LA MEVA PETITA LLUM. ILE
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: LA MEVA PETITA LLUM. ILE
Uf, jo també sé el que és això. El teu escrit m'ha remogut coses que fa temps que estaven apaivagades. Fa mal, però és bo que passi: és un pas més.
Una abraçada.
Una abraçada.
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Buf! Quina decisió més difícil que hem hagut de prendre... Però és la que en aquell moment ens va semblar millor...
El meu petit ara és al cel i segur que cuida i mira de reüll la seva germaneta que ara omple la meva vida des de fa tres anys...
Mai oblidarem aquesta vivència, però aprendrem a viure amb ella i acceptar-la, perquè com bé sabem la vam viure amb tot l'amor que tenim.
Una abraçada a totes les que hem passat per això.
El meu petit ara és al cel i segur que cuida i mira de reüll la seva germaneta que ara omple la meva vida des de fa tres anys...
Mai oblidarem aquesta vivència, però aprendrem a viure amb ella i acceptar-la, perquè com bé sabem la vam viure amb tot l'amor que tenim.
Una abraçada a totes les que hem passat per això.
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
- Maronamareta
- :: puça

- Entrades: 30
- Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm
Jo també volia donar-vos les gràcies a vosaltres per aquest post. Fa encara no la quarantena que he passat per una ILE per una cardiopatia greu:hipoplàsia de cavitats esquerres. M'he sentit identificada en el relat en moments i en el que aneu comentant la resta. Moltes gràcies a totes, les vostres experiències i consells ajuden. Trobo a faltar casos d'experiències d'ILE perquè té alguns matisos enfront dels avortaments espontanis. En aquests últims el desenllaç és inesperat i en el nostre cas s' ha de decidir la opció a seguir amb tot el que comporta. En breu vull obrir un altre post per explicar el meu cas amb deteniment i que també pugui servir a d'altres. He relatat part de la meva vivència ja en un altre foro d'Aniversari ILE i Final feliç per si a algú li serveix també.
Ànims i força a totes
Ànims i força a totes
ARWEN, em sap molt greu, mira estic a la feina i plorant... es molt dur... no et puc dir gaire més del que ja t'han dit. Molta força i molts anims. Una abraçada gegant!!
Juliol 2010 Neix el meu fill després d'un embaràs mogudet
Abril 2013: avort espontani a les 8 setmanes amb legrat
Gener 2014: avort espontani a les 10 setmanes amb legrat i proves per avorts de repetició
Febrer 2015: tractament i 2 operacions per adherències
Gener 2016: Per fi la matriu està bé!! llum verda (estic morta de por...)
Abril 2013: avort espontani a les 8 setmanes amb legrat
Gener 2014: avort espontani a les 10 setmanes amb legrat i proves per avorts de repetició
Febrer 2015: tractament i 2 operacions per adherències
Gener 2016: Per fi la matriu està bé!! llum verda (estic morta de por...)
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |