Les lluitadores de Cirh!

Tractaments, clíniques, medicaments..
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » ds. maig 15, 2021 12:28 am

Estic a dos fils alhora, en aquest i en el de fiv2021, us explico una mica el que he explicat allà.

No ho hem volgut explicar abans que vam fer la transfer el dia 3,, perquè és un procès que ens està resultant molt dur per molts motius, però principlament, perquè si ens centrem en estadistiques, el nostre cas és prácticament impossible... jo 36 anys, ahm 0,40... em van dir... ho tens complicat. La meva dona 38 anys, endometriosis, 2 endometriomes de 2,5cm cadascun a un ovari, ahm a 0,58, ho tens més complicat encara, baixa reserva i a sobre dolents perquè l’endetriosis els pocs que tens els fa dolents. Moooolt bé, què fem? Ens tirem a la piscina. M’estimulo jo, cicle natural, em prescriuen les dosis més altes que em poden donar, primera eco 4 foli, només un gran, segona eco, un gran, un mitjà, dos petits, tercera eco 6 folis però nomès dos grans. Vaig a punció, em treuen 3, dos madurs, un inmadur. Trucada del labo, només ha fecundat un, si evoluciona bé, congelem a dia 3. Arriba a dia 3 i es congela, 20% de fragmentació, el que ve sent qualitat B. La meva dona prepara l’enfometri en cicle natural tb. Li baixa la regla, cada dos dies eco, entra a transfer amb un endometri trilaminar i de 16,5 (les noies amb endometriosis el tener molt gruixut de per si). L’embrionet descongela bé, fem la transfer... 11 dies per tenir la beta, l’endamà de la transfer té molesties a la panxa, a sota, dedueixo que a l’úter (us ho explico en segona persona així que és complicat), zero simptomes, res de res, només cansanci i molta son. El dia 8 post transfer taca una miqueta, marró fosc molt suau, ens caguem! Comencem a no dormir, a obsesionar-mos cada cop que anava al wc... fatal, el dia 10 post transfer decidim fer servir el clear blue, a les 7 de la tarda, rotllo ja no podem més, o ho fem ara o ens dona un ictus, llegim que és millor el primer pipi del matí, ens és igual, ho fem, pipi, mulla, 3min d’espera i... pum! Embarazada 1-2 semanas , flipem, no ens ho creiem. Avui dia 11 post transfer nem a fer l’analitica, 103’81 de beta. Estem embarassades i seguim flipant.

No ens hem cuidat gens, amb això no vull dir que no siguem persones sanes ehhhh!! Però no hem fet res especial, ni acupuntura, ni suplements vitaminics, cap de les dues, jo mai he begut, però la meva dona cada cap de setmana es fotia l’ampolleta de vi i les seves cervessetes, jo mail he pres cafè, però ella fins a 7 cafès sols diaris prenia, ella sortia a correr 3-4 cops per setmana, jo res d’esport. Tot això fins el dia anterior a la transfer, no vam canviar res. Tot i que no està de més canviar hàbits o millorar-los, nosaltres no ho vam fer.

Me enrotllat molt, però és el resum del nostre mètode ropa o fiv compartida, per si li pot ajudar a alguna persona, ja que a mi m’ha servit de molt llegir testimonis en primera persona, espero que el meu ajudi a qui li calgui.

Encara ens queda molt camí per recorrer, ja que això em recorda una mica a un videojoc, el qual vas passant pantalles i vas perdent vides a mesura que vas avançant. Nosaltres vam començar amb 3 vides (3òvuls a la punció) i en la següent pantalla (primera trucada del laboratori) ens vam quedar només amb una vida, que és amb la que hem anant passant totes aquestes darreres pantalles i amb la que hem de passar totes les que ens queden. Ara estem en ecoespra, esperant arribar la pantalla de la eco, a veure si la passem o no. El patiment mai acaba, i si acaba, mala senyal!

Us dono molts d’ànims a totes, la veritat és que es necessita molta força per aconsguir estar sa mentalment en aquest procès, no decaigueu, penseu sempre de manera positiva i concentreu tota l’energia en el que més desitgeu, després de l’1 va el 2, i així fins a aconseguir l’objectiu, que n’estic segura que d’una manera o altre, totes ho acabarem aconseguint!!

He fet un super ego, sento no haver personalitzat!!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » ds. maig 15, 2021 9:27 am

46XX!!


MOLTÍSSIMES FELICITATS!!! Quina alegria!! me'n alegro molt per vosaltres!!! Li he ensenyat el post a la meva parella i tot jejej. Em sento identificada amb tu xq tenim mateixa medicació i resultats així que dóna moltíssimes esperances. Espero q la teva dona es trobi b, ara a esperar a la eco. Segur q anirà tot bé. >.-<: :anec:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » ds. maig 15, 2021 9:37 am

Gràciessssss!!

Haurem d’haurem d’acabar fent una “qudada” si al final tot arriba a bon port! :()()::::
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » ds. maig 15, 2021 10:29 am

46xx No me lo puedo creer pero que alegría más grande!!!!!!!! Menudas dos campeonas!!!!! Enhorabuena!

Me has dado un subidón brutal!!!!! Quien la sigue la consigue claro que si :-())

Por favor ve contandonos como va todo!! Esta era la primera FIV además no???

Un beso enorme futuras mami
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » ds. maig 15, 2021 11:13 am

Ana87, siiiiii, la primera y única fiv, de momento! Hay que tener en cuenta que en este caso hemos intervenido 3 personas, es como que se han alineado los astros o algo! No se, es que estamos aún que no nos lo creemos, en serio, es como muy... no puede ser, la primera fiv, solo un embrión, mi mujercon endometriosis.... y pum!

Ya os contaré si va teniendo algún tipo de sintoma o algo... no es muy explicita ella, jajajajaja, pero cosa que me cuente, cosa que os la escribo, primetido! Y ahora a descansar otras dos semanas y a preparnos mentalmente para la primera eco, a coger fuerzas toca otra vez.

Muchisimossssssss ánimos! Verás que te va a salir todo perfect!!
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » ds. maig 15, 2021 11:18 am

Estoy tan feliz por vosotras! las cosas se consiguen cuando se luchan y todo esfuerzo tiene su recompensa!
Que ilusión más grande.

Ve contandonos si!!!!!!!
Yo en cuanto tenga la puncion el 25 te cuento.

Un besote enorme mam
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » ds. maig 15, 2021 1:57 pm

Aixxxxx el 25 es ya! Aunque en este proceso todo se hace eterno, cuando te das cuenta y miras atrás, te ha pasado volando.

Ya nos vas contando como van yendo esos recuentos de foli!
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » ds. maig 15, 2021 3:00 pm

Por supuesto bonita! un besote
Jaisalmer
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. jul. 25, 2020 3:54 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Jaisalmer » ds. maig 15, 2021 4:29 pm

Oh!!! Enhorabona, 46XX!!!!!!! Quina alegria! Ja ho diuen, que per aconseguir un embaràs només fa falta un embrió! >.-<: :***:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » ds. maig 15, 2021 8:57 pm

Jaisalmer, gràcies!!!

La veritat és que si, a la primera visita, a l’octubre de l’any passat, ens ho van dir, és com la loteria, quanta més compres (quants més embrions), més possibilitats tens de que et toqui, però no volem quantitat, sino qualitat, i només en necessitem un. I tenen raó, però d’una altra banda a mi mai m’han preguntat quants fills volia tenir... i jo no en volia un, jo en volia dos, així que, ara què?? M’haig de conformar amb un? No se...

Una cosa que em vaig oblidar dir quan vaig escriure la parrafada amb la meva història, és que nosaltres vam començar fa un any amb tot això, i que a causa de l’endometriosis de la meva dona hem estat gairebé un any fent proves per possar-li a punt l’úter, ja que des del primer moment en que vam decidir que voliem ser mares, teniem clar que ella volia ser la gestant. Així que va haver de passar per una histero, per una eco 3d i finalment per una operació per extirpar dos pòlips adherits un a l’úter i un altre al coll de l’úter. Potser sense haver fer tot això abans, l’embrió no hagués implantat, no se...

Ànims, va! Ja ens va quedant menys a totes!!!
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dg. maig 16, 2021 7:52 pm

Hola chicas!!

Tengo un duda a ver si alguna me
puede ayudar, me estoy inyectando junto al decapeptyl Pergoveris (es lo mismo que el Menopur) y estoy a 8 dia de regla y estoy sangrando y con un poco de dolor de ovarios, alguna le ha pasado?? Solo se pincha 4 dias en mi caso (hoy me pincho por 3 vez)

Un besazo
mirich
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. maig 17, 2021 10:20 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: mirich » dl. maig 17, 2021 11:52 am

Hola a totes!!
Com esteu? Fa un temps que us vaig mig llegint, però avui m'he decidit a entrar :)


46XX. :b-))) Moltíssimes felicitats a les dues! Vaig anar seguint tot el teu procés i finalment ha anat súper bé :) me n'alegro moltíssim!!! Ja ens vas explicant. Ara no recordo si ja has fet la primera eco!

Ana87 ostras a mi no me pasó y también iba con decapeptyl, pero si no recuerdo mal, cuando empecé a pinchármelo estaba en los últimos días de regla. Mejor consulta con CIRH directamente así sales de dudas :)

Us faig un mini mini resum del nostre camí d'infertilitat. En menys de tres anys he patit 5 avortaments, el primer retingut i els altres sempre a 5-6 setmanes. Cansada del ginecòleg que anava i amb una última visita que la solució que ens va donar era anar seguint provant. Vaig canviar i vaig trobar la meva gine actual. Ja a la primera visita proves per a totes bandes i per fi vam començar a trobar cosetes que podien estar relacionades amb els avortaments (jo mutació mthfr i factor XII), el meu marit fragmentació de la doble cadena, jo la TSH un pèl elevada. i vam decidir tirar cap a FIV i fer-ho CIRH. Vam fer una visita a Gràvida i bé,després de gairebé una hora esperant, la doctora que ens va atendre va donar molt que desitjar, la veritat! Havíem de fer fertil chip sí o sí i segons ella no era necessari fer ICSI, i per l'administrativa que ens va atendre sí (i per tothom que hem parlat) en fi...

Em vaig fer la punció a finals d'abril i millor impossible (fins aquest moment) dels 9 òvuls que van extreure, 8 eren madurs i els 8 van arribar a blasto, excepte dos que són 5CC i 5BB, els altres tots 5AB. Estem molt i molt contents amb aquests resultats, perquè ni de lluny ens esperàvem tenir-ne tants!

Ara estem en DGPspera i sldfjakldja jajaja no puc més! Ho estic portant fatal, molt nerviosa. Cada vegada que em sona el mòbil em dona algo pensant que és la trucada del laboratori i no, un simple mail o un whatssapp! Veiam si truquen ja i sortim de més dubtes. Demà farà dues setmanes que estem així :-o00m
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dl. maig 17, 2021 12:21 pm

Ana87: yo he leído varias veces testimonios de chicas que han sangrado con el decapeptyl. Yo como no me lo he pinchado, no puedo decirte.

Mirich: ara mateix estem en ecoespera, la beta va a ser divendres passat, encara no hem parlat amb la nostra gine, ens van trucar divendres la que estava de guàrdia, i dissabte ens va tornar a trucar un altre cop una altra que estava de guardia també. A vuere si avui en truca la nostra per donar-nos cita per la primera eco, que ens han dit les altres doctores que seria en dues setmanes, aprox.
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dl. maig 17, 2021 12:58 pm

Hola chicas!

Si ya me ha dicho la doctora que es super normal, menudo rollo!!

Mirich mucha suerte!!! pinta todo muy bien! ve contandonos

Un besazo
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dc. maig 19, 2021 6:48 am

Hola noies,

Us actualitzo sobre el nostre procés.

La veritat estem bastant de bajón. Us actualitzo, 1a FIV, els controls van anar amb resultats justets, 1a ECO dels 6 inicials es veuen que hi ha dos que van creixent més, però els altres no tant, a la 2a ECO, ens parlen de 2 forts, i en aquest punt la dra. ens recomana tirar endavant pq són ben xulos ( a tot això pensant en el cas de 46XX que ha estat amb la mateixa medicació que jo).

Li vaig preguntar si seria bo fer acumulació ja que nosaltres volem tenir més d'un fill/a i llavors sabent això ens va dir que anessim veient però si tinguessim 2 que ella tiraria endavant (seria el pitjor dels casos). A tot això segueixo amb la medicació i diumenge anem a l'últim control i ens diuen que hi ha 3 ben grans. Ens vem animar pq dels 2 que ens havíen dit, a 3, pues sortiem guanyant.

Aquell mateix dia fem PCR i analítica (també estic amb heparina diaria, es a dir un total de 25 punxades en 9 dies).

Els resultats de l'analítica molt bons, estradiol a 2400 i progesterona a 1,12. Ens truca dilluns la Dra i diu que és molt bona notícia ja que vol dir que potser els més petits que hi ha també són madurs. Subidón i pensem que el dia de la punció potser algun més es rescata. L'antibiotic del dia abans, ens senta com una patada (tenies raó 46XX) i dormim fatal.

Anem a la punció, tot correcte, i quan anem a consulta ens diuen que només han pogut aconseguir 2...total, un bajón impressionant, pq de 6, passar a 2, pujar a 3 i després quedin 2...

Total (sento el rollo però necessito treure-ho) ens diuen que com tinc baixa reserva els folicles estaven com enganxats i no han pogut sortir bé...Sortim igualment esperançats amb els 2, pq esperavem que fossin perfectes (és la nostra primera FIV).

I per la tarda ens truca la Dra. i ens diu que només ha fecundat un...que ens avisava pq ja haviem comentat el tema de fer acumulat (a tot això pel matí ja havien dit que ho podíem fer en fresc a dia 3 aquest divendres...).

Li comento que com ha pogut passar, i que podem fer per la següent i quan podem començar, i ens diu que és normal per la baixa reserva i que segurament faríem el tractament llarg.

Els dos estem bastant desanimats, pq 1 (que encara no sabem si evolucionarà) és lo mínim de lo mínim...i haver passat tot això per tenir un només que no sabem si és viable encara...ens ha deixat tocats.

Jo estava fent acupuntura, però he decidit deixar-la, en teoria serveix per millorar la qualitat, i com veieu, no ha fet res...prefereixo gastar els diners i el temps en d'altres coses...

I tema tractament llarg, algú li ha passat alguna cosa similiar i ha tingut millors resultats? Jo tinc endometriosi i la setmana que ve faré 37.

Sento el rollazo, però això em serveix per treure-ho (no li hem dit a ningú el procès).

Moltes gràcies per llegir-me...espero aviat venir-vos amb millors noticies.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. maig 19, 2021 7:29 am

Lalicat, quina doctora us portava??

Jo ho tenia super clar, estem contentes amb la nostra doctora, i en general, amb tot l’equip, però si no hagués aconseguit congelar l’únic embrió que vam tenir, m’hagués anat a demanar segona opinió, que la meva parella no estava gaire d’acord, però jo em negava a tornar a començar una altra estimulació sense la “certesa” d’anar millor que la primera. Al final és el nostre cos qui pateix, i el nostre cap, i la nostra butxaca, com per anar provant... no se.
Estem una mica en la mateixa situació, imagino que la teva reserva és baixeta per l’endometriosis que tens (a la meva dona tb li passa), i jo la tinc molt baixa per motius desconeguts, i en faré 37 tb el mes que ve.
Tb et diré que a mi mai em van arribar a preguntar quants fills volia, van donar per fet que gràcies si aconseguiem tenir-ne un, no se, crec que ni ella (la nostra gine) encara es creu que hagim aconseguit beta positiva, sincerament.

Per aqui he lleixit molt cops que gravida és bona clinica per casos “complicats”, jo crec que si has de recorrir a RA és perquè algo passa, però bueno, potser no està de menys anar a demanar segona opinió a un altre centre, tenint tots els informes que tens i l’experiència d’aquesta primera estimulació, ja tenen una mica per descartar... i si t’aconsellen el mateix que t’ha dit la teva dra. doncs perfecte, potser coincideixen, no se.

Però heu d’estar contents encara que només hagi fecundat un, podria haver sigut pitjor i no haver-ne aconseguit cap. Això si, si voleu més d’un fill, heu de pensar en congelar i tornar a estimular per “acumular” embrions. És un cami super llarg i dur, i hi ha moltes parelles que decideixen no explicar-li a ningú, sort del foros aquests on podem compartir experiències amb persones que estàn passant pel mateix, perquè jo no ho he pogut amargar perquè he faltat mil cops a la feina i ja em van preguntar del pal... tens alguna enfermetat greu????? I ho expliques però com que no han passar per això doncs no se n’adonen gaire del fotut que arriba a ser.

Us heu d’animar i segur que a mesura que van passant els dies, ho veieu tot d’una altra manera. La meva primera trucada del labo va ser tb super bajón, però després fiques esperançes en l’únic que tens i desitges que sigui ell el que arribaràs a portar a dins.
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dc. maig 19, 2021 8:05 am

46XX,

Ens ha portat la Dra Maqueda, ens ha agradat i hem estat còmodes. Vull pensar que som un full en blanc, han provat un tractament i amb els resultats poden afinar més per el següent. Ara encara estem en xoc, si comencem again serà al juliol així que tenim temps per donar voltes.

Necessitarem una visita per parlar de les opcions ara X ara, entenc que és un camí llarg, però només aconseguir un ( i avui és dia 1... esperem q evolucioni) no estem contents.
Jo treballo desde casa i em faig el meu horari així que he pogut anar fent tot en l'intimitat, almenys això ho hem tingut.

A veure si trobem alguna solució... gràcies X les teves paraules
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. maig 19, 2021 10:34 am

Jo a la Maqueda la vaig tenir en el segon control de foli i va tenir bastant de poc tacte amb nosaltres, encara no m’havia fet la eco que el va dir... pel que veig a l’historial, ja heu pensat si voleu anar a punció amb només un? Perquè en tens 4 i només un de gran, i no et sortiràn més, aixó ja t’ho dic. Li vam comentar a la nostra gine i ens va dir que ara la Maqueda és com la influencer de la clinica, que està més per la labor de fer directes a instagram que una altra cosa. No em va agradar, però he llegit comentaris molt bons d’ella. Al final és tenir feeling o no.

Encara no t’ha trucat l’embriòloga? A mi em trucaven a primera hora, per sort, perquè era un patent cada dia esperar la trucada aquesta.

Animeu-vos i intenteu desconectar fins al juliol per tonar-hi amb força. Segur que la següent vegada anirà molt millor!!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dc. maig 19, 2021 10:40 am

Ens han trucat fa 10 minuts i de moment ja té 1 dia :p-) ens ha comentat que si volem fer acumulat, que llavors aquest el portaran a dia 5 per tal de que sigui amb condicions. Ens avisaran cada dia menys el 4rt (dissabte) pq és el dia crític. Esperem que arribi a dia 5!

Hem de deixar passar uns dies per païr-ho...

Suposo que setmana que ve anirem a veure quines són les alternatives i veure com va el cicle llarg, no sé si seràn més punxades o no...ara encara he de punxar-me heparina fins la regla...així que encara em queda...
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. maig 19, 2021 7:43 pm

Oleeee! Molt bé, no?? Aquest súper campió!

Per cert, t’he contestat el missatge però no se si va gaire bé això i t’ha arribat.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::