FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dv. març 26, 2021 10:54 pm

Hola a totes!!!

Hellen moltíssimes felicitats!!! Quins símptomes tens? Q has sentit durant la beatespera?

Jo tinc la transfe dimsarts! Una mica de nervis pero com ja es el 2on cop ja se el que m’espera.

Petonets!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » ds. març 27, 2021 9:27 am

Hola a totes! D entrada moltes felicitats a tots els positius!!!
@melbourne ja ens coneixem d fil llista d espera del clinic, molts anims per la propera, jo en principi podre comencar a mitjans d abril si tot va be, havia de comencar al gener pero pels quistes del fetge no vaig poder!

Molts anims a totes i a les betaespera, aviam si anem tenint totes la panxulina!!!! :ok:
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » ds. març 27, 2021 10:06 am

Bones!!!

Laieta1986bcn, el més comuns de les noies del fòrum no els he tingut jaja

Símtomes que no he tingut fins ara: nàusees, vòmits ni mal de pits ni sagnat de cap tipus. Els pits els tinc com sempre. També tinc força pit, una 95B, igual no pot crèixer gaire.....

Símptomes que he tingut: sensació com si m'hagués de venir la regla des del 4art o 5è dia i gairebé des del principi com petits "calambres" a les ingles, les caderes i fins i tot les cames i als ronyons. Com una mena de punxadetes. I segueixo amb elles intermitentment. I fins diumenge passat, sensació com d'ofeg quan caminava una mica més, que ja m'ha marxat també.

Després he tingut algun símptoma associat clarament a la medicació perque vaig començar en el moment d'iniciar estradiol, 2 setmanes abans: reducció important de la gana, i un parell de dies amb mal de cap.

I de moment....res més, així que estic força contenta i que duri!!!
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » ds. març 27, 2021 10:07 am

Aiiiiiii i molta sort dimarts!!! Creueram dira de mans i peus, segur que aquesta és la bona!!!! >.-<:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dl. març 29, 2021 7:45 am

Hola a totes!

Aquesta nit començo amb les punxades, bemfola 5 dies, de moment.
Algun consell??

Gràcies i ànims!!!
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dl. març 29, 2021 12:02 pm

Holaaa!!

Com esteu?

Uma31, 46xx, Perla86: perdoneu la meva desconeixença, sóc molt nova amb tot això i encara no m'entero gaire... però això de les anticonceptives perquè us ho fan pendre abans de començar? A mi no m'ho van fer prendre, m'hi van fer anar al tercer dia de la regla i aquell mateix dia vaig començar amb les punxades (justament el dia 1 de la regla havia sigut un dissabte).
Jo també tinc ovaris poliquistics, bueno, de fet tinc SOP, no sé si vosaltres teniu SOP o només ovaris poliquistics.

Hellen78: aiii que bé!! enhorabonaaa!! quina alegria sentir bones notícies també per aquí :D

Elantris: està molt bé AMH a 9! Jo la tinc a 8 però em van dir que era degut al SOP. Molts ànims i espero que surtin bé totes les proves!

Laieta1986bcn: ja ho tens a tocar!! molta sort i que vagi molt bé la transfer de demà!

46XX: jo les punxades vaig ser totalment incapaç de auto punxar-me, m'ho va fer tots els cops el meu home, més que res em feia com angunia veure l'agulla entrant a la pell. En realitat però no fa gens de mal, potser segons quina pica una mica al entrar el líquid però res, és totalment suportable, molt molt menys del què m'imaginava. Així que molts ànims, no és res ja veuràs :) Jo em posava Menopur, Rekovelle i al cap d'uns dies més l'Orgalutarn i finalment Decapeptyl.


Doncs jo vaig anar a control divendres i em van dir que encara tenia folicles residuals i que havia d'esperar un altra regla abans de poder fer la transfer.. bff cada mes d'aquests d'espera es fa etern!!! Es com un mes perdut allà esperant.. També em van dir que haver aconseguit tan pocs blastos (2) podia ser degut a mala qualitat ovocitaria. Sabeu si té remei o es pot millorar això? Em vaig quedar una mica rallada.

Com esteu la resta? Moltes crec que començaveu ara a l'abril.


Molts ànims!!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dl. març 29, 2021 1:37 pm

Akasha: a mi tampoc em van donar anticonceptives, em
va baixar la regla ahir i avui començo ja amb les punxades. Hi ha dos protocols, el curt i el llarg, les anticonceptives te les donen si fas protocol llarg, si fas el curt no te les donen.

Ànims que ja al següent mes comences!!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dl. març 29, 2021 4:37 pm

Hola noies,

he hagut de seure amb paper i boli per posar-me al dia de totes.

Laieta1986bcn: molta sort per la transfer de demà!

blanketa: el que deies d'axplicar o no, nosaltres el primer cop si que ho vam explicar a la feina, familia i amics més propers i bé perquè vam tenir la sort de quedar-nos a la primera, però aquest cop amb la tranfer del mes de febrer ho sabien menys persones i a la betaespera m'ha agobiat bastant perque em preguntaven i se'm feia pesadet, així que hem decidit que amb aquesta només ho sabran els meus pares i ningú més a veure si la passo amb menys estrès.

Hellen78: enhorabona i ànims amb l'ecoespera! ja ens aniràs informant

Uma31: ànims amb les punxades, jo tenia veritable fobia a les agulles i entre l'estimulació i l'heparina que vaig haver de posar-me fins a 10 dies desprès del part vaig pedre la por. ja ens diràs que tal la visita de demà.

Elantris: ànims que ja queda menys per la regla, segur que ben aviat podeu tornar a començar

46xx: tema punxades ja veuràs que no és res, pica una mica alguna d'elles però mal no fan i les agulles són minúscules, jo amb la meva fobia preferia punxar-me jo i així sabia quan entrava agulla i quan no que em feia angunia no controlar-ho.

ego: jo arribo ara del darrer control i tenim ja ok endometri i folicle per fer la transferencia el divendres al matí, aquesta nit punxem ovitrelle per a que pugi la progesterona i comencem amb progesterona i heparina per preparar-ho tot, ja m'han fet pcr i ara dijous a esperar que ens truquin de laboratori per veure si s'ha desvitrificat bé l'embrió i a fer analítica de progesterona per veure com tenim els nivells abans de la transfer. Esperem que aquesta sigui la bona ja que només ens queden dos embrions.

Dijous ja us dic a veure que tal!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dl. març 29, 2021 10:49 pm

Aicha: de quants dies són els que tens congelats? Ho vam estar parlant amb la gine a la darrera visita i tot i que ens va dir que al final decidim nostres, ens ratlla una mica el tema de 3 o 5 dies...

Jo m’acabo de punxar, no he notat absutament res, bendito bemfola! Tant de bo totes les que m’he de punxar siguin així.
Tinc visita dissabte per recompte de fol.licles, m’han donat visita super aviat perquè tenen puncions durant tot el matí m’han dit. Si alguna té punció aquest dissabte al cirh, per allà ens veurem :--/)

PD - Acabo de llegir la teva firma, aicha, de 3 dies, vale.
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dc. març 31, 2021 11:16 am

Hola noies!!

Avui estic molt preocupada...Tot i que tot just hem van confirmar el positiu divendres passat he volgut demanar hora amb l'endocrí (ja que tinc hipotiroïdisme subclínic i estic prenent Eutorix 25). Fa 4 setmanes tenia els valors per sota de 2,5 però avui a la nova analítica en tinc més de 6!!! No sé si és per l'embaràs o per les hormones que fan interacció. El cas és que dilluns ja vaig vsisitar-me amb un endocrí, que no és el meu habitual, que fins el Maig no tenia cita. I encara sort perque no sé quan de temps porto així....

M'he quedat molt preocupada, ja que he llegit que pot causar retard mental en el bebé, a banda d'avortaments....
Però no sé que més podria haver fet, ha estat pim pam....divendres positiu i dilluns ja estava a la consulta del metge, crec que ningú podria haver-ho fet més ràpid.

A més, ja no tinc cap símptoma, ni nausees, ni mal de pits ni res....sembla que no estigui embarassada.

A alguna més li ha passat? Creieu que he arribat a temps per ajustar la TSH sense repercusions?

Quin patir...

Petonets noies!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dc. març 31, 2021 11:44 am

Hellen78, proba a parlar amb la clínica i segur que ells et saben dir si hi ha riscos i què fer.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: ambjdejan » dc. març 31, 2021 11:57 am

Hellen, primer de tot molta calma!! Jo tb tinc hipotiroïdisme subclínic.
Si estàs a la Dexeus et deuen haver fet el mateix que a mi: estradiol i progesterona. L'estradiol pot tenir aquest efecte sobre la tiroides. A mi no m'ha passat, i de fet la Dra es va sorprendre que no m'hagués passat pq és completament normal...

Jo (que no sóc metge), faria dues coses: o bé plantar-me al clínic d'urgències (dic el clínic perquè és on m'han portat el primer embaràs i l'última pèrdua i en temes de maternitat és el que faig servir, però pot ser a qualsevol hospital o fins i tot el CUAP, si ets de Barcelona) i demanar de repetir l'analítica i que et refacin la pauta d'eutirox o bé directament doblar la dosi. Si estàs a 6, estàs a 6 i s'ha de baixar. També pots trucar al 061 eh! Però és que em poso a la teva pell i tot i que des de fora estàs tranquil, sé que si fos tu no ho estaria gens.

La meva endocrina em va dir que així que tingués el positiu hauria de pujar la dosi i com que no m'ha pujat gaire la tsh m'ho va deixar en 3 dies la setmana a 50 i 4 dies a 25. Però aquesta TSH s'ha de baixar.

Pel què fa el nadó, normalment diuen que les primeres 6 setmanes no afecta el que faci la mare, en el sentit que encara no hi ha intercanvi de sang amb la mare. Ara deus estar de 4 i poc, oi?

Si no, pots trucar a l'equip de la Dra. Sesmilo, que estan a la Dexeus i els ho expliques. Ella no hi és ara, però segur que tenen gent per urgències. De fet, jo els vaig explicar què em passava (just abans de començar la ovo) i em van fer un microforat perquè em veiés una doctora, mirés l'analítica i em pautés l'eutirox.

Dels símptomes... ni cas! estàs de molt poquet i encara que hi hagi noies que els tenen tots, altres no els tenen fins més endavant o directament no en tenen en tot l'embaràs.

Molta sort!!! :*
ja ens explicaràs què et diuen! L'endocrino de dilluns, vols dir abans d'ahir? encara no tenies el resultat, entenc?
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: ambjdejan » dc. març 31, 2021 12:48 pm

Igual m'he passat dient que vagis a urgències però trucar al CAP/CUAP sí que ho faria... ;)
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dc. març 31, 2021 5:03 pm

Moltes gràcies Aicha y Ambjdejan

L'analítica és d'ahir i dilluns (avants d'ahir) va ser quan vaig anar al endocrí, 3 dies després de la Beta....Doncs tot i les presses se m'ha disparat.... :ufs:

He enviat els resultats al endocrí per mail i m'ha respost molt ràpid, pujant-me des d'avui l dosi a Eutirox 50 a diari. També m'he comunicat amb el meu gine de Dexeus, i hem quedat que en 2-3 setmanes repetirem analítiques, ja tinc la petició.

Em sento però molt impotent, ja que tot i ser el més previsora possible i anar a còrrer cuita a fer proves em passa això. No vull ni pensar si m'arribo a esperar després de Setmana Santa en fer-me els anàlisis....Igualment el ginecòleg no creu que pugui causar seqüeles a l'embrió, però es clar s'ha de regular i anar controlant.

I arribats a aquest punt he de dir que no entenc les persones que et diuen "vinga, gaudeix del teu embaràs", si és un patiment continu!! A més estic amb alèrgia i urticària, possiblement hormonal (no n'he tingut mai en 42 anys) i no em puc medicar arrrrgggg.

Moltes gràcies noies per escoltar i ser suport virtual!!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: ambjdejan » dc. març 31, 2021 5:45 pm

molt bé!!
pensa una cosa, fa molt poquet que el tens amb tu, per tant, fa molt poquet que estàs així (vull dir que no portes molts dies amb la TSH alta i el petit), i has fet super bé, d'anar-hi tan ràpid!! l'eutirox et farà efecte ràpid, segur! i punxat segur que encara més.
Ara, els nervis no te'ls treu ningú

ànims amb l'al·lèrgia, pot ser hormonal, estàs a tope! :)

que va, és molt difícil gaudir de l'embaràs... no ens podem obsessionar, però dir-li a una persona, va, gaudeix... què més voldries, oi?

ànims, amb una mica de sort aquests 4 dies de festa passaran volant i de seguida hauràs anat guanyant setmanes! aquí estem per qualsevol cosa!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dc. març 31, 2021 6:42 pm

Hellen78: jo la tenia a 6,80 i em van receptar eutirox de 50, em va baixar ràpid, ara la tinc a 1,04. Jo no estic embarassada ni és la meva intenció estar-ho, però no t’amoïnis que baixa ràpid, va, anima’t!
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dc. març 31, 2021 7:34 pm

Hola maques!

Hellen ho has fet perfecte, així que primer de tot conciència tranquila! Estic segura que en tant poc temps no pot passar res, estigues relaxada xq tot anirà bé.

46xx m’alegro que vagis molt bé amb les punxades, en res haurà passat ja!

Jo em vaig fer la transfe ahir, em van dir que era un blasto bonic, que havia descongelat bé i que estava començant a sortir de la “closca”.

De moment obviament zero simptomes... m’he vingut a la muntanya i estic fent vida tranquila pero algun paseito. Ja us informaré!

Una abraçada!
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dc. març 31, 2021 10:00 pm

Entro només per fer quatre comentaris ràpids, us he llegit una mica per sobre! Primer donar ànims a la hellen, jo no entenc de tema endocrins però espero que tot es posi en ordre ben aviat i puguis deixar de patir, almenys en aquest aspecte!

Ànims també a la 46XX amb les punxades i a la laieta amb la betaespera.

Aicha, m'ha fet gràcia això del paper i el boli! Realment en moments he pensat tmb q faria falta. Sort divendres a la transfe, espero q tot vagi bé! Mirant la teva firma he vist un buit al 2020, és pq la beta va anar bé o al final no va evolucionar? Perdona si ja ho has explicat xo acabo de fixar-m'hi.

I benvinguda bicheta! A veure si l'abril ens porta sort i podem començar (recomençar en el meu cas) aviat.

Això de les anticonceptives crec q no depèn de cicle llarg o curt, jo fins ara sempre he fet el curt (em smbla q és el q fan normalment) i algunes vegades me n'han donat i en d'altres no. Ho fan per deixar reposar els ovaris abans de començar amb la medicació.
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dj. abr. 01, 2021 6:58 am

Holaa!!

Hellen78 molts ànims!! jo tampoc no n'hi entenc amb temes d'endocrins, espero que es solucioni ben aviat!

46XX com vas amb les punxades? Quants dies portes? Ànims que aviat s'haurà acabat!

Laieta1986bcn espero que es quedi ben agafadet!! :) els simptomes pel què he llegit a varis llocs crec que a cada persona li poden afectar de manera diferent, però és normal que hi parem més atenció i estiguem com constantment "escoltant" el nostre cos.

Aicha molta sort a la transfer!! sergur que anirà bé :D

La resta totes bé? Espero que si i que les que esteu esperant per començar pogueu començar ben aviat!!


Jo cap novetat.. esperant que passi ràpid aquest mes i em vingui la següent regla per poder mirar si puc preparar-me per la transfer d'un dels dos embrions. També em van dir que podia provar de manera natural aquest mes, ho dubto infinit, però ja tindria "guasa" la cosa jeje


A veure si el mes d'abril ens porta sort a totes :)
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dj. abr. 01, 2021 10:19 am

Melbourne: doncs ni idea, la veritat és que no n’he hagut de prendre mai anticonceptives, així que no se. Se que fent protocol curt comences al següent dia de baixar-te la regla i fent el llarg comences al dia 21 de cicle, si no recordo malament.

Akasha: no porto res, avui serà la quarta. De moment ho porto bé, em punxa la meva dona, que acaba de descobrir la seva vocació, jajajajaja, punxa molt bé.
Dissabte tinc eco, ja us dirè el recompte de fol.licles, espero que en tingui i molts i ben plens amb òvuls grans, jajajaja, tot i que em van dir que no tindria molts, però bueno, esperems que estigui fent bé la seva feina la medicació!

Ànims vaaaa! L’abriiiiil cerraaaaaaal serà el nosotre mes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::