Les lluitadores de Cirh!

Tractaments, clíniques, medicaments..
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dl. jul. 19, 2021 11:19 am

Hola noies!! Com aneu?
Lalicat que tal? com han evolucionat els embrions? Ja heu fet transfe??

La resta que tal?
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dl. jul. 19, 2021 11:53 am

Huoles noies!!

Per aquí tot genial! Dels 6 extrets, el 1er dia es van quedar a 4, i han evolucionat TOTS fins dia 3!!!Vem decidir juntament amb embriolegs i dra. portar-los a blastocisto pq tenien molt bona pinta, i avui és el 4art dia (x mi el més dur) i demà tenim punció pel matí!! yujuuuuuu

La veritat que molt contents en aquest segon cicle, i flipant que els 4 hagin aguantat a dia 3 com uns campions. A veure demà que ens diuen, veient com va el nostre cas no em sorprendria cap resultat, així que esperem que aguantin els màxims a dia 5!!

Estic amb la progesterona dsd el dia de la punció, i superbé, el 1er dia sencer vaig tenir moltíssima son, per sort ara, aguanto millor jeje

Patripuntok, ja tens cita per la vacuna? espero que et senti bé!

Espero que les demés estigueu superbé!
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dl. jul. 19, 2021 1:47 pm

Que bé Lalicat!! Súper campions!! Aquesta és la bona, ja veuràs!!! >.-<:

Doncs dissabte em van posar la primera dosi de Moderna i porto dos dies amb un mal de braç horrible, no puc ni aixecarlo. Però bueno, tot sigui això!!
Molts ànims per demà la transfe!!!
mirich
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. maig 17, 2021 10:20 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: mirich » dt. jul. 20, 2021 9:19 am

Bones!!

Quines bones notícies Lalicat!!
Que vagi molt bé la transfer avui i moltíssima sort! >.-<:
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dt. jul. 20, 2021 9:46 am

Mucha suerte guapa!! Hoy en casa relajadita eh!
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Marlin » dt. jul. 20, 2021 10:37 am

Bon dia noies!

és la primera vegada que escric, però porto temps llegint-vos i en certa manera sentint-me algo més "acompanyada" en el procés amb les vostres experiències. Realment admiro tanta valentia i capacitat de superació!
Avui m'he animat a escriure ja que demà em fan la punció i estic una mica nerviosa/preocupada. Per posar-vos una mica en context, vaig ser mare fa 4 anys de manera natural i "ràpida", però ja fa un any i mig que vam decidir anar pel segon i al veure que no arribava, vam començar el llarg procès de consultes, metges, proves.. bàsicament, després de donar-me la volta a mi, va resultar que el meu marit té oligozoospermia severa i, bueno jo una reserva ovàrica baixeta que no està per tirar coets. Per edat i tot plegat, 37 anys, ens van recomanar anar directament a fiv-icsi. Al final ens vam decidir pel Cirh amb la Dra. Maqueda. Aquesta és la nostra primera estimulació i punció, al principi, ens van dir que la punció seria un moment i que fariem transferència en fresc i que tot ho fariem amb la mateixa Dra. Però el cert és que després del darrer control, em van explicar les possibles complicacions de la punció, hemorràgies per vasos que punxin i que requereixen cirurgia (poc freqüent, però pot passar) i d'altres històries més complicades, però amb menys probabilitats. Tot això ja em va deixar ratllada, però a més em va dir que no seria la propia Dra. la que em faria la punció sino algú de l'equip, que no sé qui és! Jo creia que a no ser que aquell dia no estiguessin, la intervenció la feia el metge que et porta.
Com a màxim van contar 5 fol·licles (per tant, pel que he llegit, es molt probable que la meitat ja es perdin pel camí, oi?). No ho sé, ho veig tot molt complicat. D'altra banda, pensava que fariem transfer en fresc, però resulta que tampoc perquè la Progesterona ha sortit un pèl alta 1,27. La qüestió que tot també s'allargarà més. Pot ser són els nervis per demà, però les últimes noticies amb aquests canvis m'han deixat entre preocupada i desanimada. Vosaltres que teniu més experiència, són normals aquests canvis? I amb pocs fol·licles i transfer en diferit amb cicle natural heu aconseguit embaràs? Moltes gràcies! I molts ànims a totes!
PD. Disculpeu el rotllo, estic en mode desofeg.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. jul. 20, 2021 2:39 pm

Benvinguda Marlin!

Jo et resumeixo molt ràpid el meu cas. Som parella de dues noeis, jo he sigut la donant i la meva dona la gestant. Jo només tinc 5 fol.licles, vaig anar a punció només amb 3 òvuls, dos madurs i un inmadur, i només va fecundar un, que van congelar a dia 3. Ho vaig fer en cicle natural tb, i la punció no me la va fer la gine que ens porta, perquè va caure en diumenge i me la va fer la gine de guàrdia, però és una intervenció molt petita i dura no res, i al cirh tot són molt professionals i l’equip és molt gran, no et preocupis per això!
D’una altra banda, la meva dona va ser la gestant, com que tb va fer-ho en cicle natural, vam haver d’esperar a que el seu endometri estigués llest per la transfer, així que vam haver de congelar l’embrió, ja que quan em van fer a mi la punció ella no no tenia el seu endometri ok per fer la transfer en fresc.
La transfer si que li va fer la nostra gine, però estigues tranqui que qui te la faci te la farà bé! La beta va sortir positiva, i a la sermana 6 van veure l’embrió i vam sentir batec però, malauradament, a la setmana 8 es va parar i li van haver de fer un legrat.

Ara toca començar de zero i hem decidit provar amb els òvuls de la meva dona, que a priori té més fol.licles que jo. Limitat a pensar que per tenir embaraç només necessites un embrió, així que no et desanimis, i tingues paciència, és un camí llarg i amb obstacles, però al final, gairebé tothom ho aconsegueix, i heu triat una clinica top i us porta una de les gines amb més nom dins de la reproducció assistida de bcn!

Ànims i ja ens aniràs informant del procès!!
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Marlin » dc. jul. 21, 2021 5:46 pm

Gràcies, 46XX. Merci per compartir-me la vostra experiència, la veritat és que admiro que, tot i les pedres en el camí i lo dur que resulta, seguiu intentant-ho. Espero que aquest nou cicle us porti el vostre petit/a. Ja ens anireu explicant.
Aquest matí m'han fet la punció i la intervenció ha estat tot molt més ràpida del que m'imaginava. A mig matí ja era a casa. M'han dit que han tret 5 òvuls, un d'ells petit que no creuen que tiri endavant, però la Dra. m'ha dit que fins demà que ens truquin els biòlegs no sabrem el què.
Sabem que 4-5 no són molts, i que segurament haurem d'anar a dia 3 per assegurar, però com ja ens han dit, pas a pas i a pensar en positiu.
Molts ànims a totes!
Tendresa
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 21, 2020 1:29 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Tendresa » dg. jul. 25, 2021 10:29 am

Benvinguda Marlin
Fa molt temps que no escric, però ben bé d'acord que no passa res si no et fa tot el seguiment el mateix metge. A mi també em porta la dra Maqueda i la punció me la va fer la dra Coco i molt bé també. Nosaltres estem molt contents de com està anant. Aquest mes m'han de fer la transfer, és el 2n intent però el primer va ser a Barcelona IVF i a més de ser caríssim només vam obtenir 2 blastos de 12 òvols madurs que no van donar lloc a embaràs. A Cirh el cicle ha sigut molt diferent: van treure 17 òvols, 15 madurs. Van fecundar 12 i 8 han arribat a dia 5 i estan congelats esperant fer transfer en cicle natural. El mes passat no tenia l'endometri preparat, no va créixer i ara veurem aquest cicle. El nostre problema és infertilitat masculina però amb biopsia testicular van obtenir els espermatozoides.
Nosaltres hem anat a Cirh recomanats per Centre d''infertulitat masculina de barcelona (CIMAB) ja que estan especialment centrats en infertilitat masculina més que en altres centres i els resultats de moment ho avalen. El Cimab ens va recomanar que ell prengués cúrcuma amb piperina 3 mesos abans de la punció i el canvi ha estat increïble pel que fa a la fragmentació espermàtica. Tot això ho explico per si pot ajudar a algú, perquè nosaltres ho hem agraït molt. Els dos tenim 32 anys i hem recobrat una mica d'esperança després de la primera beta negativa que va ser durissima de pair perquè havíem de tornar a començar de 0. Per això vam decidir canviar de centre a veure si teníem més sort. És cert que hi influeixen mil factors, però aquesta vegada estem més animats.
Molts ànims, que ésnun camí llarg però és probable quebho aconseguim!!
Teniu consells per augmentar l'endometri de manera natural? Si puc passar de prendre estrògens molt millor...
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Marlin » dc. jul. 28, 2021 10:59 am

Hola Tendresa!

Me n'alegro que aquest nou cicle us estigui anant bé, 8 blastos esta mooolt bé!! Segur que allà esta el vostre petit/a.

La veritat és que el tema del canvi de metges ens va angoixar, però ara ja esta feta la punció. Aquests dies hem estat una mica desanimats, al final dels 5 òvuls que van treure, van fecundar 4, però només 2 han arribat a dia 3. En qualitat ens diuen que un és B i l'altre C (a l'informe posa una fragmentació del 10%), així que estem una mica capficats ja que les possibilitats amb dos només se'ns han reduiït molt. Ara estem esperant també per a fer la transfe en cicle natural a l'agost (si tot va bé). En aquest cas, algú sap si és millor si es transferir els dos a la vegada o millor per separat? La veritat és que no m'esperava una resposta tan baixa i, ara mateix, no em plantejo fer un nou cicle d'estimulació.

Pel que fa al teu dubte de l'endometri, no et sé dir, però si et responen, ho agraïré també. Lo de la cúrcuma no ho sabia, però ho tindré en compte, ja que a banda de la meva reserva ovàrica baixa, el meu marit té oligospermia severa.

Molts ànims i energia positiva! Ja ens expliques quan et facin la transfer. :)
Tendresa
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 21, 2020 1:29 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Tendresa » dj. jul. 29, 2021 4:13 pm

Hola Marlin. A nosaltres ens han recomanat posar-ne un per diversos motius: menys risc per a tu i per als nadons primer de tot, i segona que si no s'encerta bé el dia de la transfer, és a dir, quan l'endometri està receptiu, si els poses tots dos el perds tots dos, en canvi si no s'enganxa el dia de la finestra d'implantació pel motiu que sigui, llavors encara te'n queda un per una altra opció.
A l'altra clínica els vam posar els 2 i després va resultar que tenia problemes de coagulació i necessitaré heparina, però en aquell moment no ho sabíem i vam "gastar" els dos unics que teníem 8 potser no es van implantar per això.

Aqueata vegada farem 1 només, també pk si són 2 segurament acabes fent cessàrea i aixó et limita futurs embarassos perquè no estem fets per parir per cessària i eo cos se'n ressent molt.més.

Molts ànims amb aquests 2 pollets que teniu!!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dv. jul. 30, 2021 5:51 pm

Noies!!
Dels 4 que van arribar a día 3, 3 es van convertir en blastos! La transfer genial...beta avui...i POSITIVA, 292!!!!

Ara a gaudir aquest passet! Ens acaben de trucar i comencem la ecoespera!! Ens han dit que quan és un valor de més de 100 estan tranquiles així que és molt bon número!

Vaig a seguir flipant una mica...!espero que les demés estigueu superb!!!

Molts ànims a totes!!
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dv. jul. 30, 2021 5:57 pm

Bien Lalicat!!!! Enhorabuena!! como me alegro!!!!!!!!! Ya veras la eco que guay es!! yo ya en la semana 8 y le he escuchado el corazón es una pasada!! ve contandonos!!
Tendresa
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 21, 2020 1:29 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Tendresa » dl. ago. 16, 2021 9:45 am

Hola! Com aneu?
Dimecres passat em van fer la transfer d'un embrió 4AA i aquests dies toca esperar, estic súper pendent del mei cos i qualsevol cosa m'alarma.
Alguna que tingués símptomes els primers dies?

Ànims a totes!
Summer21
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 19, 2021 8:50 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Summer21 » dj. ago. 19, 2021 9:08 am

Hola Bon dia!!

Us escric ja que nosaltres també comencem aquest procés! Porto dies llegint-vos i he decidit a escriure! El nostre cas és una mica extrany ja que nosaltres quan vem anar a buscar el primer fill de seguida em vaig quedar embarassada... més tard vem decidir tindre el segon i....aqui va vindre la sorpresa! 3 anys i res!! Primer pensavem que ja vindria sense pressa...però després ja vam decidir anar a consultar al metge. M'han fet totes les proves i bueno tant per la seva part com la meva els resultats han sortit correctes. Finalment ens han dit que la millor opció seria fer una FIV. Pel què he anat llegint esteu contentes amb CIRH i nosaltres també ens em animat a fer-ho amb ells. A mi em van fer un recompte i m'ha sortit que tinc 8 folícles , vosaltres sabeu si es molt just o està bé? Ja us aniré explicant, i estic encantada en llegir-vos! Et recolza moralment veure altres experiències! Una abraçada
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » ds. ago. 21, 2021 7:02 pm

Hola chicas! Como estáis? Llevaba muchos días sin pasar por aquí… como van esas panxetas Ana87 y Lalicat?? Y el resto qué tal?
Yo después del último negativo, tomarme el verano de relax y aprovechar para vacunarme, ayer me reuní con mi doctora para ver el plan y me ha ofrecido hacer histeroscopia para descartar cualquier cosa y después ya hacer la siguiente transfe que al quedar todo limpito después de la histeroscopia a veces hay más posibilidad de implantar, según ella como hacer un reinicio en el PC :)

Ya os iré contando a ver como va. Espero que estéis genial!!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dl. ago. 23, 2021 5:35 pm

Hola!
Patripuntok, todo genial!!

Hicimos eco el día 13 de agosto, con 6 semanas y oímos el corazón, es una sensación impresionante!
Nos dieron el alta,y ya este jueves tengo visita en la dexeus que al ser un embarazo de riesgo ahí tienen de todo!

Volveremos a hacer eco así que genial! esperemos que vaya todo viento en popa. Yo estoy muy cansada y empiezo a tener una especie de nauseas algunas veces después de comer...pero bastante llevable de momento!

Es impresionante como crece tan rápido!

Espero que totes estigueu bé, i si esteu en pausa gaudiu i descanseu, que hi ha temps per tot!

una abraçada a totes!
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dc. set. 01, 2021 9:58 am

Lalicat ha escrit:Hola!
Patripuntok, todo genial!!

Hicimos eco el día 13 de agosto, con 6 semanas y oímos el corazón, es una sensación impresionante!
Nos dieron el alta,y ya este jueves tengo visita en la dexeus que al ser un embarazo de riesgo ahí tienen de todo!

Volveremos a hacer eco así que genial! esperemos que vaya todo viento en popa. Yo estoy muy cansada y empiezo a tener una especie de nauseas algunas veces después de comer...pero bastante llevable de momento!

Es impresionante como crece tan rápido!

Espero que totes estigueu bé, i si esteu en pausa gaudiu i descanseu, que hi ha temps per tot!

una abraçada a totes!



Qué alegría leer que todo va bien!!
Felicidades Lalicat!
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. oct. 06, 2021 12:27 pm

Hola,
Com esteu tot@s?
Jo estic a punt de començar el meu primer cicle al CIRH. Porto dos anys buscant embaràs i tres inseminacions per la seguretat social. Ara, des de setembre sóc funcionària i l'assegurança em cobreix el tractament al CIRH.
Tinc 1,73 d'antimulleriana amb 34 anys. Tota la resta i la meva parella bé. Em fa patir una mica l'antimulleriana per si tinc baixa resposta. M'han donat meriofert, bemfola i orgalutran per l'estimulació.
I poc més, a veure si alguna companya està també en procés i podem compartir l'experiència!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. oct. 06, 2021 4:44 pm

Cris_bcn_21 ha escrit:Hola,
Com esteu tot@s?
Jo estic a punt de començar el meu primer cicle al CIRH. Porto dos anys buscant embaràs i tres inseminacions per la seguretat social. Ara, des de setembre sóc funcionària i l'assegurança em cobreix el tractament al CIRH.
Tinc 1,73 d'antimulleriana amb 34 anys. Tota la resta i la meva parella bé. Em fa patir una mica l'antimulleriana per si tinc baixa resposta. M'han donat meriofert, bemfola i orgalutran per l'estimulació.
I poc més, a veure si alguna companya està també en procés i podem compartir l'experiència!


Compartim gine! Jajajaja tot i que quan jo em vaig estimular vaig passar per 5 gines diferents… cada eco me la va fer un, ara amb la meva dona li està fent totes ella. Portem amb ella desde març i ens agrada molt, tot i que és una dona aparentment super seriosa, si t’agafa confi al final t’acaba fent bromes i tot.

Jo vaig fer protocol curt en cicle natural, bemfola, menopur, orgalutran i ovitrelle. La meva dona protocol llarg en cicle sustituit, anticonceptives, decapeptyl, gonal y menopur.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::