Acumulació d'embrions, cicle seriat

Tractaments, clíniques, medicaments..
Llenties_i_pesols
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: ds. abr. 17, 2021 1:12 pm

Acumulació d'embrions, cicle seriat

EntradaAutor: Llenties_i_pesols » dv. oct. 22, 2021 1:30 pm

Hola!
Alguna de vosaltres ha fet cicle seriat per acumular i fer DGP?

Començaré tractament amb anticonceptives, entenc que durant 15/17 dies i llavors tindré un sagnat per deprivació hormonal, a partir d'aleshores iniciaré l'estimulació. Un cop em facin la punció tornaré a fer una altra estimulació.

La meva pregunta per si algú ha fet cicles seriats. Entre un i l'altre heu fet de nou 15 dies d'anticonceptius?


Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Acumulació d'embrions, cicle seriat

EntradaAutor: Gustineta » dv. oct. 22, 2021 2:22 pm

Hola Llenties i pèsols!

Jo vaig fer dos cicles d'estimulació, però separats però vaig haver de deixar un cicle entremig perquè la clínica tancava per obres. No vaig prendre anticonceptives en cap dels cicles, però en el segon vaig prendre una medicació que diu Primolut (no en recordo la composició) per afavorir la maduració homogènia dels fol·licles uns deu dies abans de l'inici de la segona estimulació.

T'han dit de fer les dues estimulacions seguides, és a dir: anticonceptives+estimulació i punció+anticonceptives+estimulació i punció? Ho trobo una xutada d'hormones gran i molt seguida, però imagino que si t'ho han dit així és perquè han comprovat que pot donar millors resultats...
És obligatori que facis les anticonceptives abans de cada estimulació?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Llenties_i_pesols
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: ds. abr. 17, 2021 1:12 pm

Re: Acumulació d'embrions, cicle seriat

EntradaAutor: Llenties_i_pesols » dv. oct. 22, 2021 3:50 pm

Hola Gustineta,

Gràcies per la resposta.

De fet tinc un esquema que em varen facilitar amb els passos (imagina't ni amb l'esquema ho tinc clar!).

Les anticonceptives són per pre-tractament: posar fol·liculs a 0 perquè tots comencin "iguals" i per logístiques de laboratori (això no mola).
Val a dir que l'esquema que tinc m'indica que si no tinc un número adequat d'embrions doncs tornar al pas del 1r control per iniciar estimulació, saltant-nos el "pre-tractament". Però.....tenia el dubte...
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Acumulació d'embrions, cicle seriat

EntradaAutor: ner » ds. oct. 23, 2021 3:41 pm

Hola Llenties i pesols,

Jo també vaig fer tractament d'anticonceptives i llavors acumular d'òvuls per a poder fer FIV i DGP. El fet d'acumular òvuls ho vàrem fer per a poder tenir un mínim d'embrions per a poder fer transferència. És a dir, quant fas DGP molts es descarten perquè no són viables i jo volia evitar el màxim fer tot el procés de FIV i llavors trobar-me que no hi hagués cap embrió transferible (tots rebutjats perquè no passen el DGP). Jo ho vaig fer dues vegades, per a les meves dues filles (nascudes el 2014 i 2018) però creia que ara ja no es feia així. Que des de llavors havien canviat els protocols i sobretot les tarifes. Bé, això és el que jo havia entès. Abans fer la DGP era molt car i havies de pagar-lo tan si obtenies embrions a transferir com si el resultat era que no n'hi havia cap de viable, per tant intentaven assegurar-se.
Però ara havia entès que això havia canviat i pagaves per embrió transferit, o potser depèn de la clínica.

Espero que haver-te confòs més, però en el meu cas va anar bé i tinc dues princeses a casa.

Molts ànims que la RA és un tot un món molt complicat i sobretot car.
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::