MARES SOLTERES! ..::··

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
Avatar de l’usuari
montpra
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

Re: MARES SOLTERES! ..::··

EntradaAutor: montpra » dv. jul. 26, 2019 4:29 pm

Jo Mont de Figueres, mare de l'Estela de 10 i divorciada (monoparental)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Elia i Efrem
Entrades: 2
Membre des de: dt. ago. 20, 2019 4:13 pm

Re: MARES SOLTERES! ..::··

EntradaAutor: Elia i Efrem » dj. ago. 22, 2019 12:05 pm

:***: Hola! Em dic Elia, i soc mare soltera d'un nen de 5 anys, soc de Barcelona però visc a prop de Cervera--Lleida. Es molt difícil aquí trobar colla per sortir i quedar amb nens en la nostra condició i més venint de Barna... així donsc estaria encantada de poder formar part de un grup si el feu...
Juli06
Entrades: 3
Membre des de: ds. set. 07, 2019 9:48 pm

Re: MARES SOLTERES! ..::··

EntradaAutor: Juli06 » dg. set. 08, 2019 9:01 am

Bon dia, em dic Elena estic separada des de fa dos anys i tinc una nena de 8 anys, és molt juganera i sempre vol estat amb nens i fent activitats. M'agradaria molt poder compartir sortides, activitats, rialles, etc. amb vosaltres. Esteu actius com a grup? gràcies.
Bolo2019
Entrades: 2
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 1:09 pm

Re: MARES SOLTERES! ..::··

EntradaAutor: Bolo2019 » dv. nov. 26, 2021 9:48 pm

Hola! Jo soc mare soltera d´un infant de dos anys i mig. Amb una amiga separada, mare també, ens agradaria saber si feu trobades...qui sap si aquest pont de la puríssima. Som de Tàrrega i Manresa respectivament.
Nanaiii
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 31, 2022 8:43 pm

Re: MARES SOLTERES! ..::··

EntradaAutor: Nanaiii » dc. ago. 31, 2022 8:56 pm

Hola! Soc mare separada amb un petit precios de quasi 5 mesos, em vaig separar están embarassada. Amb el pare de la criatura tenim un regim de visites que dicta visites sense mi a partir de l'any. Se que encara falta tot i aixi estic espantada, no vull separar-me del meu fill sent tan petit, pero es el què Hi ha i haig de pensar en positiu, perquè vull el millor pel meu fill. Escric aquí per saber si alguna ha passat o esta Passant per una situacio similar.
Una abraçada!!

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::