FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
RGB2019
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. juny 03, 2019 8:20 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: RGB2019 » dv. gen. 29, 2021 12:56 pm

Hola noies,

us he estat llegint i no he acabat d'aclarir alguns dubtes molt concrets respecte al procediment que segueixen a Puigvert-Sant Pau pel que fa a fer una FIV.

Sobretot aviam si em podeu ajudar les que ja heu provat també per la privada i carregueu una motxilla considerable sobre la vostra esquena. No vull atabalar ningú, sobretot a les que encara no ho heu provat mai, etc.

Intento no "enrollar-me" massa ,però serà complicat perquè tinc un bon historial. El meu context: fa dos anys, amb 37, em diuen que tinc una molt baixa reserva ovàrica, una antimulleriana de 0,44. A la SS, em deriven a Sant Pau però ja em diuen que no faci il·lusions i que tiri per la privada.

Anem a la privada. 2 FIVS = 2 trànsfers de blastos. Resultat de la primera, al començar el confinament, embaràs ectòpic, molt mala sort. Resultat de la segona, no implanta.

Ens fem més proves aquesta tardor (la meva parella i jo) Ens hem fet de TOT: les del CIMAB per ell (haurem d'incloure fertile chip a la propera FIV), histeroscòpia (fora pòlip i em troben adenomiosis), genètiques i inmunològiques (totes ok), Test EndomeTRIO (bastant bé)

Total, decidim fer el darrer intent amb els meus òvuls. Ahir vaig començar a punxar-me, i booomba! em truquen avui de la Puigvert.

M'han donat cita pel dia 3 de març i que abans d'aquesta data em trucaran o m'enviaran una carta per donar-me cita i hora per fer-me uns anàlisis.

M'he quedat tant blanca que no he fet preguntes, només m'he atrevit a preguntar que si tenim proves fetes per privada i FIVS fallides, si va bé que portem la documentació. Em diuen que sí.

Com la FIV que ara estic fent, potser no va bé, aquesta trucada m'obre una finestra que no em pensava que tingués. Estic esgotada a nivell emocional, però a nivell econòmic ja no podem fer cap més intent, si aquest darrer no va bé.

Aleshores, com he llegit de tot, aquí van les preguntes concretes.

1. Quan vegin els resultats de la meva antimulleriana, em "xutaran"? He llegit que en alguns casos, si la reserva la tenim baixa ja no ho intenten.

2. Fan tractaments a dones que tinguin baixa reserva i baixa resposta també? És el meu cas, no tinc cap "altre" més problema. Bé, i els 39 recent complits.

3. A la primera cita presencial, què ens fan? Ecografia? Es miren les proves que ja tenim fetes?

4. Des que aneu a la primera visita fins que comenceu el tractament, quant de temps passa? Tenint en compte que jo ja els porto el meu diagnòstic totalment fet, amb tooootes les proves que em podrien demanar algunes fetes des de fa res.

I penso que no em deixo res. En cas que aquesta darrera FIV no vagi bé, i espero realment que sigui la definitiva i oblidar-me de tot aquest mal son, estic per presentar-me allà i dir que sóc "verge" en el món de la RA. O bé, ensenyar unes proves però no unes altres.

No sé, a les que ja ho heu intentat i ja fregueu els 40, què us diuen?

Gràcies per endavant! (i la paciència) Abraçades!
Desy
Entrades: 1
Membre des de: ds. gen. 30, 2021 10:33 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Desy » ds. gen. 30, 2021 10:37 am

Hola buenos días hace tiempo os leo pero no sabia como contactar, bueno mi caso es que el martes día 2 me hacen la tranfe i la verdad que estoi muy perdida tengo muchas preguntas que cuando vas ala visita se olvidan, me gustaría estar en el grupo de wat... si es posible gracias
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Tànit » dv. feb. 05, 2021 2:46 pm

Hola, a mi també m han trucat de Puigvert m han donat hora pel març, en ppi em trucaran per analisis i dp em faran visita per començar ja el tractament.
Acabo de llegir per aqui que si ja has fet un intnet de FIV per privada només et fan una FIV a la pública? això es aixì? si es així potser val més la pena no dir ho ¿no? ho poden saber d alguna manera?
Les que ja hagueu fet fiv per SS com ha anat? sabeu si els laboratoris que tenen son bons? utilitzen embrioscope? el tema es que nosaltres ja estavem mirant privades es una pasta i el medicament no està subencionat i pensem que si podem fer alguna FIV per ss...pos tot això que guanyem però per altra banda jo ja tinc 39 anys i no estic per perdre massa el temps,...
Lau90
Entrades: 3
Membre des de: dj. juny 04, 2020 5:20 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lau90 » dg. feb. 07, 2021 10:35 am

Me gustaría entrar al grupo de WhatsApp, y con esta página me aclaro bastante poco, si alguna es tan amable de hablarme por privado para poder enviar mi número.. que lo he intentando y no hay manera ... Gracias :)
Núvol20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 4:47 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Núvol20 » dg. feb. 07, 2021 2:13 pm

Hola Tànit,

per cert, sóc la que vaig escriure a l'altre post com "RGB", ja l'he actualitzat bé. A partir d'ara sempre "Núvol", sinó passa res :love:

T'he respost una mica pel grup de FIV 2020. A mi també m'agradaria que algú d'aquest grup ens donés un cop de mà amb els dubtes que tenim, tenint en compte que ja ho hem provat per la privada.

En tot cas, a mi, la doctora que m'ha portat a l'IVI fins ara (havia treballat abans al Clínic) m'ha dit que els ensenyi totes les proves perquè d'aquesta manera no començaran de 0. I les que portem temps en això ja sabem que hi ha molt "d'assaig i prova, prova i assaig"; és a dir, reajustament de medicació, noves proves de no sé què, etc....

A la vegada, com ja vaig esmentar, també tinc por de portar totes les proves que m'han fet i que em diguin que no ho intentaran amb mi. En tot cas, he arribat a la conclusió, a falta que les noies que esteu a Sant Pau recomaneu res en concret al respecte, que és millor portar tot allò que tenim fet.

Així que el dia 3 de març, que és quan tinc cita, els portaré un súper dossier. I espero que m'ajudin, perquè tenim dret que ens atenguin malgrat que per culpa dels 2 anys de llista d'espera ara ho tinguem més complicat.

Abraçades!
begoña.ortiz
Entrades: 2
Membre des de: ds. set. 05, 2020 3:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: begoña.ortiz » dl. març 01, 2021 10:39 am

Hola a totes!

Simplement volia informar de que he trucat aquest matí i m'han comentat que estan trucant a les noies d'octubre 2019, pel que les que van entrar en llista a final de 2019 ja ens queda poquet!!

Molts ànims i petonets.
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: patripuntok » dt. març 02, 2021 11:09 am

begoña.ortiz ha escrit:Hola a totes!

Simplement volia informar de que he trucat aquest matí i m'han comentat que estan trucant a les noies d'octubre 2019, pel que les que van entrar en llista a final de 2019 ja ens queda poquet!!

Molts ànims i petonets.



Hola Begoña! Quan dius que estan trucant a les d'octubre de 2019 et refereixes a les que han rebut la suposada carta no a les que van fer derivació a l'octubre oi?
Fabiola Sesto
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 17, 2021 7:15 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Fabiola Sesto » dc. març 17, 2021 7:25 pm

Hola a todas!
Yo estoy en lista de espera desde hace un año y tengo 39 pero en agosto cumpliré 40.
Me enviaron una carta de confirmación al principio dicendo de preveer un tiempo de espera de 18 meses, que coincidiría con mi cumpleaños. Alguien sabe si la edad máxima es de 40 a partir de la inserción en la lista o de la fecha de la inseminacion? Alguien sabe a que punto están las listas de espera considerando el tema covid? Cual seria el proximo paso, te llaman ellos, te avisan también por carta o email? Es que yo me encuentro en el extranjero y tengo miedo de no poder recibir la llamada.
Muchas gracias a todas para la atencion
Allula
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. oct. 22, 2018 5:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Allula » dc. març 24, 2021 11:42 pm

Hola! Pues lo mejor es que llames a sant pau de lunes a jueves de 10 a 12h. Diles que te pasen con fertilidad y haz la consulta porque al estar tan al límite creo que mejor que sean ellos quienes te lo digan pero yo se de mujeres de 40 años que se han hecho tratamiento así que espero que tu también puedas. Este es el teléfono al que yo llamaba para saber por donde iba la lista. Aquí te informarán 934169700.
Mucha suerte!
aida1327
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 24, 2021 11:42 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: aida1327 » dg. abr. 25, 2021 10:13 pm

Hola chicas ! Soy nueva aquí ya que hace dos meses decidí ser madre soltera. Y quería preguntar si en este foro hay alguna como yo , para saber tiempos de espera y procesos desde que realizas la derivación .

Gracias

Saludos
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: patripuntok » dg. abr. 25, 2021 10:19 pm

aida1327 ha escrit:Hola chicas ! Soy nueva aquí ya que hace dos meses decidí ser madre soltera. Y quería preguntar si en este foro hay alguna como yo , para saber tiempos de espera y procesos desde que realizas la derivación .

Gracias

Saludos




Hola Aida! Yo estoy en tu misma situación! El dia 4 de febrero de 2020 hicieron mi derivación a Puigvert/Sant Pau y a día de hoy todavía no tengo noticias... durante la espera he hecho 3 intentos de IAD por lo privado y actualmente estoy en la tercera betaespera. Ármate de paciencia, este camino es desesperante...
aida1327
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 24, 2021 11:42 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: aida1327 » dl. abr. 26, 2021 12:00 pm

patripuntok ha escrit:
aida1327 ha escrit:Hola chicas ! Soy nueva aquí ya que hace dos meses decidí ser madre soltera. Y quería preguntar si en este foro hay alguna como yo , para saber tiempos de espera y procesos desde que realizas la derivación .

Gracias

Saludos




Hola Aida! Yo estoy en tu misma situación! El dia 4 de febrero de 2020 hicieron mi derivación a Puigvert/Sant Pau y a día de hoy todavía no tengo noticias... durante la espera he hecho 3 intentos de IAD por lo privado y actualmente estoy en la tercera betaespera. Ármate de paciencia, este camino es desesperante...




Hola!! Pues muchas gracias por la información! Si si ya tenia mentalizado que como mínimo dos años pero no sabía si debía de recibir alguna carta conforme está realizada la derivación y entraba en lista de espera. Espero que tengas mucha suerteee y esta betaespera sea la vencida !!! Saludos
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: patripuntok » dl. abr. 26, 2021 12:04 pm

aida1327 ha escrit:
patripuntok ha escrit:
aida1327 ha escrit:Hola chicas ! Soy nueva aquí ya que hace dos meses decidí ser madre soltera. Y quería preguntar si en este foro hay alguna como yo , para saber tiempos de espera y procesos desde que realizas la derivación .

Gracias

Saludos




Hola Aida! Yo estoy en tu misma situación! El dia 4 de febrero de 2020 hicieron mi derivación a Puigvert/Sant Pau y a día de hoy todavía no tengo noticias... durante la espera he hecho 3 intentos de IAD por lo privado y actualmente estoy en la tercera betaespera. Ármate de paciencia, este camino es desesperante...




Hola!! Pues muchas gracias por la información! Si si ya tenia mentalizado que como mínimo dos años pero no sabía si debía de recibir alguna carta conforme está realizada la derivación y entraba en lista de espera. Espero que tengas mucha suerteee y esta betaespera sea la vencida !!! Saludos


Gracias!! Tengo entendido por lo que comentan en el foro que tenemos que recibir una carta conforme entramos el lista de espera y suele tardar en llegar unos 12-18 meses...si es así a mi no creo que tarde en llegar. Te mantendré informada!
Elena_tsl
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 17, 2020 1:07 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Elena_tsl » dl. maig 03, 2021 11:10 pm

Hola noies, avui he tingut la meva primera visita per FIV a fundació puigvert, per SS amb la dra.saiz.

No m'ha agradat gaire que amb tot el tema del covid la meva parella no ha pogut entrar....
M'han explicat moltes coses i molt ràpides, ara mateix tinc tants dubtes.

Us volia comentar que jo vinc d'hospital tauli desprès de 4 IA, quan em van trucar de la puigvert em van dir que m'haurien de Fer analítica abans de la visita pero res...Avui a la visita la Dra ja m'ha donat per una eco, i la visita amb l'anestesista pero res de l'analitica...podría ser que amb les del tauli ja li serveixi o alguna de fa pocs.mesos?


I una altre pregunta des de que tens la visita amb l'anestesista, i fan puncio quant de temps triguen a col.locar.ho?


Gràcies a tot@s!!!!!
Natbdn
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 04, 2021 4:13 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Natbdn » dt. maig 04, 2021 4:30 pm

Hola!!! Tinc molts dubtes i nose si algú em pot ajudar, ens han fet ja les proves que ens va enviar la ginécologa de Sant Pau i aquest dijous tenim visita amb la doctora a Puigvert. Sabeu si encara ens queda molt més d'espera per començar? Desde que et començant a mirar quan triguen mes o menys? O una vegada et donen la primera visita ja tot va rodat?
YesicaBelénDalmasso
Entrades: 3
Membre des de: dc. maig 05, 2021 11:20 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: YesicaBelénDalmasso » dc. maig 05, 2021 11:33 am

Hola buenas mira os comento un poco... He decidido que quiero ser madre y en noviembre fui a mi ginecólogo me hizo eco y una analítica y me derivó a sant pau... En marzo tuve otra analítica pero esta en sant pau ...
Después el 22 de marzo tuve la primera visita con la dra de sant pau después me dio todos los papeles para que firmará y me hizo preguntas sobre mis características y que ya estaba en lista de espera desde noviembre y me mando la histerosalpingografia y el lunes me llamo para decirme que esta todo bien y que tengo visita para la explicación de los medicamentos... Mi pregunta es desde que te explican hasta qué te llaman cuanto tiempos pasa?
aida1327
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 24, 2021 11:42 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: aida1327 » dc. maig 05, 2021 2:08 pm

YesicaBelénDalmasso ha escrit:Hola buenas mira os comento un poco... He decidido que quiero ser madre y en noviembre fui a mi ginecólogo me hizo eco y una analítica y me derivó a sant pau... En marzo tuve otra analítica pero esta en sant pau ...
Después el 22 de marzo tuve la primera visita con la dra de sant pau después me dio todos los papeles para que firmará y me hizo preguntas sobre mis características y que ya estaba en lista de espera desde noviembre y me mando la histerosalpingografia y el lunes me llamo para decirme que esta todo bien y que tengo visita para la explicación de los medicamentos... Mi pregunta es desde que te explican hasta qué te llaman cuanto tiempos pasa?



Hola yesica!

Una pregunta cuando dices noviembre es de 2020?? Y te han llamado en marzo ya de sant Pau ??

Ami me derivaron en febrero y la verdad que estoy un poco liada con el proceso porque aveces leo que no te llega la carta hasta dentro de dos años , otras en 3 o 6 meses ... Yo lo hago como madre soltera.

Gracias !!!!
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: patripuntok » dc. maig 05, 2021 6:32 pm

aida1327 ha escrit:
YesicaBelénDalmasso ha escrit:Hola buenas mira os comento un poco... He decidido que quiero ser madre y en noviembre fui a mi ginecólogo me hizo eco y una analítica y me derivó a sant pau... En marzo tuve otra analítica pero esta en sant pau ...
Después el 22 de marzo tuve la primera visita con la dra de sant pau después me dio todos los papeles para que firmará y me hizo preguntas sobre mis características y que ya estaba en lista de espera desde noviembre y me mando la histerosalpingografia y el lunes me llamo para decirme que esta todo bien y que tengo visita para la explicación de los medicamentos... Mi pregunta es desde que te explican hasta qué te llaman cuanto tiempos pasa?



Hola yesica!

Una pregunta cuando dices noviembre es de 2020?? Y te han llamado en marzo ya de sant Pau ??

Ami me derivaron en febrero y la verdad que estoy un poco liada con el proceso porque aveces leo que no te llega la carta hasta dentro de dos años , otras en 3 o 6 meses ... Yo lo hago como madre soltera.

Gracias !!!!



Yo también estoy alucinando!! Mi derivación consta del 4 de febrero de 2020 y tampoco he recibido nada, pero justamente el lunes llamé(y menos mal) para ver como iban las listas y resulta que mi historial no les consta, así que estoy a la espera de que lo solucionen desde mi CAP. Yo de ti llamaría Aída, mas que nada para confirmar!
YesicaBelénDalmasso
Entrades: 3
Membre des de: dc. maig 05, 2021 11:20 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: YesicaBelénDalmasso » dc. maig 05, 2021 7:15 pm

Si claro noviembre de 2020 me hicieron analíticas eco y la primera visita en marzo de 2021 de hay otra analítica la histerosalpingografia y ahora en junio me explican el plan de medicación para inseminación artificial con semen de donante...
chiwichis
Entrades: 4
Membre des de: dt. març 03, 2015 7:41 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: chiwichis » dl. maig 10, 2021 5:22 pm

Bona tarda, he llegit que teniu un grup de whats app, em podria afegir ?Soc nova aqui i tinc milts dubtes moltes gracies.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::