FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » dt. maig 11, 2021 6:20 pm

Anna_86: Gracias! Justo habías escrito antes que yo. Vi que al final lo hacen en diferido. Creo que es mejor. A mi me lo hicieron en fresco y no me gustó porque aun sentía los ovarios inflados.
Suerte!!
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: lila80 » dt. maig 11, 2021 10:12 pm

Hola noies!!

Perdoneu que feia un parell de setmanes que no entrava, vaig molt cansada, em passo gairebé tot el temps lliure al sofà zz:-) De moment tot va bé, gràcies per les felicitacions! Tinc nàusees tot el dia però són lleugeres i sense vòmit, el que més acuso és un nivell d’energia baixíssim, em quedaria a casa tot el dia. Demà tenim visita amb la llevadora del CAP, suposo que serà tot informatiu perquè a la pública fan la primera ecografia entre la setmana 12 i 14 i jo tot just estic a la 7.
Algunes em preguntàveu si havia fet alguna cosa diferent aquest cicle, jo diria que cada mes, des del gener, vam anar incorporant alguna cosa i potser ara ja tot començava a fer efecte!! (Vitamina D diària, Proseed crema, Seidvid Plus per mi, Androferti per ell) De totes maneres tal com diu la Melbourne deu ser que el cos es relaxa abans de la FIV, de fet aquest mes ja ni tan sols pensava en que m’hi podia quedar, així que no estava emparanoiada amb possibles símptomes com cada mes.

Que bé Laieta1986 que ja estiguis més tranquil·la!! Cuida’t molt i pensa en positiu!! Com et trobes?

Felicitats Rakele!! Estic com tu, esperant amb ganes arribar al segon trimestre, per la eco i sobretot per sortir de “perill”!

Osti Elantris quin greu això del segon legrat, se t’ha allargat molt tot plegat. Me’n alegro que ja us hi pogueu tornar a posar, molta sort!!

46XX ja heu fet la transfe?? A veure aquestes pedres roses!

Que bé Blanketa que ja pogueu fer la transfe aquest cicle!! Molta sort!!!

Anna86 felicitats pels bons resultats! tot el que comentes és molt favorable, fareu la transfe en fresc, doncs?

Eucalipto no et puc dir res de l’acupuntura a nivell personal, però moltes ho recomanen molt, en qualsevol cas segur que no fa cap mal. Em sap greu la beta negativa, ànims!!

Espero que estigueu molt bé Xantipa i Hellen78!!

Una abraçada ben gran a totes!! Perdoneu que no personalitzi més.
Us desitjo molta sort en les properes transfes!!!
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dc. maig 12, 2021 6:46 am

Bon dia!!

Entro un moment ràpid per dir que dilluns ja em van fer la transfer i que ja estic en betaespera fins dilluns que ve. Quins nervis per favor!! De moment no noto cap mena de simptoma, res de res... suposo (i espero) que és normal...


Molts ànims a totes!!!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Elantris » dc. maig 12, 2021 7:29 pm

Noies entro ràpid en modo ego total. Disculpeu!

Avui m’han fet la punció i han tret 29 òvuls.
Estic una mica acollonida perquè m’han dit de fer respòs avui i demà també si puc i que fins que no vingui la regla que vigili molt. Res d’esforços ni passar-me.
Haig de fer dieta hiperproteica i beure com a molt 1,5lt d’Acuarius al dia i res més ni aigua ni líquids.

Estic una mica acollonida la veritat.
Alguna s’ha trobat amb això?

També m’han dit que faci aquestes dues setmanes de repòs vigilant molt, però que absolut no massa perquè m’haig de moure.

Merci!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dc. maig 12, 2021 8:55 pm

Hola maques!

Elantris, 29 ovuls és una passada! A mi em van treure 20 i pocs, i em van dir el mateix, que zero esforços i molt cuidado. Poc a poc em vaig anar desinflan, la veritat quan em va venir la regla va ser un descans. El més important és que no et costi fer pipí. Em va dir el metge que és el 1er símptoma de hiperestimulació. I el tema dels esforços és per evitar una torsió ovàrica.

Akasha, molta sort amb la beta! Tranquila, totalment normal no tenir símptomes. Jo no vaig tenir símptomes ni a la positiva ni a la negativa. A la positiva vaig començar a notar coses a les dos setmanes de la beta positiva.

Lila, Rakele, Xantipa i Hellen, que beeee disfruteu de l’embaràs! Jo ja no torno a tenir eco fins d’aquí un mes, no sé si aguantaré tant temps sense tornar a veure el meu cigronet.

46xx volem saber de tu! Com esteu?

Blanketa i Anna86, al final com fareu la transfe? A mi em van intentar fer la transfe en natural i no va ser possible. La meva ovulació i el meu endometri anaven totalment des-sincronitzats.

Eucalipto, sí que hay estrógenos en las farmacias. No de la marca meriestra pero sí de la marca progynova, aunque son más caros. Yo tengo que tomarlos hasta semana 12. Respecto a la acupuntura, yo hice para la 1a transfe y fue negativa, en cambio en la 2a transfe no hice y fue positivo. Supongo que depende de la persona, a mí no me funcionó. Me estresaba tener que visitar un médico más (la fiv ya tiene suficientes controles) y además era gastar más dinero...

Ego: Definitivament el meu 2on embrió s’ha parat, ja no té batec (desde divendres), així que ara ja sóc considerada un embaraç normal. Fins d’aquí 4 setmanes no torno a tenir eco, serà raro xq amb això que m’ha passat anava a eco per setmana. Em trobo molt bé i els pocs símptomes que tenia (acidesa, estómac regirat i molt cansanci) m’han marxat. També m’ha baixat el mal de pits i de regla, suposo que al quedar només un embrió ha baixat la hormona. Aixo és una muntanya russa... ara és un blasto, ara dos embrions, ara un altre cop un... si ho penso fredament em costa pensar que d’això pot sortir un bebé normal jajajaja... (ric per no plorar)

Un peto a totes!
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dc. maig 12, 2021 10:40 pm

@elantris, 29?! Mare meva, quina barbaritat! Fareu DGP? Beu aquarius siii, a mi sempre m'ho han dit! Tot i q l'alleujament real el tindràs amb la regla amb aquest rendiment xD

@laieta, ànims amb la eco espera! Ja ens informaràs quan arribi el moment que es veu tot bé!

@akasha, ànims també a tu amb la beta espera! Dels símptomes o no símptomes tu ni cas, en el sentit que res confirma res ni res desmenteix res. Tu confia i paciència q en breu hi haurà el positiu!

Jo ahir la vaig liar pardíssima amb la medicació i em vaig punxar un medicament en comptes d'un altre, així que vaig amb sobredosi d'un... Vaig fer els càlculs i van ser com sis vegades més del que em tocava...! En fi, avui a la visita m'han dit q ja no s'hi pot fer res, q està fet i pa'lante, i q creuen q no afectarà pq estic fent tractament llarg. Veurem. En qualsevol cas, divendres punció! Hi ha sis folicles, creuo els dits pq no se'ls trobin buits com sempre.
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: blanketa » dc. maig 12, 2021 11:18 pm

Hola guapes!

Hellen78: Quin greu que et trobis tan malament. Normalment diuen que els 3 primers mesos són els pitjors, així que espero que et trobis millor ben aviat!!

Laieta1986bcn: M’alegra saber que estàs bé i que tot es va posant a lloc. Ja hi compto que estàs passant per una muntanya russa d’emocions! Una abraçada gegaant!!!

Rider: No sé demasiado de la FIV suave. Espero que la visita con el Clínic vaya bien!

Elantris: Caram, quants òvuls que t’han tret! Això del repòs crec que és normal, a mi també em van dir que reposés 2 dies (i em van treure la meitat d’òvuls que a tu), i la veritat que al tercer dia ja no em notava gaire res. Però hagués agraït que m’haguéssin dit que vigilés fins a la regla, perquè se’m va acudir anar a ioga al cap d’uns dies i em vaig marejar i tot perquè em feia mal la panxa amb alguns estiraments...

Ariro: Això que em preguntes de si em van deixar triar cicle natural o artificial: a mi directament em van pautar la medicació per fer cicle artificial i fins i tot la vaig anar a comprar. Però com que no trobava estrògens enlloc, vaig preguntar si era indispensable prendre-se’ls, i em van dir que hi havia l’opció de fer cicle natural, i vaig dir que jo ho volia fer natural. A tu et donen l’opció de triar? Crec que hi ha bons resultats tant d’una manera com de l’altra. La pega del cicle natural és que has d’anar moltíssim a la clínica (dia sí dia no, i els darrers dies abans d'ovular, cada dia. I cada cop que hi vas, et fan analítiques de sang... Tinc el braç ben adolorit!).

Melbourne: Ostres, quin ensurt això que expliques de la confusió amb la medicació. Bé, si a la clínica et diuen que pa’lante, és que no deu afectar massa. Moltíssims ànims amb aquests darrers dies d’estimulació i molta sort a la punció!!!!

Anna_86: Que bé que la punció hagi anat bé! Espero que aconseguiu forces embrionets!

Eucalipto: Siento mucho la beta negativa! Mucho ánimo!!! Te mando un abrazo grande!

Lila80: Quina il·lu que tot vagi bé. Espero que la visita amb la llevadora hagi sigut ben profitosa, i ara a esperar per poder fer l’eco!! Ànims amb l’espera i amb els símptomes!! I a disfrutar-ho!!

Akasha: Espero que la transfer hagi anat bé! Ja ens aniràs informant. Us desitjo moltíssima sort!!

Ego: L’analítica de progesterona ha sortit correcta, així que fem la transferència tal com estava previst! La fem demà (bé, avui ja, que són passades les 12) a la tarda. Avui he tingut una micona de pèrdues i alguna punxada... Aquest cicle n’he anat tenint, però com que de la clínica em diuen que ho veuen tot bé, doncs tiro endavant. Espero que no sigui res.

Molts petons a totes! Bona nit!! zz:-)
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dv. maig 14, 2021 8:37 am

Hola, me acaban de llamar del clinic para mandarme pruebas y he preguntado si puedo pagar a parte un estudio de DGP a los embriones ya que la otra vez en la privada me salieron aneupliodes.
Me dicen que no, que ni pagando, que los embriones una vez implantados cuando lleguen a la semana 10 lo mirarán.
Ni pagando!!!
No se que hacer
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dv. maig 14, 2021 1:39 pm

Rider, no sabes qué hacer de qué? No tienes más opción. Haz lo q te entra x SS y ya afrontarás lo q venga. Yo tmb pregunté lo de la DGP por antecedentes y me contestaron lo mismo. Solo pienso q si lo embris están mal, no se van a quedar conmigo... Y si se quedan estando mal, semana 10 es prontito así q no será un gran drama. La gente en general no cuenta nada hasta la 12.

Estate tranquila y piensa que todo irá bien, aun gracias q tenemos opción por SS!

La punció meva d'avui millor q tantes altres. Anava amb 6 folis i han tret 4 òvuls, per mi tot un èxit! Almenys aquest pas... Ara a veure què fecunda i com avança.

Bon cap de setmana a totes!
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dv. maig 14, 2021 2:44 pm

Melbourne ha escrit:Rider, no sabes qué hacer de qué? No tienes más opción. Haz lo q te entra x SS y ya afrontarás lo q venga. Yo tmb pregunté lo de la DGP por antecedentes y me contestaron lo mismo. Solo pienso q si lo embris están mal, no se van a quedar conmigo... Y si se quedan estando mal, semana 10 es prontito así q no será un gran drama. La gente en general no cuenta nada hasta la 12.

Estate tranquila y piensa que todo irá bien, aun gracias q tenemos opción por SS!

La punció meva d'avui millor q tantes altres. Anava amb 6 folis i han tret 4 òvuls, per mi tot un èxit! Almenys aquest pas... Ara a veure què fecunda i com avança.

Bon cap de setmana a totes!

Gracias Melbourne, tienes razón!!! Intentaré ser positiva, y que biien que hayas sacado más óvulos esta vez, te cambiaron un poco la medicación?
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. maig 14, 2021 8:35 pm

Hola noies,
Escribo en castellano porque veo que hay nuevas incorporaciones y algunas escriben en castellano, así me entendéis todas... y habéis preguntado por mi varias veces. He estado muy desconectada pero es cierto que he estado escribiendo por el hilo del cirh, porque es donde estamos y podía contestar preguntas así más en primera persona.
El día 3 hicimos la transfer, muy rápido, en una hora hicieron 5 transferencias, parecía una fábrica de hacer bebés aquello! Pero muy contentas porque nos la hizo nuestra ginecóloga.
La betaespera ha sido muy muy muy dura, en mi mente solo estaba el... solo tenemos un embrión... nos lo jugamos todo a una... y la presión y el estrés ha sido muy muy duro, realmente no sabes cuánto hasta que lo vives.
Sintomas? Ninguno, cero. El día de después, una pequeña molestia en el útero, y hace tres días, un ligero manchado marrón muy flojito y muy suave. Nada más, ni dolor de tetas, ni de cabeza, nada de nada, solo cansancio y mucho sueño.
Nos dijeron que la beta la teníamos en 11 días, o sea hoy, y ayer no aguantamos e hicimos el clear blue, a las 7 de la tarde... y positivazooooooooo!!! De 1-2 semanas ponía!!
Hoy la beta ha salido a 103, así que estamos muy contentas, como que no nos lo creemos, vaya, entrar a quirofano, que te saquen 3 óvulos, que solo dos sean maduros y que de esos dos solo fecunde uno... que lo congelen a día 3 y que sea calidad b, que descongele y evolucione bien todo un día entero, que le hagan la transferencia a mi mujer, que tiene endometriosis, que lo hayamos hecho todo el ciclo natural... y que nos haya salido a la primera, para nosotras es un milagro.

Con todo esto quiero deciros que no os desaniméis, que si tiene que ser será. Mi reserva ovarica a 0,40, 36 años, sin acupuntura, sin suplementos de ningún tipo, ni mi mujer ni yo, y no bebo alcohol ni tomo café, mi mujer en cambio, hasta el día de antes de la beta bebía y tomaba mucho café, eso sí, tiene la costumbre de cenar entre semana con aquarius desde hace mucho tiempo, no se si habrà tenido algo que ver...
En cambio hemos puestos muchas velas y hemos cargado las piedras con la luz de la luna cuando ha habido luna llena o luna nueva, en algo teníamos que centrar las energías...

En dos semanas tenemos eco, ahí sabremos si realmente hay bebé o no, pero hasta ahora, estamos muy muy mu muy felices!!

Mucho ánimo a las que estáis en pleno proceso, enhorabuena a las betas positivas, fuerza para las que estás pasando embarazos reguleros. Sois unas campeonas!!!!!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dv. maig 14, 2021 9:37 pm

Enhorabona 46XX!!! Ara a esperar la eco i segur que tot estarà genial!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ja ens aniràs explicant!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. maig 14, 2021 9:52 pm

Aicha! Veuràs que el que us queda és el bo!!

Gràcies!!
eucalipto
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: eucalipto » dv. maig 14, 2021 10:52 pm

46XX Felicitaciones!!!! que bueno saber de ti y con esas noticias! Me imagino la felicidad que tienen.
La verdad que dan esperanza, teniendo uno solo y que haya quedado. Resulto ser de buena calidad, B es buena calidad. Y que haya tomado cafe y ningun suplemento, me relaja jaja, tal cual si tiene que ser tiene que ser. :b-))) :b-))) :b-)))

Saludos a todas! :--/) :--/)
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dv. maig 14, 2021 11:34 pm

Gracias eucalipto!!!

Soy de la opinión de que no está de más cuidarse, pero a día de hoy ella sigue tomando sus dos cafés diarios, tal y como le dijo la gine, que hasta dos estaba bien, más no. Ahora toma cerveza 0,0, pero hasta la noche de antes de la transfer, estuvo con sus vinitos. Creo que parte de la clave está en obsesinarse, todo y que cuesta.

Y una cosa que se me ha pasado decir antes, es que hemos confiando muy mucho en el donante de esperma, desde un principio quisimos pensar que era un superman, y como dice ella, así entonando la canción de Paulina Rubio... “tu quimica con mi piel, hace beta positiva”

Muchos ánimos y estoy segurisima de que tu positivo va acabar llegando, visualízalo y centra todas las energías en ello!!!
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: blanketa » ds. maig 15, 2021 3:03 pm

Hola noies!

46XX: Eiiii!!! Moltíssimes felicitats!! Que bé! >.-<:

Rider, como te dice Melbourne, yo no le daría más vueltas. Si desde la SS no hacen esta prueba, tiraría adelante sin hacerla.

Nosaltres vam fer la transfer el dijous 13 al vespre, com estava previst. En principi va anar tot bé, i ara hem d’esperar 15 dies a fer la beta. Trobo que és molt de temps, tenint en compte que em van transferir a dia 5... Bé, què hi farem! A esperar s’ha dit! Mentrestant m’aniran fent analítiques per controlar progesterona, que de moment no me n’estic prenent.

Abraçades a totes!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » ds. maig 15, 2021 3:29 pm

Gràcies blanketa!

Ostres si, 15 dies sent un blasto és molt de temps, no?? A nosaltres sempre ens han dit que si era de 5 dies més 1 de descongelar, la beta eren 9 dies, i si era de 3 dies més un de decongelar, eren 11 dies. És fácil fer comptes, si una beta normal (IA) són 15 dies, li restes els dies que té l’embrió o el blasto i et dona el resultat clavat.

I en quant a la progestorona, tp havia sentit mai de no ficarse-la. La meva dona es fica 400 dos cops al dia, si tot va bé, fins la setmana 12, crec.

Imagino que cada cas és un món i cada clínica té els seus protocols, també.
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » ds. maig 15, 2021 4:35 pm

46xx, enhorabonaaa! Que bé q tingueu el positiu!

Blanketa, beta espera més llarga del que potser caldria... Potser ens trobarem pel camí!

Ego: hi ha tres embrionets, estic contenta! Ara a veure fins on arriben.

Tinc un debat acalorat a casa: m'han dit q si fem transfe dilluns (a dia 3) en posen dos, i q si fem transfe dimecres (a dia 5) en posen només un. Jo voldria fer-ho a dia 3 i posar-ne dos, assumint el risc de bessons, cosa q no m'importaria gens, però la meva parella diu q ni hablar, q vol esperar a dia 5 i posar-ne només un. Putos homes... Estic ben emprenyada! Us heu trobat en una situació semblant?
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » ds. maig 15, 2021 8:34 pm

Melbourne, moltes gràcies!!!!!

Al final decidiu vosaltres, de fet ho signeu abans de fer la transfer, et pots ficar fins a 3, diguin el que diguin, tant si és de dia 3 o de dia 5. Decidiu vosaltres, els metges poden aconsellar, però no decidir per vosaltres.
És un procès molt complicat i de vegades degut a la tensió que es genera i ha problemes amb la la parella, jo penso que és normal. Deixa’l una mica a veure si una mica més en fred ho veu d’una altra manera.
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dg. maig 16, 2021 11:53 am

Holiiiii! :--/)

Com esteu?? M’acaben de trucar 5 embrions tots B. Així que cantó en los dientes i molt contents!! Jo em conformava amb un A i un B.

Al final farem transfe diferida suposo en un mes, ja m’ha vingut la regla i tot bé. I medicalitzada passo de natural. Amb la medicació de l’estimulació l’endometri em va creixer maco i bé i no me la jugaré amb el natural. Sempre he tingut regles horribles marrons sense quantitat i ara tinc una vermella maca així que apostarem per la medicina i hàbits saludables com fins ara :p-)

Hellen78: Ànims amb aquests símptomes!!!

Laieta1986bcn: Espero que tot vagi bé.

Rider: Yo tp se que es la fiv suave entiendo que con menos medicación?

Elantris: A mi em van treure 16 i va ser agonia. Jo he de dir que els 3 primer dies fatal... un cop mha vingut la regla molt millor.

Eucalipto: te mando abrazo fuerte!

Lila80: que be q tot vagi be.

Akasha: com avança tot?

Melbourne: tema número que implanten és molt personal. Jo tenia clar que 0 abans q dos. Estimo molt altres coses d la meva vida que no podria fer amb dos nens ni en broma per molt que ell s’apliqui al 50%, com espero que farà amb un@. També tema econòmic... entre la fiv i suplements, metges... ja em tingut prou. Dos nens de cop impossible, en diferit si jajajja. Pero clar igual si tingues situació diferent no dubtaria. Parleuo amb calma i sobretot veure que preocupa davant de dos o perquè es positiu. Pros i contras vamos! Petons

Molts petons a totes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::