LA MEVA PETITA LLUM. ILE

Problemes durant l'embaràs.
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: LA MEVA PETITA LLUM. ILE

EntradaAutor: Castanyeta » dc. abr. 08, 2015 9:49 pm

Uf, jo també sé el que és això. El teu escrit m'ha remogut coses que fa temps que estaven apaivagades. Fa mal, però és bo que passi: és un pas més.
Una abraçada.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Mafaldeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Mafaldeta » dt. oct. 27, 2015 2:24 pm

Buf! Quina decisió més difícil que hem hagut de prendre... Però és la que en aquell moment ens va semblar millor...
El meu petit ara és al cel i segur que cuida i mira de reüll la seva germaneta que ara omple la meva vida des de fa tres anys...
Mai oblidarem aquesta vivència, però aprendrem a viure amb ella i acceptar-la, perquè com bé sabem la vam viure amb tot l'amor que tenim.
Una abraçada a totes les que hem passat per això.
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Maronamareta
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

EntradaAutor: Maronamareta » dv. maig 06, 2016 12:15 am

Jo també volia donar-vos les gràcies a vosaltres per aquest post. Fa encara no la quarantena que he passat per una ILE per una cardiopatia greu:hipoplàsia de cavitats esquerres. M'he sentit identificada en el relat en moments i en el que aneu comentant la resta. Moltes gràcies a totes, les vostres experiències i consells ajuden. Trobo a faltar casos d'experiències d'ILE perquè té alguns matisos enfront dels avortaments espontanis. En aquests últims el desenllaç és inesperat i en el nostre cas s' ha de decidir la opció a seguir amb tot el que comporta. En breu vull obrir un altre post per explicar el meu cas amb deteniment i que també pugui servir a d'altres. He relatat part de la meva vivència ja en un altre foro d'Aniversari ILE i Final feliç per si a algú li serveix també.
Ànims i força a totes
blanca81
Entrades: 20
Membre des de: dc. oct. 08, 2014 1:15 pm

EntradaAutor: blanca81 » dl. maig 09, 2016 11:16 am

ARWEN, em sap molt greu, mira estic a la feina i plorant... es molt dur... no et puc dir gaire més del que ja t'han dit. Molta força i molts anims. Una abraçada gegant!!
Juliol 2010 Neix el meu fill després d'un embaràs mogudet
Abril 2013: avort espontani a les 8 setmanes amb legrat
Gener 2014: avort espontani a les 10 setmanes amb legrat i proves per avorts de repetició
Febrer 2015: tractament i 2 operacions per adherències
Gener 2016: Per fi la matriu està bé!! llum verda (estic morta de por...)

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::