Mares/pares separats, divorciats, monoparentals Vallès Occidental

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
mami niuska
Entrades: 4
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 4:59 pm

Mares/pares separats, divorciats, monoparentals Vallès Occidental

EntradaAutor: mami niuska » dl. maig 27, 2019 9:15 pm

Hola!!

Busco mares/pares de la zona del Vallès per fer quedades, xerrar, sortides...
M'agradaria trobar gent en la mateixa situació que jo, sóc mare divorciada d'un nen de 14 anys i mare soltera d'un nen de 5 mesos.

A veure si hi ha sort i s'anima una mica i faig grup de whats!!

:--/)
Martadetres
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. abr. 18, 2019 8:45 pm

Re: Mares/pares separats, divorciats, monoparentals Vallès Occidental

EntradaAutor: Martadetres » dj. jul. 18, 2019 7:14 pm

Hola, soc la Marta. Mare separada de Lleida, em dedico al món docent de l’educació infantil i la pedagogia. Estic duent a terme un estudi sobre l’estil de vida (nova vida en alguns casos) de les mares/pares separats/des i famílies mono-parentals/marentals. En concret necessito recopilar informació i dades sobre el temps d’oci de la nostra tipología de famílies, com passeu els caps de setmana i els periodes de vacances amb els vostres fills i filles.
Agrairia molt em poguéssis respondre a aquest petit qüestionari de manera breu i anònima.
Moltíssimes gràcies per la teva col.laboració.

Qüestionari oci mares/pares separats o monoparentals/monomarentals o vidus/es amb fills:
- Què fas en el periode vacacional amb els nens? Sortiu de vacances o us quedeu? Si sortiu, on aneu? Què feu? Si no sortiu, quina és la raó?
- Vas sol/a amb els nens/es o acostumeu a portar ajuda? ¿Com t'organitzes amb els nens/es?
- Creus que et podries organitzar millor amb algun tipus d’ajut o suport per gaudir d’unes vacances més relaxades amb els nens/es? Per exemple, amb alguna persona que fes activitats amb els nens durant algunes hores durant les vacances.
- I els caps de setmana?
AnabelPR
Entrades: 2
Membre des de: ds. gen. 07, 2023 7:38 pm

Re: Mares/pares separats, divorciats, monoparentals Vallès Occidental

EntradaAutor: AnabelPR » ds. gen. 07, 2023 7:49 pm

Bones sóc mare separada de fa just un mes, tinc un nen de 20 mesos. Sóc de la zona del Vallès oriental, m’agradaria poder formar un grup per fer activitats o simplement compartir moments diversos.
Hi ha algun xat de * creat?
Taber
Entrades: 1
Membre des de: dg. abr. 30, 2023 4:18 pm

Re: Mares/pares separats, divorciats, monoparentals Vallès Occidental

EntradaAutor: Taber » dg. abr. 30, 2023 4:30 pm

Hola! Mare monomarental del Vallès Occidental. El meu nen té 10 mesos. Si algú del Vallès amb fill mateixes edats voleu quedar per fer sortides podem fer grup.

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::