Simplement mala sort...
Simplement mala sort...
Algunes ja em coneixeu i sabeu la meva història.
Vaig perdre la meva filla quan estava de 37 setmanes, em van haver de provocar el part i es van enfonsar tots els meus somnis i els de la meva parella.
No hi va haver cap motiu aparent, la nena estava aparentment bé i amb el pes correcte, així que ens van recomanar que autoritzessim la necrópsia per si ajudava a esbrinar algún motiu.
Pel juliol ens van donar els resutalts i tot estava bé: tenia els òrgans ben formats, no tenia cap infecció ni cap malaltia genètica, el cordó i la placenta estaven bé...
Els meus anàlisis també estaven correctes. Res que indiqués una possible causa.
Aquesta setmana hem anat a recollir els últims resultats. Em van fer anàlisis per detectar possibles problemes de coagulació de la sang i de autoimunes... i també està tot correcte.
I a l'hospital em van dir que s'havia acabat la recerca, que ja no hi havia més on buscar. Que s'havia d'atribuïr a la mala sort, a una mort súbita que tan pot passar a dins la panxa com un cop nascuda la criatura.
I amb això m'he de quedar, ha set simplement mala sort. És molt injusta la vida, oi?
Però no vull que aquest missatge sembli negatiu, precisament he encetat un nou post per tancar el meu cas, perquè no oblidaré mai la meva Ivet, però vull que el dolor minvi una miqueta.
I de fet crec que ho he aconseguit. Han passat gairebé 6 mesos desde que vam perdre la nostra petita, i aquesta setamana ha tornat la il.lusió i l'alegria a les nostres vides:
Torno a estar embarassada!!!
Hem vist que per sobre de tot, el que volem és formar una família (de fet ara més que mai) i no ens pensem rendir. Ens vam sentir animats, i ens vam posar a buscar a principis d'agost... i ja tenim el nostre cigronet aquí! Sabem que serà difícil, que ho passarem malament i patirem com mai ho hem fet abans, però ho fem convençuts que valdrà la pena i podrem abraçar el nostre fill d'aquí a nou mesos.
Només vull que tota aquella gent que ara estigui passant pel mateix dolor que he passat jo, sapiga que tot i que sempre queda una espina clavada el cor, el dolor es mitiga, i tornen les ganes de viure i ser feliç.
Creieu-m'he, jo ho he aconseguit.
Moltes gràcies a totes les persones d'aquest fòrum que m'han donat tant i tant suport durant aquests mesos, la vostra ajuda no te preu.
Vaig perdre la meva filla quan estava de 37 setmanes, em van haver de provocar el part i es van enfonsar tots els meus somnis i els de la meva parella.
No hi va haver cap motiu aparent, la nena estava aparentment bé i amb el pes correcte, així que ens van recomanar que autoritzessim la necrópsia per si ajudava a esbrinar algún motiu.
Pel juliol ens van donar els resutalts i tot estava bé: tenia els òrgans ben formats, no tenia cap infecció ni cap malaltia genètica, el cordó i la placenta estaven bé...
Els meus anàlisis també estaven correctes. Res que indiqués una possible causa.
Aquesta setmana hem anat a recollir els últims resultats. Em van fer anàlisis per detectar possibles problemes de coagulació de la sang i de autoimunes... i també està tot correcte.
I a l'hospital em van dir que s'havia acabat la recerca, que ja no hi havia més on buscar. Que s'havia d'atribuïr a la mala sort, a una mort súbita que tan pot passar a dins la panxa com un cop nascuda la criatura.
I amb això m'he de quedar, ha set simplement mala sort. És molt injusta la vida, oi?
Però no vull que aquest missatge sembli negatiu, precisament he encetat un nou post per tancar el meu cas, perquè no oblidaré mai la meva Ivet, però vull que el dolor minvi una miqueta.
I de fet crec que ho he aconseguit. Han passat gairebé 6 mesos desde que vam perdre la nostra petita, i aquesta setamana ha tornat la il.lusió i l'alegria a les nostres vides:
Torno a estar embarassada!!!
Hem vist que per sobre de tot, el que volem és formar una família (de fet ara més que mai) i no ens pensem rendir. Ens vam sentir animats, i ens vam posar a buscar a principis d'agost... i ja tenim el nostre cigronet aquí! Sabem que serà difícil, que ho passarem malament i patirem com mai ho hem fet abans, però ho fem convençuts que valdrà la pena i podrem abraçar el nostre fill d'aquí a nou mesos.
Només vull que tota aquella gent que ara estigui passant pel mateix dolor que he passat jo, sapiga que tot i que sempre queda una espina clavada el cor, el dolor es mitiga, i tornen les ganes de viure i ser feliç.
Creieu-m'he, jo ho he aconseguit.
Moltes gràcies a totes les persones d'aquest fòrum que m'han donat tant i tant suport durant aquests mesos, la vostra ajuda no te preu.

Re: Simplement mala sort...
JO NOMES ET PUC DIR UNA COSA ADMIRO LA VOSTRA VALENTIA I LES GANES DE SUPERACIO QUE HEU TINGUT, I EL MES IMPORTANT
FELICITATS PER L'EMBARAÇ!!!!
FELICITATS PER L'EMBARAÇ!!!!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
MEDUSETA, m'ha emocionat sentir-te!!!! m'alegro moltíssim que estigueu embarassats de nou!!! i com tu dius, amb il.lusió i mirant cap endavant!!!
Una abraçada molt i molt forta!! i moltíssima sort!!!!!!!!!!
Una abraçada molt i molt forta!! i moltíssima sort!!!!!!!!!!
Meduseta, m'has fet estremir!!! Admiro la vostra valentia i la vostra fermesa davant aquest mal cop que us ha donat la vida.
Estic segura de que ara tot anirà bé i d'aquí a 8 mesos (pq ja només en queden 8, eh???) tindreu als vostre fill entre els braços.
Sé que serà una miqueta difícil gaudir d'aquest embaràs, i les pors i els dubtes faran acte de presència més d'una vegada, però intenta-ho! Segur que la Ivet, us ajudarà a tirar endavant!
Molta i molta sort en aquesta nova etapa!
Estic segura de que ara tot anirà bé i d'aquí a 8 mesos (pq ja només en queden 8, eh???) tindreu als vostre fill entre els braços.
Sé que serà una miqueta difícil gaudir d'aquest embaràs, i les pors i els dubtes faran acte de presència més d'una vegada, però intenta-ho! Segur que la Ivet, us ajudarà a tirar endavant!
Molta i molta sort en aquesta nova etapa!
Reina! Ja t´ho he dit al post de les Abrileres del 2009 , pero repito y en color verde esperanza!!!
MOLTES FELICITATS!!!!
Que aquesta es la bonaaaaa!!!
MOLTES FELICITATS!!!!
Que aquesta es la bonaaaaa!!!

Meduseta
!!!!!!compartirem post de mares maig, oi???
petunarrosssssssssssssss
!!!!!!compartirem post de mares maig, oi???
petunarrosssssssssssssss
- noviachuky
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Meduseta ho sento molt
Espero que puguis sofocar una mica el dolor i ara ja per acabar felicitats pel nou embaràs, et desitjo el millor!
Espero que puguis sofocar una mica el dolor i ara ja per acabar felicitats pel nou embaràs, et desitjo el millor!- island
- :: lleona

- Entrades: 936
- Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Meduseta, reina!
Ja t'ho he dit també al post d'abrileres! Me n'alegro moltíssim del teu embaràs!
La teva història ens deixa glaçats. Téns raó: no se m'acut res més injust a la vida, i entenc com es devien desmoronar les vostres il·lusions, els vostres plans....
Ara tot torna a il·luminar-se amb una nova vida. Des d'allà on sigui, la vostra Ivet, segur que us ajuda a aconseguir ser tot el feliços que us mereixeu! Sempre us faltarà ella, però segur que us va donar moments inoblidables, fins i tot abans de néixer!
vinga, ara endavant! ja anirem seguint l'evolució d'aquesta panxeta. Us ho mereixeu més que ningú. Sou molt forts i un exemple a seguir.
Us deitjo el millor el món! ENHORABONA!!!!!
Ja t'ho he dit també al post d'abrileres! Me n'alegro moltíssim del teu embaràs!
La teva història ens deixa glaçats. Téns raó: no se m'acut res més injust a la vida, i entenc com es devien desmoronar les vostres il·lusions, els vostres plans....
Ara tot torna a il·luminar-se amb una nova vida. Des d'allà on sigui, la vostra Ivet, segur que us ajuda a aconseguir ser tot el feliços que us mereixeu! Sempre us faltarà ella, però segur que us va donar moments inoblidables, fins i tot abans de néixer!
vinga, ara endavant! ja anirem seguint l'evolució d'aquesta panxeta. Us ho mereixeu més que ningú. Sou molt forts i un exemple a seguir.
Us deitjo el millor el món! ENHORABONA!!!!!
Moltes felicitats pel teu embaras meduseta!!!
el teu testimoni m'ha fet emocionar... endavant que fareu molt bona feina!
el teu testimoni m'ha fet emocionar... endavant que fareu molt bona feina!
FELICITATS MEDUSETA PER L'EMBARAÇ!!!!
Ànims i endavant que ja veuràs que el teu cigronet estarà genial!!!!
Ànims i endavant que ja veuràs que el teu cigronet estarà genial!!!!
- amalia1976
- :: tigre

- Entrades: 710
- Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
- Contacta:
- dory
- :: gosset

- Entrades: 493
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:06 pm
- Ubicació: cornella de llobregat
Tambe ho he comentat al nostre post pero volia reiterarme ja que si et conegues personalment el que em surtiria en un moment aixi es donarte una abraçada ben forta i que transmitis potser millor que les paraules l'alegria que em dona llegirte...
MOLTES FELICITATS A TOTS DOS, UN PETO MOLT GRAN!!!!!!
MOLTES FELICITATS A TOTS DOS, UN PETO MOLT GRAN!!!!!!
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quina bona noticia!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Hola bonica!
Jo no sabia del teu cas però quan estava llegint i he vist que estaves embarassada he tingut una esgarrifansa de satisfacció... Crec que ets molt valenta i el millor que pots fer per l'Ivet és tirar endavant una família que la recordi amb amor!
Una forta abraçada i MOLTES FELICITATS!!!!!

Jo no sabia del teu cas però quan estava llegint i he vist que estaves embarassada he tingut una esgarrifansa de satisfacció... Crec que ets molt valenta i el millor que pots fer per l'Ivet és tirar endavant una família que la recordi amb amor!
Una forta abraçada i MOLTES FELICITATS!!!!!

hola meduseta:
primer de tot:
felicitats!!!!!!!!!
m´alegro molt que estiguis un altre cop ilusionada , si, com tu dius la vida es molt injusta , pero de avegades ens dona una alegria , sento que no tinguis les respostes que buscabes, que tot quedi en mala sort i prou, pero la vida continua i tot que aquesta experiéncia et deixa una ferida al cor molt dificil de superar , s´ha de intentar tornar a ser feliç .
Et desitjo, de tot cor , tota la sort i la felicitat del mon, que la alegria torni a les vostres vides .
una abraçada ben forta.
:-()-
primer de tot:
felicitats!!!!!!!!!
m´alegro molt que estiguis un altre cop ilusionada , si, com tu dius la vida es molt injusta , pero de avegades ens dona una alegria , sento que no tinguis les respostes que buscabes, que tot quedi en mala sort i prou, pero la vida continua i tot que aquesta experiéncia et deixa una ferida al cor molt dificil de superar , s´ha de intentar tornar a ser feliç .
Et desitjo, de tot cor , tota la sort i la felicitat del mon, que la alegria torni a les vostres vides .
una abraçada ben forta.
:-()-- igperadejordi
- :: tortuga

- Entrades: 321
- Membre des de: ds. ago. 08, 2009 2:45 pm
Moltes felicitats Meduseta!
El teu cas m'ha fet estremir i emocionar. Et deitjo que et vagi molt i molt bé tot, i que d'aquí a 8 mesos puguis gaudir moltíssim del teu petit o petita!!!
Una abraçada!
El teu cas m'ha fet estremir i emocionar. Et deitjo que et vagi molt i molt bé tot, i que d'aquí a 8 mesos puguis gaudir moltíssim del teu petit o petita!!!
Una abraçada!
Meduseta, un enorme petó per vosaltres, felicitats pel nou embaràs!! segur que anirà bé

- carpe diem
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Meduseta!! Me n'alegro TANT!!!
Fa un parell de dies que no entro al post de les abrileres, però ho acabo de veure aquí i, de debò, estic molt i molt contenta per vosaltres. Quina il·lusió!! La vostra història ens va deixar amb un nus a la panxa, però ara sí que torneu a començar, i aquesta vegada tot anirà bé, ja ho veuràs!
I amb casament a la vista, eh?
Us desitjo tota la sort del món, que us la mereixeu!
Ah, i no deixis de visitar a les mamis d'abril 2009, eh?
Fa un parell de dies que no entro al post de les abrileres, però ho acabo de veure aquí i, de debò, estic molt i molt contenta per vosaltres. Quina il·lusió!! La vostra història ens va deixar amb un nus a la panxa, però ara sí que torneu a començar, i aquesta vegada tot anirà bé, ja ho veuràs!
I amb casament a la vista, eh?
Us desitjo tota la sort del món, que us la mereixeu!
Ah, i no deixis de visitar a les mamis d'abril 2009, eh?
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |