Museus a Barcelona per visitar amb nens

Propostes pel cap de Setmana !!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Museus a Barcelona per visitar amb nens

EntradaAutor: bertian » dl. gen. 25, 2016 9:58 am

Doncs la meva filla que té 4 anys em va dir que per Setmana Santa volia anar a Barcelona amb tren (som de Vic), això en sí mateix ja és una aventura i més amb la RENFE (jijiji), però clar, alguna cosa haurem de fer allà!
Pensava anar a algun museu xulo que li pugui agradar a ella... He trobat informació sobre un museu d'invents o algo així i m'ha semblat interessant, però crec que millor demanar-vos l'opinió per saber què em recomaneu.
On anirieu que li agradés a una nena de 4,5 anys?? (l'any passat ja vam anar a l'Aquarium, i amb el cole van anar al Zoo, així que aquestes opcions ja estan descartades...)

Qualsevol idea serà molt benvinguda!
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Museus a Barcelona per visitar amb nens

EntradaAutor: Rossinyola » dl. gen. 25, 2016 10:00 am

Al cosmocaixa! És genial per anar-hi amb nens! Gairebé hi pots passar el dia entre el planetari, el bosc inundat, el toca-toca i el museu en sí, que és tot de ciència pensat pels nens :-)
Imatge

Imatge

Imatge
xirinola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. des. 20, 2015 8:53 am

Re: Museus a Barcelona per visitar amb nens

EntradaAutor: xirinola » dl. gen. 25, 2016 12:44 pm

El Museu de Ciències Naturals també està molt bé.
http://museuciencies.cat/es/
..i els diumenges a la tarda és gratuït !! :ok:
A la zona on es troba també es pot aprofitar per patinar i n'hi ha un parell de parcs molt xulos
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Museus a Barcelona per visitar amb nens

EntradaAutor: bertian » dv. gen. 29, 2016 1:26 pm

Gràcies maques!!!! m'ajudeu molt!!! m'ho miraré amb calma ara que encara tinc temps!
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Museus a Barcelona per visitar amb nens

EntradaAutor: kittie » dc. feb. 03, 2016 7:24 am

Jo tambe et recomano el CosmoCaixa. Si veniu amb Renfe i baixeu a Passeig de Gracia podeu agafar un bus que us deixa bastant a prop. Ara no recordo el número pero t'ho puc mirar. Despres podeu anar (caminant o en bus) fins al Mirablau. Esta obert i es molt tranquil per les tardes i hi ha una vista espectacular de Barcelona. De camí podreu veure (o agafar) el tranvia blau.
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Museus a Barcelona per visitar amb nens

EntradaAutor: bertian » dc. feb. 03, 2016 10:31 am

Kittie moltíssimes gràcies guapa!!!! m'ho miraré! molt bones idees!!! Si saps número de bus i me'l dius perfecte!!! amb metro no hi ha combinació fent transbordament?
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Museus a Barcelona per visitar amb nens

EntradaAutor: kittie » dc. feb. 03, 2016 1:49 pm

Estic mirant al Google Maps. Nosaltres el dia que vam fer aquest trayecte (anavem amb la meva filla q tindria 18 mesos i una altra nena de 7 anys) vam agafar el bus V15 fins a la plaça John F Kennedy, a dalt de tot del carrer Balmes. Aleshores vam caminar fins al museu. Al Google maps diu que son uns 800 metres (12 minuts caminant).
Ara be, mirant al Google Maps veig que hi ha altres opcions:
El bus 22 fins la parada Pg Sant Gervasi- Cister que et deixa a 600 metres (9 mins del museu).
El metro (L3 verda) directe fins a Vallcarca, pero has de caminar bastant per arribar al museu (23 mins. 1.6kms).
Els FFCC linia L7 desde Provença fins a Avinguda Tibidabo. Pero has de caminar fins a Provença per agafar els FFCC i et deixa a igual distancia del museu q el bus V15.
Fes una ullada a veure quina opcio us convenç mes.
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Museus a Barcelona per visitar amb nens

EntradaAutor: kittie » dc. feb. 03, 2016 1:58 pm

Per cert si teniu alguna tarja de la Caixa la entrada es gratuita (fins a 6 entrades gratuites per tarja si no recordo malament). De tota manera, la entrada no és massa cara.
I segons em van dir al mostrador de informació (jo no tinc experiencia) per activitats tipus toca-toca, per entrar al planetarium, etc millor reservar plaça on-line amb antelació per assegurar que tens plaça en l horari que vols doncs si hi ha molta gent s'omple ràpid.
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Museus a Barcelona per visitar amb nens

EntradaAutor: bertian » dv. feb. 05, 2016 1:20 pm

Moltes gràcies de nou kittie!!!! m'ajuda molt la info que em dónes!!! :ok:
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Museus a Barcelona per visitar amb nens

EntradaAutor: pucpuc » dg. març 20, 2016 8:25 pm

i recordeu que el primer diumenge de mes molts museus de barcelona son gratuits!

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::