No sé si les coses van bé..

Problemes durant l'embaràs.
sargantana
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 27, 2013 5:44 pm

No sé si les coses van bé..

EntradaAutor: sargantana » dj. feb. 13, 2014 9:54 am

Hola!!!
Estic embarassada de 6 setmanes i un dia. Ahir hem van fer la primera eco i el fetus fa 3.3mm. M' he de preocupar pel tamany? Em trobo bé i la ginecòloga diu que no ens precipitem (no es vol ni es pot mullar) i que ens vol veure d' aquí 3 setmanes! Alguna s' ha trobat en un cas similar. Gràcies.
Issi
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: No sé si les coses van bé..

EntradaAutor: Airin » dj. feb. 13, 2014 10:56 am

Hola,

En primer lloc, felicitats per l'embaràs! No tinc ni idea de si les mides són correctes. És cert que sis setmanes és molt d'hora (ja flipo que tinguessis eco i tot) , suposo que per això us demanen precaució. Sobre el trobar-te bé, no t'amoïnis, és ben normal, moltes dones passen un embaràs perfecte sense cap mena de molèstia. Espero que sigui el teu cas. Una abraçada!
Imatge

Imatge

Imatge
arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

EntradaAutor: arfo » dj. feb. 13, 2014 1:14 pm

Bones!

Jo tampoc en tinc ni idea de quines mides hauria de tenir, però jo a la primera eco de la SS (la de les 12 setmanes) em van dir que en realitat per la mida estava de 10 setmanes, així que al cap de 15 dies vaig haver de tornar. Amb tant poc temps és molt difícil saber exactament de quant estàs. I estan de tant poquet de vegades hi ha errors de càlcul. Espero que tot segueixi bé! Ah i jo, ni amb el primer embaràs ni ara que crec que podria tornar-ho a estar he tingut cap mena de sintome (ni tant sols excés de son).

Molta sort!
Imatge
Imatge
Imatge
Xop
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: Xop » dv. feb. 14, 2014 9:34 am

Sargantana, no sé si t'ajudarà gaire, però jo vaig tenir la primer eco a les CINC setmanes i feia 1,9mm!
o la meva era moooooolt petita o el teu és molt gran! jeje!
Imatge
Blanquerna
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Blanquerna » dv. feb. 14, 2014 9:52 am

Sargantana, la meva eco a les 6 setmanes deia que el fetus feia 1'3 mm!!! Noia. Jo crec que no has de patir.... Si m'acceptes un Consell, no t'escalfis el cap amb mides i pes... Si alguna cosa no va bé, no pateixis, que el gine t'ho dirà de seguida. La majoria dels gines no els agrada fer ecos tan aviat, perqué es veu poca cosa. Ja sé que és difícil estar del tot tranquil.la, que totes hem sentit mil històries sobre pèrdues, que sabem que el primer trimestre és el més delicat...però cal tocar de peus a terra i no fer-nos pel.lícules. Has de pensar que tot anirà bé, que viuràs un embaràs fantàstic i un part meravellós... Segur que a la propera eco et confirmen que tira endavant i que tot està ok!!!
Imatge
Imatge
Petitprincep2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm

EntradaAutor: Petitprincep2013 » dg. feb. 16, 2014 2:14 pm

Sarganta moltes felicitats!! Les mides estàn bé, no t'amoïnis, intenta disfrutar de l'embaràs, és un moment únic!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::