge de capçalera em va fer la derivació al psiquiatre que em corresponia, i després de la primera visita ja em van fer el trasllat d'expedient al fòrum, jo també tinc una mútua i em visita una psicòloga, però on més preparats están per casos com el de la teva germana és en la SS, per això em visita allà el meu psiquiatre, es el Dr. Luís Gonzàlez, i per mi està sent una bendició. I no deixeu de cantó al marit, ells s'exclouen, però també són els seus fills, al meu marit li ha sortit ara, o més ben dit, no ha aguantat més la pressió i ha explotat, perdona si opino el que no em demanen, però el meu home ha estat el meu gran recolzament, però ell també em necessitava i durant un parell de mesos el meu dolor no m'ho deixava veure, ara, el ja sé que el puc ajudar i això em reconforta, ens ha fet més forts...un super-petó,desitjo que aviat tot vagi a millor i pogueu sentir una mica de pau

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |