Ajuda urgent - búsqueda segon embaràs i problemes

Tractaments, clíniques, medicaments..
Sand-22
Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 15, 2023 7:08 am

Ajuda urgent - búsqueda segon embaràs i problemes

EntradaAutor: Sand-22 » dg. oct. 15, 2023 8:24 am

Hola noies!

Sóc nova per aquí però he llegit molts cops entrades d'aquest fòrum. Ara trobo q necessito ajuda per a superar un moment complicat. Resulta q dp de 4 anys de búsqueda d'embaràs sense èxit, ven anar a una clínica de reproducció. Després de fer-nos les corresponents proves, a la meva parella li van detectar azoospermia ( absència d'esperma). El van operar per tal de veure quin tipus era i can concloure el pitjors dels diagnòstics.( Secretora). La veritat q va ser un pal molt gran per els dos, tot i q jo sempre he estat oberta a l'adopció de gàmetes de donants. potser sí q es veritat q al no ser jo la causant de l'esterilitat, per mi era més fàcil. Al final vem decidir fer inseminació amb semen de donant . A la segona em vaig quedar embarassada i el vent perdre als dos mesos. Va ser un cop molt dur. Ho hem intentar 2 cops més sense èxit i dp d'uns mesos de parón, vem decidir anar a FIV. Vem aconseguir 3 embrions i em vaig quedar embarassada a la primera. Tenim una nena increïble de quasi 3 anys. El meu marit sempre ha deixat tancada la opció a un segon fill, però jo pensant en els dos embrions q tenim congelats, m'agradaria almenys provar-ho amb un d'ells . Ara em torno a sentir preparada per un segon fill, però el meu marit no en vol sentir a parlar, es posa molt nerviós diu q ell ja no hagués tingut el primer degut a q ell no podia, tot i q se l'estima amb bogeria, però crec q el sol genètic encara li pesa. No sé com haig d'afrontar aquest tema O com superar-ho personalment, ja q em faria molt feliç almenys i intentar-ho un cop, ja que tenim els embrions. Com ho veieu? Creieu q sóc egoista?
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Ajuda urgent - búsqueda segon embaràs i problemes

EntradaAutor: Northern Lights » dg. oct. 15, 2023 8:43 am

Hola bonica, clar que no ets egoista, ell te tot el dret a no voler-ho intentar més i tu tens tot el dret de voler tornar a ser mare. Aqui t has de plantejar que és més important per tu... vas sola a per aquest fill amb les consequencies que tindrà a la relació o us quedeu amb la vostre filla.
Depen de la teva edat pots deixar passar un temps a veure si canvia d opinió.
Tenir dos embrions tampoc és garantia de res, tu dic perque jo vaig fer FIV fa 4 anys i em vaig quedar a la tercera i l' any passat vam anar a pels dos embrions sobrants perque buscavem germanet i la primera transfer va der bioquimic i la segona negativa.
Ara estic fent segona FIV, meitat semen parella i meitat semen donant- nosaltres tmb és infertilitat masculina per teratozoospermia severa.
En el teu meu cas la meva parella no li importa que el fill no sigui biologicament seu, o això diu, però a mi em fa por que mai l estimi igual que al primer, que és geneticament seu...dius que la teva parella ja no volia buscar el primer? T ha dit mai perque?
Sand-22
Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 15, 2023 7:08 am

Re: Ajuda urgent - búsqueda segon embaràs i problemes

EntradaAutor: Sand-22 » dg. oct. 15, 2023 9:34 am

Hola maca! Gràcies per respondre. Doncs a veure ell ve d'una família bastant tradicional i suposo q es sent en inferioritat de condicions. No sé pq tampoc mai m'ho havia dit abans encara q si se q va decidir tirar endavant sobretot per mi❤️. La veritat és q no m'agradaria esperar gaire pq jo tinc quasi 40 i ell 45 i no voldria ser mare gaire gran. També en dos mesos hauríem de renovar la vitrificació dels embrions i voldria provar-ho abans. Ser q el fet de tenir-ne dos embrions congelats no és garantia de res, jo no tornaria a passar per una FIV i potser sí hagués sigut per inseminació tampoc m'hi tornaria a ficar, pero el fet de sapiguer que tenim dos embrions congelats fa que encara m'agafin més ganes d'almenys intentar-ho. Sempre he volgut ser mare i si ja ho he aconseguit però m'agradaria tornar a tenir-ne un altre i d'alguna manera completar la familia... No sé si m'explico
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Ajuda urgent - búsqueda segon embaràs i problemes

EntradaAutor: Northern Lights » dg. oct. 15, 2023 2:59 pm

És molt complicat, no se que dir-te, jo intentaria parlar amb ell dels pros i contras de tenir un segon fill, i a veure si algun dels dos canvia d opinió.
Potser tu penses que és per un tema de genetica i no és així, ja molta gent que amb un fill és feliç i no vol embolicar-se més la troca...
Sand-22
Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 15, 2023 7:08 am

Re: Ajuda urgent - búsqueda segon embaràs i problemes

EntradaAutor: Sand-22 » dg. oct. 15, 2023 4:55 pm

Northern Lights ha escrit:És molt complicat, no se que dir-te, jo intentaria parlar amb ell dels pros i contras de tenir un segon fill, i a veure si algun dels dos canvia d opinió.
Potser tu penses que és per un tema de genetica i no és així, ja molta gent que amb un fill és feliç i no vol embolicar-se més la troca...

Si tens tota la raó. Jo crec q és una mescla de coses jeje. Moltes gràcies per intentar ajudar i molta sort a tu en aquesta segona búsqueda! Espero q vagi tot genial :ok:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::