FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dt. jul. 27, 2021 11:04 am

Hola campeonas!!! Estoy en el clinic de barcelona y ayer por fin despues dede tres meses de tratamiento y dos cancelaciones ya me pusieron a mi unico embrioncito!
Ahora paciencia y a cruzar los dedos que sea un campeon!! Mucha fuerza y mucha suerte a todas, sois unas luchadoras!!! :ok: :ok:
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » dv. jul. 30, 2021 5:51 pm

Hola noies,

Enhorabona a aquestes panxus que entreu per donar ànims! Que bé saber que tireu endavant, la veritat és que tot plegat és cansat i veure els positius anima >.-<:

Violeta, ja t'han fet la punció? Com va?

Rider, el canvi de medicació no entenc gaire. Però a lo millor, si en l'anterior no has aconseguit bons resultats, intenten modificar la pauta per millorar la resposta. No se m'acudeix una altra raó. A veure si ara va millor!

Elantris, tu també estas cercant el segon? Fa molta mandra passar per això una altra vegada, ja no m'enrecordava quin patiment :-o00m

bicheta23, cuándo tienes la beta?

El tema vacuna em van convocar tot just quan tenia tot el cicle d'estimulació planificat, i aquell moment tenia clar que res. En tenir el bioquímic de la transfer la Dra em va dir que millor posar-la ara abans de la següent transferència sempre deixant 15 dies de marge mínim. Així que vaig trobar un forat i dimarts vinent ja em posen la segona dosi. Si tot va bé, a finals d'agost tindré la transfer del frigoembrió. Esperem que sigui el definitiu!!

Ànims a totes :p-)
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » ds. jul. 31, 2021 9:05 am

Lna ha escrit:Hola noies,

Enhorabona a aquestes panxus que entreu per donar ànims! Que bé saber que tireu endavant, la veritat és que tot plegat és cansat i veure els positius anima >.-<:

Violeta, ja t'han fet la punció? Com va?

Rider, el canvi de medicació no entenc gaire. Però a lo millor, si en l'anterior no has aconseguit bons resultats, intenten modificar la pauta per millorar la resposta. No se m'acudeix una altra raó. A veure si ara va millor!

Elantris, tu també estas cercant el segon? Fa molta mandra passar per això una altra vegada, ja no m'enrecordava quin patiment :-o00m

bicheta23, cuándo tienes la beta?

El tema vacuna em van convocar tot just quan tenia tot el cicle d'estimulació planificat, i aquell moment tenia clar que res. En tenir el bioquímic de la transfer la Dra em va dir que millor posar-la ara abans de la següent transferència sempre deixant 15 dies de marge mínim. Així que vaig trobar un forat i dimarts vinent ja em posen la segona dosi. Si tot va bé, a finals d'agost tindré la transfer del frigoembrió. Esperem que sigui el definitiu!!

Ànims a totes :p-)


Hola Lna! La tinc el dia 6, demoment nomes petites molesties com de regla y la panxa rara pero segur es la progesterona, moltissima sort, aviam si es un estiu ple de panxes!! :ok:
Violeta_38y
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. juny 19, 2021 10:03 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Violeta_38y » ds. jul. 31, 2021 1:26 pm

:-o00m Hola,

Lna, encara no m,han fet la punció d,aquesta 2a fiv, la tinc per dimecres, ara segueixo amb la medicació fins el 1.
De moment van creixent 10 folicles bastant igualats, però no sé com anirà...
Quan tinguem tot us faré un resum, per sí algú més li pot servir, jo desde el dia 11 estic amb el decaptyl i a partir del dia 19 amb menopur també, faig pauta llarga. Estic amb les hormones a mil, i diuen que l,estradiol va bé, va pujant.

Sobre la vacuna de la covid, segurament la segona dosis me la posi, necessito agafar hora, he vist que no sabeu algunes sí o no, jo tampoc ho tinc molt clar.

De moment això, sort, i desitjo moltes panxus aquest estiu! Ja anireu explicant.
Ànims!
Violeta_38y
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. juny 19, 2021 10:03 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Violeta_38y » dl. ago. 09, 2021 6:29 pm

:-o00m Hola,

Ja han passat els dies, la punció ja està i avui ja tenim molta informació,
Faig un resum: jo 39 anys, m,han fet una estimulació llarga a Gravida pel doctor Gris, 2a fiv. La medicació ha sigut menopur, decaptyl i el desencadenant ovitrelle, extreuen 12 òvuls , 6 no madurs i 6 madurs, fecunden 5 i es van parant al dia 3 ens queden 2 de classe A i B, dia 5 només queda 1 que sembla que s,acabarà parant.
No sé quina és la causa, l,edat o causa desconeguda d,infertilitat? No ho sé, ja que totes les proves estan correctes i anàlitiques perfectes.
Ell: fragmentació doble cadena i simple, li fan el fèrtil xip.
Jo ja havia contemplat aquesta possibilitat, i costa de creure, però ara mateix no sé cap a on tirar, si una 3a fiv, més proves o anar a ovo directament?
Qualsevol ajuda és molt.
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dt. ago. 10, 2021 10:22 am

Bon dia a totes les lluitadores! :--/)

És la primera vegada que escric al forum però fa molt que us vaig seguint i llegint. I avui, per fi, m'he decidit a escriure.

Intento explicar la meva història ràpid: Amb 36 anys em vaig fer una vitrificació d'òvuls ja que no tenia parella llavors i volia tenir una opció per més endavant amb òvuls congelats. Just al poc de fer-ho, ja vaig començar a sortir amb la meva parella actual, i després de 2 anys intentant de manera natural embaràs sense èxit, vaig recorre als òvuls que tenia congelats. En tenia 11 de congelats i només van sobreviure 2 a la descongelació, dels quals només va arribar un a Blasto que va ser el que em van transferir i finalment Beta negativa. Tot això va ser el passat mes d'abril (per això dic que ja us seguia) i va ser un cop fort.

Ara hem començat una FIV, es podria dir que la segona??? En tinc 40 i ja estic amb les punxades. En breu farem l'extracció. La primera vegada ho vaig fer a IVI Girona i ara hem canviar a FIVObradors. Quin canvi! Hem mirat fragmentació i ell està bé i aquesta vegada farem el fertilxip i PGD (a veure si tenim més informació). La meva antimulleriana està a 1.7. Tenim ja les 2 pautes de la vacuna posades tots 2.

Hem decidit que farem extracció i congelarem (el que obtinguem, clar) i farem un parón per fer més proves ja que en principi està tot bé (cosa que no) i més endavant transfe. Aquesta vegada ens hem posat molt les piles amb el tema alimentació, tòxics amb el tema cosmètics, neteja, etc... i també faig acupuntura. No vull anar amb una mà a cada butxaca com l'altra vegada.

Violeta: Com ha anat finalment aquest últim embrió? molts ànims i tema de fer més proves, crec que vas pel camí correcte. Tota informació possible és un fil d'on estirar.

Bicheta: Como fue la beta?

Lna: Teniu data per els frigoembrions?

Rider: Yo desde mi humilde opinión creo que si la otra medicación no te funcionó, quizás este cambio te irá bien

I a la resta molta força! ja aniré personalitzant un xic més.

Finalment, dir-vos que aquest grup m'ha ajudat molt per la informació divulgada i he après un munt i sobretot, quan estava un xic perduda he sapigut cap a on tirar, i com diu la Violeta, em sento més acompanyada i compresa ja que totes estem passant pel mateix.
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dt. ago. 10, 2021 7:39 pm

Violeta_38y ha escrit::-o00m Hola,

Ja han passat els dies, la punció ja està i avui ja tenim molta informació,
Faig un resum: jo 39 anys, m,han fet una estimulació llarga a Gravida pel doctor Gris, 2a fiv. La medicació ha sigut menopur, decaptyl i el desencadenant ovitrelle, extreuen 12 òvuls , 6 no madurs i 6 madurs, fecunden 5 i es van parant al dia 3 ens queden 2 de classe A i B, dia 5 només queda 1 que sembla que s,acabarà parant.
No sé quina és la causa, l,edat o causa desconeguda d,infertilitat? No ho sé, ja que totes les proves estan correctes i anàlitiques perfectes.
Ell: fragmentació doble cadena i simple, li fan el fèrtil xip.
Jo ja havia contemplat aquesta possibilitat, i costa de creure, però ara mateix no sé cap a on tirar, si una 3a fiv, més proves o anar a ovo directament?
Qualsevol ajuda és molt.


Hola, Violeta,

Com ha anat amb aquest darrer embrió? Què t'ha aconsellat el dr. Gris?

Jo no et puc dir gran cosa, només que si tens males notícies em sap molt greu. Ha de ser molt dur. No tinc experiència en RA, però sí en uns quants dols per infertilitat. He empatitzat amb tu perquè tenim just la mateixa edat, i estem plantejant començar tractament amb el dr. Gris. Ja arrosseguem 4 avortaments a les esquenes... De moment ens ha demanat proves, i al setembre veurem.

T'envio una abraçada ben càlida i forta.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dc. ago. 11, 2021 11:23 pm

clip ha escrit:Bon dia a totes les lluitadores! :--/)

És la primera vegada que escric al forum però fa molt que us vaig seguint i llegint. I avui, per fi, m'he decidit a escriure.

Intento explicar la meva història ràpid: Amb 36 anys em vaig fer una vitrificació d'òvuls ja que no tenia parella llavors i volia tenir una opció per més endavant amb òvuls congelats. Just al poc de fer-ho, ja vaig començar a sortir amb la meva parella actual, i després de 2 anys intentant de manera natural embaràs sense èxit, vaig recorre als òvuls que tenia congelats. En tenia 11 de congelats i només van sobreviure 2 a la descongelació, dels quals només va arribar un a Blasto que va ser el que em van transferir i finalment Beta negativa. Tot això va ser el passat mes d'abril (per això dic que ja us seguia) i va ser un cop fort.

Ara hem començat una FIV, es podria dir que la segona??? En tinc 40 i ja estic amb les punxades. En breu farem l'extracció. La primera vegada ho vaig fer a IVI Girona i ara hem canviar a FIVObradors. Quin canvi! Hem mirat fragmentació i ell està bé i aquesta vegada farem el fertilxip i PGD (a veure si tenim més informació). La meva antimulleriana està a 1.7. Tenim ja les 2 pautes de la vacuna posades tots 2.

Hem decidit que farem extracció i congelarem (el que obtinguem, clar) i farem un parón per fer més proves ja que en principi està tot bé (cosa que no) i més endavant transfe. Aquesta vegada ens hem posat molt les piles amb el tema alimentació, tòxics amb el tema cosmètics, neteja, etc... i també faig acupuntura. No vull anar amb una mà a cada butxaca com l'altra vegada.

Violeta: Com ha anat finalment aquest últim embrió? molts ànims i tema de fer més proves, crec que vas pel camí correcte. Tota informació possible és un fil d'on estirar.

Bicheta: Como fue la beta?

Lna: Teniu data per els frigoembrions?

Rider: Yo desde mi humilde opinión creo que si la otra medicación no te funcionó, quizás este cambio te irá bien

I a la resta molta força! ja aniré personalitzant un xic més.

Finalment, dir-vos que aquest grup m'ha ajudat molt per la informació divulgada i he après un munt i sobretot, quan estava un xic perduda he sapigut cap a on tirar, i com diu la Violeta, em sento més acompanyada i compresa ja que totes estem passant pel mateix.


Hola clip, doncs al final res, no hi ha hagut sort.
Estic bastant agobiada ja son 5 anys buscant, no se si provare un altre cop o ja deixar-ho estar.
Hauria de fer estimulacio un altre cop, no tinc cap embrio mes.
De moment a descansar, moltissima sort!!!
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » dj. ago. 12, 2021 8:43 pm

Hola noies!

Violeta_38y: em sap greu. Sembla molt estrany que de tants folicles, i de 5 fecundats no tiri endavant cap fins al final. Quina raó t'han donat? A veure si alguna cercadora ha tingut un cas semblant i pot compartir la seva experiència. Per quin motiu no et fan la transfer abans? Algunes vegades hi ha casos que no els hi agrada viure en medi extern. Has vist canvis respecte el protocol de la 1º FIV? Molts ànims!

Bicheta23: t'has plantejat canviar de clínica? A vegades d'un lloc a un altre hi han diferents protocols. Descansa i agafa forces. Un abraçada.

Clip: benvinguda! He llegit la teva història, quin greu... Amb lo previsora que vas ser i quina mala sort, noia. Per l'antimulleriana no t'amoïnis. Quan jo vaig embarassar-me de la meva filla a la 1º FIV, l'AMH era de 1.09. Ara ja es veu que no és un indicador tan contundent, és orientatiu. El tema de fer-ho en diferit jo també penso que és bona idea perquè així el cos fa com "neteja" de tota la estimulació. Tot i que diuen que a vegades els congelats hi ha casos que no implanten, però les estadístiques realment diuen que més o menys els resultats són semblants. Que tinguis ja la pauta de vacunació està molt bé!! Després és un mal de cap. I per la resta, tot ajuda! L'acupuntura ni que sigui per estar més relaxada sempre va bé.

Mode ego: ja tinc la pauta completa de vacunació, una preocupació menys! Ara estic amb el cicle de criotransferència amb tractament sustitutiu. El dia 28/07 van administrar-me decapeptyl per tenir control del cicle, ahir em va venir la regla i avui he començat amb l'estradiol. Demà ecografia de control basal de l'endometri i suposo que la setmana del 23 tocarà revisió i fixar data de la transfer del frigoembrió. En tenim 2 x*x*x La Dra em va insinuar de posar els 2 però a la primera FIV vam transferir 2 i els vaig perdre. No me la vull jugar una altra vegada, prefereixo d'un amb un així tenim 2 oportunitats. Ara el patiment és que descongeli bé :-o00m Segons els meus càlculs la transfer hauria de ser cap el 27 d'agost. A veure si hi ha sort!!


Ànims a totes!!!
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dj. ago. 12, 2021 10:35 pm

Lna ha escrit:Hola noies!

Violeta_38y: em sap greu. Sembla molt estrany que de tants folicles, i de 5 fecundats no tiri endavant cap fins al final. Quina raó t'han donat? A veure si alguna cercadora ha tingut un cas semblant i pot compartir la seva experiència. Per quin motiu no et fan la transfer abans? Algunes vegades hi ha casos que no els hi agrada viure en medi extern. Has vist canvis respecte el protocol de la 1º FIV? Molts ànims!

Bicheta23: t'has plantejat canviar de clínica? A vegades d'un lloc a un altre hi han diferents protocols. Descansa i agafa forces. Un abraçada.

Clip: benvinguda! He llegit la teva història, quin greu... Amb lo previsora que vas ser i quina mala sort, noia. Per l'antimulleriana no t'amoïnis. Quan jo vaig embarassar-me de la meva filla a la 1º FIV, l'AMH era de 1.09. Ara ja es veu que no és un indicador tan contundent, és orientatiu. El tema de fer-ho en diferit jo també penso que és bona idea perquè així el cos fa com "neteja" de tota la estimulació. Tot i que diuen que a vegades els congelats hi ha casos que no implanten, però les estadístiques realment diuen que més o menys els resultats són semblants. Que tinguis ja la pauta de vacunació està molt bé!! Després és un mal de cap. I per la resta, tot ajuda! L'acupuntura ni que sigui per estar més relaxada sempre va bé.

Mode ego: ja tinc la pauta completa de vacunació, una preocupació menys! Ara estic amb el cicle de criotransferència amb tractament sustitutiu. El dia 28/07 van administrar-me decapeptyl per tenir control del cicle, ahir em va venir la regla i avui he començat amb l'estradiol. Demà ecografia de control basal de l'endometri i suposo que la setmana del 23 tocarà revisió i fixar data de la transfer del frigoembrió. En tenim 2 x*x*x La Dra em va insinuar de posar els 2 però a la primera FIV vam transferir 2 i els vaig perdre. No me la vull jugar una altra vegada, prefereixo d'un amb un així tenim 2 oportunitats. Ara el patiment és que descongeli bé :-o00m Segons els meus càlculs la transfer hauria de ser cap el 27 d'agost. A veure si hi ha sort!!


Ànims a totes!!!


Hola Lna, vaig per seguretat social, al setembre tinc cita aviam si fan mes proves.
Moltissima sort!! Sou unes campiones!
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dv. ago. 13, 2021 8:57 am

Bicheta23: Ostres Bicheta quin greu! de veritat. No tinc paraules perquè realment sabem pel que estàs passant. Agafa't un temps de descans i reflexió i segur que trobes el camí més endavant. Ara dedica't a tu, a mimarte i refer-te. Una abraçada ben forta.

Lna: Com ha anat avui la eco? Wow el 27 això ja pràcticament ho tens aquí! estàs tranquil.la? com ho portes?

A mi ahir ja em van fixar la data de l'extracció, serà demà. A veure que obtenim, perquè em fa molta por el tema del que al final resulta ser tot (expectatives vs realitat i les patecades que venen després). :-o00m

Sona molt negatiu però l'altre vegada partiem de bons números i al final va ser 0. I si, estic intentant canviar aquesta mentalitat, però és el que pitjor porto, i és un peix que es mosega la cua i fa que mentalment encara estigui més neguitosa. Si algú ha pogut millorar aquest aspecte amb qualsevol cosa, escolto recomanacions.

Una abraçada valentes
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » ds. ago. 14, 2021 3:44 pm

clip ha escrit:Bicheta23: Ostres Bicheta quin greu! de veritat. No tinc paraules perquè realment sabem pel que estàs passant. Agafa't un temps de descans i reflexió i segur que trobes el camí més endavant. Ara dedica't a tu, a mimarte i refer-te. Una abraçada ben forta.

Lna: Com ha anat avui la eco? Wow el 27 això ja pràcticament ho tens aquí! estàs tranquil.la? com ho portes?

A mi ahir ja em van fixar la data de l'extracció, serà demà. A veure que obtenim, perquè em fa molta por el tema del que al final resulta ser tot (expectatives vs realitat i les patecades que venen després). :-o00m

Sona molt negatiu però l'altre vegada partiem de bons números i al final va ser 0. I si, estic intentant canviar aquesta mentalitat, però és el que pitjor porto, i és un peix que es mosega la cua i fa que mentalment encara estigui més neguitosa. Si algú ha pogut millorar aquest aspecte amb qualsevol cosa, escolto recomanacions.

Una abraçada valentes


Hola clip!

Com ha anat l'extracció? Ja ens expliques.

Jo tinc que tornar a fer eco de control d'endometri el dia 20, i la setmana del 23-27 la transfer :p-) Crec que és molt bon moment perquè encara estic de vacances i sempre és més relaxat tot plegat. Tinc moltes ganes, a veure si ho aconseguim!

La resta com esteu d'ànims?
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » ds. ago. 14, 2021 4:50 pm

clip ha escrit:Bicheta23: Ostres Bicheta quin greu! de veritat. No tinc paraules perquè realment sabem pel que estàs passant. Agafa't un temps de descans i reflexió i segur que trobes el camí més endavant. Ara dedica't a tu, a mimarte i refer-te. Una abraçada ben forta.

Lna: Com ha anat avui la eco? Wow el 27 això ja pràcticament ho tens aquí! estàs tranquil.la? com ho portes?

A mi ahir ja em van fixar la data de l'extracció, serà demà. A veure que obtenim, perquè em fa molta por el tema del que al final resulta ser tot (expectatives vs realitat i les patecades que venen després). :-o00m

Sona molt negatiu però l'altre vegada partiem de bons números i al final va ser 0. I si, estic intentant canviar aquesta mentalitat, però és el que pitjor porto, i és un peix que es mosega la cua i fa que mentalment encara estigui més neguitosa. Si algú ha pogut millorar aquest aspecte amb qualsevol cosa, escolto recomanacions.

Una abraçada valentes


Hola guapisima! A mi el que m ajudava a sentir menys pressio era pensar que la fiv era ja un extra per que de manera natural no hi havia sort, aixi que tot el que vingues despres era aixo, doncs un extra! A mes al tenir nomes un embrio encara era mes dificil.
Ens ha tocat viure una situacio dura pero ens fara ser mes valentes i fortes!! Moltissima sort!!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » ds. ago. 14, 2021 4:53 pm

Lna ha escrit:
clip ha escrit:Bicheta23: Ostres Bicheta quin greu! de veritat. No tinc paraules perquè realment sabem pel que estàs passant. Agafa't un temps de descans i reflexió i segur que trobes el camí més endavant. Ara dedica't a tu, a mimarte i refer-te. Una abraçada ben forta.

Lna: Com ha anat avui la eco? Wow el 27 això ja pràcticament ho tens aquí! estàs tranquil.la? com ho portes?

A mi ahir ja em van fixar la data de l'extracció, serà demà. A veure que obtenim, perquè em fa molta por el tema del que al final resulta ser tot (expectatives vs realitat i les patecades que venen després). :-o00m

Sona molt negatiu però l'altre vegada partiem de bons números i al final va ser 0. I si, estic intentant canviar aquesta mentalitat, però és el que pitjor porto, i és un peix que es mosega la cua i fa que mentalment encara estigui més neguitosa. Si algú ha pogut millorar aquest aspecte amb qualsevol cosa, escolto recomanacions.

Una abraçada valentes


Hola clip!

Com ha anat l'extracció? Ja ens expliques.

Jo tinc que tornar a fer eco de control d'endometri el dia 20, i la setmana del 23-27 la transfer :p-) Crec que és molt bon moment perquè encara estic de vacances i sempre és més relaxat tot plegat. Tinc moltes ganes, a veure si ho aconseguim!

La resta com esteu d'ànims?


Ja mateix ho tens Lna!!! Jo la veritat bastant desinflada! De moment he aparcat el tema, espero poder veure panxetes noves i agafar una altre cop energia positiva!! Moltissima sort campiona!!
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dl. ago. 16, 2021 12:01 pm

Hola noies!

Doncs va anar bé vam extreure 18 òvuls, 17 madurs i 1 no. Ahir em van trucar de laboratori i van dir que 11 havien fecundat bé, 1 no i la resta 5, fecundat malament que vol dir que en comptes de generar 2 cèlules, n'havien tingut una o tres i que els deixaven a dia 5 igualment per veure si algún amb sort es refeia (en algún cas s'hi han trobat) però que d'entrada no hi comptés.

I res, ara només queda paciència, sort i esperar a veure quats arriben a Blasto i decidir a dia 4 quins biopsiem.

La resta? alguna novetat?

Lna: Crec que es genial que pogueu fer la transfe quan encara tinguis vacances. El cos està en un altre estat, més relaxat i tranquil, segur! Jo l'altre transfe la vaig fer quan teniem força feina i ara veig que va ser una cagada absoluta. En canvi ara amb l'extracció ho he notat un munt, estaba super zen.
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dl. ago. 16, 2021 5:27 pm

Hola a todas,
Yo tengo un problema, después de los anticonceptivos
El segundo día he de empezar a pincharme,es decir hoy.
Pero mi regla a día 2 es perceptible porque mancho el papel en el baño.
Mis reglas son muy abundantes siempre pero esta vez no.
La enfermera me dice que si creo que puede ser más fuerte me espere a empezar a pincharme mañana.
Que yo conozco mejor que nadie mi regla....
Ya lo se pero este mes no está siendo igual...
Me da miedo comenzar mañana y que se me vaya.. Me estoy poniendo nerviosa, porque no me explicaron más las cosas?
Me podeis guiar alguna con vuestra experiencia?
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dl. ago. 16, 2021 5:28 pm

Hola a todas,
Yo tengo un problema, después de los anticonceptivos
El segundo día he de empezar a pincharme,es decir hoy.
Pero mi regla a día 2 es perceptible porque mancho el papel en el baño.
Mis reglas son muy abundantes siempre pero esta vez no.
La enfermera me dice que si creo que puede ser más fuerte me espere a empezar a pincharme mañana.
Que yo conozco mejor que nadie mi regla....
Ya lo se pero este mes no está siendo igual...
Me da miedo comenzar mañana y que se me vaya.. Me estoy poniendo nerviosa, porque no me explicaron más las cosas?
Me podeis guiar alguna con vuestra experiencia?
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: myca » dl. ago. 16, 2021 8:19 pm

Hola Rider, no et puc ajudar però et puc explicar el meu cas. També m'he hagut de prendre anticonceptives durant dos mesos per a realitzar una histeroscòpia, al primer mes ja vaig notar que la regla era molt menys abundant del normal en mi, aquest segon mes, que havia de trucar el primer dia de regla per a programar histeroscòpia, era tant mínima la regla que no sabia ni si s'en podia considerar...
a dexeus em van dir que quan era vermella, era el primer dia que comptava... no em va durar ni dos dies, i qüasi sense sagnat, però era vermella...
Espero que puguis resoldre el dubte i puguis agafar-t'ho amb la calma que necessiten aquests processos. :-o00m
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » dj. ago. 19, 2021 4:39 pm

Rider ha escrit:Hola a todas,
Yo tengo un problema, después de los anticonceptivos
El segundo día he de empezar a pincharme,es decir hoy.
Pero mi regla a día 2 es perceptible porque mancho el papel en el baño.
Mis reglas son muy abundantes siempre pero esta vez no.
La enfermera me dice que si creo que puede ser más fuerte me espere a empezar a pincharme mañana.
Que yo conozco mejor que nadie mi regla....
Ya lo se pero este mes no está siendo igual...
Me da miedo comenzar mañana y que se me vaya.. Me estoy poniendo nerviosa, porque no me explicaron más las cosas?
Me podeis guiar alguna con vuestra experiencia?


Hola Rider,

No he visto el mensaje hasta hoy. Has empezado con la estimulación?
A mí también me pautaron comenzar el segundo día de regla y me pasó parecido. Pero como empecé a manchar cuando la esperaba empecé al día siguiente tal cual.
Es verdad que con tanta medicación los ciclos son distintos, pero siempre que tengas dudas llama a la clínica todas las veces que haga falta. Ánimo!!!

Clip: 11 fecundats, wala!!! T'han informat quants han arribat a blasto?

Demà tinc la eco abans de la transfer :p-)
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dv. ago. 20, 2021 11:35 am

Si, comencé el segundo día de regla a ponerme gonal y menopur,hoy tengo ecografía y está mañana me he hecho análisis de estradiol.
A ver que me dicen, esta noche volveré a conectarme y os voy explicando......

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::