Un espai per al dol
Un espai per al dol
El pasat dijous vaig tenir la sort de poder participar, com cada dijous, a l'espai dedicat a la criança i la maternitat del programa de ràdio sbadell, A bona hora, i aquesta vegada varem parlar del dol, la pèrdua, tan tabú, de vegades, enfocar-ho amb respecte, sense presses ni presions, amb amor i amb molta importància, per què és important, si pasa... Gràcies i endevant, us deixo, amb tot el meu respecte i amor, l'entrada, pq és important donar-hi veu, un espai i importància, que la te. Una forta abraçada a tots i totes des del cor,
https://www.facebook.com/GurumajiCompar ... 2806499777
https://www.facebook.com/GurumajiCompar ... 2806499777
Re: Un espai per al dol
Hola Nora, acabo d'escoltar el programa. M'ha agradat molt, mil gracies per parlar d'aquest tema, fa molta falta, realment la incomprensió i el no saber que fer de la gent per ajudar-nos fan molt mal, i no cal afegir més dolor al procés, que ja en té prou. Desitjaria que no haguessis de trobar-te amb més embarassos sense final feliç, però segur que et trobaràs i me'n alegro molt que puguin comptar amb gent com tu per acompanyar. Si mai tens dubtes o vols saber res sobre casos concrets en aquest raconet (i crec que puc parlar en general) estarem encantades de poder ajudar amb les nostres experiències.
Una forta abraçada i de nou, moltes gràcies, espero que el programa arribi a molta gent!
Una forta abraçada i de nou, moltes gràcies, espero que el programa arribi a molta gent!
Re: Un espai per al dol
Bonica, moltíssiems gràcies, les teves paraules m'arriben molt, de tot cor!!! Per a mí, i ja no com a doula, sino com a dona, m'és importantíssim donar espai i cabuda a totes les experiències del món amb respecte, amor, consciència i acompanyament, un petonàs bonica!!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |