FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dj. ago. 12, 2021 5:22 pm

Hola!!! Jo també soc a la llista d’espera per FIV a Sant Pau i m’agradaría entrar al grup de whatsapp, si us plau!!! El menú teléfon de contacte es el 617009509. Gracies!!!
Selva de Mar
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 05, 2021 7:59 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Selva de Mar » dg. ago. 15, 2021 9:03 pm

Hola Bona nit. En podeu afegir al WhatsApp per favor. Porto esperant FIV des-de novembre 2020. He rebut la carta, la vaig rebre al novembre. Alguna persona amb la mateixa data que jo te qualsevol notícia ??? Gràcies a totes
Selva de Mar
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 05, 2021 7:59 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Selva de Mar » dg. ago. 15, 2021 9:03 pm

Hola Bona nit. En podeu afegir al WhatsApp per favor. Porto esperant FIV des-de novembre 2020. He rebut la carta, la vaig rebre al novembre. Alguna persona amb la mateixa data que jo te qualsevol notícia ??? Gràcies a totes
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dc. ago. 18, 2021 3:19 pm

Selva de Mar ha escrit:Hola Bona nit. En podeu afegir al WhatsApp per favor. Porto esperant FIV des-de novembre 2020. He rebut la carta, la vaig rebre al novembre. Alguna persona amb la mateixa data que jo te qualsevol notícia ??? Gràcies a totes


Hola! Jo porto a la llista desde Desembre de 2020. Pero tampoc tinc noticies encara.
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dc. ago. 18, 2021 3:23 pm

Anna-14 ha escrit:Buenas!!

Sii envíame un mensaje privado con el número de teléfono y te añado sin problemas al grupo !!¡ :()()::::


Hola! Estoy en lista de espera para FIV en Puigvert desde diciembre de 2020, y me encantaría entrar en el grupo de whatsapp para tener más opiniones y experiencias de gente que lleve más tiempo. Y tener un apoyo que viva la misma situación que yo. Mi teléfono de contacto es el 617009509. Mil gracias!!!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dc. ago. 18, 2021 3:25 pm

aida1327 ha escrit:Holaa,

El pasado mes de febrero de este año 2021 me derivaron a la clínica sant Pau para entrar en la lista de reproducción asistida . Hasta hoy no he recibido nada y he llamado a puig vert que es donde lo realizan y aún no les consta ni mi informe ..

Alguien está en la misma situación que yo o parecida.??


Gracias y saludos


Hola! A mi me derivaron en Febrero/Marzo del 2020 y hasta octubre no me llamaron para la primera visita en Sant Pau... pilló el covid y tal. Pero tardaron bastante. Pacienca y suerte!!!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dc. ago. 18, 2021 3:46 pm

Nhuria ha escrit:Bona tarda noies!!

El grup de Whatsapp encara continua actiu, si voleu, feu-me arribar el vostre número per privat.
Hi ha noies en totes les fases de RA, així podeu fer-vos una idea de com van els tempos i els processos.

Una abraçada!!


Hola Nhuria! Si em poguessis afegir al grup de whatsapp t'estaria molt agraïda!! Estic a llista d'espera per FIV desde 12/2020. El meu telefon es 617009509. Milers de gràcies.
namapi
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 20, 2021 10:34 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: namapi » dv. ago. 20, 2021 10:37 pm

Bones!

Jo ara tot just estic començant el proces, aquest mes aniré a ginecologia (esterilitat) pero no se que em faran ni res I que pasara a partir d’aquí. Algu em pot explicar alguna coseta, si us plau?

Gràcies i anims❤️
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » ds. ago. 21, 2021 7:42 am

namapi ha escrit:Bones!

Jo ara tot just estic començant el proces, aquest mes aniré a ginecologia (esterilitat) pero no se que em faran ni res I que pasara a partir d’aquí. Algu em pot explicar alguna coseta, si us plau?

Gràcies i anims❤️


Hola namapi! Tenim un grupet de whatsapp molt maco. Si vols diga’m el teu telefon i demano que et fiquin. Salut i sort!!!
neeli23
Entrades: 2
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 11:31 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: neeli23 » dl. ago. 23, 2021 11:33 am

Hola! Jo estic en llista desde febrer 2021, m’agradaria entrar al grup de whatsapp! Moltes gràcies
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dl. ago. 23, 2021 11:48 am

neeli23 ha escrit:Hola! Jo estic en llista desde febrer 2021, m’agradaria entrar al grup de whatsapp! Moltes gràcies


Hola Neeli23! I tant! Diga’m el teu telefon de contacte i demano que et fiquin al grup!!! Jo soc a la llista desde desembre del 2020. Salut!
neeli23
Entrades: 2
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 11:31 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: neeli23 » dl. ago. 23, 2021 5:13 pm

Daikiri ha escrit:
neeli23 ha escrit:Hola! Jo estic en llista desde febrer 2021, m’agradaria entrar al grup de whatsapp! Moltes gràcies


Hola Neeli23! I tant! Diga’m el teu telefon de contacte i demano que et fiquin al grup!!! Jo soc a la llista desde desembre del 2020. Salut!


Per privat el tens! Gràcies :)
Cori35
Entrades: 3
Membre des de: dg. juny 21, 2020 4:33 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Cori35 » dl. ago. 30, 2021 12:11 pm

Hola!! A mi també m'agradaria entrar en el grup de WhatsApp, a l'octubre començaré la meva primera fiv a l'hospital Santa Pau, després de 2 anys esperant, amb la doctora Polo I estic una mica perduda. El meu teléfon de contacte es 622145449. Moltes gracias.
LauraMR
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 09, 2021 12:52 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: LauraMR » dj. set. 09, 2021 1:08 pm

Bona tarda,

Porto un parell de mesos en llista d'espera per a FIV a Sant Pau i us acabo de trobar. Com ho he de fer per poder entrar al grup de whatsapp que he llegit que teniu?

Moltíssimes gràcies!
Laura.
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dv. set. 10, 2021 12:39 pm

LauraMR ha escrit:Bona tarda,

Porto un parell de mesos en llista d'espera per a FIV a Sant Pau i us acabo de trobar. Com ho he de fer per poder entrar al grup de whatsapp que he llegit que teniu?

Moltíssimes gràcies!
Laura.


Hola Laura!! Envia’m el teu telefon per privat o diga-me’l per aquí i t’afegim!!!
LauraMR
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 09, 2021 12:52 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: LauraMR » dg. set. 12, 2021 6:16 pm

El meu número es 687039879. Gràcies!!!
LauraMR
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 09, 2021 12:52 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: LauraMR » dg. set. 12, 2021 6:18 pm

Daikiri ha escrit:
LauraMR ha escrit:Bona tarda,

Porto un parell de mesos en llista d'espera per a FIV a Sant Pau i us acabo de trobar. Com ho he de fer per poder entrar al grup de whatsapp que he llegit que teniu?

Moltíssimes gràcies!
Laura.


Hola Laura!! Envia’m el teu telefon per privat o diga-me’l per aquí i t’afegim!!!



El meu número es 687039879. Gràcies!
Enemh
Entrades: 2
Membre des de: dg. oct. 03, 2021 9:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Enemh » dg. oct. 03, 2021 9:23 pm

Bona nit! Us he estat llegint a totes. A moltes que heu fet preguntes, l’únic que us puc dir, es que la meva ginecòloga del cap em va fer les proves (vàrem tardar aproximadament 6 mesos), posteriorment em va derivar a Sant Pau per IA al maig del 2021 i al juny vaig rebre “la Carta” de l’hospital Sant Pau on especificava (que es posaven en contacte amb mi per comunicar-me que havien rebut la sol’licitud d’assistència a la unitat de medicina reproductiva i que en el termini d’uns mesos, la sol.licitud seria valorada per un metge de l’equip de fertilitat).
A l’agost vaig enviar un correu electrònic per informar que canviava de telèfon i de domicili i vaig preguntar per la llista d’espera, em van respondre genèricament que la llista d’espera per reproducció assistida és d’entre 18-24 mesos (no em van especificar res mes, si per IA era inferior).
Bé, fins aquí la informació que he tingut, m’agradaria que em pugueu afegir al grup que teniu per poder compartir experiències similiars. Moltes gràcies
aida1327
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 24, 2021 11:42 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: aida1327 » dl. oct. 04, 2021 8:20 am

Hola!

Quería preguntaros si alguna del foro ha realizado alguna reclamación formal al centro tanto a vuestro cap o sant Pau ??

Yo tengo la derivación dese febrero 2020 y resulta que mi derivación no les llego, aún habiendo llamado cada mes no se reviso a fondo hasta agosto donde encontraron el “fallo administrativo “ . Son 7 meses de espera que en principio no van a contar y creo que no es justo . Son una vergüenza
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: patripuntok » dl. oct. 04, 2021 9:24 am

aida1327 ha escrit:Hola!

Quería preguntaros si alguna del foro ha realizado alguna reclamación formal al centro tanto a vuestro cap o sant Pau ??

Yo tengo la derivación dese febrero 2020 y resulta que mi derivación no les llego, aún habiendo llamado cada mes no se reviso a fondo hasta agosto donde encontraron el “fallo administrativo “ . Son 7 meses de espera que en principio no van a contar y creo que no es justo . Son una vergüenza



Estoy igual que tú Aida, me hicieron la derivación en febrero de 2020, y en abril de 2021 llamé y resulta q tb habían perdido mi historial, q lo formalizaban y anotarían que se había perdido para tenerlo en cuenta. En Mayo/Junio me llegó la carta conforme estaba en lista de espera y que me llamarían en unas semanas. A día de hoy aún no sé nada… es una vergüenza!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::