FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dg. maig 23, 2021 11:29 am

Bon dia noies!!

Entre de nou després d'alguns dies de desconnexió!

Rakele, Melbourne, molts ànims en la Betaespera, creaurem els dits i segur que serà un bon positiu :ok:

46XX, Akasha, en breu teniu eco, moltíssima sort, ja veureu que és super emocionant!! :p-)

Xantipa, Anbjdejan, Laieta: espero que us trobeu ja millor i que tot segueixi anant bé. Sobretot Laieta que has passat el mal tràngol dels dos embrions però no té perquè anar malamant. com tu vas dir la natura és sàvia!

Bicheta23: Molts ànims! ja veus que en aquest grup hi han moltes noies que han aconseguit quedar-se embarassades, algunes amb moltes dificultats, al final tot arriba :-()) I com ja s'ha dit molts cops (i comprovat) no calen molts òvuls sinó que els pocs que hi siguin siguin bons i implicantin. El millor exemple és el de 46XX i la seva dona :ok:

Pel que fa a nosaltres, dijous vam tenir eco de les 12 setmanes!! Tot va molt bé! La gine el/la va veure perfecte, plec nucal, cor,....tot estava bé. Feia 63 milímetres! Ara estic esperant els resultats de la triple screening (que suposem seran bons perque al ser òvul de donant de 26 anys no hi hauria d'haver massa risc...) que ens els diran dijous que ve. A partir d'aquí hem de decidir si fem un test prenatal no invassiu, ja que si el risc és baix crec que no te'l cobreix la mútua. Algun consell? Xantipa, Ambjdejan voslatres us l'heu fet? On heu anat, quan us ha costat? Estem una mica dubtoso si fer-lo o no (en cas de risc baix, es clar).
Ah la gine no ho va poder assegurar al 100% però ens va dir que si s'havia de mullar, a ella li semblava vislumbrar una vulva! :cnena:

Pel que fa als malestars i vòmits, fa dos dies que em trobo un xic millor. Encara tinc nàusees (sobretot amb la mascareta dels nassos, sempre que me la poso) i em falta l'aire, però fa dos dies que no vomito res. Creuant dits!! A veure si és cert que ara comença a millorar. I tinc una mica de panxa, més aviat "lorzilla de gordi" .Encara no em cedeixen el seient al metro!!! jajaja

Ah! Per cert! aprofito, Ambjdejan, en un altre post vas comentar que sovint tenies restrenyiment. Jo estic prenent sobres de Plantago Ovata que em va recomenar una infermera de la Mater i llavors de lli al cafè cada matí. No he tingut cap problema fins ara, tot i la progesterona, i tampoc és que mengi moltes verdures jeje. Per si algú té problemes per anar al Wc ho podeu provar (parleu primer amb gine, fos cas que en el vostre cas estigués contraindicat). a mí em funciona! :ok:

Perdoneu que no personalitizi més noies, una forta abraçada, ànims, sort i força a totes en el punt que us trobeu!!

Muac!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dg. maig 23, 2021 12:19 pm

Hellen78 ha escrit:Bon dia noies!!

Entre de nou després d'alguns dies de desconnexió!

Rakele, Melbourne, molts ànims en la Betaespera, creaurem els dits i segur que serà un bon positiu :ok:

46XX, Akasha, en breu teniu eco, moltíssima sort, ja veureu que és super emocionant!! :p-)

Xantipa, Anbjdejan, Laieta: espero que us trobeu ja millor i que tot segueixi anant bé. Sobretot Laieta que has passat el mal tràngol dels dos embrions però no té perquè anar malamant. com tu vas dir la natura és sàvia!

Bicheta23: Molts ànims! ja veus que en aquest grup hi han moltes noies que han aconseguit quedar-se embarassades, algunes amb moltes dificultats, al final tot arriba :-()) I com ja s'ha dit molts cops (i comprovat) no calen molts òvuls sinó que els pocs que hi siguin siguin bons i implicantin. El millor exemple és el de 46XX i la seva dona :ok:

Pel que fa a nosaltres, dijous vam tenir eco de les 12 setmanes!! Tot va molt bé! La gine el/la va veure perfecte, plec nucal, cor,....tot estava bé. Feia 63 milímetres! Ara estic esperant els resultats de la triple screening (que suposem seran bons perque al ser òvul de donant de 26 anys no hi hauria d'haver massa risc...) que ens els diran dijous que ve. A partir d'aquí hem de decidir si fem un test prenatal no invassiu, ja que si el risc és baix crec que no te'l cobreix la mútua. Algun consell? Xantipa, Ambjdejan voslatres us l'heu fet? On heu anat, quan us ha costat? Estem una mica dubtoso si fer-lo o no (en cas de risc baix, es clar).
Ah la gine no ho va poder assegurar al 100% però ens va dir que si s'havia de mullar, a ella li semblava vislumbrar una vulva! :cnena:

Pel que fa als malestars i vòmits, fa dos dies que em trobo un xic millor. Encara tinc nàusees (sobretot amb la mascareta dels nassos, sempre que me la poso) i em falta l'aire, però fa dos dies que no vomito res. Creuant dits!! A veure si és cert que ara comença a millorar. I tinc una mica de panxa, més aviat "lorzilla de gordi" .Encara no em cedeixen el seient al metro!!! jajaja

Ah! Per cert! aprofito, Ambjdejan, en un altre post vas comentar que sovint tenies restrenyiment. Jo estic prenent sobres de Plantago Ovata que em va recomenar una infermera de la Mater i llavors de lli al cafè cada matí. No he tingut cap problema fins ara, tot i la progesterona, i tampoc és que mengi moltes verdures jeje. Per si algú té problemes per anar al Wc ho podeu provar (parleu primer amb gine, fos cas que en el vostre cas estigués contraindicat). a mí em funciona! :ok:

Perdoneu que no personalitizi més noies, una forta abraçada, ànims, sort i força a totes en el punt que us trobeu!!

Muac!


Moltes gracies pels anims Hellen!! I moltes felicitatssss!!! Dema tinc la puncio, aviam si troben algun mes amagat! Yo estic positiva, la veritat ajudar molt poder compartir dubtes i experiencies, cuida molt aquesta panxeta!! :ok:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dl. maig 24, 2021 9:51 am

Bicheta23, molta sort amb la punció!! Quan et trobis bé ja ens explicaràs com ha anat!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dl. maig 24, 2021 6:39 pm

46XX ha escrit:Bicheta23, molta sort amb la punció!! Quan et trobis bé ja ens explicaràs com ha anat!

Hola 46XX!!!! Al final han sigut 4 ovuls, dema diran si han fecundat i quants son madurs, em trobo be no em fa casi mal, algun colic pero be, ara a creuar dits aviam si arribem a transfer! Vosaltres ja mateix teniu eco no?
Cuideu molt la panxeta!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dl. maig 24, 2021 7:41 pm

Jo tampoc vaig sentir res, com que només me van creixer 6 folis i només em van treure 3 òvuls, zero molèsties, ni abans ni després, podria passar mil cops pel mateix, que ni m’he enterat...

La meva dona la veritat és que fa vida normal, no s’ho vol ficar al cap tampoc, diu que no té cap enfermetat que li impedeixi fer res, així que l’unic que no fa és carregar les bosses quan anem al super. Avui hem estat netejant finestres y vidres, jajajaja, no es vol sentir “inutil”, així que de moment, mentre no li diguien el contrari, farà vida normal.

La eco la tenim la setmana que ve, que la teniem aquesta però la nostra gine no hi era i la meva dona volia que ens la fes ella, així que toca esperar, una mica més encara.
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dl. maig 24, 2021 8:10 pm

46XX ha escrit:Jo tampoc vaig sentir res, com que només me van creixer 6 folis i només em van treure 3 òvuls, zero molèsties, ni abans ni després, podria passar mil cops pel mateix, que ni m’he enterat...

La meva dona la veritat és que fa vida normal, no s’ho vol ficar al cap tampoc, diu que no té cap enfermetat que li impedeixi fer res, així que l’unic que no fa és carregar les bosses quan anem al super. Avui hem estat netejant finestres y vidres, jajajaja, no es vol sentir “inutil”, així que de moment, mentre no li diguien el contrari, farà vida normal.

La eco la tenim la setmana que ve, que la teniem aquesta però la nostra gine no hi era i la meva dona volia que ens la fes ella, així que toca esperar, una mica més encara.


Si el millor es fer la rutina normal excepte agafar pes, aixi el cos es mante agil, potser ja podreu veure el sexe a la eco!! Per cert vaig llegir lo del aquarius y avui ja he begut! Cuideu-vos molt!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dl. maig 24, 2021 8:30 pm

Jajajajaja això això, beu molt d’aquarius, total, no és gaire esforç, així que per l’aquarius que no sigui. La meva dona beu aquarius zero de taronja, però de sempre, vaja. I si et serveix d’alguna cosa, té els peus sempre congelats, hi ha noies que diuen que s’han de tenir calentets, però ella no soporta portar mitjons a casa, axí que ben freds sempre. Tu fica’t mitjons si no et molesten, tampoc et ve d’aqui.

A la eco, si tot va bé, dona gràcies de que sentim batec, que de vegades diuen que a la primera eco encara no es sent... estarà ja de més de 6 setmanes quan la tinguem, així que no se. El sexe crec que es veu clarament a la setmana 20, si no m’equivoco.

La meva dona està ratllada perquè segueix sense cap simptoma, només cansanci i son, i bueno, pixa molt, cada nit s’aixeca 3 cops. Res mes, però mira, millor que no senti res a sentir-se malament, i encara potser és molt aviat, no se!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dl. maig 24, 2021 8:41 pm

46XX ha escrit:Jajajajaja això això, beu molt d’aquarius, total, no és gaire esforç, així que per l’aquarius que no sigui. La meva dona beu aquarius zero de taronja, però de sempre, vaja. I si et serveix d’alguna cosa, té els peus sempre congelats, hi ha noies que diuen que s’han de tenir calentets, però ella no soporta portar mitjons a casa, axí que ben freds sempre. Tu fica’t mitjons si no et molesten, tampoc et ve d’aqui.

A la eco, si tot va bé, dona gràcies de que sentim batec, que de vegades diuen que a la primera eco encara no es sent... estarà ja de més de 6 setmanes quan la tinguem, així que no se. El sexe crec que es veu clarament a la setmana 20, si no m’equivoco.

La meva dona està ratllada perquè segueix sense cap simptoma, només cansanci i son, i bueno, pixa molt, cada nit s’aixeca 3 cops. Res mes, però mira, millor que no senti res a sentir-se malament, i encara potser és molt aviat, no se!

Jaja!! Doncs aquarius amb mitjons a tope!!! De moment si es troba be de conya, per que hi ha embarassos molt fututs, jo vaig tenir un embarac ectopic fa tres anys i no estava ni de 4 sermanes i ja vomitava! Aviam dema que em diuen els del laboratori estic una mica dels nervis!!! Ja us anire explicant!!! A cuidar-se molt!!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dt. maig 25, 2021 9:43 am

46XX ha escrit:Jajajajaja això això, beu molt d’aquarius, total, no és gaire esforç, així que per l’aquarius que no sigui. La meva dona beu aquarius zero de taronja, però de sempre, vaja. I si et serveix d’alguna cosa, té els peus sempre congelats, hi ha noies que diuen que s’han de tenir calentets, però ella no soporta portar mitjons a casa, axí que ben freds sempre. Tu fica’t mitjons si no et molesten, tampoc et ve d’aqui.

A la eco, si tot va bé, dona gràcies de que sentim batec, que de vegades diuen que a la primera eco encara no es sent... estarà ja de més de 6 setmanes quan la tinguem, així que no se. El sexe crec que es veu clarament a la setmana 20, si no m’equivoco.

La meva dona està ratllada perquè segueix sense cap simptoma, només cansanci i son, i bueno, pixa molt, cada nit s’aixeca 3 cops. Res mes, però mira, millor que no senti res a sentir-se malament, i encara potser és molt aviat, no se!


Ei!!! Que tal? M acaben de trucar de laboratori, nomes tindre un embrio, a creuar els dits, dijous tinc transfer! Esperem que sigui un campio!!!
La vostra historia em dona molts anims!! Ja us anire explicant! Cuideu-vos molt!!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dt. maig 25, 2021 10:31 am

Doncs aquí tens al teu super campió!! Ara a ficar molta força perquè es divideixi bé i a preparar l'endometri perquè estigui ben gruixudet per a la transfer.

Molts ànims!! A ser positius i a confiar en ell. La transfer és un moment super especial, ja ho veureu. Molta sort!!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dt. maig 25, 2021 12:59 pm

46XX ha escrit:Doncs aquí tens al teu super campió!! Ara a ficar molta força perquè es divideixi bé i a preparar l'endometri perquè estigui ben gruixudet per a la transfer.

Molts ànims!! A ser positius i a confiar en ell. La transfer és un moment super especial, ja ho veureu. Molta sort!!


Si ja estic liada amb la progesterona, m han comentat lo de beure aigua mitja hora abans, sere un globet, jeje!!! Aviam si l encertem!! Jo li enviare vibracions desde aqui!!! Moltes gracies pels anims!!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dt. maig 25, 2021 2:42 pm

bicheta23 ha escrit:
46XX ha escrit:Doncs aquí tens al teu super campió!! Ara a ficar molta força perquè es divideixi bé i a preparar l'endometri perquè estigui ben gruixudet per a la transfer.

Molts ànims!! A ser positius i a confiar en ell. La transfer és un moment super especial, ja ho veureu. Molta sort!!


Si ja estic liada amb la progesterona, m han comentat lo de beure aigua mitja hora abans, sere un globet, jeje!!! Aviam si l encertem!! Jo li enviare vibracions desde aqui!!! Moltes gracies pels anims!!!



A la meva dona li van dir que begués normal durant tot el matí (la transfer va ser a las 12:10) i que 1h abans de la transfer, que no pixés. Vigila perquè no has d'anar amb la bufeta plena a reventar, a més, t'apreten bastant amb l'ecògraf i si vas plena, et pots pixar, jajaja. És curiós com a la eco es veu clarament el sac amb el pipi. I la progesterona, segons la meva dona, és una mica engorrosa perquè al expulsar el recobriment, queda com una pasta, però bueno, ja no ens ve d'aqui, oi?
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dt. maig 25, 2021 4:27 pm

46XX ha escrit:
bicheta23 ha escrit:
46XX ha escrit:Doncs aquí tens al teu super campió!! Ara a ficar molta força perquè es divideixi bé i a preparar l'endometri perquè estigui ben gruixudet per a la transfer.

Molts ànims!! A ser positius i a confiar en ell. La transfer és un moment super especial, ja ho veureu. Molta sort!!


Si ja estic liada amb la progesterona, m han comentat lo de beure aigua mitja hora abans, sere un globet, jeje!!! Aviam si l encertem!! Jo li enviare vibracions desde aqui!!! Moltes gracies pels anims!!!



A la meva dona li van dir que begués normal durant tot el matí (la transfer va ser a las 12:10) i que 1h abans de la transfer, que no pixés. Vigila perquè no has d'anar amb la bufeta plena a reventar, a més, t'apreten bastant amb l'ecògraf i si vas plena, et pots pixar, jajaja. És curiós com a la eco es veu clarament el sac amb el pipi. I la progesterona, segons la meva dona, és una mica engorrosa perquè al expulsar el recobriment, queda com una pasta, però bueno, ja no ens ve d'aqui, oi?


Yo la tinc a les 12:20, si m han dit que nomes cal 3 gots d aigua, seria mitj litre, si es veritat la progesterona surt de cop sense avisar!!! Tot valdra la pena si ho aconseguim. Ja us anire explicant! Una forta abracada!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dc. maig 26, 2021 5:21 pm

Hola!
Pues llegamos de la transfer de nuestro último embrión, con todas las esperanzas depositadas en él que igual no era el más bonito de los 4 que teníamos pero esperamos que este se quede con nosotros. Ahora toca esperar al día 7 para la beta, nos tocaba el 6 pero al ser domingo nos hacen esperar a lunes... como no se hace ya bastante largo... esperaremos :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Espero que vuestras estimulaciones y punciones vayan genial y la barriguita de la mujer de 46xx preparada para la súper eco de la próxima semana >.-<: perdonad que no personalice más.

espero compartir betaespera con alguna de vosotras!
ánimo y fuerzas para todas!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dj. maig 27, 2021 7:15 am

Hola!!

Com esteu? Ahir vaig anar a fer la primera eco i de moment tot correcte! Tot just estic de 4 setmanes, però vam poder veure que almenys s'havia implantat on tocava.

Tema simptomes? De moment zero... com a molt potser una mica més de son. No sé si és normal no tenir-ne.. potser venen més endavant.. La propera eco serà en 15 dies per saber si té batec o no.

Aicha: segur que aquesta transfer serà la bona!! molts ànims!

bicheta23: jo només en vaig aconseguir 2 i de qualitat B i mira, a la primera ha funcionat! O sigui que molts ànims i molta sort! Amb un es pot :)

46XX: quan teniu la eco?? suposo que aviat! Jo igual que la teva dona no tinc simptomes de moment... ànims! segur que estarà tot bé!

I la resta com esteu? espero que estigui anant tot bé!



Una abraçada!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dj. maig 27, 2021 10:03 am

Bicheta23: espero que hagi anat molt bé la punció. Ja ens explicaràs què tal.

Aicha: que bien que tuvieses varios embriones congelados, ahora a poner esperanzas en este último que os queda, a cruzar los dedos!! (esta noche pongo una vela al lado de la que le pongo al mío, rituales, jajaja)

Akasha: nosaltres fem avui les 6 setmanes ja... a vegades passa molt lent el temps, i a veggies super ràpid... Heu tingut la primera eco molt aviat, no?? Nosaltres l'hauriem de tenir demà, però la nostra gine no hi és i com que la meva dona la vol tenir amb ella, doncs toca esperar a la semana que ve... Ja ens comencem a ficar una mica nervioses.
Millor no tenir simptomes que tenir-ne, jo crec, tot i que al no sentir res, et ratlla una mica, però la qüestió és trobar-se bé, no? La meva dona porta unes nits que s'aixeca 4 cops a pixar, i desde fa un parell de dies que se li han inflat els pits, li surten del sostenes, jo no se què farem perquè si de normal fa una copa E i ja li costa trobar-ne...

Ànims a totes les que esteu en betaespera, ecospera, dgpespera, puncióespera... no desespereu!!
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: blanketa » dj. maig 27, 2021 2:17 pm

Hola noies,

Avui hem fet la beta i ha sortit negativa. No ens ha sorprès perquè la primera analítica de progesterona va sortir malament i ja ens ho temíem, però de totes maneres és un pal...

Aquesta transferència la vam fer en cicle natural i hem pensat que potser podem provar fer una segona transferència en cicle artificial... Vosaltres què en penseu?

També ens han parlat de tota una sèrie de proves que fan a l'endometri quan les transferències no van bé, però ens ha dit que les solen fer si hi ha 2 transferències negatives. A nosaltres ens sembla que potser podem fer un segon intent canviant el tema de natural a artificial a veure si així tenim més sort.

Perdoneu que no personalitzi. Abraçades i ànims a totes!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dj. maig 27, 2021 3:25 pm

46XX ha escrit:Bicheta23: espero que hagi anat molt bé la punció. Ja ens explicaràs què tal.

Aicha: que bien que tuvieses varios embriones congelados, ahora a poner esperanzas en este último que os queda, a cruzar los dedos!! (esta noche pongo una vela al lado de la que le pongo al mío, rituales, jajaja)

Akasha: nosaltres fem avui les 6 setmanes ja... a vegades passa molt lent el temps, i a veggies super ràpid... Heu tingut la primera eco molt aviat, no?? Nosaltres l'hauriem de tenir demà, però la nostra gine no hi és i com que la meva dona la vol tenir amb ella, doncs toca esperar a la semana que ve... Ja ens comencem a ficar una mica nervioses.
Millor no tenir simptomes que tenir-ne, jo crec, tot i que al no sentir res, et ratlla una mica, però la qüestió és trobar-se bé, no? La meva dona porta unes nits que s'aixeca 4 cops a pixar, i desde fa un parell de dies que se li han inflat els pits, li surten del sostenes, jo no se què farem perquè si de normal fa una copa E i ja li costa trobar-ne...

Ànims a totes les que esteu en betaespera, ecospera, dgpespera, puncióespera... no desespereu!!

Hola!!! Al final la transferencia sera el cicle vinent perque tenia una mica de liquid de quan van fer la puncio, pero m han dit que es un embrio moltmacu i ben dividit. A esperar una mica mes!
Anims que d aqui a res ja escoltareu el batec!!! Cuideu-vos molt!!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dj. maig 27, 2021 3:59 pm

blanketa ha escrit:Hola noies,

Avui hem fet la beta i ha sortit negativa. No ens ha sorprès perquè la primera analítica de progesterona va sortir malament i ja ens ho temíem, però de totes maneres és un pal...

Aquesta transferència la vam fer en cicle natural i hem pensat que potser podem provar fer una segona transferència en cicle artificial... Vosaltres què en penseu?

També ens han parlat de tota una sèrie de proves que fan a l'endometri quan les transferències no van bé, però ens ha dit que les solen fer si hi ha 2 transferències negatives. A nosaltres ens sembla que potser podem fer un segon intent canviant el tema de natural a artificial a veure si així tenim més sort.

Perdoneu que no personalitzi. Abraçades i ànims a totes!



Jo! Sento la beta negativa.

Si et serveix d'alguna cosa, nosaltres abans de começar amb això, com que teniem clar que la gestant seria la meva dona, la gine que li porta per la SS tot el tema de l'endometriosi, va voler fer-li la eco 3D per veure-li bé tot l'úter i anar el més "segur" possible, per no perdre tant de temps ni diners. Gàcies a la eco aquesta, li van veure super bé tota la forma de lúter per tots els costats, inclús el costat que pega amb l'intestí, i li van veure dos pòlips que en les eco 2D mai li havien vist, i que van decidir treu-re'ls per evitar problemes d'implantació. Pensa que nosaltres entre unes proves i unes altres, hem trigat un any en poder començar el procès.
Mira quines proves són les que aconsellen fer quan hi ha problemes d'implantació a veure si podeu adelantar alguna cosa i anar una mica més sobre segur, no se.

Molts d'anims!!!
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dj. maig 27, 2021 4:02 pm

Hola!!

46XX: uff en aquestes coses el temps passa suuuper lent!! Ja, el tema de la eco no sé perquè me'l van fer tan aviat. A la clinica on vaig tot ho fan més aviat no sé perquè, no m'hi entenc gaire... la beta per exemple me la van fer just 7 dies després de la transferència, tot i que 5 dies després de la transferència ja em sortia el pipitest positiu. La eco em van dir 10 dies després de la beta per saber si s'havia implantat on toca. I ara 15 dies per les 7 setmanes i la eco del batec. No sé si son els temps habituals d'espera o no..
Lo dels simptomes en part millor no tenir-ne, però alhora ralla no tenir-ne perquè tampoc saps si és normal... jo vaig estar amb perdues marronoses durant una setmana i ara com a molt tinc son i també pixo més a la nits, però a part d'això res més, els pits res de res...

blanketa: jops... em sap molt greu... :( us queden embrions congelats? sobre el cicle natural o artificial no et puc ajudar gaire.. no sé si fer-ho d'una manera o de l'altre pot tenir beneficis. En el meu cas va haver de ser artificial per força per el fet de tenir SOP. Potser el fet de fer-ho artificial fa que deixis el teu cos en les condicions optimes, tot i que et fots un xute més gran de medicaments i durant més temps. I sobre les proves, si alguna es pot fer per anar avançant i tenir més informació potser és millor.

bicheta23: a mi també em van fer esperar un mes extra per tenir folicles residuals.. en part millor perquè deixes reposar el cos i que tot torni al seu lloc. Molts ànims!!


Molts ànims a totes!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::