Mames per RA per segon cop

Tractaments, clíniques, medicaments..
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Mames per RA per segon cop

EntradaAutor: Juno » dt. des. 07, 2021 2:48 pm

Hola!

Hi ha mames per aquí que es plantegin tornar a ser mares per RA? Tenim una criatura de 3 anys i en volem tenir una altra. Em fa una mica de vertigen tornar-hi, no per l'embaràs en si, sinó pel procés previ i per la incertesa de les primeres setmanes d'embaràs. Algú com jo?

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Mames per RA per segon cop

EntradaAutor: Gustineta » dj. des. 09, 2021 8:48 am

Hola Juno,

En el meu cas som mare i pare, i ja m'estic preparant per transferir l'embrió que ens queda, però comparteixo el que dius del vertigen, el procés previ i la incertesa.

Recordo una noia del Sóc petit que amb la seva parella van ser mares per IA, em sembla que primer una va ser la gestant i després l'altra. LídiaIProu crec que es deia. Fa temps que no està activa, però.

En el vostre cas, vau fer FIV o IA?

Ànims i endavant decidiu el que decidiu!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Mames per RA per segon cop

EntradaAutor: Aicha » dj. des. 09, 2021 9:29 am

Hola Juno!

nosaltres som parella d'home i dona i tenim una filla de 25 mesos, al febrer vam tornar a iniciar tractaments per tenir un altre fill, teniem 3 embrions congelats i cap dels 3 va implantar, abans de començar un nou cicle ens van recomanar fer un Alice i Emma i van descobrir que tenia una infecció a l'úter, vam fer un mes d'antibiótics i probiótics i repetir prova per veure que tot estigués bé, amb els resultats ja correctes van iniciar un nou cicle de fiv i a la primera transfer ens hem quedat embarassats, estic de 6+4. El procès ha sigut dur, no ho negaré, no tenia ni el temps ni el descans que podia tenir amb el primer tractament i els nervis i els negatius han sigut molt durs de portar, porto des de la segona beta negativa amb ajut psicològic perquè tot plegat se'm feia molt dur de païr jo sola.
Dimarts vaig tenir eco i vam sentir el batec, fins a arribar aquí em vaig fer dues betes per veure si els valors anaven duplicant, pors en tinc moltes, avui em visita la meva gine per confirmar que tot està ok i estic cagada, però també es porta d'una altra manera perque tens el teu fill/a gran i tampoc pots centrar-te tant en simptómes i demés com en el primer embaràs.
Si realment ho voleu, endevant!!!! amb ganes tot es pot fer!

Una abraçada i molta sort!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mames per RA per segon cop

EntradaAutor: Juno » dv. des. 10, 2021 10:35 am

Hola, noies!

Moltíssimes gràcies per compartir les vostres experiències!

Gustineta, crec que vam coincidir en algun fòrum. Estic molt contenta de saber que teniu una criatura i que ara esteu a la recerca de la segona! Moltíssima sort en la trànsfer!
En el nostre cas la nostra filla va ser per FIV, després de fer-me moltes inseminacions i tenir un avortament després de la primera trànsfer, a les 6 setmanes. La nostra idea era que la meva dona fos la gestant de la segona criatura, però després de molts intents i dos avortaments i més intents, em passa el relleu a mi. També d'aquí em ve una mica el vertigen, perquè ja m'havia fet a la idea que seria ella la gestant. Això sí, amb molta il·lusió!! Ens estem plantejant fer adopció d'embrions, perquè després de dues FIV (una meva i una seva) ja no ens queden embrions. Ja ho veurem. Necessitem un temps més de reflexió, tot i que tampoc volem esperar-nos gaire més.

Aicha, moltes felicitats per l'embaràs!! Espero que tot vagi bé! Ja ens explicaràs la visita amb la gine. Em sento molt identificada amb el que comentes i t'entenc perfectament. Jo també em visito amb una psicòloga i, tot i que no hi vaig exclusivament per aquest tema, em va ajudar quan vaig estar embarassada de la nostra primera filla. Ara que encara no he començat el tractament però ja hi estic pensant ja començo a tenir un nus a l'estómac de l'ansietat. És com psicosomàtic.


Una abraçada i, si voleu, anem parlant per aquí!!
Jaisalmer
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. jul. 25, 2020 3:54 pm

Re: Mames per RA per segon cop

EntradaAutor: Jaisalmer » dv. des. 10, 2021 11:20 am

Hola, Juno!

Nosaltres som dues dones i tenim una nena de 3 anys (per IAD) i una nena de 6 mesos (per FIV ROPA). Les dues les he gestat jo, per diferents motius. Són processos llargs i estressants, però per nosaltres ha valgut molt la pena.

Molts ànims! Espero que us vagi bé si decidiu tirar-ho endavant :)
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Mames per RA per segon cop

EntradaAutor: Juno » ds. des. 11, 2021 1:30 pm

Moltes gràcies, Jaisalmer, i felicitats per les dues filles! Sí, són processos llargs i estressants, sí. Quan neixen se t'oblida tot, però el procés és tela de dur, i ara l'estem tornant a viure.

Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Mames per RA per segon cop

EntradaAutor: Gustineta » dl. des. 20, 2021 3:13 pm

Juno, és veritat, ara que ho dius, sí que vam coincidir! Ja deia jo que em sonava el nom!
Amb el que has dit, ara entenc millor el vertigen que dius que tens. Em sap greu que tant tu com la teva parella hàgiu passat per negatius, avortaments... és dur i desgasta.
El nostre camí té punts semblants amb el vostre, i com vosaltres, també ens plantegem l'ADE com a opció, ja que no volem fer cap altre estimulació. Ens costava déu i ajuda tenir embrions sans amb 33-34 anys, ara que no ens queda gaire pels 38, encara ens costaria més. I no volem el desgast d'una FIV per obtenir, amb sort, un embrió viable.

Jo he de dir que estic tranquil·la i ho encara amb optimisme, malgrat senti també vertigen i incertesa. Però també és veritat que l'última vivència és la d'un embaràs a terme, no d'avortaments i negatius com vosaltres.

Per cert, també faig teràpia, m'ajuda molt, no només amb la infertilitat.

Doneu-vos el temps que sentiu per valorar cap on tirar i aquí estem per compartir camí.

Una abraçada :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::