FIV 2023

Tractaments, clíniques, medicaments..
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dt. gen. 30, 2024 4:25 pm

Sí.. jo també ho trobo indignant, perquè a més els metges del Trueta son els mateixos amb els que vas a la privada :o
Al Trueta segur perquè ho posa al document de protocol que et donen, i a Bcn una amiga no li han fet cap inseminació perquè ja les ha fet pel privat. Molt injust sí.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dt. feb. 13, 2024 11:05 am

Com ho porteu noies??

Jo de betaespera... que horrible és aquesta incertesa!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. feb. 13, 2024 1:35 pm

Hola boniques....us he llegit molt pel damunt i sento totes aquestes dificultats i negatius que hi han. Mai se sap com posen anar les coses però el que sí és cert és que ara esteu donant tot de vosaltres per aconseguir-ho i ho esteu fent molt bé perque aquest es un camí nomes per valentes i temararies com nosaltres que fem de tot per aconseguir els/les nostres bebès. Molta força a totes.

Per aquí per fi tot va anar bé i després d'anys de cerca i camins foscos i dolorosos, al desembre va néixer el meu tercer fill . No esta essent un camí de roses,perque tot el trajecte per arribar aquí,passa factura emocional.... però aqui estem!
Som Persistents i tossudes!

Esperma o òvuls de donant?estic molt a favor i ho miro ,no com un fracàs,sino com una oportunitat,una possible solució a les dificultats en què ens podem trobar.

Una abraçada molt forta i aixi que puc us vaug llegint!
Per cert,ja heu obert fòrum FIV 2024??? Som-hi!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dj. feb. 15, 2024 8:04 pm

Felicitats primavera!!
3 fills per FIV, deu ni do, una campeona, perque tens rao, tot passa factura tard o dora.
Molts ànims amb aquesta nova etapa que segur que no deus parar quieta amb 3 peques a casa:)

Jo tinc una bona i una dolenta noticia.
La bona beta positiva de 180 i pico
La dolenta, taco vermell a estones, altres marro, altres no tacu.

No se, tinc molts pensaments negatius que anirà malament, no se com distreure la ment...
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » ds. feb. 17, 2024 6:31 am

Hola,

Northern Lights, enhorabona per la beta positiva, és un bon número! Ara a anar doblant!! Sap greu que estiguis tacant.. T'han dit de que pot ser? A mi em va passar la darrera vegada, i tacava per un petit hematoma, però això no va tenir res a veure amb que no funcionés. Molts ànims, entenc la por.. I és fatal.

Jo també estic acabant la beta espera.. Amb moltes pors.

Una abraçada ben forta, potser aquesta és la bona!!

Enhorabona Primavera i gràcies
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » ds. feb. 17, 2024 4:13 pm

Bones!!
Hola Neu21, que bé que ho hagueu tornat a intentar! Us queda un embrio geneticament vostre oi?
Creuem els dits!
De fet només vaig sagnar vermell unes hores el dijous, que era el dia de la beta. Des de llavors res mes. Estic amb repos relatiu i dilluns tornem a mirar beta. Estic cagada no us enganyare, hi ha moments que tinc pensaments molt negatius i penso que aviat s acabarà tot. En fi, seguim la lluita
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dt. feb. 20, 2024 4:31 pm

Noies, molts ànims amb la betaespera i northern lights enhorabona per aquest positiu i espero que només hagi quedat en un ensurt aquesta taqueta! Ànims i a intentar pensar en positiu :)

Primavera ànims i com tu dius som molt fortes i podem amb això i més.

Jo una mica desconnectada i fent un parón de la reproducció assistida, esperant a la seguretat social que serà de cares a estiu.
Per la privada m’han recomanat fer un procés de fiv llarg, com els que es feien abans, que avegades ho fan amb baixes responedores del tractament. Alguna hi ha passat?

Una abraçada!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dt. feb. 20, 2024 8:31 pm

Hola Intentant,
No et puc ajudar, jo vaig prendre ACHO abans d iniciar estimulació i en el meu cas va ser cicle normal, vaja el que fam habitualment.
Et queda poc doncs perque et truquin de SS, és una pena que les llistes siguin tan llargues, vale que no és de vida o mort pero joder és quelcom important a la vida d una persona. Hi ha hospitals a Espanya que tenen llistes més curtes, rollo 6 mesos.
En el meu cas a ST Pau al 2018 eren 2 anys de llista d espera!!! Vam acabar a la privada...

Jo tinc bones noticies, la beta va anar pujant com tocava i no he tornat a tenir cap sagnat, m han dit que ja puc començar a fer vida més normal i la setmana vinent tinc la eco de les 6 setmanes.
Sincerament, no m ho crec encara, intento no fer-me ilusions, desitjant que vagin passant els dies....
La ecoespera tmb és durilla...
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dc. feb. 21, 2024 9:58 am

Hola,
Intentant, jo tampoc et puc ajudar respecte el procés llarg de FIV..

Northerm, que bé!! M'alegra molt que estigui tot bé!
La meva beta també ha estat positiva i també he tacat una mica, però sembla que ha parat. La propera setmana sabrem més cosetes..
Estic com tu, intento tenir contenció, anar dia a dia i no perdre de vista que estem en un moment molt delicat. Tan de bo poguem sumar setmanes ben aviat.

Una abraçada!!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dc. feb. 21, 2024 8:50 pm

Molte felicitats Neu21! Amb tota la prudencia del mon com ja sabem pero almenys és un positiu.
Espero que no tornis a tacar més, a mi em van dir que era força habitual.
En fi! Ara betaeco:)
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. feb. 22, 2024 4:48 pm

Neu21 i Nothen lights felicitats!!! Endavant amb aquests positius! Quines bones notícies,!!!
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » ds. feb. 24, 2024 9:12 am

Noies enhorabona a les dues!! Quines bones notícies me n’alegro moltissim! Una abraçada!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dt. feb. 27, 2024 5:10 pm

Bones!!
Avui he tingut la eco, estic de 5 setmanes i 5 dies.
Tot s ha vist bé i hem pogut veure embrió! Estic molta contenta:)
La resta com esteu?
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dc. feb. 28, 2024 4:30 pm

Enhorabona Northern, m'alegro moltíssim!!

Nosaltres també sembla que anem bé, però ara toca esperar 15 dies per fer la eco i sentir el cor.

Que difícil també aquesta espera, fa uns mesos va ser en aquesta eco que es va aturar tot. Ara mirar de viure aquests dies amb calma..

Espero que totes estigue bé!!
Turkana
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. set. 12, 2023 12:59 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Turkana » dj. feb. 29, 2024 8:40 am

Felicitats a totes dues noies!!

Dia a dia i mica en mica :-o00m :-o00m
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dj. feb. 29, 2024 11:17 am

Enhorabona a les dues! Quina il•lusió :)
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dc. març 13, 2024 10:24 am

Com aneu noies?!
Has tingut eco Neu21? Penso força amb tu

Jo m he anat fent ecos cada setmana i sembla que bé pero aquesta setmana faig les 8 que és quan es va parar l'ultim embaràs i jo no puc parar de pensar-hi, m està costant.... a més he començat amb nausees i molts fàstics però no m importen, només vull arribar a la eco del 1rT i que el bebe estigui bé.
En fin... dia a dia
Espero que totes estigueu bé.
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dj. març 14, 2024 6:01 am

Northern, m'alegro que segueixi avançant bé!!
Ens portem poquets dies, ahir jo iniciava la setmana 7 i vam fer eco, tot bé, vam sentir el cor.
La veritat és que amb la motxilla que portem, son dies d'espera difícil.. Però suposo que és normal. Espero que et vagi molt bé la eco de les 8 setmanes.

Una abraçada a totes
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dj. març 14, 2024 8:19 pm

Hola!!
Que bé Neu21, quina alegria!
Jo ahir vaig tenir petit susto, vaig sagnar una mica rosat, vaig anar urgencies i em van dir que tot bé, que segurament era del coll de l uter que el tinc irritat per la progesterona.
Quan la deixes tu?
A mi m han dit a les 9 setmanes començar reduir dosis, en l anterior vaig deixar-les de cop a les 8.
Jo m he agafat la baixa, entre el susto d ahir i les nauseas he pensat que era el millor i la meva doctora m ha dit que millor tambe vida contemplativa.
Crec que no tornare a tenir eco fins d aqui 2 setmanes, s hem farà llarga la espera!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dl. març 18, 2024 11:11 am

Hola Northern, t'he escrit un privat.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::