FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dj. set. 23, 2021 11:01 am

clip ha escrit:Hola noies!

He estat forces dies sense dir res perquè he estat de vacances i a més a més, no tinc gaires bones noticies per la meva part. Teniem 9 Blastos congeltas de força bona qualitat i vam decidir fer DPG als 4 de més bona qualitat. Doncs res, tots amb alteracions... no ens serveix cap d'aquest 4 i ara només ens queda biopsiar la resta (els que ja són de menys qualitat). Per tant, la cosa pinta un mica regulín i ha sigut un pal ben fort amb els números inicials que teniem...

Rider: Me alegro de tus 3 embriones conseguidos. Además creo que esta genial que decidáis transferir 2. Un duda, por SS solo congelan a día 3? Entiendo que te transferirán el A y el B, verdad? Ostras que cerquita que estas :ok: Tenéis ya fecha aproximada para la transfe?

46xx: Us vaig seguir quan vau fer el procés i em va saber molt greu com va anar tot plegat. M'alegro molt saber que heu agafat forces i que torneu a la batalla. Us desitjo tota la sort del món! Que us van dir a la visita que vareu fer?

27primavera: Bienvenida! Aquí encontraras mucha información y apoyo. Tengo que decirte que con 27 añitos y trompas obstruidas, la cosa pinta muy muy bien.

Piruleta15: Has començat ja? Tens alguna cosa en ferm?

Lna: Bueno, bueno!... SUPER FELICITATS!!!! >.-<: Que rebé! quina alegria!!!! No em puc ni imaginar com deus estar d'emocionada i satisfeta! A més, el teu cas de transfe de qualitat D de la teva nena que ens comentes, és un xute de positivisme i esperança per totes nosaltres. Ja ens aniras dient com va tot, d'acord? Quan tens la eco?

La resta, alguna novetat?


Hola ,
pues no se si si en la ss congelan a dia 3 a todo el mundo , pero a mi si .
Sí, me transfieren los dos de mejor calidad , y el tercero lo dejaran en cultivo hasta dia 5 y si sobrevive lo volveran a congelar.
Lo de la transfe el primer dia de regla me he de tomar progesterona y llamarles , y no se cuantos dias despues sera la transfe....

Me sabe mal lo que te a pasado, ami la primera fiv me salieron todos con aneuploidias tambien.
Esta vez como voy por la ss no hacen dgp, asi que tambien estoy a la espectativa.....la dra dice que muchos dgp son mal diagnosticados y que aunque tenga aneuploidias en un 50% de los casos se autoarreglan solos.
Asi que si me quedara embarazada me harian muchas pruebas para descartar problemas....
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

FIV 2021

EntradaAutor: Sara36 » ds. set. 25, 2021 10:38 am

Hola noies!

46XX: Aviam que tal amb el protocol llarg! Suposo que encara esteu amb el Decapeptyl i no heu començar l'estimulació.

Rider: Mucha suerte con la transfer. ¿Tienes fecha ya?

Clip: Moltísima sort amb el DGP d'aquests blastos!!!

A totes les altres molts ànims i molta sort en els nous processos

EGO: A mi també mhan plantejat protocol llarg de cara a la següent FiV pel mateix motiu que la 46XX. Sempre tinc algun folícle molt més gran que els altres i això s'ajunta amb la meva baixa reserva, que encara ho complica més. Amb els 2 protocols anteriors he tret molts pocs ovuls.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. set. 26, 2021 9:43 pm

Com ho porteu?

Jo estic entre nerviosa, amb por, emocionada, amb dubtes, incertesa, moltes coses...

De moment només estic amb les anticonceptives (1r pas) però ufff ara em ve tot.

Com va ser el 1r cop per vosaltres?

Ho vau aconseguir a la 1a? Porteu molts intents? Jo com no sé el motiu encara ho tinc tot com més incert...

Una abraçada i molts energia +
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

FIV 2021

EntradaAutor: Sara36 » dl. set. 27, 2021 3:59 pm

Hola Piruleta!

Ets super jove i la teva edat juga molt a favor vostre. Espero que tingueu molta sort en aquesta FIV! El tema de l'hipotiroidisme crec que no és cap problema mentre estigui controlat. De cara a la transfer segur que et miren els nivells de TSH i tho regulen. Es algo molt freqüent.

Vosaltres teniu infertilitat d'orígen desconegut, oi? Quines proves us heu fet fins ara?

A mi la 1a FIV no em va anar bé, però jo tinc baixa reserva ovàrica i també tenim un problema d'infertilitat masculina (ens hen ajuntat 2 amb problemes jeje). El nostre cas és difícil.

Les altres com esteu?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. set. 27, 2021 5:57 pm

Hola Sara36,

Doncs sí, la tsh ho van controlant! Poc a poc em va baixant... Però a veure si arriba a menys 2,5.

Infertilitat desconeguda si... No tenim idea...

Proves fetes:

Ell: seminogrames, cariotip, ADN cadena doble fragmentació O algu així es diu jaja.

Jo: prova per mirar trompes, cariotip, antimulleriana, ecografies...

Tot el que es podia pel que ens han dit... Tot bé, res significatiu. I edat menys de 34 els dos.

Així que....La visita de control la tinc mitjans octubre ja!

Ho tornes a intentar Sara?

Ànims noies!
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

FIV 2021

EntradaAutor: Sara36 » dl. set. 27, 2021 6:57 pm

Hola Piruleta!

¿A quins valors teniu la fragmentació de cadena simple i doble? Us van fer la prova a la Dexeus? Crec que a Dexeus també envien la mostra al Cimab.

Segurament ho tornem a provar tan bon punt el doctor ho vegi favorable (l'última vegada em van veure pocs folícles el 1r dia de regla i m'ho van cancel.lar)

Quan de temps porteu buscant?

Nosaltres portem 2 anys i mig, amb un avortament fruit d'un embaràs natural

Respecte a la FIV fan una mica de cosa les punxades a l'inici, però jo no vaig tenir molèsties a part d'una mica d'inflor. De la punció tampoc vaig notar gaire cosa. La part física la vaig portar bé, psicològicament és més dur (es passen nervis).
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. set. 27, 2021 9:41 pm

Doncs Sara la sencilla 33 (de 45) i doble 40 (de 48) en principi un resultat normal.

La vam fer a Cimab, nosaltres a Dexeus hem anat ja amb tot fet! Ens vam moure per on vam voler en cada moment i ens hem plantat amb les proves allà. Anàvem a diverses opinions, segons vibracions en cada moment...

Nosaltres portem any i mig aprox. i mai natural, la veritat que igual preferiria saber que falla jaja.

Algún consell tema punxades, punció, transferència? El tema procés i treballar també em preocupa.

Una abraçada!
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

FIV 2021

EntradaAutor: Sara36 » dt. set. 28, 2021 9:21 am

Hola Piruleta,

Doncs teniu uns resultats de fragmentació boníssims! Ja ens agradaria a molts!

Ovules amb normalitat? Em refereixo a si than descartat ovaris poliquístics i aquestes coses. Jo, per exemple, tinc cicles molt llargs i poc regulars.

Respecte a la feina, per mi no és problema perquè la majoria de controls ecografics me'ls fan a les tardes i faig jornada intensiva. Em punxo a la nit. Per la punció si que hauràs d'agafar la baixa.

Com esteu les altres? Lna? Rider? Clip? 46XX?
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dt. set. 28, 2021 10:10 am

Bon dia,

Nosaltres tb tenim les eco a les tardes, però no ho amaguem a ningú, ni la primera vegada ni aquesta, ens va bé parlar-ho amb la familia, amics i companys de feina.
Repòs hauràs de fer només el dia de la punció, la meva va caure en diumenge, per exemple. El dia de la transfer et diuen que facis vida normal, així que nosaltres desp de la transfer vam anar a la feina, i tot bé.

Nosaltres ja tenim la pauta completa, decapeptyl, gonal i menopur, i no ens ho han dit encara pero imagino que 36h abans de la punció toca punxar ovitrelle. Un protocol totalment diferent al meu, vaja.

Ànims a totes les que comenceu, és un procès durillo, però una mica de paciència i ja està.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. set. 28, 2021 4:06 pm

Doncs no tenia idea que fragmentació estigués tant bé!

Les regles bé, normalment em venen el mateix dia sempre, dia amunt dia avall. Duren una miqueta per això 6/7 dies...

Com aneu la resta?

Un petonet!
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » ds. oct. 02, 2021 4:45 pm

Hola, noies!

Com aneu? Fa temps que us llegeixo, i ara que he començat la meva primera estimulació m'he decidit a escriure per compartir un trosset del viatge.

No tinc grans expectatives, la veritat, però hem patit 3 avortaments en un any i volem intentar-ho ni que sigui un cop, amb el DGP. Ara mateix hi ha 7 fol.licles creixent de forma desigual i això em preocupa una mica. A algú li ha passat? Li ha afectat la qualitat dels òvuls?

Llegeixo per aquí que gairebé no heu tingut símptomes amb el tractament. Jo em noto força cansada, i només és el 6è dia! Deu ser l'edat???

Molta força i molts sort a totes!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. oct. 03, 2021 7:55 am

Noies us volia preguntar... Quan vau iniciar anticonceptives, se us va allargar la regla? No m'acaba de marxar i veig que s'ajuntarà la meva normal a la que em provoquen per les punxades.

Gràcies!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dg. oct. 03, 2021 8:28 am

Piruleta15 ha escrit:Noies us volia preguntar... Quan vau iniciar anticonceptives, se us va allargar la regla? No m'acaba de marxar i veig que s'ajuntarà la meva normal a la que em provoquen per les punxades.

Gràcies!



Però exactament a quina fase del procès et trobes?? T’ha baixat la teva la regla normal i un cop t’ha baixat has començat amb les anticonceptives? O has deixat ja les anticonceptives i t’ha baixat la regla? No se si estàs al primer pas o al segon, però pensan que la teva regla normal ja no la tindràs, un cop prens anticonceptives, ja tot t’ho controlen mitjançant medicació. En un mes tens la regla dos cops, vaja.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. oct. 03, 2021 10:13 am

Estic en fase de he tingut la meva regla normal i he començat anticonceptives. El problema que la meva regla normal no acaba de marxar. Tinc por que acabi anticonceptives i acabi ajuntat-se amb la que m ha de venir per la medicació.

No sé si és normal que s'allargui més del compte.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dg. oct. 03, 2021 11:22 am

Piruleta15 ha escrit:Estic en fase de he tingut la meva regla normal i he començat anticonceptives. El problema que la meva regla normal no acaba de marxar. Tinc por que acabi anticonceptives i acabi ajuntat-se amb la que m ha de venir per la medicació.

No sé si és normal que s'allargui més del compte.


Però quants dies portes amb les anticonceptives? La meva dona va estar 19 dies… imagino que en aquesta dies at marxarà. Quan les deixis, et tornarà a baixar als 2-4 dies, en principi.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. oct. 03, 2021 11:35 am

Uns 10 dies Porto. Les he de prendre fins 10 octubre encara, però no queda tant ja...
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dg. oct. 03, 2021 3:02 pm

Piruleta15 ha escrit:Uns 10 dies Porto. Les he de prendre fins 10 octubre encara, però no queda tant ja...


No se si pot tenir res a veure però a mi després de la segona dosis de pfizer, la regla em va durar 10 dies… i la següent regla m’ha trigat en venir 42 dies… un descontrol tot.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. oct. 03, 2021 5:43 pm

Ui nooo. Jo la vacuna la tinc des del juny i res estrany. És ara amb anticonceptives que em passa i em preocupa que influeixi.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dg. oct. 03, 2021 8:09 pm

Piruleta15 ha escrit:Ui nooo. Jo la vacuna la tinc des del juny i res estrany. És ara amb anticonceptives que em passa i em preocupa que influeixi.


Doncs ni idea… la meva dona sempre ha tingut les regles clavades cada 28 dies, inclús després del legrat, i aquest cop ha sigut clavat tb. Això si, amb les pastis li ha baixat super poca i molts poc dies.

A veure si algú et pot ajudar.
Noala
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 3:47 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Noala » dl. oct. 04, 2021 11:04 am

núvolblanc ha escrit:Hola, noies!

Com aneu? Fa temps que us llegeixo, i ara que he començat la meva primera estimulació m'he decidit a escriure per compartir un trosset del viatge.

No tinc grans expectatives, la veritat, però hem patit 3 avortaments en un any i volem intentar-ho ni que sigui un cop, amb el DGP. Ara mateix hi ha 7 fol.licles creixent de forma desigual i això em preocupa una mica. A algú li ha passat? Li ha afectat la qualitat dels òvuls?

Llegeixo per aquí que gairebé no heu tingut símptomes amb el tractament. Jo em noto força cansada, i només és el 6è dia! Deu ser l'edat???

Molta força i molts sort a totes!!!



Bones!!!

Fa poquet que us llegeixo. Ara estic en un temps de pausa després d’un avortament i una beta negativa, plantejant quin és el nostre següent pas.

@núvolblanc: Pel que fa al tema dels fol•licles amb mesures desiguals, a mi m’ha passat en alguns cicles, depen de si és molt o bé es van igualant a mesura que avança el process que també passa. Podria afectar a la maduració. Els metges valoren quan es pot seguir o quan es millor esperar un altre cicle, hem de confiar-hi.

A mi també m’afecta bastant la medicació, a nivell emocional cada vegada es fa més difícil portar-ho.

Bon dilluns a totes!!!
Inici: 2018
2020-2021 5 FIV’s - avortament 9 sdg
2022 - Ovodonació
1er transfer - avortament 6 sdg
Embaràs espontani - 7/23 benvinguda Bruna

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::