FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

Tractaments, clíniques, medicaments..
Rosealvel
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2021 12:25 pm

FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: Rosealvel » dl. gen. 25, 2021 12:31 pm

Hola a todas!

Estoy iniciando este camino de la FIV y tenemos muchas dudas sobre la clínica que elegir.
De momento las que más nos gustan son Gravida y Women's, pero no hemos encontrado muchas referencias.
De momento nos convence un poco más Womens, ya que ademas nos hacen un descuento por formar parte de Endocat, por lo que el precio se reduce considerablemente. La Dra. que nos ha atendido, es Carla Castell.

Me podríais ayudar con vuestras experiencias en Women's y la Dra. Carla Castell?

Muchas gracias y un abrazo fuerte!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 25, 2021 2:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: patripuntok » dl. gen. 25, 2021 11:20 pm

Hola! Jo conec a la Carla personalment i et puc dir que estàs en molt bones mans! Ves-hi de cap! ;)
Rosealvel
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2021 12:25 pm

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: Rosealvel » dc. gen. 27, 2021 8:49 pm

Hola patripuntok!

Moltes gràcies pel teu comentari! Has fet algun tractament amb ella? Gràcies per avançat!

Rosa
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: patripuntok » dc. gen. 27, 2021 9:31 pm

Hola! Doncs no, jo la vaig conèixer, en un altre àmbit que no es la RA, quan jo ja estava amb una altre doctora, pero tinc coneguts que m'han donat molt bones referències d'ella, i a part d'això ella es un encant. Si haguès de tornar a començar tractament aniria amb ella sense dubte!
Rosealvel
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2021 12:25 pm

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: Rosealvel » ds. gen. 30, 2021 8:59 pm

Moltes gràcies patripuntok :-()-)
Estic feta un lio, però sembla que qualsevol estarà bé ,:)
aloma2
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 31, 2021 9:56 am

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: aloma2 » dc. març 31, 2021 10:24 am

Bon dia Rosealvel,
T'escric per veure si em pots ajudar. He llegit que estaves iniciant el procés d'una FIV. Espero que ho hagis tirant endavant i que t'hagi anat molt bé.
En aquest moments també estic en el mateix procés que tu. Tinc mil dubtes i he consultat en diverses clíniques. Entre elles la que més m'ha agradat és la Dra. Carla Castell de Women's. M'agradaria, si és possible, que m'informesis de com t'ha anat. També he vist que t'han fet descompte per pertanyer a Endocat. T'ho han fet? Si em poden fer un descompte és d'agrair pq el tractament és caríssim. Jo no ho sóc encara però ho havia estat mirant. fa un any que em van detectar endometriosis.
Moltíssimes gràcies . Espero que estiguis bé en tot aquest procés.
Salutacions
Rosealvel
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2021 12:25 pm

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: Rosealvel » dc. març 31, 2021 5:20 pm

Hola @aloma!

Encantada!
Si, finalmente hem fet un tractament fiv, però ens vam decidir per Gravida amb el doctor Hernández.
La Dra. Carla ens va a agradar també, es veia molt professional, però finalment decidim anar a Gravida ja que el metge em va transmetre moltíssima confiança i vam tenir molt feeling amb ell. Afortunadament tot ha anat estupendament i estic embarassada :-()) en dues setmanes tenim la primera eco


El descompte sí que ens lo haguessin aplicat, perque vaig preguntar expressament i ens van a confirmar que sí. Un dels directors de la clínica woman's es el dr. Carmona, un crack de la endometriósis i suposo que per això mateix fan descomptes a las dones amb aquesta enfermetat.

Espero haver-te ajudat! Qualsevol altre cosa, estic perqui
aloma2
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 31, 2021 9:56 am

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: aloma2 » dc. març 31, 2021 7:04 pm

Roseavel,
Enhorabona per l'embaràs! Com m'agrada llegir que tot ha anat bé... T'envio molta força i energia positiva, campiona.
Una cosa, si em faig ara sòcia d'ENDOCAT, saps si em farien igualment el descompte?
Hi ha hagut molta diferència de preu entre una cínica i una altra?
Agraeixo moltíssim la teva ajuda.
Gaudeix del moment, bonica.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: 46XX » dc. març 31, 2021 7:15 pm

Aloma2: no tens cap mútua? En la majoria de clíniques fan descomptes per ser de mútua, mira-ho perquè potser et surt a compre fer-te d’una.
La meva dona tb té endometriosis i no ho havia vist mai això del descompte per endometriosis, interessant saber-ho.

Molta sort!!
Rosealvel
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. gen. 25, 2021 12:25 pm

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: Rosealvel » dc. març 31, 2021 7:34 pm

Moltíssimes gràcies!!! Estem en un núvol ara mateix :love:

No crec que hi hagi problema si et registres ara. A nosaltres no ens van demanar cap acreditació ni res. Directament ens van aplicar el descompte. L'únic que sí vaig trigar una mica a que les noies de endocat em responguessin, però si fas el pagament i tens el comprovant de transferència, jo crec que no hi hauria problema. Crec que són uns 30 euros.

Et desitjo moltíssima sort!!! Ja veuràs com tot anirà molt bé!!! Molta força i positivisme! La bona actitud fa moltíssim durant aquest procés!

46xx: no sabia res dels descomptes per mútua! A Gravida vam preguntar si hauria la possibilitat d'algun descompte perquè els tractaments són més cars que en altres clíniques i no ens van fer cap :(

Una abraçada molt forta!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: 46XX » dc. març 31, 2021 7:48 pm

Rosealvel: gravida és bastant exquisita si... però bueno, té molt bons comentaris, no he llegit mai cap dolent d’ells, excepte els preus, que es disparen. La veritat que jo vaig preguntar a varies i totes costaven el mateix, però a gravida no vaig arribar a preguntar.

Enhorabona per l’embaràs!! >.-<:
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: Rachel_endo » ds. abr. 10, 2021 10:21 pm

Hola !!

Alguien que esté ahora con la Doctora Castell?

Yo voy por dia 10 de estimulación!
Inmalopz
Entrades: 1
Membre des de: dv. jul. 07, 2023 9:51 pm

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: Inmalopz » dv. jul. 07, 2023 9:56 pm

Hola! Alguien que haya hecho fiv con la dra Castell? ¿Como fue todo?
¿Con que clinica de fertilidad trabajan?
¿ todo bien por allá?
veroluket
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 16, 2023 1:38 am

Re: FIV a Women's amb la Dra. Carla Castell

EntradaAutor: veroluket » dl. oct. 16, 2023 1:44 am

Hola,
Llevo mucho tiempo con tratamientos. Este ultimo lo hice con ovodonación y tampoco resulto.
Por favor necesito saber si alguien se ha atendido con Carla Castell en Womens. Estoy viendo esa opción y quiero saber sus experiencias por favor. Ya me da igual si es seria o empática, a estas alturas busco compromiso y profesionalidad y no me que sonrian.
Muchas gracias por decirme algo
Vero

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::