Les proves són importants - Agraïment

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Gustineta » dj. juny 23, 2016 11:20 am

Hola valentes,

Escric en aquest post per agrair-vos el que, sense saber-ho heu fet per mi. Gràcies per haver compartit les vostres experiències. Gràcies, sobretot, per parlar de totes les proves que us han fet. Gràcies a haver-vos llegit, la meva parella i jo és possible que ens hàgim estalviat un patiment innecessari.

Us explico un mica el nostre cas:
Vam iniciar la cerca el novembre de 2013. Després de dos avortaments al 2014, proves bàsiques per avortaments de repetició i esterilitat no concloents i 15 cicles de cerca fallits, a la SS ens van oferir IA. Vam comprar la medicació comprada i teníem previst començar al juliol. Però hi havia alguna cosa que no ens quadrava. A la visita on ens van oferir la IA ens van insinuar que, com que tot estava bé la causa era "subconscient". Si la causa era psicològica perquè ens oferien IA? No paràvem de donar voltes a això, però ens volíem creure que amb el tractament aconseguiríem embaràs. La rematada final va ser quan vam anar a buscar la recepta pels medicaments. Vam preguntar a la infermera que què passaria si el tractament funcionava però hi havia un tercer avortament. "Més proves", va dir. Coi, hem de passar per un tercer avortament perquè ens facin més cas? Això ho mig sabíem, però sentir-ho va fer mal. I jo no vaig poder més. Cada cop ho vèiem menys clar i vam decidir, molt encertadament, buscar una segona opinió abans de començar a punxar-me.

Gràcies a vosaltres, vaig saber que encara teníem proves per fer i no poc evidents. I vam trucar al CIMAB. Vam anar-hi ahira i vam estar-nos-hi dues hores, però amb els 5 primers minuts n'hi va haver prou per apuntar les possibles causes del que el que ens passa. Hi pot haver una causa genètica i/o una d'immunològica i això mirarem d'aclarir. NO és pura mala sort, NO és normal el que ens passa. Per molt que ens relaxem, NO ho aconseguirem. Hi ha alguna cosa darrere d'aquests avortaments i d'aquesta esterilitat. I sobretot, la solució NO és la IA, almenys de moment. La IA ens hauria abocat o bé a negatiu rere negatiu perquè el meu sistema immunològic pot estar rebutjant la implantació (de fet, pels resultats del seminograma ens va dir que segur seguríssim que hi havia hagut alguna concepció durant aquests cicles de cerca) o bé el tractament hauria acabat en un altre avortament (per possible fragmentació de la doble cadena d'ADN espermàtica).

I jo em pregunto: per què, per què ens van oferir IA abans d'indagar més? Un número excepcionalment alt d'espermatozous els hauria d'haver cridat l'atenció, per exemple. Ja sé que la SS té recursos limitats, que hi ha un protocol, però coi, podien anar una miqueta més enllà, suggerir, ser més honestos amb les limitacions que tenen (que ho hauríem entès!). Sort, sort que hem desconfiat.
I penso en totes vosaltres, en els vostres negatius, les vostres pèrdues, els vostres anys de lluita. I em faig petita i m'indigno amb vosaltres. Però com que el negoci és el negoci, les clíniques privades no es miren res fins que no s'ha passat per més d'un tractament fallit. Em sembla increïble.

Tractaments sí, però cal fer un diagnòstic abans. I si no no hi ha res que expliqui el problema, que no sigui per no haver fet les proves adequades.

En resum: ètica, que ja és prou dur això que ens passa, no cal fer-ho més difícil.

Moltíssimes gràcies, de tot cor.

A continuar la lluita!
Gustineta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 09, 2016 11:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
nora80
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 24, 2013 7:54 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: nora80 » dv. juny 24, 2016 10:53 pm

Hola maca. Nosaltres tb vem anar a cimab, ja he fet 3 IA i 2 FIV i abans de fer la tercera vaig volguer asegurar-me que no hi hagués res de tipus inmunologic ja que els seminogrames del meu marit sempre ens han dit que eren molt bons inclús el meu metge de RA em va dir que no calia que féssim aquesta prova, però vem anar a cimab pel nostre conte i resulta que te la cadena simple alterada amb un 78%. Jo mai m,he quedat embarasada que jo sàpiga, tinc baixa reserva ovàrica. Estem encantats amb el Dr García. Quin tractament us ha donat?
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: manyaga » dt. jul. 05, 2016 7:54 am

Gustineta bonica, m'alegra saber que us esteu movent per trobar la causa dels vostres problemes..jo ara estic en el mateix punt. Ja saps la meva història plena de avortaments i negatius...avui he tingut l'últim de la primera FIV de l'únic embrió que vàrem aconseguir. Abans de fer qualsevol pas vull descartar possibles problemes, que ens hagin portat fins aquí. I és cert que gràcies a aquest fòrum aprenem un munt de coses, que per desgràcia des de la sanitat, que seria on ens haurien d'informar, no ens arriba tota aquesta informació. I jo tenia el mateix neguit, si em quedo embarassada de la FIV, l'embaràs seguirà endavant? La resposta la temia...

Una abraçada gegant i molta força per seguir amb aquest camí tant dur que ens ha tocat viure, però que al final segur que ho aconseguim! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Gràcies

EntradaAutor: Gustineta » dj. jul. 07, 2016 2:40 pm

Hola, nora!
Buf, 3IA i 2FIV, déu n'hi dó :S.
Quan dius això del seminograma em fas pensar en el nostre cas, també ens deien que eren uns resultats molt bons i mira, visita al CIMAB i resulta que ja no són bons... 51% de fragmentació de cadena simple i 82% de la doble... vaja, que ara com ara ni embaràs natural, ni embaràs a terme.

Suposo que a vosaltres també us van mirar tant la cadena simple com la doble, oi?

També ens va visitar el doctor García i de moment n'estem contents, ens ha obert una bona porta i ens va dedicar temps, que això em sembla molt important.
El tractament que ens ha dit és bàsicament eliminar estimulants de la dieta (0 cafè, 0 xocolata, bàsicament) i llavors aliments antioxidants i antiinflamatoris. I d'aquí a 3 mesos repetir la prova. Ens va dir que la qualitat de l'esperma pot millorar entre un 35% i un 50% . És el mateix que us va dir a vosaltres?

Hola, manyaga!
Em sap greu el negatiu :ufs: . Anava seguint el post i tenia moltes ganes que fos que sí, que ja t'ho mereixes!
Igualment dic, m'alegra que també estàs en marxa per fer totes les proves que calguin per aclarir què passa. He vist que ja tens visita al CIMAB i a la dra Sánchez Ramón. Nosaltres també anirem a veure-la, a finals de setembre (per poc no ens trobarem haha). Anirem de la maneta amb les proves!
I la setmana que ve ens toca fer-nos anàlisi d'anticossos antipaternals i visita amb un metge de la part privada del Clínic per veure què més podem mirar (i tot el que puguem fer per la pública, millor, que no tenim mútua).
Sí que és llarg i dur, sí, aquest camí. Però ens ens sortirem, d'alguna manera o altra.
Una abraçada per a tu també, bonica. I gràcies per acompanyar-me!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: manyaga » dj. jul. 07, 2016 5:13 pm

Gustineta!! ostres sí que quasi ens trobem a Madrid! Nosaltres tenim hora el dia 3 d'octubre, havia agafat el dia 14 perquè era un divendres però primer m'havien ofert el 3 i vaig pensar que ja no venia d'aquí, però avui ho he canviat perquè a la ss m'han dit que em donaran hora a final de setembre o principi d'octubre perquè tenim un nou intent de FIV i m'agradaria ja tenir tot fet abans. Tinc hora el 25 de juliol amb l'hematòleg, el dr reverter i la histeroscopia la vull fer al setembre, la meva gine m'ha dit que ella mateixa la fa, m'anirà genial perquè sóc de Girona i així ja no m'haig de moure.
Sí que anirem de la maneta amb les proves, ja ens anirem explicant!! >.-<: Anem per bon camí, segur! :love:

Que interessant això que dius del que us han dit al CIMAB, i aixxx si al manyaget li diuen el mateix :ufs: Si li treuen el cafè i la xocolata li agafa algo! :-D

Nora, és el que he llegit per aquí, que de vegades hi ha seminogrames boníssims i al mirar més a fons troben que no són tant "estupendos" com semblen. També li han tret xoco i cafè? Per ananr preparant al manyaget si ens hi trobem hahaha

Tema preus, a part de la primera visita de 50€, quan us han costat les proves? Per anar-nos preparant ?-)

Una abraçada boniques!
Avatar de l’usuari
mestra1981
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: mestra1981 » dj. jul. 07, 2016 7:15 pm

Hola noies,
Naltres portem 3 fiv negatives i dos seminogrames “estupendos” i res d'embaràs. Sempre dèiem que hi havia d'haver alguna cosa. Doncs després d'anar a CIMAB també van trobar alteració en la cadena simple i doble, però després dels 3 mesos de penitencia va haver millora, realment la cafeïna, teïna i xocolata fa molt mal.
Per altra banda, a nivell d'hematologia m'hauré de punxar heparina per excés de coagulació i a nivell d'immunologia els paternals han sortit malament, el meu sistema immunitari no accepta res del meu home.
Però, no us desanimeu que després de visitar CIMAB se'ns obren moltes portes i comences a entendre moltes coses. M'alegro que les nostres experiències vagin bé a la resta!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Gràcies

EntradaAutor: Gustineta » dg. jul. 10, 2016 11:45 am

Manyaga, et llegeixo i és ben bé que hem pensat el mateix: res d'intents sense tenir cap resultat de proves.

Amb els resultats del CIMAB ens hem d'esperar 3 mesos vulguem o no. I tot i que quan ens ho van confirmar va ser una mica un pal, ara penso que seran tres mesos d'inversió, no perduts i tampoc n'hi ha per tant. De seguida hi serem.

Sí, el CIMAB realment ens ha agradat, per les pistes de per on tirar que ens han donat, ha sigut ben bé l'empenta que ens faltava!
Jo espero que a en manyaguet no li surtin els paràmetres alterats o si li surten que pugueu tirar per una ICSI (es pot fer ICSI si els valors de fragmentació no superen el 60%).
Això del cafè i la xocolata... la veritat és que no és cap drama, nosaltres en fem conya i és fins i tot divertit. Jo per solidaritat també n'he reduït el consum haha. Per cert, ens han dit que es pot substituir el cafè per Eko. Però no avancem esdeveniments, que la possibilitat que us surti bé hi és! Per què no?

Tema preus: la visita com dius són 50 € i us hi estareu ben bé dues hores. La castanya és amb la prova, són 350 € i inclou dues rondes: la primera, si voleu, li prendran una mostra el mateix dia de la visita i la segona, al cap de tres mesos per comprovar si ha millorat el nivell de fragmentació.

Nosaltres tenim hora amb la doctora de Madrid el 30 de setembre o sigui que devies trucar ben just després que nosaltres. Aquesta dona està molt sol·licitada, la veritat és que jo només he llegit coses bones d'ella. I tot i que pica la visita (i pagar el TGV), segur que seran diners ben gastats.

Del Reverter ens n'han parlat, però de moment no hem agafat hora. Dimarts tenim visita a BarnaClínic i els cosirem a preguntes sobre totes les proves que podem fer. I segons com, també acabarem amb aquest Dr. Ja em diràs què tal la visita.

Mestra, em confirmes la bona impressió del CIMAB! I m'anima llegir que a vosaltres realment les recomanacions alimentàries uns van funcionar.
Els antipaternals també ens el mirarem, al CIMAB ens ho van recomanar. Una pregunta: dius que a vosaltres us van sortir malament, què us van recomanar per solucionar-ho? He sentit a parlar d'una vacuna, però diuen que hi ha controvèrsia sobre si realment funciona o no...
Això que comentes de l'excés de coagulació, amb quin paràmetre es detecta? És amb la bateria de proves bàsiques?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
luna73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: luna73 » dg. jul. 10, 2016 6:56 pm

Gustineta, no he podido evitar leerte y toda la razón tanto pública o privada van haciendo las pruebas según los resultados. Mi médico privado me dijo que no me mirara las trombofilicas porque era como si tuviera un dolor en el estómago y yo me miró los pulmones, un ejemplo parecido me puso. Yo no estoy de acuerdo, creo que si te lo puedes permitir haxte las pruebas pertinentes.
Por ello, he leído que no tienes mutua te aconsejo que te lo hagas, a mi no me cogen por tener problemas de tiroides. Te lo digo porque intente hacerme las analíticas que te pide el Dr. Reverte y la doctora de Madrid, sumaba 2000 euros. Intenté que me las hiciera la seguridad social, mi doctora me dijo que no y mi gine me dijo que lo intentaba pero podría ser que las rechazará, sólo me pidió las más básicas. Y el Dr. Reverte cobra 350 euros.
No he podido hacerlo porque sino no puedo hacer la adopción de embriones, ya no me queda más dinero
Si te lo hace SS genial pero sino, se Previsora y si puedes apuntarte alguna mutua que al menos te cubra visitas médicas y analíticas.
Ánimo guapa.
Avatar de l’usuari
nora80
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 24, 2013 7:54 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: nora80 » dg. jul. 10, 2016 10:26 pm

Hola noies!!!! El Dr García en va dir exactament ho mateix(0cafe, 0xocolata i afegir a la seva dieta antioxidants com curcuma, meló, api, infusions d Maria Lluïsa....... ell te les dues alterades, la simple era poca cosa però la doble casi al 80%. Tenim hora aquest mes per repetir la proba i si no millora em va dir que podríem provar de fer IMSI o ovodonacio ja que la meva reserva ovàrica es mínima i no puc esperar gaire mes. No ens recomana fer ICSI si el resultat es superior al 60%.
Un 10 pel Dr García! Es un crack!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: manyaga » dj. jul. 14, 2016 4:00 pm

Nora, espero que amb el tractament li millori, diuen que es redueix molt, a veure si teniu sort!

Gustineta, merci per la info! Ja varem anar al CIMAB i deixarem la mostra el dilluns que ve. Tot i que ens va dir que per la meva edat no ens recomanaria fer-la, veient la meva reserva ovàrica i antimulleriana, va dir que no podem descartar que els òvuls no siguin prou forts per reparar els embrions si els espermatozoides estan fragmentats...va dir que en principi creu que la simple no ho estarà, pels valors del seminograma que va dir que estaven molt i molt bé.
Això del cafè, li va fer ballar el cap uns dies al manyaget, el dia que li vaig dir, l'endemà em diu: saps que vaig somiar ahir? Que discutíem perquè tu em deies que havia de deixar el cafè i que després anavem allà aquell lloc i abans de dir-me res ja em deien que deixes el cafè i la xocolata, i jo veia que eres tu la que volies que ho deixes i m'enfadava molt..jajajaj mira lo que li va afectar això del cafè! Però després de la visita va quedar convençut, que encara no sabem si li sortirà alterat, i al dir-li que pot prendre eko, quan vam sortir va passar pel super, ho va provar i va dir, ja em poden treure tot el cafè que vulguin! Bueno, ja ho tenim superat... :-D :-D
De fet, jo mentre cerquem no menjo gluten, làctics ni sucres, alcohol tampoc...més els tractaments i les mil històries que he hagut de patir, així que ja li vaig dir, que si havia de deixar de prendre un temps cafè, no es moriria pas! :r)

Per cert, la visita de la dra de Madrid quan val? No ho recordo ?-)

Mestre, a mi també m'interessa això de la vacuna, a la visita al CIMAB li vaig preguntar sobre la vacuna i em va dir que hi ha controvèrsia perquè, com sempre, a la comunitat mèdica no li interessa...realment emprenyer veure el negoci que fan amb les nostres misèries, i com s'aprofiten i no ens expliquen el que a ells no els interessa que sàpiguem.

Noies, jo sento que estic pel bon camí, fent tot allò necessari per saber que ens està passant. Ho estem fent molt bé! :p-) :p-)

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: Rosita15 » dl. jul. 18, 2016 8:49 am

Bon dia companyes,

Feia dies que no entrava pel foro. I veig que aquí esteu totes les gran lluitadores que estem fent les mateixes passes després de negatiu.

Jo vaig anar al Doctor Reverter i moolt bé, el recomano a tothom. Per cert, a les anàlitiques m´ha sortit lo del gen de la protrombina, o sigui que, he de prendre heparina quan comenci el procés fins a unes setmanes dp de donar llum ( ojalà). La qüestió és, que amb aquest gen, no aconseguiria mai embaràs o no tiraria endavant sense heparina. I aquí és quan m´agafen ganes de fer una visiteta a la clínica de RA amb un garrot: com és que no m´ho han mirat mai abans?? :sogra:

Al Cimab tb vam anar i un 10 pel doctor Agustí. Al Rosito també li toca fer la dieta del no-coffe i no ho porta gaire bé. Però tot és per una bona causa!

I a Madrid vaig d´aquí un parell de setmanes. Crec que la visita amb la Dra. Sánchez eren 180€. Si puja preu ja us ho dic per les que aneu per octubre.

Per cert, per fer els anàlisis per les antipaternals qui us ho va dir? El Doctor Agustí?

Bé noies, ningú no ens podrà dir mai que no hem lluitat i molt per aconseguir mares :cangui: ( i ho serem!!!!!)
Imatge
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: manyaga » dc. jul. 20, 2016 6:05 pm

Rosita, molt bé aquests avenços que esteu fent! Ens hem de buscar la vida per trobar que coi ens està passant, perquè ja veiem que els ginecòlegs no tenen pas gaires interessos en saber-ho. Ja ens explicaràs que tal la de Madrid. A mi al CIMAB em van recomanar mirar els antipaternals, pel nostre cas va dir que li semblava que podria ser. He trucat al laboratori Sabater i al Echevarne, al final vaig al Echevarne perquè al Sabater em van dir que les extraccions només les fan els dilluns i dimecres de 7 a 12 i en canvi a l'altre de dilluns a divendres de 7.30 a 6 o 7 de la tarda, no recordo...La prova sense mútua val uns 100 euros, jo tinc axa i me la cobreix sense ni autorització, només amb la petició del metge. Divendres aniré a demanar la petició i dilluns com que tinc hora amb el Reverter, aprofitarem també per fer l'extracció. Al Cimab em va dir que el resultat normal és del 20% o superior, que si em surt 17 o més, que no em recomana posar la vacuna, però que si surt més baix, que sí. Vaig trucar per informar-me de la vacuna i són uns 500€, havia de trucar a la tarda per confirmar preu i llista d'espera i no hi he pensat, però com que de moment tampoc sé si ho necessitaré...tampoc hi ha pressa.

Petonets
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: myca » dc. jul. 20, 2016 8:52 pm

Hola noies, jo també sóc de les que he apres més llegint al soc petit que despres de quatre anys anant a cliniques de RA.
Després de 3 IA negatives i 1 Fiv que va acabar amb ectòpic, ahir que teniem la ultima esperança am lunic congelat, va resultar que no va descongelar bé...
em nego també a fer més experiments abans de fer mes proves.
Entenc que el que heu fet primer es anar al Cimab, perque la dra. Sanchez a Madrid, que mira? Es el mateix que el dr. Reverter? Vaig una mica perduda,...
i despres, aquestes proves a les cliniques de RA se les miren o ni aixi?
Gràcies noies, no mhauria pensat mai haver daprendre tant per aconseguir ser mare
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: manyaga » dc. jul. 20, 2016 9:12 pm

Myca bonica, ens hem de buscar la vida i fer un màster en fertilitat perquè els que ens haurien d'assessorar, doncs no els hi déu interessar..
Tema proves: en reverter és un hematòleg que esta a la quiron, si tens mútua entra. La de madrid és inmunòloga, miren coses diferents. Si demanes hora amb la de madrid et passa un llistat de les analítiques que has de fer abans d'anar-hi, així quan vas a madrid ja tens els resultats. El llistat amb les analítiques, m'han dit que si li portes al reverter, fa el favor de fer la petició de les proves perquè també entrin per mútua. I sí, el primer que vam fer va ser el cimab perquè és on ens van donar hora abans. I la setmana que ve faré també la dels antipaternals per veure com estem de compatibilitat, i al setembre la histeroscopia.
Amb els resultats, tant la de madrid com en reverter, ells et diuen si tens algun problema i el tractament, si és heparina i adiro o el que sigui, i llavors quan vas a la clinica de RA doncs ja tens la prescripció del teu hematòleg o inmunòloga amb el tractament
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: myca » dj. jul. 21, 2016 7:27 am

Gràcies noia, si que se'ns gira feina durant una bona temporada!
El que mes m'estressa es que veig passar el temps volant,... i al setembre ja en faig 39... aixxx
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: manyaga » dj. jul. 21, 2016 6:37 pm

Myca, m'imagino que l'edat ha de ser un factor de pressió...a mi també em passa que sento que els anys volen, veig els fills dels amics i familiars del voltant, i es van fent tant grans...i de sobte, et diuen que ja tornen a estar embarassats..i tu segueixes allà mateix. És ben frustrant :ufs:

Esperem que les proves ens posin una mica de llum a perquè coi estem en aquesta situació i aviat puguem seguir avançant :-o00m
Avatar de l’usuari
sil13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. set. 28, 2015 12:44 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: sil13 » dv. jul. 22, 2016 12:35 pm

Hola , otra que ha aprendido bastante en este foro con vuestras experiencias . he tenido dos abortos y según el medico de RA era por problemas de los embriones . ahora estoy con el Dr.: Reverter y me ha visto algunas cosas que no cuadran (antitrombina baja y anticuerpos cardiolipina Igm) el próximo mes tengo cita porque me ha mandado mas analíticas . según el medico esto lo podíamos controlar con anticoagulantes ....Ahora tengo la duda de hacer la transferencia pasado el verano del congelado que me queda o ir a CIMAB con el silo para ver si realmente es problema de los espermatozoides ( pero esto seria de cara a un nuevo ciclo ).. Que conste que si fuese por el medico de Ra estuviésemos haciendo un nuevo ciclo directamente con DGP sin averiguar posibles causas . además tengo vitamina d baja ....
Avatar de l’usuari
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: Rosita15 » dv. jul. 22, 2016 4:15 pm

Manyaga, gràcies per explicar lo de les antipaternals.

Myca, a mi tb m´afecta que vaig fent anys i estic apropant-me als 40. I mentre, la gent que m´envolta, que son tots uns grans fecundadors, vinga a tenir fills!. Em costa pair com per la majoria és tant fàcil tenir fills i per nosaltres sigui tan i tant difícil!!

Sil13, Siempre puedes ir a una visita al Cimab, para que el Doctor Agustí os de su opinión y os oriente. Él te dice las cosas bien claras y sin tapujos!. Y ya despues ya decidís que hacer.

Jo ara estic pendent de la visita de la setmana vinent amb la immunòloga, i cal sumar-li a més, els tres mesos de dieta del Rosito on ens plantarem al novembre segur. Penso amb el temps que porto amb aquest món de la RA i que ara ja podria tenir un bebé o una panxu.. i res.
Gràcies a aquest foro he après molt i és bonic veure com, entre totes, ens ajudem i recolzem en aquesta lluita per aconseguir el nostre objectiu de ser mamis.

Boniques que tingueu un bon cap de setmana!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: Arya82 » dv. jul. 22, 2016 4:29 pm

Rosita, a mi també és una cosa que em costa pair que tothom es quedi tan alegrement. Tinc una veïna que en el temps que nosaltres portem buscant ha tingut 3 nenes. 3! Jo al final he arribat a pensar que alguna cosa devem estar fent malament. No sé, potser el dia que em van explicar com es feien els nens ho vaig entendre malament o em vaig perdre algun detall! Després de tant temps, ja veig l'habilitat de reproduïr-se de forma natural com a quelcom màgic. Ara mateix se'm faria més estrany quedar-me embarassada que si em llevés un dia amb l'habilitat de moure coses amb el pensament hehehe

Bé noies, ànims a totes amb aquest procès de proves i tractaments.

Bon cap de setmana
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Gràcies

EntradaAutor: manyaga » dv. jul. 22, 2016 7:03 pm

Sil, después de ir a la visita del CIMAB, y ver lo bien que te lo explican todo y el buen trato que te dan, yo haria como dice Rosita ir a hacer la visita, són 50€, si le llevais todo vuestro historial, te aconsejaran la mejor opción. Nosotros fuimos un dia de visita y luego otra para la muestra, y solo nos cobro los 50€ del dia de la muestra.

Rosita, ja ens explicaràs què tal per Madrid, fota't uns vinitos i en entrepà de calamars! :mu::

Noies, jo també crec que el que porto més malament és quan veig la gent del voltant, quan vaig començar la cerca una amiga es va queda embarassada el mateix mes que jo vaig començar, i ara ja té una nena de dos anys i mig...en el primer embaràs bioquímic la meva cunyada em va dir que estava embarassada 15 dies després de saber que el meu no havia evolucionat i la nena ja farà un any a l'agost...de vegades quan estic amb elles penso el mateix que tu arya, què coi faig malament jo?? Molt bona amb que no hem entès com es fan els nens..val més que hi posem humor perquè és ben frustrant tot plegat!

Bon cap de setmana boniques :globus:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::