PERCENTIL 1

Problemes durant l'embaràs.
MEDUSA
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. set. 09, 2009 8:35 am

PERCENTIL 1

EntradaAutor: MEDUSA » dl. abr. 05, 2010 12:59 pm

Hola,

La setmana passada ens van dir que el nostre fillet era dels més petits (percentil 1). Ens vàren explicar que de 100 nens el nostre és el mes petit i que com que no s'engreixa dins, em provocarien el part perquè segurament a fora es farà més gran.
Alguna de vosaltres s'hi ha trobat? i després què? Hi ha algun problema per ser petit?
Bombolla
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: PERCENTIL 1

EntradaAutor: Bombolla » dl. abr. 05, 2010 8:38 pm

Hola medusa.
Jo tenia entès que per sota del percentil 3 ja no hi havia percentils. Nosaltres vam tenir la nostra petita abans d'hora precisament per aquest motiu, la nostra filla estava per sota del percentil 3, així que ens van provocar el part a la setmana 34. Va néixer amb 1390 gr. En el nostre cas la nena no creixia perquè jo tenia preecampsia.
Molts ànims, és un tràngol difícil de passar però se supera, segurament que haureu d'estar un temps a la incubadora, i són moments difícils, però ja veuràs que de seguida el temu menut agafarà pes i engreixarà per poder anar ben aviat cap a casa.
Si necessites preguntar qualsevol cosa em pots enviar un privat i estaré encantada d'ajudar-te amb tot el què pugi. :-()-)
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dt. abr. 06, 2010 7:19 am

però de quan estas ara?
LILA_BCN
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

EntradaAutor: LILA_BCN » dt. abr. 06, 2010 7:32 am

Hola medusa!!
Hauries de sapiguer perque no creix el teu nen, a mi també em va pasar el mateix que tu, em van dir que el nen era petit i mentre em donaven dia per repetir la eco i veure que passaba vaig tenir una preeclampsia, aquest era el motiu. Al final el nen va neixer amb 35 setmanes i 1900Kg.
Sort!
Imatge

Imatge
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dt. abr. 06, 2010 12:13 pm

no et preocupis Medusa, pel que dius suposo que ja tens l'embaràs força al final (que sol ser quan de vegades la placenta envelleix és ràpid i no alimenta prou bé al bebè)si te l'han de treure abans perquè no creix el suficient ja veuràs com tot anirà bé.
Jo vaig tenir la meva nena amb 32 setmanes i no arribava al 1.700 i ara està perfectament a la mitja, segons els percentils.

per cert Goga enhorabona!!que veig al teu ticker que ja tens la Bruna aquí!!espero que tot haig anat molt bé
Imatge
Imatge
MEDUSA

EntradaAutor: MEDUSA » dt. abr. 06, 2010 12:27 pm

Hola!

Moltes gràcies per les vostres respostes. Veient els pesos dels vostres fills i filles veig que no he de patir. Jo estic de 36 setmanes i ens vàren dir que pesava 2.0 kg.
En el meu cas, segons els metges de la maternitat, diuen que tinc un dels conductes intrauterins que no treballa, a part s'hi podria sumar una questió genètica (doncs jo no sóc massa alta ni abulto gaire i la família del pare tampoc).
Em controlen això del sucre i jo em vaig mirant la pressió, pel tema aquest de la preeclàmpsia, però mai la he tingut massa alta i ara tampoc.
El que em va fer amoinar, vàren ser un parell de coses: Jo volia tenir un part natural, i ja ens han dit que segurament no serà així i també que avui em fan fer una ressonància magnètica de cara al pediatra per quan surti. I és clar!, amb aquest últim punt vaig pensar que si m'ho feien és perquè potser tindria algun tipus de retràs, o què sé jo (estant embarassada se t'en va molt l'olla...).

Bé, gràcies a totes en general!
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dt. abr. 06, 2010 1:24 pm

Ei Medusa!!
Jo vaig tenir la meva filla a la setmana 34 però el vaig tenir tot lo natural que vaig poder. És a dir, és evident que me'l van haver d'induïr, però no em van posar epidural, i en el meu cas, per sort no em va caldre la oxitocina, amb el "tampax" de prostaglandines en vaig tenir prou per desencadenar el part.
El que tens de bo és que el teu fill pesa 2 kg, que já és molt, i a més a més ja estàs de 36 setmanes, el teu nen, amb 36 setmanes éstà bastant maduret! No has de patir, ja veuràs que les coses sortiran bé! Molts ànims! :-()-)

Per cert, Goga, felicitats per la Bruna!!!
Imatge
Imatge

MEDUSA

EntradaAutor: MEDUSA » dj. juny 03, 2010 11:33 am

Hola!

Escric aquest post per tots els futurs percentils 1 i els seus pares, ara que el meu petit percentil 1 ja fa un mes i mig que és en aquest món.

Vaig tenir a l'Enric a l'Hospital de la Maternitat de Barcelona. A una de les darreres Ecos de control em van dir que me ja no podia esperar més i me l'havien de treure. Tot i provar d'induir-me'l, el part va acabar en cesària. L'Enric va sortir amb 2.280 g però així que me'l van posar al pit, se m'hi va enganxar i encara no s'ha desenganxat! mama la mar de bé!
Des que va néixer s'ha anat engreixant una mitjana d'uns 300g per setmana i va creixent molt bé.

Per tant, els percentils 1, surten mooooolt petitons, poerò no patiu, a fora ja es fan grans!
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dj. juny 03, 2010 2:55 pm

Ole i ole, quina alegria més gran, MEDUSA!!! Felicitats, i a crèixer molt molt molt. :-()-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
LILA_BCN
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

EntradaAutor: LILA_BCN » dj. juny 03, 2010 8:35 pm

Felicitats medusa!!
M'alegro que al final tot hagui sortit bé, i tens raó, quan l'embaràs no va bé els treuen, els metges saben que fora creixen millor.
Petons pel teu nen!!
Imatge

Imatge
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » ds. juny 05, 2010 7:23 pm

M'alegro moltíssim Medusa, que dins del possible sortís tot tant i tant bé!!! :ok: :love:
Imatge
Imatge

pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. juny 08, 2010 5:53 pm

Felicitats

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat