FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dc. abr. 28, 2021 1:16 pm

Noies que passa amb els estrogens? Jo soc cicle artificial i com estic embarassada he de fer estrogens fins setmana 12. Hi ha algun problema? Fins quan?
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » dc. abr. 28, 2021 1:23 pm

Hola!
46XX: si! mi embrion era a día 3 mas 1 de descongelación. Creo por lo que leí que en fresco el problema pasa por la estimulacion previa y que eso puede afectar al hacerlo consecutivo. Pero no porque haya estado congelado es mejor, creo. O al menos congelado a día 5 que es blasto si es mejor.
Somos los casos raros de día 4. Estuve buscando y no hay muchas transfers en día 4. A mi me queda 1 solo calidad C asi que si esta transfer no funciona al proximo lo llevo hasta blasto. Tu mujer ya empezó con la progesterona?

meritxell: Antes de la punción cuantos foliculos se veían? Piensa que lo mejor es la calidad, aunque sea 1.

:--/) :--/)
meritxell.fernandez-marti
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. abr. 17, 2019 12:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: meritxell.fernandez-marti » dc. abr. 28, 2021 1:42 pm

Hola de nou,

46XX: el ginecóleg ens ha recomenat que al ser Només un, en dia 3 cap a dins en fresc!Diu que millor que a dins de l’úter no estarà enlloc!Fer-los arribar a dia 5, és per poder seleccionar els millors, però al haver-n’hi Només un, diu que millor fer transfe!

A veure que tal ve....
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: ambjdejan » dc. abr. 28, 2021 2:09 pm

Laieta1986bcn ha escrit:Noies que passa amb els estrogens? Jo soc cicle artificial i com estic embarassada he de fer estrogens fins setmana 12. Hi ha algun problema? Fins quan?



Laia, hi ha diverses marques d'estrògens. No sé quin fas servir. Jo feia servir Estradiol Meriestra de 2mg i l'han deixat de fabricar (trencament d'estoc). Per sort tenia controlades 2 farmàcies de Barcelona que treballaven amb un majorista que encara en tenia algunes caixes i vaig poder aguantar i només em va faltar l'última caixa. Aleshores em vaig passar a Progynova 1mg, que en principi segueix distribuint-se amb normalitat.

La diferència és que Estradiol Meriestra són 15,45€ la caixa de 30 pastilles de 2mg i la caixa de Progynova són 18€ la caixa de 20 pastilles de 1mg... O sigui que amb Progynova el tractament et surt 3 cops més car.

Per cert, que la progesterona passa al revés. La de 100mg val 1/4 part, o sigui que com que en gastes el doble, et surt per la meitat (no sé si m'explico) però jo ho vaig descobrir i m'he estalviat uns 80€ que mira, ajuda...
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dc. abr. 28, 2021 2:16 pm

Ostres! Gracies Ambjdejan! Jo he fet el panoli llavors, faig progynova i progesterona de 200mg :ufs: que lerda!

El tema es que de progesterona em poso 3 ovuls de 200mg al mati i 3 ovuls de 200mg a la nit... 12 ovuls de 100gr crec que no el cabrien... jajajaja.

Aprofito per contestar-vos q fa molt que no em conecto!

46xx i Eculipto, yo la primera transfe fui solo con acido folico, pero como me pusieron un blasto muy bueno y no funcionó, el doctor me dijo que a la 2a íbamos con todo: tomé probióticos, AAS, dacortín y dejé el café. Sinceramente, creo que funcionó porque tenía que funcionar y no por ninguna pastilla en concreto, no sé... hay tantas cosas inexplicables! Como que te pongan un blasto y te embaraces de dos :-o00m
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dc. abr. 28, 2021 2:27 pm

Eucalipto: tornem a tenir eco avui un altre cop, dilluns l’endometri el tenia bé de mida, a 8,9 ja i trilaminar. En canvi el foli dominant el tenia petit encara, a 13,8. Així que no ha començat encara amb la progesterona tot i que l’hem comprat ja, cyclogest de 400 (18€ la caixa). Me acabo de dar cuenta que te he escrito en catalán, lo siento!

Meritxell: sí sí, nosaltres al tenir només un, tb el vam portar només a dia 3. El vam congelar perquè ho fem a mitges i en cicle natural, em vaig estumular jo i la gestant és la meva dona, i com que de manera natural mai hem anat sincronitzades, vam haver de congelar, i de moment segueix congelat, fins que ella estigui preparada.

Laieta: jajajajaa la vida és així de capritxossa, sòc de les que pensa que si ha de venir vindrà i vindrà quan vulgui, per més que fem nosaltres.
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rachel_endo » dj. abr. 29, 2021 11:51 am

Hola!!
Que probioticos tomabais?

Sirve el Fertybiotic como probiotico?

Un saludo
meritxell.fernandez-marti
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. abr. 17, 2019 12:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: meritxell.fernandez-marti » dj. abr. 29, 2021 12:32 pm

Hola noies,

Ens acaba de trucar el ginecòleg, l’ovul que van treure ahir ha fecundat i demà em fan la transferència!

Ja us aniré explicant!!!
Uma31
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 15, 2021 11:45 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Uma31 » dj. abr. 29, 2021 2:37 pm

Hola noies!!

m'he estat posant al dia de tot,

46XX: a mi tambè em van explicar el tema dels estrogens i la dificultat de trobar-los per tema stock, el Dr. em va receptar una en format pomada, que diu que és força nou i que li ha funcionat bé recientment, ( Oestraclin Gel ) que m'ho he de posar a la part interior dels braços, cuixes, etc.. No teniu data aprox de la transfe a la teva dona?? a nosaltres al final ens han dit que si tot va bé tinc la transfe el proper divendres dia 7 de maig!! :p-)

Laieta1986: Ostres!! quines coses, no tenía ni idea que això podía passar! ves informant-nos i ànims que segur que tot anirà bé!!!


Us envío molta força i ànims a totes!
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: rakele » dv. abr. 30, 2021 9:44 am

hola guapes!

No he participat massa encara en aquest fil, em vaig quedar més al de FIV 2020 però com que veig que casi totes les d'allà ja sou aqui, us escric per dir-vos que la meva beta és positiva!!!

Em van fer la transfer el dia 16 i ahir em vaig fer l'anàlisis de sang ( en orina ja sortia marcat des del dia 22!!!)
La beta ha sortit de 924,51 mUI/mL, a la clínica m'han dit que està molt bé, que està ben agafat!!
Sembla que no pugui ser, després de 3 anys i mig provant-ho, inseminacions, una altra FIV..
Ara m'han dit que repeteixi l'anàlisis la setmana vinent i el dia 14 de maig tenim la primera ECO!

Res, us volia donar ànims a totes!! i animar-vos a fer totes les proves possibles. Aqui volia agraïr especialment a la Gala84, a la Ulupika, i a la Xantipa que em van insistir molt en fer més proves.. MOLTES GRÀCIES NOIES!!!

una abraçada molt forta
rakele l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 30, 2021 2:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. abr. 30, 2021 1:18 pm

Rakele: enhorabona!! Quina bona noticia!!! Ja són uns quants positius els que hi ha al grup.
Llavors què vas fer? Pipi test?? Per saber-ho tan aviat??
La meva dona diu que quan li facin, no voldrà saber res fins l’analitica de sang, quin patiment ens espera!

Meritxell: com ha anat la transfer??

Uma31: com que ho fem en cicle natural, tenim eco cada dos dies, és dificil de preveure, perquè creix una mica com vol i quan vol. En la primera eco el foli que semblava que seria el dominant, a la tercera eco es va parar i en canvi va donar l’estiron una altre de l’altre ovari que a la primera eco estava més petit que l’altre.
És molt capritxós tot el sistema reproductiu, sembla ser.

I a modo curiositat, a alguna de vosaltres us ha passat o coneixeu algún cas de que l’embrió no hagi sobreviscut a la decongelació?? He llegit molt poc sobre aquest tema i em sembla extrany.
meritxell.fernandez-marti
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. abr. 17, 2019 12:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: meritxell.fernandez-marti » dv. abr. 30, 2021 4:11 pm

Hola noies,

Quina alegria veure positius!!!!!

Aquest matí m’han fet la transfe!L’embrió era de dia entre 2 i 3!Al moment de preparar-lo la embriologa ha dit que estava molt bé i que ja shavia dividit en 4 cel.lules i que de moment era de qualitat A!!Ara a descansar i esperar a que s’entengui amb el meu endometri i es quedi amb nosaltres!!!!

Esperem que el nostre campió segueixi endavant!!El dia 13 tinc l’analisis de sang!

Com aneu vosaltres???
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » dv. abr. 30, 2021 4:17 pm

Hola!
Rakele felicitaciones!! la beta es altisima. Has tenido algun sintoma? El embrion te lo transfirieron el mismo día que lo descongelan, o sea a día 5?

Rachel_endo: no me acuerdo la marca de probioticos, fue un blister de 14 pastillas orales. Fui buscando una marca y la farmaceutica me convenció por otra. Yo creo que cualquiera funciona, aunque despues le pregunte a mi medico y dijo que no era necesario. Tal alguna otra chica con beta positiva sea de mas ayuda.

46XX: como viene el endometrio? Ya falta poco para la transfer.

meritxell: Exito ahora en la beta espera!

suerte a todas!
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Xantipa2 » dv. abr. 30, 2021 5:07 pm

Hola noies!!

Com esteu?? A tope totes, no??

Felicitats pels súper positius noies!! LAIA, RAKELE espero que disfruteu molt de les panxulines!!

Les demés anims i força per seguir emdevant. Aquest any es molt millor que el passat, els planetes estan mes alineats.

Jo segueixo igual que l'últim cop que vaig escriure, encara amb nàusees, vomits i moooolt mal d'estómac.
Fins els nassos de punxar-me heparina cada dia però... Sempre penso que cada dia que pasa es un dia menys per trobar-me bé i acabar amb les punxades.

En res ja entro al 2n trimestre! I com es el segon tinc panxeta, només visible als meus ulls, però amb el primer no la tenia així fins ben be els 4 mesos.

Sento no entrar gaire... Entre que no em trobo bé i tinc amnesia d'embarassada, vaig despistada tot el dia i no me'n recordo de res...

Lo dit. Enhorabona a totes les panxus i anims a les futures panxus.

:-()-) :-()-)
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dv. abr. 30, 2021 8:18 pm

Hola noies!!!

Com esteu?? he estat desapareguda perquè necessitava no pensar en la FIV :-o00m durant un temps. Tot bé ehhhh faig actualització. El mes passat tenia cita, la primera d’inici d’estimulació i fent-me la eco em van veure un folícle dominant i estradiol a 68, així que anticonceptives i a casa. El dia 28 vaig tenir hora i tot bé 23 folícles en total. Ja em van dir que no em farien en fresc segur i súper controlada per si hiperestimulo, pero la veritat o prefereixo, se que el meu endometri esta ahí ahí i vull donar-li temps per posar-se a to, ja que tinc endometrosi.
Així que estic a dia 2 de estimulació i el dia 10 punció segurament.
Perdoneu la desconexió pero la necessitava, estava superangoixada pel procès i aquest temps mha anat genial.

M’he posat al dia amb totes us aniré mecionant més personalitzadament a poc a poc.

Petons a totes!!
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dv. abr. 30, 2021 8:42 pm

Holaaa!

Ara feia dies q no entrava, quantes cosetes!!

Primer donar l'enhorabona a les panxones noves! I també a les menys noves q segueixen el bon camí!

Laieta, espero de tot cor q vagi bé, com diuen algunes no té per què no tirar endavant, tu pensa en positiu mentre no tinguis certeses del contrari. Jo tmb conec un cas com el teu, i les dues criatures van néixer i créixer sense problemes. Si decidissis q no, ja sé q descartes SJDD, com a recomanació la meva va a Vall d'Hebron, jo hi vaig fer una ILE i en tinc un bon record (obviant la merda q hi anava a fer, clar).

Lila, quina bona notícia! Potser el teu cos, sabent q venia una fiv, s'ha relaxat i s'ha deixat fer. En qualsevol cas és una mooolt bona notícia, millor no haver de passar per fiv!

Meritxell, tranquil·litat aquests dies i esperem el teu positiu el dia 13!

Rakele, enhorabona també, les teves segones bones notícies les esperarem pel 14!

46xx, espero q pogueu transferir ben aviat! Jo no conec casos en què la descongelació no hagi anat bé, i espero no haver-ne de conèixer. Però sí q els metges avisen q existeix la possibilitat... Encara q remota.

Perdoneu q no personalitzi més però amb el mbl ara no puc veure més missatges anteriors i tinc la memòria a curt termini de vacances!

Jo vaig començar fa dues setmanes amb punxades, la regla em va baixar aquesta setmana i ara segueixo amb més punxades, cicle llarg q no sé fins quan durarà, però tema punxar-me no se'm fa cap muntanya. A veure si us puc donar bones notícies.

A seguir!
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dg. maig 02, 2021 4:20 pm

Hola noies,

Espero que estigeu bé, porto una dies amb el tractament d’estimulació. Les que ja heu passat, vau tenir símptomes?
Em noto com inflor a la panxa i náuseas sobretot a la nit.

Melbourneque vol dir cicle llarg?

Petons!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dg. maig 02, 2021 6:13 pm

Anna_86: jo vaig tenir zero simptomes, em vaig punxar les dosis més altes que hi ha i durant 12 dies. La punció va ser dos dies després de l’última punxada, en total la meva estimulació van ser 14 dies.

He de dir-te que només vaig fer 6 foli i dels 6 només 3 eren grans, i dels 3 que em van treure, només 2 eren madurs, així que amb tanta poca quantitat, era normal no sentir-me imflada.

Crec que cada persona tolera la medicació de manera diferent i llegiràs històries de tot tipus.
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dl. maig 03, 2021 8:55 am

Hola!!

Com esteu??

rakele: que bé!! enhorabonaaa :D quina alegria anar sentint bones notícies també!

meritxell: ànims amb la betaespera!!

Melbourne: jo tampoc sé que vol dir això de cicle llarg? molts ànims amb les punxades! quan portes uns dies fent-ho és com que ja t'hi "acostumes" jeje

46xx: com ho porteu? teniu data ja per la tranfer?

Anna_86: jo durant l'estimulació em vaig inflar molt. Em costava cordar-me alguns pantalons i tot! El dia després de la punció pesava 3kg més! Em van fer beure molt acuarius i aigua per fer baixar la retenció de líquids i en un parell de dies ja va estar.


Jo ja estic a la meva última setmana de preparació per la transfer, en principi m'han dit que serà el proper dilluns dia 10. Avui he d'anar a revisió i és possible que ja em facin punxar l'ovitrelle i després vindran les punxades de progesterona. Estic nerviosa no, lo següent!!


Molts ànims a totes!!!
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dl. maig 03, 2021 10:40 am

Molts ànims Akasha. Tu el 10 tranfe jo el 10 punció :b-))) ens anirà super bé.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::