FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dt. des. 21, 2021 7:14 am

Ariro ha escrit:Hola!
Anna1987, el kir també em va sortir bé (per sort), jeje no em vas entendre.

Pik8, t'envio molts ànims i molta força per continuar. És súper dur la beta negativa.
Abans de seguir jo faria com diuen altres noies per aquí: mirar més.
El meu marit també té molta fragmentació de l'adn i ens pensàvem que era la causa, però jo rascant he trobat més coses meves, i per tant més causes. Cal mirar bé!
Per l'edat que tens a mi el CIMAB em van dir els òvuls inclús podrien reparar la fragmentació, pel que busca més!
I a banda, una fragmentació del 75% (per exemple) vol dir que un 25% són bons. I que en un 25% dels intents a casa podrien anar be... Jo que no m'he quedat en cinc anys és evident que algo mes arrastro...
Si vols indica quines proves has fet i intentem ajudar-te, però no et quedis amb que la clínica no et recomana mirar res, ni fer res diferent, abans del proper intent.

Piruleta, em recordes a mi, fa un any vaig mirar 5 o 6 cliniques per informar-me bé i vaig aprendre un munt. A mi el test endomeTRIO m'ha confirmat que a nivell endometri estic molt bé, però penso que és una molt bona prova després d'una fallada d'implantació. Vaig llegir que un 30% de les dones infèrtils por tenir endometritis i no saber-ho... Era no, però Alice i Emma te la repeteixen les vegades que faci falta fins tenir microbiota correcta.

Hem fet comet,permeabilitat de les trompes,cariotips, seminograma i totes les proves , jo no se que mes fer.
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dt. des. 21, 2021 8:43 am

Hola, noies,

He desconnectat una miqueta perquè necessitava viure la betaespera en la major desconnexió possible... Ha estat una bona estratègia, però la beta m'ha sortit negativa. 0 patatero, l'embrió (amb DGP passat) no ha ni ensumat l'endometri.

El metge no s'ho explica i nosaltres tampoc. Teníem moltíssimes esperances dipositades en aquest embrió, després de l'historial nefast que portem. Ens han fet totes les proves: fragmentació espermàtica (ell en té una mica, poca, de doble, i gens de simple, i ha fet el tractament), trombofílies, tiroides, immunològiques, Emma+Alice, cariotips... I tot està "perfecte". Jo faig una vida sana, sense tòxics, cuido l'alimentació, faig esport, cuido l'estrès i la salut mental en general... I vaig estar fent acupuntura durant tot el tractament.

A més, portava progesterona pe reforçar, vitamina D i Adiro. I havia tingut un bon cicle.

Mai més podrem replicar unes condicions tan òptimes. Algú sap què pot haver passat? L´única possibilitat que veiem és que el DGP no és infal·lible i que l'embrió, malgrat tenir un nombre de cromosomes correctes, tingués algun problema que el fes no desenvolupar-se més. Però bé que ho va fer sense pausa fins a D+6... Sabeu si per algun motiu es pot parar quan es fa la transferència?

Veig que, qui més qui menys, té un all o una ceba, algun problema d'algun tipus per petit que sigui, però a nosaltres no ens troben res. Sento que estem en un forat negre. Hi ha algú més en aquesta situació? Algú coneix algun cas? Estem desesperats.

Gràcies per llegir-me.

Una abraçada a totes.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dt. des. 21, 2021 9:30 am

Ostres Núvolblanc, quin greu! em sap molt molt greu. M'agradaria poder donar-te paraules de consol, però sé que tot el que et pugui dir serà poc. Comparteixo el teu dolor i espero que us aneu millorant anímicament del cop.
He estat mirant totes les proves que us heu fet i són totes les que conec, a veure si algú d'aquí et pot guiar o aconsellar perquè sovint ens sentim molt perduts.
T'envio una forta abraçada, un petonàs i molts ànims bonica.
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dt. des. 21, 2021 5:59 pm

Vaja núvolblanc, quina merda. La veritat que no hi ha paraules, més que fer-te arribar ànims i carinyo.
En aquestes situacions com la teva, en la que no saben ja a on tocar perquè no troben res, són molt difícils. Només espero que pogueu donar amb la tecla aviat. Una forta abraçada!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. des. 21, 2021 7:27 pm

[núvolblanc][/b] quina me osti. Em spa molt greu aquesta petacada,costa de païr.
Heu fet mil proves,no sé....el seu esperma actualment és de qualitat? És avegades la cosa va més per aquí,xk si les proves et surten bé....no sé.
Ànims preciosa.
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Ariro » dt. des. 21, 2021 7:45 pm

Nuvolblanc, molts ànims. És una merda la fallada d'implantació, i més després d'haver fet mil proves abans, i la DGP.
Estem similar, a mi tampoc va implantar-se un embrió amb DGP. No es va quedar a un endometri perfecte a nivell flora i receptivitat (segons la prova endomeTRIO feta un mes després de la beta 0), i tot i anar amb heparina i adiro. Et puc entendre bastant, la desesperació i el no saber cap on toca anar.
Mare meva, t'ho has mirat tot! No se m'acut gran cosa... Kir hlac i test Era entenc que ja ho has fet. Jo estic valorant anar a un immunòleg expert per mirar possible autoimmunitat, o mirar les citoquines perquè, sincerament, ja no sé què més es pot fer abans del proper intent.
Un dubte, com és que has fet adiro sol, sense heparina? Pensava que han de ser juntes...
Per si et pot ajudar, nosaltres tenim un blasto de 6 dies al qual no vam fer DGP inicialment. Després de perdre el de millor qualitat (AB) vaig preguntar si el següent a transferir seria el no analitzat (BB), que aleshores li faríem el DGP (ja està biopsiadet per si mai cal fer-li), però ens van dir que "este no sería el de elección ya que primero transferiríamos los blastos formados a día 5". I això que els dos que tenim a dia 5 tenen pitjor qualitat (BC i CC), però tenen més possibilitats d'evolucionar bé que el de 6.
No ho sé, entenc que no té perquè significar res, potser moltes noies han tingut el seu fill en embrions de 6, ho desconec. Així com he llegit molt lo de no ratllar-nos per les qualitats perquè molts bebés són "C", no sé el de 6 dies.
Espero que ben aviat trobeu força per seguir i, sobretot, saber cap a on. Molts ànims.

Rider, desconec els intents que tens i el teu historial, que he estat molt desconectada fins fa res, però jo al teu lloc potser miraria de fer histeroscòpia, proves de coagulació i immunologia, i el test endometri.

Ojalà totes trobem la peça desajustada per encarar el següent intent amb bona garantia.
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dc. des. 22, 2021 11:46 am

Hola boniques, m’és difícil acabar l’any escribint això, ahir vam tenir eco de les 8 setmanes i no hi havia batec. El tamany era el correcte però no hi havia batec ni activitat, sembla que es va aturar fa un parell de dies. Ens han programat legrat per divendres ja que està retingut i així ho deixatem tot ben net.
Veuran si poden recuperar teixit x biopsiar, però és molt petit, sinó haurem de veure si tornem a fer trombofiles per si es deu a haver deixat l’heparina pel negatiu de l’analítica o que podem fer. Ens queda un sol embrió congelat i molt poques forces…
Us dessitjo el millor a totes.

Fins aviat
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dc. des. 22, 2021 1:07 pm

Oh, Aicha, quina pena més gran. Ho sento moltíssim. T'envio tot el meu escalf i ànims. Puc imaginar com et sents perquè el meu darrer avortament també va ser diferit, a les 9s. És molt dur acabar l'any així.

Gràcies Clip, Primavera1985, Cris_bcn_21, Ariro, pel vostre suport i els ànims. Tot i la distància i el dolor, us sento a prop i això em reconforta. Gràcies.

Ariro, gràcies per explicar-me el teu cas. Realment és semblant al meu, jo també tenia un AB. Us han dit què pot haver fallat? Darrerament vaig trobant casos d'embrions amb DGP que no acaben implantant, però m'agradaria saber si és perquè queden factors per controlar (hormonals, trombofílies...) o per altres raons. L'única cosa que no hem fet nosaltres és el test ERA, però se suposa que havent tingut prèviament embarassos evolutius no hauria de caldre... No ho sé.

Respecte al tema de l'heparina, no me'n van donar perquè m'han mirat i remirat trombofílies i factors immunològics i no tinc res de res. Sé que alguns metges ho donen preventivament, però ni la immunòloga ni jo mateixa hi vam veure la necessitat. Em van voler reforçar amb l'Adiro "per facilitar la implantació".

Sobre això dels embrions de D+6 que comentes, jo també tinc dubtes. Tot el que he consultat diu que són tan viables com els de D+5. Però quan parlava amb les embriòlogues, en aquelles agòniques trucades diàries del laboratori per veure com evolucionaven, sempre em va fer l'efecte que elles preferien els de D+5. És una percepció subjectiva, perquè mai m'ho han corroborat. Però que a tu et diguin això ara, fa pensar que deuen anar per aquí els trets. En el teu cas, em deixaria aconsellar, elles han de saber valorar quin prioritzen. Que bé que en tens de congeladets :)

Una abraçada, precioses. I força per aquestes dates.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. des. 22, 2021 9:02 pm

Hola noies,

No tinc masses novetats, entro per donar ànims a l'Aisha, em sap molt de greu és tot una merda...

Pel que fa a proves que demanàveu per si serveix jo he fet: tiroides, hormona AHM, cariotipo, histerosalpinografia. Ara faré Emma, Era, Alice i hidteroscopia.

Ell: seminograma, cadena fragmentació, cariotipo

Els dos ens farem el de compatibilitat ara també.

Demà tinc visita fertilab a veure com va per decidir-me per on tiro...

Una abraçada a totes! No us rendiu! Tot arriba O això vull pensar.

Com va les noves panxes?
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. des. 22, 2021 9:30 pm

aisha una abraçada ben forta en aquests moments tant dolorosos. Que injust. Plora i estigués trista el que necessitis, però després, endavant!! Molts d'ànims.
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dj. des. 23, 2021 10:18 am

Hola,
Ho sento moltíssim Aicha. Quina merda. Només et puc enviar molts ànims i que et prenguis el teu temps per pair el que us ha succeït.

Jo, com ja m'ho imaginava, em van donar l'ecografia massa d'hora. M'ho va dir la doctora tal i com vaig entrar per la porta. Jo li vaig contestar que estava d'acord però que la noia d'administració, quan vaig trucar, va dir que no, que estava bé i em va donar per ahir. Total que hi ha sac embrionari, que hi ha embrió però m'ha dit que sembla una mica petit per l'edat gestacional. Encara no hi havia batec (no s'escolta però es va veure una contracció d'una zona blanca, que es veu que es l'inici del cor). Estava de 5 setmanes i 5 dies si no he calculat malament. Total, que m'ha donat visita per dimecres vinent per a repetir l'ecografia. És per a rallar'se anar tant d'hora a fer ecografies. En fi, em posaré mode zen i em concentraré en les festes, aviam si passa ràpid la setmana. També intento pensar que passarà el que hagi de passar i que no es pot fer res, en aquest sentit, només prendre la medicació i portar una vida sana. La resta és molt incert.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. des. 23, 2021 3:38 pm

Noies avui no tinc massa temps però necessito resoldre un dubte...

El test era, la preparació prèvia quina és? O sigui que es pren? Quan de temps? És per entendre-ho i calcular.

Merci
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dv. des. 24, 2021 11:14 am

Aicha! em sap molt greu sentir això i més en aquestes dates. Molts ànims i t'envio tot el meu afecte. Espero que us recupereu aviat d'aquesta patacada tan dolorosa.

També molts ànims i força per tu també Cris_bcn_21, desitjo que et passin ràpid aquests dies i que portis el millor possible aquesta incertesa. Un petonàs ben fort.

I per la resta, doncs bé, que tingueu molt bones festes i gràcies pel suport rebut i la informació tramesa durant aquests mesos. No acabem l'any amb gaires bones noticies però espero que el vinent sigui millor. Que es compleixen tots els nostres desitjos! :cnena:
Ànims lliutadores!
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dt. des. 28, 2021 10:44 pm

Bona nit ,
Sabeu si a la seguretat social fan el fertile chip si hi ha fragmentacio de doble cadena?
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dj. des. 30, 2021 8:12 am

Hola noies, com aneu?
No et vaig contestar, Piruleta15 perquè no tinc idea del test ERA.
Pel que fa al que preguntes, Rider, doncs tampoc ho sé amb certesa però crec que la SS no aplica fertile chip. Suposo que on millor t'informaran serà a la SS però els administratius potser no ho saben. El metge/ metgessa en alguna visita t'ho podrà aclarir. Suposo que els vols portar els resultats del COMET, perquè tampoc fan aquest estudi no?

Per la meva part, ahir vaig tenir ecografia i tot bé. Es veia sac, vesícula vitelina, embrió i havia batec. Així que m'han donat l'alta i ara he d'anar a un ginecòleg de la mútua en unes dues setmanes. Demà estaré de 7 setmanes. Estic contenta però segueixo prudent. Espero que a mesura que passin les setmanes, si tot segueix, ja comenci a relaxar-me una mica. No ajuda que no tingui cap símptoma (mola no trobar-se malament però emparanoia).

Un petó gran, noies, i espero que tingueu un molt bon cap d'any i millor 2022!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dj. des. 30, 2021 10:19 am

Hola noies,

Trobo que ha arribat l’hora d’acomiadar-me d’aquest fil. Ha sigut un 2021 molt molt llarg i molt intens. Ens ha portat les alegries més grans de les nostres vides i tb se les ha emportat, ha sigut un mix se sentiments, extrems.

Just ara fa 9 mesos que vam començar amb la primera punxada de bemfola, sembla que va ser ahir, però no, 9 mesos han donat per dos tractaments sencers de reproducció assitida, un ROPA i una FIV, un embrió, una transferència, una beta positiva, una primera eco amb embrió i batec, un segona eco sense batec, un abortament diferit, una legrat, tornar a començar. Dos embrions, un al “congelador”, l’altre transferit en fresc, una beta positiva, una primera eco a la setmana 6 on hi ha embrió i batec, una segona eco a la setmana 8 on l’embrió segueix creixent i bategant fort, una tercera eco a la setmana 10 on tot continua bé, i una quarta eco a la setmana 13 on ja el bebé medeix 6,7cm i ens diuen que quasi segur que serà una nena perquè es deixa veure super bé, on els riscos del triple screening surten baixos. Ara és quan comencem a respirar i a “gaudir” d’aquesta etapa, però seguirem anant cagades a la resta d’ecos que ens queden per passar, les pors ja no se’n van…

Sóc conscient de que no ens ha costat tant aconseguir-ho, però tenint en compte que no hem provat mai de manera natural i de que cap de les dues tenim patologies prèvies, ha sigut una òstia gran haver de passar per dos tractaments sencers, no ens ho haguessim imaginat mai, i menys sent dues noies i sense problemes de factor masculí pel fet de fer servir donant.

Només us puc enviar molta força a totes, se que les paraules serveixen de poc i és una mateixa qui s’ha de mentalitzar per superar aquest procès tan llarg i dur, que feu cas de la vostra ment, que is us sentiu amb fortes continueu i que si us demana parar, pareu, agafeu forces, i torneu.

Que el 2022 us porti a totes aquella panxolina que tant destigeu.

Ens tornarem a trobar en un temps no molt llunyà ;)

Fins aviat!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. des. 30, 2021 10:50 am

Arribat el final d'any us vull desitjar un feliç 2022 que sé que anirà molt bé i segur que ens portarà alegries. A les que ho heu aconseguit al 2021 enhorabona! Ens dóna ànims a la resta... A les que no... Segur que ho aconseguirem! Estic +

Acabo 2021 amb una altra pregunta jaja. Ahir vaig tornar al Cirh per tirar endavant proves: histeroscopia, emma-era-alice, trombofilias i ahir vaig fer ja Q-Carrier. Amb el pgt-a tinc dubtes...

Bé vaig a la pregunta... Les que sou Adeslas en una prova com serologia o trombofilias perquè entri per adeslas com ho feu? No em serveix la petició del Cirh perquè les ginecològues no són adeslas. He pensat en anar a ginecòloga quironsalud i que em faci petició amb informe del Cirh però no tinc idea si em posarà problemes...

Una abraçada a tots i totes i que el 2022 compleixi els nostres desitjos!!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dj. des. 30, 2021 11:45 am

Piruleta15 ha escrit:Arribat el final d'any us vull desitjar un feliç 2022 que sé que anirà molt bé i segur que ens portarà alegries. A les que ho heu aconseguit al 2021 enhorabona! Ens dóna ànims a la resta... A les que no... Segur que ho aconseguirem! Estic +

Acabo 2021 amb una altra pregunta jaja. Ahir vaig tornar al Cirh per tirar endavant proves: histeroscopia, emma-era-alice, trombofilias i ahir vaig fer ja Q-Carrier. Amb el pgt-a tinc dubtes...

Bé vaig a la pregunta... Les que sou Adeslas en una prova com serologia o trombofilias perquè entri per adeslas com ho feu? No em serveix la petició del Cirh perquè les ginecològues no són adeslas. He pensat en anar a ginecòloga quironsalud i que em faci petició amb informe del Cirh però no tinc idea si em posarà problemes...

Una abraçada a tots i totes i que el 2022 compleixi els nostres desitjos!!!



Has de demanar hora amb una gine que estigui al quadre mèdic d’adeslas, li entregues tot el que t’han demanat al cirh i et farà els volants d’allò que entra per mútua segons la pòliza que tinguis.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Gustineta » dv. des. 31, 2021 2:19 pm

Hola, valentes,

Entro un moment per desitjar-vos a totes que el 2022 sigui millor que el 2021.

En aquest fòrum tanquem l'any amb un regust agredolç, amb notícies bones i notícies dures.

46XX, Cris_bcn_21 us desitjo que tingueu un bon embaràs i que a l'estiu tingueu els vostres petits en braços.

Piruleta15, desitjo que trobis les respostes que busques i que la propera estimulació vagi molt bé

Sara36 t'envio molta força i que també trobis les respostes i la força que necessites

Aicha t'envio una abraçada molt forta. Perdre un fill durant l'embaràs, i més en aquestes dates, és molt díficil.

clip t'envio molta força i que on s'ha tancat una porta, s'obri una finestra.

Ariro espero que si fas alguna prova addiciona, trobis respostes i a la propera transferència l'embrió s'implanti ben fort i creixi sa.

núvolblanc desitjo que ara que la vida ens ha fet retrobar, puguem continuar trobant-nos i retrobant-nos per motius més alegres. I sobretot amb un altre/a petit/a en braços.

Segurament em deixo algú, sapigueu que per a vosaltres també us desitjo sort i força.

Bon 2022 a totes
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dv. des. 31, 2021 3:32 pm

Feliç 2022 a totes!
46XX et diem adéu amb molta alegria perquè vol dir que tot va en marxa! Això sí, si t'enrecordes, passa a donar notícies quan neixi el o la petita!
Jo crec que aniré entrant encara un temps, encara no m'ho acabo de creure del tot i estic de molt poquet!!
A les altres, molta sort i força que el 2022 serà l'any!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::