Les lluitadores de Cirh!

Tractaments, clíniques, medicaments..
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dl. maig 10, 2021 4:25 pm

Yo a la chica esta que dices, Claudia creo que se llama, la sigo desde hacer mucho también, pero es que me sirve de poco su testimonio porque mi caso es diferente al suyo... yo el motivo por cual estoy metida en esto es porque mi pareja es chica y por arte de magia no podemos embarazarnos, necesitamos reproducción asistida. De base, en principio, no tenemos más "problema" que ese.

Luego se nos ha juntado las bajas reservas ováricas, tanto de mi mujer como mía, y la endometriosis de mi mujer. Al ser la primera vez, aun no sabemos si tenemos problemas de implantación o de abortos, como os pasa a muchas, nosotras partimos de cero en este aspecto.
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dl. maig 10, 2021 4:49 pm

Ya si totalmente! vuestro caso es diferente pero no por ello mas complicado! a ver si antes de verano estamos todas embarazaditas porque vaya tela..
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dl. maig 10, 2021 7:55 pm

Mucho se han de alinear los astros para que estemos todas embarazadas en verano! La verdad es que en este hilo creo que no hay ninguna embarazada aún... quién será la primera??
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dl. maig 10, 2021 8:08 pm

Eso eso!! que alguna nos cuente su experiencia de quedarse a la primera con su FIV en el Cirh
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dc. maig 12, 2021 10:54 am

Hola Noies!

Ja he anat al control, tot ok! en total tinc cinc folicles, hi ha dos que estan més grandets, i tres més petits, que els hi he de dir que creixin una mica. Avui també tinc acupuntura, a veure si ajuda a que es despertin.

La meva parella ja ha deixat els seus ..::·· . L'endometri ja va creixent també. Així que avui començo amb Orgalutran i menopur.

M'ha dit la dra. que segurament la punció serà el dimarts, així que amb ganes!

Espero que estigueu totes b!
Jaisalmer
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. jul. 25, 2020 3:54 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Jaisalmer » dc. maig 12, 2021 11:14 am

Hola!

Us he llegit i només escric per donar-vos ànims. Jo em vaig quedar embarassada al novembre, a la primera, al CIRH. En el meu cas va ser una FIV ROPA, amb un embrió de qualitat A a dia 3 i en fresc (a la meva parella i a mi ens havia vingut la regla el mateix dia i anàvem alhora, per casualitat). Us desitjo tota la sort del món! Conec dues noies més que els ha anat bé al CIRH, tot i que una a la segona i l'altra a la tercera transferència. Molta força!
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dc. maig 12, 2021 11:27 am

Hola Jaisamaler! Gracias por tus animos!! q bien q te quedaras a la primera! enhorabuena!! :b-)))

Lalicat q bien!!!!!! Esto ya esta hecho!! Yo fui tb ayer y me dijeron q lo más seguro es que me la hagan el martes 26! o sea q con una semanita de diferencia! Tambien tengo acupuntura esta semana y la que viene.

Ve contandonos!!

Un besote a todas
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. maig 12, 2021 11:35 am

Lalicat: molt bé!!! A apostar per aquests 5!! Jo a la priemera eco em veien 4 i al final vaig fer-ne 6. També vaig punxar-me menopur i orgalutran alhora, l’orgalutran pica una miqueta i et deixa la pell una mica vermella i com imflamada, però es passa en una estoneta.

Et faràn la tranfer en fresc llavors?? Si t’estàn controlant ja l’endometri... cada cop que vagis a la eco sentiràs la paraula trilaminar, jajajaja, no se m’oblidarà mai aquesta paraula.

Ànims que queda no res!! Acabaràs punxan-te ovitrell 36h abans de la punció i et faràn prendre un sobre d’antibiòtic, que et farà anar al wc perquè és super fort, procura menjar bé abans de prendre-te’l.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. maig 12, 2021 11:57 am

Jaisalmer ha escrit:Hola!

Us he llegit i només escric per donar-vos ànims. Jo em vaig quedar embarassada al novembre, a la primera, al CIRH. En el meu cas va ser una FIV ROPA, amb un embrió de qualitat A a dia 3 i en fresc (a la meva parella i a mi ens havia vingut la regla el mateix dia i anàvem alhora, per casualitat). Us desitjo tota la sort del món! Conec dues noies més que els ha anat bé al CIRH, tot i que una a la segona i l'altra a la tercera transferència. Molta força!



Ostres nosaltres som parella de dues noies tb fent un ropa! Quina ilu llegir-te!! Quina dra. us va fer el tractament?? Tinc un parell d'amigues que han sigut mares al Cirh i sempre ens han parlat molt bé de la clinica i de l'equip mèdic.

Nosaltres vam aconseguir només un embrió i la qualitat mai ens la van dir, només que era "guapet", jajajaja tot i que a l'informe de l'extracció fica que té el 20% de fragmentació, i axiò vol dir qualitat B (ho vam buscar), el van congelar a dia 3 perquè la meva dona i jo mai hem anat sincronitzades i en aquest cas no va ser menys, jajajaja. I vam decidir fer-ho en cicle natural, així que ens ha tocat esperar a quan el ser cos vulgui estar llest.

Per cert, vas tenir algún simptoma durant la betaespera?? Crec que deu ser de les esperes més dures de tot el procès, oi??

Enhorabona per l'embaraç, espero que estiguis tenint un embaraç bo!!
46XX l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2021 2:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. maig 12, 2021 11:59 am

Ana87 ha escrit:Hola Jaisamaler! Gracias por tus animos!! q bien q te quedaras a la primera! enhorabuena!! :b-)))

Lalicat q bien!!!!!! Esto ya esta hecho!! Yo fui tb ayer y me dijeron q lo más seguro es que me la hagan el martes 26! o sea q con una semanita de diferencia! Tambien tengo acupuntura esta semana y la que viene.

Ve contandonos!!

Un besote a todas



Cómo fue el recuento de folis??? El martes es ya! Ni una semana te queda, qué ganas de pasar a la siguiente fase, verdad??
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dc. maig 12, 2021 12:31 pm

Guapa!!

No si es que ayer era mas eco de control porque estoy con la regla, todavía estoy verde verde! jajaj me la ha planificado para el martes 25, o sea la semana que viene no, la siguiente!! Me irán haciendo controles la semana que viene
Me ha mandado pincharme este viernes pergoveris, alguna se lo ha pinchado?

un besote
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. maig 12, 2021 12:57 pm

Ana87 ha escrit:Guapa!!

No si es que ayer era mas eco de control porque estoy con la regla, todavía estoy verde verde! jajaj me la ha planificado para el martes 25, o sea la semana que viene no, la siguiente!! Me irán haciendo controles la semana que viene
Me ha mandado pincharme este viernes pergoveris, alguna se lo ha pinchado?

un besote



Ahhh cierto!

Yo empecé con los pinchazos el día 2 de regla. Y no, no he oído nunca lo de pergoveris...
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dc. maig 12, 2021 1:26 pm

Yo voy mas lentita, empiezo con pinchazos el viernes que será justo una semana después de la regla, espero que no cambie nada...
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dc. maig 12, 2021 2:39 pm

Hola noies! Torno a estar per aquí.
Preguntaveu per embaràs a la primera al cirh, jo al 2019 em vaig quedar a la primera transfer en fresc de la meva filla :cnena: Ara porto 2 transfers negatives i dilluns tinc primera eco de control per la transfer del darrer embrió que ens queda que esperem sigui el definitiu, sinó haurem de tornar a fer una altra fiv, així que creuarem els dits per a que a la tercera vagi la vençuda!

Molts ànims amb aquestes estimulacions i les transfers que venen!

Estem en contacte!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dc. maig 12, 2021 2:49 pm

Animo Aicha!! Que fuerte que fueras hace tiempo a la primera y ahora te esté costando que rabia!
Qué doctor te lo está llevando?
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dc. maig 12, 2021 4:00 pm

Me lleva el dr Brassesco pero como está teletrabajando por edad, me hace los controles la dra Coco y luego hablo con él. Un poco lio pero como me llevó él la primera vez queriamos seguir con él.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dc. maig 12, 2021 4:30 pm

Genial, ve
contandonos! Esta es la tuya!!

Un besazo
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. maig 12, 2021 5:21 pm

Aicha, aquesta és la definitiva!!

La dra. Coco em va fer la punció a mi, super joveneta i poc xerranera em va semblar, però clar, jo estava a quiròfan amb les cames obertes mentre els infermers em ficaven a punt. Tot i no sent el millor moment per conèixe’ns em va semblar maca la noia.
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dc. maig 12, 2021 6:01 pm

Si, és molt maca.
Porta a una amiga i està molt contenta amb ella.
46xx com ho porteu? Podreu fer transfer aviat?
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Jaisalmer
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. jul. 25, 2020 3:54 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Jaisalmer » dj. maig 13, 2021 4:13 pm

46XX ha escrit:
Ostres nosaltres som parella de dues noies tb fent un ropa! Quina ilu llegir-te!! Quina dra. us va fer el tractament?? Tinc un parell d'amigues que han sigut mares al Cirh i sempre ens han parlat molt bé de la clinica i de l'equip mèdic.

Nosaltres vam aconseguir només un embrió i la qualitat mai ens la van dir, només que era "guapet", jajajaja tot i que a l'informe de l'extracció fica que té el 20% de fragmentació, i axiò vol dir qualitat B (ho vam buscar), el van congelar a dia 3 perquè la meva dona i jo mai hem anat sincronitzades i en aquest cas no va ser menys, jajajaja. I vam decidir fer-ho en cicle natural, així que ens ha tocat esperar a quan el ser cos vulgui estar llest.

Per cert, vas tenir algún simptoma durant la betaespera?? Crec que deu ser de les esperes més dures de tot el procès, oi??

Enhorabona per l'embaraç, espero que estiguis tenint un embaraç bo!!


Hola de nou!

A nosaltres ens va portar la doctora Teixidó, i molt contentes! És molt molt maca. De símptomes, vaig tenir algun mareig i la panxa remoguda, però no sé si era per la progesterona o si realment era un símptoma d'embaràs, és difícil de dir. I, sí, els dies abans de la beta són horribles, jo em vaig fer uns quants tests d'embaràs, d'aquests de tira, i tots van donar negatiu, fins i tot el dia de la beta... Després la beta va donar positiu, quan jo estava convençuda que no podia estar embarassada... va ser tot ben estrany!

Ara estic a la setmana 30, esperant que tot vagi bé!

Moltíssima sort en el vostre intent, espero que aquest embrionet sigui el bo! Si dius que és de qualitat B, ja teniu bastant de guanyat. A més, crec que fer la transferència en un cicle natural dona molt bons resultats!

Una abraçada a totes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::