Beta Espera
- Piruleta15
- :: tortuga

- Entrades: 332
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
Beta Espera
Hola a tothom!
Es nota alguna cosa en aquesta llarga i eterna espera?
Jo he fet vida normal, fa 5 dies de la transferència. Ahir en el 4 al matí tenia punxades com de regla, però no he notat res més.
He preferit fer vida normal perquè així tinc ment ocupada!
Jo he fet vida normal, fa 5 dies de la transferència. Ahir en el 4 al matí tenia punxades com de regla, però no he notat res més.
- Cris_bcn_21
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm
Re: Beta Espera
Hola Piruleta15, no sóc gran entesa en el tema però pel que he pogut anar llegint, no es pot fer massa cas als símptomes. Si estàs amb progesterona poden estar causats per això. Fins i tot els dolors de regla i sagnats són compatibles amb estar embarassada. És desesperant la beta espera, molts ànims i intenta distreure't!!
Piruleta15 ha escrit:Hola a tothom!
Sempre pots fer-te un pipi test i quedar-te més tranqui, o ficar-te més nerviosa… diuen que l’ovitrelle pot donar positiu fins a 10 dies desp d’haver-te’l punxat, així que fes càlculs.
No he viscut una beta espera en primera persona, et puc dir el que va sentir la meva dona, i va ser res, però res de res, son, molta son, però això tb es efecte secundari de la progesterona.
Ella es va fer un clearblue 8 dies desp de la transfer d’un embrió de 3 dies i va sortir positiu. Es va tonar a fer un altre 11 dies post transfer i va sortir positiu tb, i la beta a dia 12 post transfer i tb va ser positiva.
La qüestió és que tampoc cal que ho passis malament, fes el que calgui per quedar-te més tranquil.la, és el meu consell… i si la beta et sembla llarga i dura, la eco espera és molt pitjor, així que ànims, que això acaba de començar!!
- Piruleta15
- :: tortuga

- Entrades: 332
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
Gràcies noies! Jo si faig pipí test serà el mateix dia al matí de la beta. Abans no vull, porto masses desilusions quan ho intentava natural... No he vist mai un + i no entenc perquè.
Dieu-me boja però li parlo i tot a la panxa... No paro de pensar que aquest s'ha quedat amb mi perquè realment volia. Per altra banda tinc pensaments negatius per evitar el disgust si acaba sent - perquè em tocarà començar de 0 i em costa imaginar-m'ho.
Dieu-me boja però li parlo i tot a la panxa... No paro de pensar que aquest s'ha quedat amb mi perquè realment volia. Per altra banda tinc pensaments negatius per evitar el disgust si acaba sent - perquè em tocarà començar de 0 i em costa imaginar-m'ho.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |