Seminograma
- Piruleta15
- :: tortuga

- Entrades: 332
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
Seminograma
Noies,
Alguna amb seminogramas malament de mobilitat i forma sense valorar al ser FIV, amb una FIV +???
Diuen que no influeix però... Em preocupa
Merci
Alguna amb seminogramas malament de mobilitat i forma sense valorar al ser FIV, amb una FIV +???
Diuen que no influeix però... Em preocupa
Merci
Seminograma
Hola Piruleta,
Hi ha moltissima gent amb fiv's positives i seminogrames malament. Per fer FIV o ICSI no cal que hi hagi un percentatge de mòbils progressius gaire alt (amb embaràs natural ja és diferent). Quan fan la ICSI, ja escullen espermatozoides amb bona mobilitat progressiva i formes normals. ¿La morfologia no us surt?
A nosaltres sempre ens han dit que és més important la fragmentació que el seminograma de cara a la FIV. Sembla que hi ha homes amb bona movilitat i molta fragmentació i d'altres amb seminogrames alterats i poca fragmentació.
Hi ha moltissima gent amb fiv's positives i seminogrames malament. Per fer FIV o ICSI no cal que hi hagi un percentatge de mòbils progressius gaire alt (amb embaràs natural ja és diferent). Quan fan la ICSI, ja escullen espermatozoides amb bona mobilitat progressiva i formes normals. ¿La morfologia no us surt?
A nosaltres sempre ens han dit que és més important la fragmentació que el seminograma de cara a la FIV. Sembla que hi ha homes amb bona movilitat i molta fragmentació i d'altres amb seminogrames alterats i poca fragmentació.
- Piruleta15

Re: Seminograma
En el semen de la FIV no perquè es veu que s'ha de tenyir espermatozoides i no es pot fer per la FIV. Igualment la forma en altres semis ens ha sortit sempre diferent. Tenim Semis tant diferents...hem fet 5 O 6 i canvien molt.
La fragmentació que deies la vam fer (per veure el tema de doble i simple) i això ho tenim bé.
Em relaxa el que en dius. Merci!
La fragmentació que deies la vam fer (per veure el tema de doble i simple) i això ho tenim bé.
Em relaxa el que en dius. Merci!
- inesperat_rumb
- :: puça

- Entrades: 29
- Membre des de: dc. feb. 02, 2022 5:13 pm
Hola! Volia saber si algú s'ha trobat que el seminograma era perfecte i al final hi havia un problema de desfragmentació.
Es que no sé si es millor fer-se més proves abans de la fiv i asegurar una mica més el tir, no?
Que opineu?
A Cirh a la primera visita ens van dir que el problema era meu i que no calien fer més proves. Que ell està perfecte.
Quines experiències heu tingut respecte això?
Merci!
Es que no sé si es millor fer-se més proves abans de la fiv i asegurar una mica més el tir, no?
Que opineu?
A Cirh a la primera visita ens van dir que el problema era meu i que no calien fer més proves. Que ell està perfecte.
Quines experiències heu tingut respecte això?
Merci!
- Piruleta15

Jo crec que la fragmentació és a part no? No es veu en un seminograma normal. El que no sabria dir-te és en cas de fragmentació si el seminograma típic surt alterat. Nosaltres tenim seminograma amb espermatozoides lents però vam fer fragmentació i no hi havia. Mira jo et recomano que ho facis tot! Jo al final en la 1a tenia fragmentació feta, histerosalpinografia (trompes) i el típic seminogrames, ahm...en aquesta segona vaig dir vaig un pas més i hem fet test endometrio, trombofilies i Q-Carrier. Demà sabré el que arriba a blasto i tinc clar que abans de res em faré histeroscòpia i dubtes tinc en el tema del natural Killers. Jo vaig a tot el que es pot!
- inesperat_rumb
- :: puça

- Entrades: 29
- Membre des de: dc. feb. 02, 2022 5:13 pm
Piruleta15 ha escrit:Jo crec que la fragmentació és a part no? No es veu en un seminograma normal. El que no sabria dir-te és en cas de fragmentació si el seminograma típic surt alterat. Nosaltres tenim seminograma amb espermatozoides lents però vam fer fragmentació i no hi havia. Mira jo et recomano que ho facis tot! Jo al final en la 1a tenia fragmentació feta, histerosalpinografia (trompes) i el típic seminogrames, ahm...en aquesta segona vaig dir vaig un pas més i hem fet test endometrio, trombofilies i Q-Carrier. Demà sabré el que arriba a blasto i tinc clar que abans de res em faré histeroscòpia i dubtes tinc en el tema del natural Killers. Jo vaig a tot el que es pot!
Ja t'entenc ja! Gràcies i a topeeee que ho aconseguirem!
En el cas del meu home, el seminograma fatal!! La mobilitat era mooolt baixa (encara i així, abans dels seminigramas vam tindre 2 embarassos naturals). Ens vam quedar a la primera a la FIV i no sol això... Amb la primera regla que vaig tindre després de 10 mesos, em vaig tornar a quedar embarassada i tot va anar be. Així q si! Es pot... Et dono molts ànims, perque sobretot sha d'estar positius.
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!!
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!!

Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |