Disbiosi endometrial

Tractaments, clíniques, medicaments..
Fruites
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. oct. 25, 2021 10:46 pm

Disbiosi endometrial

EntradaAutor: Fruites » dv. oct. 27, 2023 10:26 am

Bon dia,

M'han fet un test de disbiosi endometrial, i han trobat que tinc un 99% de bacteris oportunistes (quan lo ideal sembla ser que és que hi hagi >90% de Lactobacillus). El tractament que m'han donat és de 10 dies de probiòtic, que puc allargar fins la transferència (en total seran com 20 dies), i que no cal tornar a repetir el test per veure si s'ha solucionat, que normalment no ho revisen.

Tinc molts dubtes perquè a altres blogs/fòrums veig que hi ha gent que pren probiòtics durant mesos, no només 10 dies.
Us hi heu trobat? quina recomanació us han fet? i us han tornat a fer el test després del tractament per comprovar que tot està bé?

Moltes gràcies!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Disbiosi endometrial

EntradaAutor: Northern Lights » dv. oct. 27, 2023 6:11 pm

Hola fruites, la meva gine em va dir que no calia fer aquest test perque a final si surt alterat sempre es recomanava la mateixa pauta, probiotics.
Total, que em va dir que fes 3 mesos de probiotics, 7 dies al mes durant o post regla( no recordo ben bé).
A final com que tampoc m he fet el test no he sigut molt estricte amb els probiotics pero si que he intentat fer alguna tanda de 7-10 dies al mes. En el meu cas m agrada el seidibiotic plus.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::