Cercar el mateix cicle histerosalpingografia?
Cercar el mateix cicle histerosalpingografia?
Bones,
A veure si algú ho sap o s'ha trobat a la mateixa situació. Després d'un ectòpic al desembre porto quatre mesos de descans per els efectes de Metrotexat. El cas és que al següent cicle se suposa que ja puc cercar nou embaras, però és quan em faran la histero. He llegit que és més facil quedar embarassada després d'aquesta prova, però alhora tinc por de fer-ho al mateix cicle pels efectes del líquid que fan servir al contrast o per les mateixes radiografies. La gine m'ha dit que cap problema, però jo no ho tinc tant clar. Potser seria millor esperar al següent cicle o no és necessari. Estic feta un embolic.... Què faig?
A veure si algú ho sap o s'ha trobat a la mateixa situació. Després d'un ectòpic al desembre porto quatre mesos de descans per els efectes de Metrotexat. El cas és que al següent cicle se suposa que ja puc cercar nou embaras, però és quan em faran la histero. He llegit que és més facil quedar embarassada després d'aquesta prova, però alhora tinc por de fer-ho al mateix cicle pels efectes del líquid que fan servir al contrast o per les mateixes radiografies. La gine m'ha dit que cap problema, però jo no ho tinc tant clar. Potser seria millor esperar al següent cicle o no és necessari. Estic feta un embolic.... Què faig?
- Gustineta
- :: gosset

- Entrades: 437
- Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
- Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra
Re: Cercar el mateix cicle histerosalpingografia?
Hola nuvolrosa,
Jo em vaig fer la histero al gener, el CD15 i vaig cercar aquell mateix dia. Em van dir el mateix que tu, que no hi havia problema. No m'hi vaig quedar ni m'hi he quedat encara,però vam descartar obstrucció.
Ditaixò, si no ho veus clar, jo et recomanaria que deixessis passar el cicle, un mes és poc temps i tu estaràs més tranquil•la.
Jo em vaig fer la histero al gener, el CD15 i vaig cercar aquell mateix dia. Em van dir el mateix que tu, que no hi havia problema. No m'hi vaig quedar ni m'hi he quedat encara,però vam descartar obstrucció.
Ditaixò, si no ho veus clar, jo et recomanaria que deixessis passar el cicle, un mes és poc temps i tu estaràs més tranquil•la.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Nuvolrosa,et van dir que era necessària aquesta prova després de l' ectòpic?? A mi em van dir que provés primer...aquesta prova només et díu si les tens obstruides... No et descartarà un ectòpic.
La veritat és que m'estic plantejant de si realment és necessari. M'ho va recomanar la gine per estar més tranquila ja que ella pensava que realment era un bioqímic. Però ja ho vaig passar prou malament i no se si fer-me aquesta prova, a més m'agafen esgarrifanses només d'imaginar-me la situació. El que em fa pensar de fer-me-la és que he llegit que de vegades amb aquesta prova es desobstrueixen les trompes, bé, suposo que algo si, però no vull perdre un mes de cerca.
- Gustineta
- :: gosset

- Entrades: 437
- Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
- Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra
Hola nuvolrosa,
A mi aquesta prova no me la van fer després del segon avortament al juny del 2014, me la van fer al gener de 2016 perquè ara no em quedo embarassada i volien descartar que la causa fos obstrucció. No sé si és necessària després d'un ectòpic (o un bioquímic com creu la teva gine), però en tot cas, jo crec que t'ajudarà a estar tranquil·la. A banda d'això, també et podran veure si l'úter té la forma correcta. Si tot surt bé... fantàstic i si no, doncs hi podràs començar a posar remei i no hauràs de perdre temps més endavant, després de cicles de cerca fallits.
No t'enganyaré, no és una prova agradable, però no és res que no es pugui aguantar (com un mal de regla) i és ràpida. Et proposo mirar-t'ho així: no pensis en la situació pensa en què pots treure'n de bo.
Sobre el no voler deixar passar un cicle... Tot i que entenc la frustració que suposa esperar i més després d'un avortament, tal com ho veig ara no crec que deixar passar un cicle per una prova sigui perdre temps, En realitat, què és un mes? No sé si en el teu cas vas contrarellotge per edat, però si no, un mes passa de seguida. No ho sé, potser ja acumulo tants mesos de cerca que ja penso que és poc temps...
Bé al final és una balança i has de veure que et compensa més. Molts ànims!
A mi aquesta prova no me la van fer després del segon avortament al juny del 2014, me la van fer al gener de 2016 perquè ara no em quedo embarassada i volien descartar que la causa fos obstrucció. No sé si és necessària després d'un ectòpic (o un bioquímic com creu la teva gine), però en tot cas, jo crec que t'ajudarà a estar tranquil·la. A banda d'això, també et podran veure si l'úter té la forma correcta. Si tot surt bé... fantàstic i si no, doncs hi podràs començar a posar remei i no hauràs de perdre temps més endavant, després de cicles de cerca fallits.
No t'enganyaré, no és una prova agradable, però no és res que no es pugui aguantar (com un mal de regla) i és ràpida. Et proposo mirar-t'ho així: no pensis en la situació pensa en què pots treure'n de bo.
Sobre el no voler deixar passar un cicle... Tot i que entenc la frustració que suposa esperar i més després d'un avortament, tal com ho veig ara no crec que deixar passar un cicle per una prova sigui perdre temps, En realitat, què és un mes? No sé si en el teu cas vas contrarellotge per edat, però si no, un mes passa de seguida. No ho sé, potser ja acumulo tants mesos de cerca que ja penso que és poc temps...
Bé al final és una balança i has de veure que et compensa més. Molts ànims!
Nov de 2013: inici cerca
Hola!
A mi només em van aconsellar uns quants dies d'abstinència després de la prova. El primer dia que hi vam tornar, pam, diana d'un nen repreciós que ja té tres anys.
Deuen voler mirar que no hi hagi líquid a les trompes, oi?
Facis el que facis, espero que tinguis sort!

A mi només em van aconsellar uns quants dies d'abstinència després de la prova. El primer dia que hi vam tornar, pam, diana d'un nen repreciós que ja té tres anys.
Deuen voler mirar que no hi hagi líquid a les trompes, oi?
Facis el que facis, espero que tinguis sort!

Moltes gràcies pels consells, sou uns sols totes. Crec que al final me la faré i que sigui el que hagi de ser. Un petó a totes
Aquí la mare de una petita de 20 mesos que va aparèixer el mateix cicle que em vaig fer la histero....estava a darrer cicle de omifin, i el mateix gine que me la va fer em va dir que aprofités aquell cicle....i voilà! Suposo si hi hagués algun risc no m'hagués dit això! Molta sort!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |