Anticonceptius abans de començar FIV?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Llenties_i_pesols
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: ds. abr. 17, 2021 1:12 pm

Anticonceptius abans de començar FIV?

EntradaAutor: Llenties_i_pesols » dt. set. 28, 2021 8:56 am

Hola noies!

A veure si algú sap aclarar-m'ho. Al gener/febrer vaig fer un a primera FIV que desafortunadament no va resultar. Abans de començar però, vaig haver d'ajustar la TSH.

Ara que vull tornar a fer una segona tongada, m'han dit que abans de començar amb l'estimulació hauria de fer 2 setmanes d'anticonceptius per dues raons: 1) per qüestió de calendaris a on ho voldria fer i 2) per reposar l'ovari un cicle.


Sou moltes les que heu hagut de prendre la medicació? Jo n'havia pres però fa més de 12 anys que la vaig deixar.

Gràcies!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Anticonceptius abans de començar FIV?

EntradaAutor: 46XX » dt. set. 28, 2021 10:16 am

Sí, nosaltres la primera vegada ho vam fer en cicle natural, sense anticonceptives i ara que estem fent la segona fiv ho estem fent amb anticonpectives, perquè un dels fol.licles és molt més gran que la resta, tot i que venim d’un avortament i han estat reposant dos mesos, però volen deixar els ovaris en repòs perquè prteixin tots de la mateixa mida.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Anticonceptius abans de començar FIV?

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. set. 28, 2021 3:55 pm

Doncs jo és el 1r cop de tots i sense res detectat i directament amb anticonceptives acabo de comentar...

M'ho van dir així inicialment ja.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Anticonceptius abans de començar FIV?

EntradaAutor: 46XX » dt. set. 28, 2021 5:19 pm

Hi ha dos tipus de protocol, el llarg i el curt, en el llarg et fan prendre anticonceptives i comences abans de la regla, en el curt no en prens i comences el dia següent de baixar-te la regla.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Anticonceptius abans de començar FIV?

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. set. 28, 2021 5:39 pm

Doncs jo dec fer un mix jaja perquè m'han dit anticonceptives 1r dia de regla.

Així, uns 15 dies i després em baixarà de nou regla.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Anticonceptius abans de començar FIV?

EntradaAutor: 46XX » dt. set. 28, 2021 9:05 pm

Aixxxxx calla, que em diu la meva dona que les anticonceptives les va a començar a prendre el dia següent de baixar-li la regla, durant 19 dies, als 3 dies de deixar-les li va tornar a baixar i al dia següent, gonal.
Li ha vingut la regla dos cops en un mes, vaja!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Anticonceptius abans de començar FIV?

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. set. 28, 2021 9:40 pm

46xx això sí! Igual que el que faig jo ara. Acabo ens uns dies anticonceptives! Quins nervis tot plegat ...

Les punxades pànic, punció i sedació uffff (no m'han posat mai ni suero jajaja i transferència menys por el procés en sí però si respecte el posterior...
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Anticonceptius abans de començar FIV?

EntradaAutor: 46XX » dt. set. 28, 2021 10:50 pm

No et preocupis, les punxades no fan mal, les agulles són molt finetes, les uniques que em van picar una mica van ser les de l’orgalutran, però a tu potser no et pauten això, la meva dona per ex. no se l’ha de punxar, es punxa decapeptyl en comptes d’orgalutran.

A mi tp m’havien ficat mai una via, i a quiròfan només havia entrat per operar-me de miopia, així que no conta. No res, et fiquen la via a quiròfan, et fiquen la pinza al dit, oxigen pel nas, l’anestesista et diu que notaràs com entra líquid per la vena de la via, 3 segons i et despertes fora de quiròfan ja, no t’enteres de res. Te’n vas a esmorzar, passes per la consulta, t’expliquen quants òvuls t’han tret, et fan eco per veure que està tot bé, i cap a casa. Aquell dia sagnes una miqueta, fas repòs, i al dia següent ja estàs bé, i és quan et truquen del laboratori i és llavors quan comencen els nervis forts.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Anticonceptius abans de començar FIV?

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. set. 29, 2021 6:44 am

46xx mil gràcies per explicar tot tant detallat. Ningú m'ho havia relatat així. Ara ja vaig sabent el que és i potser una mica més tranquil.la jaja.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::