Em podeu ajudar si us plau?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nova81
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

Em podeu ajudar si us plau?

EntradaAutor: Nova81 » dv. maig 21, 2021 5:13 pm

Hola,
Acabo de descobrir-vos, i m'agradaria demanar-vos opinió, per anar-vos coneixent i si em podeu donar un cop de mà a acabar de decidir-me.
Us volia demanar opinió. Estic buscant maternitat en solitari, no n'he parlat amb ningú ja que tinc 40 anys i potser no acaba d'anar bé, i la gent s'entusiasma i em fa molt de respecte.
Us he trobat buscant opinions sobre l'Institut Marquès i la Dexeus.
Vaig anar a l'Institut Marquès, i tinc sentiments contradictoris, el Doctor que em va atendre, bé, però hi han hagut algunes coses que no massa correctes...
A la primera visita vaig decidir-me a fer l'analítica allí per anar avançant i em van fer un blau molt molest que va durar 2 setmanes, mai m'havia passat i sóc donant de sang... A la segona hi vaig anar amb la regla a fer una eco, i no sé, em costa explicar però vaig marxar amb mala sensació.
Com us he dit, no he parlat amb ningú d'això, i sense saber com li vaig acabar parlant a la meva metgessa de capçalera i casualitats de la vida em va dir que ella era mare soltera de 2 petits, i va fer el tractament a Dexeus, que eren molt professionals i em va donar el nom del doctor que l'havia portat a ella.
Vaig demanar hora amb el mateix Doctor, molt molt maco, però vaig estar esperant més d'una hora... en sortir com sabeu repeteixes el passar per caixa a que et diguin el cost de tot plegat, alta a l'àrea pacient, etc. Però la sensació és que no és accessible, per enviar resultats de la prova m'ho van fer enviar per mail genèric, i finalment demano hora per segona consulta i em donen dia per més de 3 setmanes vista (res fins al juny).
M'agradaria saber la vostra opinió, ja que estic dubtant on fer el tractament. Per una banda a l'IM veig que té algunes "patinades" poc professionals, però tinc línia directa amb el Doctor i són molt ràpids en donar resposta i hora de visita (clar que el cost és força més elevat). D'altra banda Dexeus té molt renom i quan entres ja veus que és una "maquinària" molt potent, però tinc sensació de desconnexió, de que els temps sembla que es puguin dilatar força o de sentir-me poc acompanyada en el procés. Tens l'Àrea Pacient on veure resultats, però tens contacte amb el metge o sempre filtres amb atenció al pacient primer i després amb la infermera?
Em podríeu aconsellar? Com us ha anat? Algú que també hagi dubtat entre els dos centres?
Heu fet el tractament en solitari i us heu sentit molt acompanyades pels professionals d'alguna clínica de Barcelona?
Sabeu si hi ha algun lloc on consultar els % d'èxit de les clíniques de Barcelona, per saber on hi ha millors resultats?
Estic molt il·lusionada però alhora em fa molt de respecte i m'angoixa una mica que es dilatin massa els temps per l'edat que tinc... Moltes gràcies!
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??
Bonare
Membre des de: dj. maig 20, 2021 1:08 pm

Re: Em podeu ajudar si us plau?

EntradaAutor: Bonare » dv. maig 21, 2021 5:44 pm

Hola Nova81,

Jo estic encara amb IA, pero si em toca fer una FIV, la clinica que més m'agrada es IVI. L'has mirat?

Tot i això, et dic que la meva opinió no és massa professional, ja que portem anys buscant però no ha estat fins ara que ens hem endinssat en aquest món de la RA.

La Dexeus té més nom, per això. Els preus són semblants?

Molta sort!
46XX
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

EntradaAutor: 46XX » dv. maig 21, 2021 8:38 pm

Hola Nova81!

Hi un fil ons parla d’això, per si vols llegir comentaris:

viewtopic.php?f=37&t=59124
Hellen78
Entrades: 27
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

EntradaAutor: Hellen78 » dg. maig 23, 2021 11:46 am

Hola nova81! Benvinguda!

Jo he anat a Dexeus i ara estic embarassada de 12+3 setmanes. Ha estat a la primera, tot i que en el meu cas ha estat ovodonació. Tinc 42 anys i AMH 0,18 i recompte de 3 folicles. Tachán!! Després de valorar probabilitats d'èxits amb els meus òvuls no vam voler perdre energies, temps i diners i vam anar directes a ovo. És cert que amb la ovo diuen que hi ha més probabilitats d'èxit, sempre i quan no hi hagi problemes físics afegits (com per exemple emdometriosis, trombofilies,...). En el meu cas no hi havia res més i suposo que per això va anar bé. Em van transferir un únic blasto a dia 5.

És cert que, com diuen per aquí, són una mica freds i sembla una fàbrica fer bebés, però com a mí m'ha anat bé n'estic contenta. Alguna noia del fòrum havia comentat que no li agradava que cada cop la visités un metge diferent. En el nostre cas no va ser així, sempre ens visitava el mateix doctor, des del principi. Jo vaig tenir alguns dubtes durant el procés (soc una mica pesada...) i vaig trucar vàries vegades per resoldre'ls. T'atén una infermera que li passa la nota al doctor i ell sempre em va trucar en el mateix dia. També em va trucar ell per donar-me els resultats dela beta. Així que per aquesta banda no tenim queixes.

Jo tinc parella, però la meva cunyada també ha anat a Dexeus i ella és monoparental. En el seu cas a banda de l'edat (és de la meva quinta) també té endometriosi per tant era un cas una mica més complicat. Tot i així també es va quedar a la primera i ara té una nena de 9 mesos. Ella venia d'un altre centre, on portava ja tres intents i no li va anar bé. A Dexeus va demanar segona opinió i van decidir fer-li una intervenció per "netejar-li l' l'úter (com una mena de raspat) i després parar-li la regla uns mesos. Va ser un tractament dur, però sigui com sigui, la van encertar, perque després es va quedar a la primera.

Nosaltres no vam visitar cap més centre, ja que teniem les bones referències d'ella, i a més ho tenim a prop de casa, però conec gent propera que han estat molts contents (i amb bons resultats) amb Gràvida i IVI.

Espero que et serveixi la meva aportació. Molta sort!!
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

EntradaAutor: rakele » dl. maig 24, 2021 2:19 pm

hola Nova81!

Doncs mira, nosaltres vam fer la primera FIV a Institut Marqués i ara comparan-t'ho amb la clínica on hem fet la segona (FIVobradors, a Figueres), no recomano gens IM. Està clar que el primer tractament no comptes amb tanta info com en el segon però la sensació que jo vaig tenir és que a IM et fan provar sense intentar optimitzar resultats, en canvi a FIVobradors ho dónen tot i fan els possibles perque no hagis de repetir.. que així és com hauria de ser sempre.
Com que imagino que busqueu clínica a Barcelona, et diré que tinc 3 amigues que han aconseguit ser mares a Dexeus i estan encantades. Nosaltres abans de començar també vam visitar IVI, no ens va agradar gens, i vam fer un skype amb un doctor de Grávida (dr. Hernández) que el vam trobar molt correcte i molt meticulós... i no se perque finalment ens vam decidir per IM.. estavem en estat d'alarma i em vaig començar a agobiar i vam triar sense pensar-ho massa i amb els que podiem començar més ràpid (el de Gràvida em demanava molts anàlisis que el de IM no..) vam cometre un greu error.
Per sort ens vam poder permetre un segon tractament i ara estic embarassada.
També ens van recomanar el CIRH, on hi vam fer un parell de visites amb la dra. Alicia Maqueda, molt agradable la veritat, també teniem via directe amb ella per email. També passavaque ella només visitava als matins, i a nosaltres ens anava bastant malament..
Però al final vam decidir-nos per anar a Figueres i estem encantats. Està clar que estem molt contents perquè hem aconseguit l'embaràs però haig de dir que tot el procés ha estat molt optimitzat, amb una atenció inmillorable.. i com que podiem fer les visites a la tarda o a última hora ha estat molt més còmode. Jo ja els recomanava molt des d'abans d'aconseguir l'embaràs.

Et recomano que no decideixis ràpid, que miris bé i que valoris molt les proves extres que et proposin.
D'entrada nosaltres ho teniem tot bé.. però no va ser fins que la primera FIV va fallar que vam decidir anar pel nostre compte a CIMAB i vam descobrir que el meu company té molta fragmentació de l'adn de l'esperma.. cosa que probablement podia ser la causa de tot. Després jo també em vaig mirar altres coses una vegada ja a FIVobradors i també van sortir cosetes que tampoc ajudaven. Al final no sempre hi ha un causant, poden ser moltes coses combinades, per això és important fer proves abans de començar.
La infertilitat d'origen desconegut no existeix... et diuen això i es queden tan amples!!
En el nostre cas el Fertile Chip crec que va ser decisiu.. a algunes clíniques l'inclouen per defecte però per exemple a IM no estava inclòs i el metge va dir que no calia... (greu error!!!)

bé, espero haver-te ajuda't i no haver-te atabalat massa.
qualsevols cosa aqui estic!
ànims!!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Nova81

EntradaAutor: Nova81 » dv. maig 28, 2021 2:25 pm

Bonare ha escrit:Hola Nova81,

Jo estic encara amb IA, pero si em toca fer una FIV, la clinica que més m'agrada es IVI. L'has mirat?

Tot i això, et dic que la meva opinió no és massa professional, ja que portem anys buscant però no ha estat fins ara que ens hem endinssat en aquest món de la RA.

La Dexeus té més nom, per això. Els preus són semblants?

Molta sort!

Moltes gràcies Bonare, només he estat a IM i Dexeus. El preu a Dexeus 4.900+425(banc semen)=5325, a part m'he fet un test qcarrier per descartar ser portadora de 300 malalties genètiques recessives que m'ha costat 550 euros.
Espero que vagi bé la IA, molta força!
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
Nova81

EntradaAutor: Nova81 » dv. maig 28, 2021 2:32 pm

46XX ha escrit:Hola Nova81!

https://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=37&t=59124

46XX Moltes gràcies!! Encara no he xafardejat prou la web... us sona si hi ha algun fil sobre FIV amb donacions d'esperma no-anònimes? Pel cercador no he trobat res però potser hi ha algun amb alguna paraula de cerca diferent a "no-anònim", molta força 46XX!!!
Nova81

EntradaAutor: Nova81 » dv. maig 28, 2021 2:40 pm

Hellen78 ha escrit:Hola nova81! Benvinguda!

Jo he anat a Dexeus i ara estic embarassada de 12+3 setmanes. Ha estat a la primera, tot i que en el meu cas ha estat ovodonació. Tinc 42 anys i AMH 0,18 i recompte de 3 folicles. Tachán!! Després de valorar probabilitats d'èxits amb els meus òvuls no vam voler perdre energies, temps i diners i vam anar directes a ovo. És cert que amb la ovo diuen que hi ha més probabilitats d'èxit, sempre i quan no hi hagi problemes físics afegits (com per exemple emdometriosis, trombofilies,...). En el meu cas no hi havia res més i suposo que per això va anar bé. Em van transferir un únic blasto a dia 5.

És cert que, com diuen per aquí, són una mica freds i sembla una fàbrica fer bebés, però com a mí m'ha anat bé n'estic contenta. Alguna noia del fòrum havia comentat que no li agradava que cada cop la visités un metge diferent. En el nostre cas no va ser així, sempre ens visitava el mateix doctor, des del principi. Jo vaig tenir alguns dubtes durant el procés (soc una mica pesada...) i vaig trucar vàries vegades per resoldre'ls. T'atén una infermera que li passa la nota al doctor i ell sempre em va trucar en el mateix dia. També em va trucar ell per donar-me els resultats dela beta. Així que per aquesta banda no tenim queixes.

Jo tinc parella, però la meva cunyada també ha anat a Dexeus i ella és monoparental. En el seu cas a banda de l'edat (és de la meva quinta) també té endometriosi per tant era un cas una mica més complicat. Tot i així també es va quedar a la primera i ara té una nena de 9 mesos. Ella venia d'un altre centre, on portava ja tres intents i no li va anar bé. A Dexeus va demanar segona opinió i van decidir fer-li una intervenció per "netejar-li l' l'úter (com una mena de raspat) i després parar-li la regla uns mesos. Va ser un tractament dur, però sigui com sigui, la van encertar, perque després es va quedar a la primera.

Nosaltres no vam visitar cap més centre, ja que teniem les bones referències d'ella, i a més ho tenim a prop de casa, però conec gent propera que han estat molts contents (i amb bons resultats) amb Gràvida i IVI.

Espero que et serveixi la meva aportació. Molta sort!!

Ostres Hellen78, moltíssimes gràcies per la rebuda (benvinguda)!! M'alegra molt saber que t'ha anat tan bé i a la primera! Tinc visita el dia 8 de juny, però estic molt dubtosa encara... m'atabala una mica això de que el donant sigui anònim la veritat, i volia informar-me sobre la FIV amb donant no-anònim, no sé si s'ha parlat ja d'això al blog en algun moment. Espero que et trobis bé, molta força i gràcies per les explicacions!!
Nova81

EntradaAutor: Nova81 » dv. maig 28, 2021 2:50 pm

rakele ha escrit:hola Nova81!

Doncs mira, nosaltres vam fer la primera FIV a Institut Marqués i ara comparan-t'ho amb la clínica on hem fet la segona (FIVobradors, a Figueres), no recomano gens IM. Està clar que el primer tractament no comptes amb tanta info com en el segon però la sensació que jo vaig tenir és que a IM et fan provar sense intentar optimitzar resultats, en canvi a FIVobradors ho dónen tot i fan els possibles perque no hagis de repetir.. que així és com hauria de ser sempre.
Com que imagino que busqueu clínica a Barcelona, et diré que tinc 3 amigues que han aconseguit ser mares a Dexeus i estan encantades. Nosaltres abans de començar també vam visitar IVI, no ens va agradar gens, i vam fer un skype amb un doctor de Grávida (dr. Hernández) que el vam trobar molt correcte i molt meticulós... i no se perque finalment ens vam decidir per IM.. estavem en estat d'alarma i em vaig començar a agobiar i vam triar sense pensar-ho massa i amb els que podiem començar més ràpid (el de Gràvida em demanava molts anàlisis que el de IM no..) vam cometre un greu error.
Per sort ens vam poder permetre un segon tractament i ara estic embarassada.
També ens van recomanar el CIRH, on hi vam fer un parell de visites amb la dra. Alicia Maqueda, molt agradable la veritat, també teniem via directe amb ella per email. També passavaque ella només visitava als matins, i a nosaltres ens anava bastant malament..
Però al final vam decidir-nos per anar a Figueres i estem encantats. Està clar que estem molt contents perquè hem aconseguit l'embaràs però haig de dir que tot el procés ha estat molt optimitzat, amb una atenció inmillorable.. i com que podiem fer les visites a la tarda o a última hora ha estat molt més còmode. Jo ja els recomanava molt des d'abans d'aconseguir l'embaràs.

Et recomano que no decideixis ràpid, que miris bé i que valoris molt les proves extres que et proposin.
D'entrada nosaltres ho teniem tot bé.. però no va ser fins que la primera FIV va fallar que vam decidir anar pel nostre compte a CIMAB i vam descobrir que el meu company té molta fragmentació de l'adn de l'esperma.. cosa que probablement podia ser la causa de tot. Després jo també em vaig mirar altres coses una vegada ja a FIVobradors i també van sortir cosetes que tampoc ajudaven. Al final no sempre hi ha un causant, poden ser moltes coses combinades, per això és important fer proves abans de començar.
La infertilitat d'origen desconegut no existeix... et diuen això i es queden tan amples!!
En el nostre cas el Fertile Chip crec que va ser decisiu.. a algunes clíniques l'inclouen per defecte però per exemple a IM no estava inclòs i el metge va dir que no calia... (greu error!!!)

bé, espero haver-te ajuda't i no haver-te atabalat massa.
qualsevols cosa aqui estic!
ànims!!!

Rakele, moltíssimes gràcies, just és la sensació que vaig tenir la que descrius. Per una banda em va semblar tot molt rodat, endavant endavant, que per a mi que hi vaig anar sola, és molt encoratjador la veritat, sembla que tot hagi d'anar ràpid, però en parlar amb la Dexeus sí que em varen proposar altres proves i em va donar la sensació de que quan fan la FIV han valorat més factors, d'altra banda com comentava a IM el tracte és molt directe amb el doctor i la resposta és molt àgil.
Com he comentat a les companyes en resposta a les seves aportacions, em fa dubtar la donació anònima, això de no saber mai qui és el pare biològic em té en dubte, i voldria informar-me sobre altres opcions abans de decidir-me, així que qualsevol aportació serà ben rebuda!
M'alegra molt saber que t'ha anat bé i que estàs embarassada! Cuida't i moltes gràcies!!
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dv. maig 28, 2021 3:02 pm

Hola, Nova!

A Espanya, fins on jo sé, la donació és anònima per llei.
En el cas de dones sense parella, no sé si trien un donant que tingui característiques físiques similars a les teves o si no és important. Imagino que un mínima selecció per criteris d'hàbits saludables de qui està donant sí que la fan. No ho sé, però, ho pots demanar.
Què és el que et preocupa de la donació anònima exactament?

Pel que fa a la clínica...per la meva experiència, compte amb qui vagi només de cara a barraca. Unes proves iniciales poden estalviar-te maldecaps i diners gastats en va.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
46XX

EntradaAutor: 46XX » dv. maig 28, 2021 4:26 pm

Nova81 ha escrit:

viewtopic.php?f=37&t=59124

46XX Moltes gràcies!! Encara no he xafardejat prou la web... us sona si hi ha algun fil sobre FIV amb donacions d'esperma no-anònimes? Pel cercador no he trobat res però potser hi ha algun amb alguna paraula de cerca diferent a "no-anònim", molta força 46XX!!!

Jo he necessitat donant d’esperma perquè som parella de dues noies i en el nostre cas, jo que he sigut la mare donant, han triat a un donant d’esperma amb el fonotip de la meva dona, que és la mare gestant, ja que sóc jo qui aporta la genètica.
Comentar-te que a Espanya les donacions són anònimes (jo m’he hagut de casar per donar-li el meu òvul a la meva dona) i que tens la possibilitat d’anar-te a fer el tractament a algun païs on les donacions no siguin anònimes per llei, com a Irlanda, per exemple, que hi ha cliniques d’aqui de bcn que tenen convenis amb cliniques d’Irlanda.
Aclarir, que en el cas de ser mare soltera, el donant el buquen amb les teves característiques físiques i amb el teu grup sanguini. En el meu cas, per exemple, el donant té el meu grup sanguini però físicament l’han buscat semblant a la meva dona.
Et recomanaràn fer-te el q-carrier, que és un test de portadors d’enfermetats genètiques, no és obligatori però jo et recomano que el facis, ja que descartaràs triar un donant on si el creuen amb tu i sent tots dos portadors d’alguna enfermetat, el bebé et pugui sortir amb certes malalties. Jo tinc dues amigues que els hi va passar... no se’l van fer i casualitats de la vida, el nen els va sortir amb una enfermetat genètica fotudeta. Després van voler buscar-ne un segon i per descartar més enfermetats, van triar un altre donant d’esperma i van voler fer servir donant d’òvuls tb... i ara tenen una nena sana.
Nova81

EntradaAutor: Nova81 » ds. juny 05, 2021 11:27 am

46XX ha escrit:
Nova81 ha escrit:

https://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=37&t=59124

Jo he necessitat donant d’esperma perquè som parella de dues noies i en el nostre cas, jo que he sigut la mare donant, han triat a un donant d’esperma amb el fonotip de la meva dona, que és la mare gestant, ja que sóc jo qui aporta la genètica.
Comentar-te que a Espanya les donacions són anònimes (jo m’he hagut de casar per donar-li el meu òvul a la meva dona) i que tens la possibilitat d’anar-te a fer el tractament a algun païs on les donacions no siguin anònimes per llei, com a Irlanda, per exemple, que hi ha cliniques d’aqui de bcn que tenen convenis amb cliniques d’Irlanda.
Aclarir, que en el cas de ser mare soltera, el donant el buquen amb les teves característiques físiques i amb el teu grup sanguini. En el meu cas, per exemple, el donant té el meu grup sanguini però físicament l’han buscat semblant a la meva dona.
Et recomanaràn fer-te el q-carrier, que és un test de portadors d’enfermetats genètiques, no és obligatori però jo et recomano que el facis, ja que descartaràs triar un donant on si el creuen amb tu i sent tots dos portadors d’alguna enfermetat, el bebé et pugui sortir amb certes malalties. Jo tinc dues amigues que els hi va passar... no se’l van fer i casualitats de la vida, el nen els va sortir amb una enfermetat genètica fotudeta. Després van voler buscar-ne un segon i per descartar més enfermetats, van triar un altre donant d’esperma i van voler fer servir donant d’òvuls tb... i ara tenen una nena sana.

Hola 46XX, sí, l'IM tenia conveni amb Irlanda, però amb el Brexit ja no tenen la clínica.
He contactat amb Irlanda i amb Portugal per fer consultes, allí sí que tens opció a fer tractament amb donant no-anònim.
Moltes gràcies, em vaig fer el qCarrier i va sortir bé, m'ho van proposar a la Dexeus i em va semblar una bona opció, més tranquil·litat.
Ara estic començant a mirar donants, espero trobar-ne algun, m'està resultant complicat.
Gràcies de nou pels consells i per compartir la teva experiència, com va tot?
Una abraçada!
Nova81

EntradaAutor: Nova81 » ds. juny 05, 2021 11:40 am

Gustineta ha escrit:Hola, Nova!

A Espanya, fins on jo sé, la donació és anònima per llei.
En el cas de dones sense parella, no sé si trien un donant que tingui característiques físiques similars a les teves o si no és important. Imagino que un mínima selecció per criteris d'hàbits saludables de qui està donant sí que la fan. No ho sé, però, ho pots demanar.
Què és el que et preocupa de la donació anònima exactament?

Pel que fa a la clínica...per la meva experiència, compte amb qui vagi només de cara a barraca. Unes proves iniciales poden estalviar-te maldecaps i diners gastats en va.

Hola Gustineta, moltes gràcies, sí, la donació aquí és com dius anònima per llei.
Pel que em van dir el criteri és mirar el fenotip, les característiques físiques que s'assemblin a tu, però no tens cap informació de com és el donant...
El que em preocupa és que la meva voluntat de voler ser mare faci que el meu/va fill/a mai pugui tenir cap informació del donant, m'agradaria que si tot va bé i tinc una criatura pugui decidir si vol saber qui era el donant, que sigui una decisió que pugui prendre no una imposició "per llei". Això és el que em genera molt rum-rum...
Moltes gràcies per respondre!
Una abraçada Gustineta!!
46XX

EntradaAutor: 46XX » ds. juny 05, 2021 12:43 pm

A nosaltres ens han donat un informe del donant, que només te’l donen si finalmente et quedes embarassada.
Fica el color de cabell, color d’ulls, la raça, i l’index de massa corporal. Així com al grup sanguini i els resultats del seu q-carrier.

Ens l’han donat perquè l’hem demanat i sabem que per llei estàn obligats a donar-te’l si els hi demanes. De per si no ens ho havien donat.
Nova81

EntradaAutor: Nova81 » ds. juny 05, 2021 4:58 pm

46XX ha escrit:A nosaltres ens han donat un informe del donant, que només te’l donen si finalmente et quedes embarassada.
Fica el color de cabell, color d’ulls, la raça, i l’index de massa corporal. Així com al grup sanguini i els resultats del seu q-carrier.

Ens l’han donat perquè l’hem demanat i sabem que per llei estàn obligats a donar-te’l si els hi demanes. De per si no ens ho havien donat.

Ostres gràcies 46XX, és bo de saber!
Piruleta15
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. ago. 23, 2021 3:22 pm

Hola a tothom! Sóc nova per aquí :) He llegit alguna coseta, però volia saber opinions recents de la Dexeus! Merci

Sort a tot en el procés que seguiu!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::