FIV 2023

Tractaments, clíniques, medicaments..
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dl. maig 20, 2024 6:37 pm

Hola boniquesss
Ostres, havia escrit una parrafada i se m'ha esborrat...

Us he anat llegint i seguint, molt contenta pels positius que he anat veient i us envio força a les que encara esteu en la lluita, és ben bé una carrera de fons, xunga.

Nosaltres finalment vam decidir no fer el Nivestim, no ho veia clar, i deixar de banda l'immunòleg, pel desgast emocional, de fer més proves, gastar més mils euros i passar més temps... que sigui el que Déu vulgui...

Resumint, que el 18 d'abril vam fer transfer, i estic de 6 setmanes i mitja :) casi no m'ho crec, amb molta prudència, però flipant.

Vam sentir el batec la setmana passada, i ara esperant la propera eco d'aquí 2 setm :)

Amb pogesterona, heparina i acupuntura, creuant els dits i sense assimilar-ho massa...

Amb molta por però de moment està amb nosaltres...

Besitetsss
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » ds. maig 25, 2024 12:15 pm

Hola a totes!
Torno al fòrum després de dos anys perquè buscarem el segon fill. A l'agost del 2022 va néixer l'Emma, vaig fer-me una FIV al CIRH i vam aconseguir embaràs amb la primera transfer. Ens van quedar tres embrions congelats i properament farem una transferència, en els propers mesos. Tornem amb molta il·lusió per veure si tenim bona fortuna!
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dc. juny 26, 2024 12:54 pm

Hola!!!

Entro per dir-vos que m'ha fet moltíssima il·lusió llegir aquests embarassos de la Northern, Neu i Katalina, enhorabona!!!!!!

I a les que seguiu lluitant, molts ànims en aquest camí que és dur però esperem que al final tingueu la recompensa

Per aquí la Jana ja té 4 mesos

Abraçada!
Turkana
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. set. 12, 2023 12:59 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Turkana » dl. març 10, 2025 5:21 pm

Intentant ha escrit:Hola Turkana, nosaltres també estem en llista d’espera per FIV al trueta des del 12/09.
Voliem fer un intent a girofiv però tant a la SS com a la clínica ens van dir que els intents a la privada restaven a la pública.
En teoria la clínica privada no pot donar aquesta informació a la pública no?
Ànims en el procés!


Això que et diuen de que els intents per privat resten de la pública no és veritat! Pregunta-ho bé i que et donin una resposta per escrit, veuràs con no és veritat.

Molts àmins!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::